Huostaanotetun lapseni kanssa oleminen

Lapseni luokse menemisessä on kyse kahden tunneasian dikotomiasta: Sortoon asettuminen - en kestä sitä vs rakkaus poikaani kohtaan

He vääristävät kaiken mitä teen siten, että näytän huonolta, jotta sosiaalityöntekijä saa virkavallan/tekosyyn lapsen poispitämiseen. "Lapseni psyykkinen tila laskee, koska selitän lastensuojelun ja hän pissasi housuun, lauleskeli ja puhui 3-vuotiaana epäselvemmin kerran", "lapseni jää tapaamisissa yksin, kun olen itkuinen sosiaalityöntekijän tekemästä vääryydestä, vaikka hän pelaa isän sylissä", "
minulla on mentalisaatiohäiriö, vaikka selitin lastensuojelun siksi, että poikani ymmärtäisi eikä pelkäisi vääryyttä ja tietäisi, että hän voi luottaa isään ja itseensä". "Minulta kiellettiin viikko-oikkarit ja pakotettiin kuukauden välein, koska toruin valvojia siitä, etteivät he olleet kirjoittaneet hyviä vaan vain neutraaleja asioita 5 kk vastenmielisen valvonnan aikana.

Olen saanut ilmaistua vääryyden ja nyt vaikka menisin vastaanottamaan henkistä väkivaltaa ja puhetta minun saamiseksi näyttämään huonolta, lapsellista komennusta ja holhousta, niin voin luottaa siihen, että en ole sellainen, olen tehnyt voitavani ja muut tietävät sen ja pyrin heidän väkivaltansa estämiseen. Olisin poikani kanssa yhdessä heidän väkivaltansa kohdaten. Mutta sitten en tiedä, miten voin olla rehellinen pojalleni enkä sitä, että haluanko olla puhuteltavana valvojan toimesta. En ole teidän orjanne.

168

659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos olet oikeassa, sinä luonnollisesti palkkaat juristin ja hoidat asian.
      Jos tiedät olevasi väärässä, tyydyt vain suoltamaan tarinaasi tänne kerta toisensa jälkeen.

• Ai juristin puuttuminen todistaa, ettei lastensuojelu valehtele, poju?

• Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

Ai juristin puuttuminen todistaa, ettei lastensuojelu valehtele, poju?

Putin voittaa sodan ja sitten me teemme selvää näistä Demareista

• Anonyymi kirjoitti:

Putin voittaa sodan ja sitten me teemme selvää näistä Demareista

Putin häviää sodan ja sitten elämme täysin yksinapaisessa uusliberalistisen fasismin länsimaassa. Lapsesta nyt tehty idoli palvontaan käytetään lapsen vapauden nimissä muiden vapauden tuhoamiseen. Unkarin aito fasismi nostetaan kaikkialla teennäisen edustuksen paikalle. Sosialidemokraattinen puolue nousee äärioikeiston huipulle ja kaikki hyvinvointipalvelun ja turvallisuuden nimissä paheellista, sairasta väestöä vastaan

• Anonyymi

Putin häviää sodan ja sitten elämme täysin yksinapaisessa uusliberalistisen fasismin länsimaassa. Lapsesta nyt tehty idoli palvontaan käytetään lapsen vapauden nimissä muiden vapauden tuhoamiseen. Unkarin aito fasismi nostetaan kaikkialla teennäisen edustuksen paikalle. Sosialidemokraattinen puolue nousee äärioikeiston huipulle ja kaikki hyvinvointipalvelun ja turvallisuuden nimissä paheellista, sairasta väestöä vastaan

Putin on jo voittanut koska ei ole vielä käyttänyt edes yhtään tuomionpäivän asetta.

• Anonyymi

Ai juristin puuttuminen todistaa, ettei lastensuojelu valehtele, poju?

Poju tässä kontekstissa olet sinä.
        Jos olet sitä mieltä, että olet oikeassa, palkkaat tietenkin juristin ja asiat tulevat kuntoon.

Jos olet väärässä, tyydyt tarinoimaan joutavuuksia, joilla itsellesi todistelet muka tekeväsi asialle jotakin. Et tee.

Olet tehnyt lapsen tähän maailmaan. Eikö sinua hävetä ja nolota, ettet pysty huolehtimaan hänestä?? Olitko päihteiden vaikutuksen alaisena kun lapsi sai alkunsa?

• Anonyymi kirjoitti:

Jos olet sitä mieltä, että olet oikeassa, palkkaat tietenkin juristin ja asiat tulevat kuntoon.

Jos olet väärässä, tyydyt tarinoimaan joutavuuksia, joilla itsellesi todistelet muka tekeväsi asialle jotakin. Et tee.

Olet tehnyt lapsen tähän maailmaan. Eikö sinua hävetä ja nolota, ettet pysty huolehtimaan hänestä?? Olitko päihteiden vaikutuksen alaisena kun lapsi sai alkunsa?

sosiaaliviranomainen valehteli, etten pysty pitämään huolta hänestä.

• Anonyymi

No sitten palkkaat sen juristin ja homma on hoidettu.

Vai oliko se sittenkään valhetta.

Kerro miten juristin kanssa kävi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohtaamaan heidän väkivaltansa kertoo jo kaiken psyykestä kaikille. Harhaiset kuvitelmat.

• Anonyymi

Jos et pysty pitämään huolta kenestäkään edes itsestäsi voisit alkaa opetella. Alat opetella asioita.

• Anonyymi

Se ettet kestä tottelemista on sinun ongelmasi, ei Toivon.

• Vääristät ideologisesti sortamisen totteluksi, jolla saat auktoriteetin väkivallan ja valehtelun näyttämään ongelmattomalta ja minut syypäänä

• Anonyymi

Vääristät ideologisesti sortamisen totteluksi, jolla saat auktoriteetin väkivallan ja valehtelun näyttämään ongelmattomalta ja minut syypäänä

En väittänyt että se on ongelmatonta. Eikä sillä ole mitään väliä mitä sanoja tuosta komentumisesta käytetään, tai miten ongelmallisena sitä pidetään. Minun pointtini on yksinkertaisesti se, että tämä on sinun tuskasi eikä Toivon. Toivon ei pitäisi kärsiä sen takia että isä ei kestä tulikoetta. Isän tehtävä on kävellä vaikka läpi helvetin saadakseen olla lapsen kanssa. Sinun helvetti vain sattuu olemaan virkamiesten totteleminen. Selität itsellesi jatkuvasti monimutkaistuvia teorioita despotismin nujertamisesta jotta voisit sallia itsellesi oikeuden välttää mentaalisen kivun. Olen psykologian asiantuntija ja mielestäni toimintasi taustalla on kivun välttely. Se on sinänsä ymmärrettävää koska jokainen elävä olento kaihtaa tuskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En väittänyt että se on ongelmatonta. Eikä sillä ole mitään väliä mitä sanoja tuosta komentumisesta käytetään, tai miten ongelmallisena sitä pidetään. Minun pointtini on yksinkertaisesti se, että tämä on sinun tuskasi eikä Toivon. Toivon ei pitäisi kärsiä sen takia että isä ei kestä tulikoetta. Isän tehtävä on kävellä vaikka läpi helvetin saadakseen olla lapsen kanssa. Sinun helvetti vain sattuu olemaan virkamiesten totteleminen. Selität itsellesi jatkuvasti monimutkaistuvia teorioita despotismin nujertamisesta jotta voisit sallia itsellesi oikeuden välttää mentaalisen kivun. Olen psykologian asiantuntija ja mielestäni toimintasi taustalla on kivun välttely. Se on sinänsä ymmärrettävää koska jokainen elävä olento kaihtaa tuskaa.

Aikuisen täytyy kestää vastuu eikä jakaa sitä lapsen kanssa.
        Lapsen ei tarvitse ymmärtää sadistien touhuja.
        Keskity olemaan lapsesi kanssa ja käy taistelusi muualla eikä lapsen seurassa.

Lapsi vielä haluaa uskoa että maailmassa on jotakin hyvää eikä sitä uskoa saa riistää häneltä vaikka se olisikaan totta.

Hyvyys on kuitenkin olemassa sadistien rakentaman yhteiskunnan ulkopuolella ja tulee esiin kun sadistien yhteiskunta tuhoutuu pian.

• Anonyymi kirjoitti:

Lapsi vielä haluaa uskoa että maailmassa on jotakin hyvää eikä sitä uskoa saa riistää häneltä vaikka se olisikaan totta.

Hyvyys on kuitenkin olemassa sadistien rakentaman yhteiskunnan ulkopuolella ja tulee esiin kun sadistien yhteiskunta tuhoutuu pian.

sana vastuu pitää sisällään ideologian "sostt on oikeassa". Meidän kohdallamme ongelmat valehdeltiin ja meitä kohdeltiin väärin. edustan lapseni tahtoa kertomalla hänelle perusteet vääryydelle, täti ei osaa. jos et huomioi lapsen tahtoa, tuhoat hänet

• Anonyymi kirjoitti:

minä en ole vastuussa lasun valehtelusta

• Anonyymi kirjoitti:

Lastensuojelun rikokset koskettavat poikaani ja sen selittäminen ei tuhoa vaan kunnioittaa häntä

• Anonyymi

sana vastuu pitää sisällään ideologian "sostt on oikeassa". Meidän kohdallamme ongelmat valehdeltiin ja meitä kohdeltiin väärin. edustan lapseni tahtoa kertomalla hänelle perusteet vääryydelle, täti ei osaa. jos et huomioi lapsen tahtoa, tuhoat hänet

Riippuu toki lapsen iästä mutta esim ala-asteikäinen ei ymmärrä vaikka kuinka selittäisit.
        Se on lapsen mielen suojelemista jos ei kerro sille että "maailma on täynnä pedofiileja".
        Vaikka toki piirretytkin ohjelmat tekee kaikkensa lasten mielen tuhoamiseksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Riippuu toki lapsen iästä mutta esim ala-asteikäinen ei ymmärrä vaikka kuinka selittäisit.
        Se on lapsen mielen suojelemista jos ei kerro sille että "maailma on täynnä pedofiileja".

Se on lapsen suojelemista, jos sanot hänelle, että sinut viedään pois isältä ja äidiltä, koska täti ei osaa, täti luulee, että isä ei ole hyvä isä.

Olisinkin sanonut, että sinut viedään pakkokotiin, jossa tahtosi murskataan ja sinulle läntätään nepsyvalheita, rankka psyykelääkitys ja sinua rankaistaan pikkuasioista, sinä et enää koskaan saa tavata isääsi ja äitiäsi ja sinua kohdellaan sairaana pikkuongelmana, sinulle uskotellaan, että isäsi on vain haitaksi sinulle ja sinun pitäå unohtaa viisas, reilu huippuisäsi. Mutta suojelin häntä

• Anonyymi kirjoitti:

Minun helvettini ei ole virkamiesten totteleminen, eikä Toivon isän menetys ole minun vikani siksi, etten tottele. Minun helvettini on kiusaaminen.

• ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

Minun helvettini ei ole virkamiesten totteleminen, eikä Toivon isän menetys ole minun vikani siksi, etten tottele. Minun helvettini on kiusaaminen.

Kiusaaminen on väkivaltaa siksi, ettet tottele perusteetonta komennusta ja kunnan sosiaalityöntekijät ovat aikuisia kehitysvammaisia kiusaajia

Kiusaaminen on väkivaltaa siksi, ettet tottele perusteetonta komennusta ja kunnan sosiaalityöntekijät ovat aikuisia kehitysvammaisia kiusaajia

Siksi minä olen merkityksien kriittinen luoja enkä tottelija, author, auktoriteetti, mutta olen parempi siinä kuin sinä, koska perustelen väitteet

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan huostakin väkivaltaa, jota ei tehdä lain velvoittaman suojelun takia vaan valehtelemalla ja sen haitoista lapselle ei tarvira todisteita tai hoitoa

• Anonyymi

Joka tapauksessa olet tienhaarassa missä voit joko valita tottelemisen tai Toivon menettämisen. Mitään keskitietä tai tyydyttävää ratkaisua ei ole. Olet jo todennut että edes hallinto-oikeus ei auta, joten valitettavasti sinun on joko vähintäänkin näyteltävä komentunutta, tai sitten hylätä Toivo.

• Anonyymi kirjoitti:

Joka tapauksessa olet tienhaarassa missä voit joko valita tottelemisen tai Toivon menettämisen. Mitään keskitietä tai tyydyttävää ratkaisua ei ole. Olet jo todennut että edes hallinto-oikeus ei auta, joten valitettavasti sinun on joko vähintäänkin näyteltävä komentunutta, tai sitten hylätä Toivo.

Minä pyysin saada totella. He kieltäytyivät keskustelusta ja leimasivat minut niin mielisairaalsi, ettei sellaiselle tottelu ole mahdollista eikä uskottava keskustelu. He eivät halua että tottelen. He haluavat tehdä virkapäätöksen, ettei minua voida komentaa.

• Anonyymi

Minä pyysin saada totella. He kieltäytyivät keskustelusta ja leimasivat minut niin mielisairaalsi, ettei sellaiselle tottelu ole mahdollista eikä uskottava keskustelu. He eivät halua että tottelen. He haluavat tehdä virkapäätöksen, ettei minua voida komentaa.

Miten pyysit saada totella? Tottelu on se millä Toivo saadaan kotiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten pyysit saada totella? Tottelu on se millä Toivo saadaan kotiin.

Pyysin saada tehdä niin kuin he määräävät. He kuitenkin pitävät pakkokodin ja keksivät mielenterveyden huononemista, jonka vuoksi minuun ei voida luottaa. He eivät myöskään anna käskyjä vaan asiakirjadiagnooseja salaa toimistosta käsin ja rajoittavat oikeuksiani. Viisi kuukautta kuluu hyvin, ei oikeuksien lisäystä. Yksi asia, jota he eivät ole suoraan kieltäneet, ja siitä vedetään kauheat psykologiset haukut ja seuraamukset. He eivät sovi siitä, mitä pitää tehdå vaan "pitää mennä hyvin". He eivät liitä hyviä selityksiä ja väärinkäsitysten korjaamisia tekstiin, mutta tekevät vahingollisia rangaistuksia asioista, jotka he tahallaan vääristävät vääriksi

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Tottelu lienee sinulle mahdotonta. Taidat olla niitä tyyppejä, jonka saa keskustelussa hiiltymään silloin kuin haluaa ja niin nopeasti kuin haluaa.

Minkälaisissa olosuhteissa lapsi sai alkunsa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin se tuhoutuu pian ?

• Anonyymi

Aika lailla kiusaamiselta kuulostaa käyttää kehitysvammaisuutta haukkusanana. Kehitysvammaiset ovat ihmisiä kuten muutkin, eikä kehitysvamma tee heistä pahoja tai arvottomia.

• Anonyymi

Täytyy ymmärtää että yhteiskunnan sadistit pitää osaa ohmisistä vankeina vaikka kaltereita ei olekaan.
      Jos katsoo jotain köyhyyselokuvaa vaikkaa 1800-luvulta niin ymmärtää asetelman.

Meillä haetaan omaishoidontukea pahoin toimintakyvyttömän vanhuksen hoitoon muttasotehenkilö on asiaa viivyttänyt kohta vuoden.
      Ensin keksi omista kuvitelmistaan että toimintalyvytön selviää yksinkin että ei tarvii hoitajaa. Sitten päätti toisella käynnillä kuukausia myöhemmin että tarviikin hoitajan mutta jäipä taas sairaslomalle jotta päätös jäisi toteuttamatta.

Ehkä niillä on jokin sadismikiintiö tai rahankiristyskiintiä jolla suomalaisia kidutetaan ja pidetään kiristyksen vakeina? Ulkomaalaisille ne osaa hienosti ja helposti lahjoitella rahaa joten tasapaainon säilyttämiseksi se pitää otta joiltakuilta pois.

Kestä vielä hetkinen sillä ydinpommi tekee selvää sadisteista eikä byrokratiaa sitten enää kukaan pidä yllä.

• Sota vai vallankumous vai lastensuojelun kokonaisuudistus?

• Anonyymi

Äidillä on vaikeaa ja tuntee on surenuslasin alla.Menen pankikkin.Sosiali tantat vooisivat äidille varata ajan lyhyt terapiaan.Jossa äiti saa puhua ilman, häntä sylistämättä tunteita ja saa työkalut asialle .Omalle toiminta tavalleen.Kaiken pärstäkerta ei mielyttä.Oli sitten kyse potilas lääkäri. Lääkärin saa vaihtaa terveysasema kerran vuosi aina,Pitäisi myös saada sosiaali työntekijä samoista syistä.Ihan sama märtyillä S-market kassoilla saan laatu palvelua kun saman liken joku kassa ,näkee jo kaukaa mun naamani ei sitä mietytä jostain syystä? On palvelu sen mukainen kassalla. Se on kaikialla sama asia.

• AMK on myyjän myrtsyilyä vietynä pidemmälle. Nyt myyjä tottelee esimiestään, teeskentelee asiakkaalle ja huutaa heti kun poikkeat rutiinista. Se on ideologia eikä henkilkohtaista

• Anonyymi

jep jep. oikeusvaltio on. ei jaksa ihania naisia

• Anonyymi

joo no. vankilatkin ovat olleet aina täynnä syyttömiä.

• Se on totta. Kyse on hallintotavasta. Totalitaristinen despotismi, joka on naamioitu vaaleilla

• Anonyymi

Minä, minä, minä, minä.... Lapsen tasolla olevien ei pitäisi hankkia lapsia.

• Sinulla on vain tunnereaktio auktoriteetin kyseenalaistavaan keskusteluun.

• Anonyymi

olet saanut sitä kuuluisaa apua

• Anonyymi

Ihme trolleja tällä palstalla räksyttämässä ihmisiä vastaan ja puolustelemassa virkamiesten korruptiota.

• Mutta se on modernia tiedettä ja sinä et ymmärrä sairauttasi

• Jotkut heistä puhuvat rauhallisesti niin kuin terve aikuinen, mutta puheen sisältö on fasistista. Yllättävää

• Anonyymi

Jotkut heistä puhuvat rauhallisesti niin kuin terve aikuinen, mutta puheen sisältö on fasistista. Yllättävää

Te ymmärrätte fasismiksi jos joku yrittää neuvoa pelkästään suhdetta lapseen.

Ei tässä kukaan ole kieltänyt viranomaisten sadismia eikä vääryyttä. Mutta jos on jo joutunut niiden hampaisiin ja ajattelee vain itseään ja omaa kaveruuttaan lapsen kanssa niin ei oikeasti kykene olemaan aikuinen.

Minulla on vanhemmat olleet sellaisia ettei ne edes eläkeiässä kykene ajattelemaan toisen parasta tai mitään välittämistä. Joten tiedän kyllä mitä se tarkoittaa kun narsisti haluaa olla "hyvä vanhempi".
        Ei yksinkertaisesti kykene siihen.

Siksi olen samaa mieltä niiden kanssa joiden mielestä lapsia ei pitäisi koskaan syntyä keskenkasvuisille minäminäihmisille. Mutta niitä kuitenkin syntyy. Ja lapsi aina rakastaa vanhempiansa oli ne millaisia raatoja tahansa.

Mutta jos et halua rohkaisua vanhempana niin en jaksaa myöskään vääntää sadistiviranomaisten sadismista. Ne tuhoutuu kuitenkin pian omaan pahuuteensa.

• Anonyymi

Unohdat kaiken menneen miksi olet ollut kelvoton huoltaja , täällä vääristely ei sieluasi lämmitä .

• Lapsentapaamislakko

1. Auttaa tuskaan

2. Aiheuttaa viranomaiselle uskottavuuskriisin, kun kansalaiset eivät pysty enää asioimaan virkamiehen kanssa

3. Tapaaminen on sosiaalityöntekijöiden fanaattinen narratiivi, jossa he esiintyvät ammattiauttajina, huostaanotolle ei ole parempia vaihtoehtoja ja tapaamiset riittävät vanhemmuuteen.

4. Sosiaalityöntekijät lisäksi manipuloivat uskomaan, että tapaamisissa arvioidaan vanhempaa. Mitään takeita siitä ei ole. He pitävät vanhemmat siellä, jotta jokin illuusio isyydestä jatkuu, vaikka he voivat vain ajatella, että tätä tyyppiä ei anneta kasvattaa. Tämän vanhemman mukana roikuttamisen on tarkoitus pitää yllä sosiaalityöntekijn legitimiteettiä, kun lapsi on otettu valheiden perusteella. Tuomaritkin syyllistävät vanhempia pienimmistä vastahakoisuuksista tapaamisiin osallistumiseen, ettei lasta siksi anneta kotiin. Samalla tapaamisten estyminen on sosiaalityöntekijän valheiden ja psyykkisen väkivallan syytä.

5. Sössöpirutyöntekijät voivat koska tahansa lopettaa antamasta aikoja "huolen takia". Jos haluat valittaa, HAO-jono on 9 kk.

6. Myös lapsi kokee omaa epävarmuutta pois lähtevästä isästä

• Anonyymi

Miten tuon suoltaminen auttaa tilannetta?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei meillä ole tilannetta. Olemme alistettuja ja pahoinpideltyjä. Miksi minun pitäisi auttaa jotenkin heitä?

• Anonyymi

Ei meillä ole tilannetta. Olemme alistettuja ja pahoinpideltyjä. Miksi minun pitäisi auttaa jotenkin heitä?

Kiertelemällä et selviä. Huolehtisit lapsestasi sen sijaan, että tänne kirjoittelet.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiertelemällä et selviä. Huolehtisit lapsestasi sen sijaan, että tänne kirjoittelet.

Älä sekoita itsekkyyttäsi ja vallanhaluadu tähän, tai hiillostan sinua ämmä

• Anonyymi kirjoitti:

Todistin julkisesti esimerkeillä sen, miten kunnan sosiaalivirasto väänteli ja käänteli huolehtimiseni kielteisiksi teoiksi. Huolehdin lapsestani koko avohuollon ajan ja sen jälkeen, jolloin silloinkin minut vääristeltiin näyttämään huonolta ja minut estettiin tapaamasta poikaani. Lisäksi he kieltäytyvät keskustelemasta valehtelustaan, vaikka puen sen eri sanoiksi. Et ole ilmeisesti ymmärtänyt, että lapset riistetään kotoa ja vanhemmat estetään huolehtimasta lasta. Ei siinä voi huolehtia. Nytkin tämä kirjoittelu on lapsestani huolehtimista ja sen perustana on oikeudentajuni ja tuskani.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan sinun osana yhteiskuntaa, joka äänestää lastensuojelulain tekevät päättäjät valtaan kannettava vastuu sen seurauksista. Itsehän sinä kiertelet vastuuta etkä voi paeta pahuuttasi

• Anonyymi

Todistin julkisesti esimerkeillä sen, miten kunnan sosiaalivirasto väänteli ja käänteli huolehtimiseni kielteisiksi teoiksi. Huolehdin lapsestani koko avohuollon ajan ja sen jälkeen, jolloin silloinkin minut vääristeltiin näyttämään huonolta ja minut estettiin tapaamasta poikaani. Lisäksi he kieltäytyvät keskustelemasta valehtelustaan, vaikka puen sen eri sanoiksi. Et ole ilmeisesti ymmärtänyt, että lapset riistetään kotoa ja vanhemmat estetään huolehtimasta lasta. Ei siinä voi huolehtia. Nytkin tämä kirjoittelu on lapsestani huolehtimista ja sen perustana on oikeudentajuni ja tuskani.

Voin muuttaa mielipidettäni tästä koko tapauksesta JOS laitat tiktokkiin niitä videoita minkä perusteella lasu on tehnyt valheita, ja lisäksi dokumentteja missä lasu/sössöt perustelevat huostaanottopäätöksen tai sen jatkamisen.
        Eli siis haluan nähdä jotain informaatiota mitä vastapuoli on sanonut. Olen nyt 6 kuukautta seurannut tätä taistelua mutta kaikki on tullut sinun suustasi Teemu.

• Anonyymi

Tämän "auttamisen" monimutkaisuus tarvitaan jotta voidaan perustella miksi soteasiantuntijoiden täytyy olla korkeastikoulutettuja.
        Niiden mielestä tavallinen ihminen ei voi tehdä auttamistyötä siksi niillä on haluttu työvoimapula.

Halutaan työvoimapula kun järjestetään lastenhoitokin niin sekavaksi byrokratiaksi että "tarvitaan lisää korkeastikoulutettuja" kertoi eilen viisas uutinen.

Mutta niin kierouden pahuus tuhoutuu pian.

• Anonyymi kirjoitti:

Voin muuttaa mielipidettäni tästä koko tapauksesta JOS laitat tiktokkiin niitä videoita minkä perusteella lasu on tehnyt valheita, ja lisäksi dokumentteja missä lasu/sössöt perustelevat huostaanottopäätöksen tai sen jatkamisen.
        Eli siis haluan nähdä jotain informaatiota mitä vastapuoli on sanonut. Olen nyt 6 kuukautta seurannut tätä taistelua mutta kaikki on tullut sinun suustasi Teemu.

Luettelemalla esimerkkejä totuus-valhe, mitä sossu on todella päättänyt, annan aiheen epäillä heitä. Todisteita ei tarvitse julkisuudessa esittää, eikä se ole laillista.

• Anonyymi

Luettelemalla esimerkkejä totuus-valhe, mitä sossu on todella päättänyt, annan aiheen epäillä heitä. Todisteita ei tarvitse julkisuudessa esittää, eikä se ole laillista.

Joo mutta mistä tiedän onko nuo valheet todellisia kun sinä selostat mitä he ovat valehdelleet? Olet voinut muuttaa lauserakenteita jotenkin niin että merkitys muuttuu olennaisesti.
        Pääosin uskon sinua, mutta Tiktok-kommenttien perusteella useimmilla epäilijöillä on tämä sama, eli he kaikki haluavat nähdä päätöspapereita ja seuraavat videot:
        -stiga-video
        -serkku moikkasi poikaani

• Anonyymi

Tietenkin on laillista. Älä piiloudu! Kaikki mitä olet virkamiehen kanssa keskustellut, on "vapaata riistaa" eli voi esittää sen missä vain

Jännä nähdä mitä seuraavaksi selität.

• Anonyymi

Jos olet oikeassa, palkkaat juristin.
        Jos olet väärässä, jatkat täällä epämääräistä kirjoittelua.

Olitko päihteiden vaikutuksen alainen kun lapsi sai alkunsa?

Oletko työssäkäyvä, eli pystytkö taloudellisesti huolehtimaan lapsestasi?

Vastauksia kiitos, ei kiertelemistä.

• Anonyymi

Onhan sinun osana yhteiskuntaa, joka äänestää lastensuojelulain tekevät päättäjät valtaan kannettava vastuu sen seurauksista. Itsehän sinä kiertelet vastuuta etkä voi paeta pahuuttasi

Ahaa, eli koko maailma (tai ainakin Suomi) on sinua vastaan. Ja kaikki muut, paitsi sinä itse, ovat vastuussa sinun asioistasi ja tilanteestasi.
        Kätevää tuo ulkoistaminen.
        Et ole siinä kunnossa, että alaikäistä lasta voisi päästää edes lähellesi ilman ulkopuolisen valvontaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, eli koko maailma (tai ainakin Suomi) on sinua vastaan. Ja kaikki muut, paitsi sinä itse, ovat vastuussa sinun asioistasi ja tilanteestasi.
        Kätevää tuo ulkoistaminen.
        Et ole siinä kunnossa, että alaikäistä lasta voisi päästää edes lähellesi ilman ulkopuolisen valvontaa.

Me olemme iloisia ja terveitä. Me emme puhu ikävistä asioista kotona vaan elämme elämää. Meillä on säännölliset, turvalliset ja kannustavat elämäntavat, ja itse opetin niitä äidille paremmin osaavana ja niitä luovana. Sinähän yrität pönkittää auktoriteettitapoja. Komentoarvojen ja autoritaarisuuden on pakko toteutua keinolla millä hyvänsä. Kuvittelet olevasi minun vanhempi auktoriteettini ja ohjaavan minua selviytymään. Minä olen joku ja saan puhua vapaasti komennusta vastaan. Sinä vetoat naurettaviin syihin samalla tavalla saadakseksi despotoida. Sama muoto toteutuu Suomessa kaikkialla. Lastensuojelun tehtävä ei saa olla perheen rikkominen esimerkin luomiseksi omasta ylivallastaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos olet oikeassa, palkkaat juristin.
        Jos olet väärässä, jatkat täällä epämääräistä kirjoittelua.

Olitko päihteiden vaikutuksen alainen kun lapsi sai alkunsa?

Oletko työssäkäyvä, eli pystytkö taloudellisesti huolehtimaan lapsestasi?

Vastauksia kiitos, ei kiertelemistä.

93% juristin edustamista jutuista häviää haossa ja juristit sanovat " kukaan ei voittaa kunnan lastensuojelua"

• Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin on laillista. Älä piiloudu! Kaikki mitä olet virkamiehen kanssa keskustellut, on "vapaata riistaa" eli voi esittää sen missä vain

Jännä nähdä mitä seuraavaksi selität.

äidin henkilöllisyys ja sossun kunnianloukkaussyytteet eivät kuulu komennuksen arvosteluun

• Anonyymi kirjoitti:

Joo mutta mistä tiedän onko nuo valheet todellisia kun sinä selostat mitä he ovat valehdelleet? Olet voinut muuttaa lauserakenteita jotenkin niin että merkitys muuttuu olennaisesti.
        Pääosin uskon sinua, mutta Tiktok-kommenttien perusteella useimmilla epäilijöillä on tämä sama, eli he kaikki haluavat nähdä päätöspapereita ja seuraavat videot:
        -stiga-video
        -serkku moikkasi poikaani

Niitä on useita ja muut saavat suuntaa siitä, miten lastensuojelu vääristää asiat tahallaan vanhemman aseman vahingoittamiseksi ja lapsen riistämiseksi. Mutta sinulta puuttuu kaikki suhteellisuudentaju, etkä ymmärrä mitä lapsen menettäminen tarkoittaa lapsen ja minun terveydelleni. Huostaanotto on väkivaltaa ja syrjintää, joka pitää korvata perhelaitoksella

• Anonyymi

Niitä on useita ja muut saavat suuntaa siitä, miten lastensuojelu vääristää asiat tahallaan vanhemman aseman vahingoittamiseksi ja lapsen riistämiseksi. Mutta sinulta puuttuu kaikki suhteellisuudentaju, etkä ymmärrä mitä lapsen menettäminen tarkoittaa lapsen ja minun terveydelleni. Huostaanotto on väkivaltaa ja syrjintää, joka pitää korvata perhelaitoksella

Laita nyt stiigavideo tiktokkiin.

• Anonyymi kirjoitti:

luulen, että sävysi siitä, että sinä yksin päätät asiani, on autoritatiivisesti sama kuin se, että komentotapojen on pakko toteutua keinolla millä hyvänsä ja lastensuojeluvanhempi ansaitsee sen ennakkoluuloisista syistä

• Anonyymi

luulen, että sävysi siitä, että sinä yksin päätät asiani, on autoritatiivisesti sama kuin se, että komentotapojen on pakko toteutua keinolla millä hyvänsä ja lastensuojeluvanhempi ansaitsee sen ennakkoluuloisista syistä

Ei. Vaan kyse on siitä että minä en tunne sinua. En tiedä kuka olet ja millainen olet luonteeltasi. Olet näkökulmastani vain nettihahmo joka sanoo että virkamies on valehdellut hänelle. On luonnollista että haluan nähdä sekä virkamiehen valheet paperilla että sinun argumenttisi. Molemmat.

tai siis kuka tahansa vesipää, millä syyllä hyvänsä pätee lastensuojeluvanhemman komentaja kyseisessä arvohierarkiassa

• Anonyymi kirjoitti:

Tämän "auttamisen" monimutkaisuus tarvitaan jotta voidaan perustella miksi soteasiantuntijoiden täytyy olla korkeastikoulutettuja.
        Niiden mielestä tavallinen ihminen ei voi tehdä auttamistyötä siksi niillä on haluttu työvoimapula.

Halutaan työvoimapula kun järjestetään lastenhoitokin niin sekavaksi byrokratiaksi että "tarvitaan lisää korkeastikoulutettuja" kertoi eilen viisas uutinen.

Mutta niin kierouden pahuus tuhoutuu pian.

lastensuojelun työvoimapula johtuu harhaisesta huolen määritelmästä, jonka kanssa sosiaalityöntekijät laajentavat kilpaa rahoitustaan ja valtaansa. Se on lapsen etu -tautologia

lastensuojelun työvoimapula johtuu harhaisesta huolen määritelmästä, jonka kanssa sosiaalityöntekijät laajentavat kilpaa rahoitustaan ja valtaansa. Se on lapsen etu -tautologia

Sosiaalivirasto on jotain karseaa vinksahtanutta, keskiaikaista, natsi-saksan tasoista tuubaa, joka on huijannut tämän maan mukaansa. Kaikki on näennäisesti totta ja on sinun syysi

• Anonyymi kirjoitti:

Laita nyt stiigavideo tiktokkiin.

kysy toisen huostaanoton uhrin esimerkkejä. kun on muita kuin minä, tiedät sen olevan totta

• Anonyymi kirjoitti:

Ei. Vaan kyse on siitä että minä en tunne sinua. En tiedä kuka olet ja millainen olet luonteeltasi. Olet näkökulmastani vain nettihahmo joka sanoo että virkamies on valehdellut hänelle. On luonnollista että haluan nähdä sekä virkamiehen valheet paperilla että sinun argumenttisi. Molemmat.

Puhuit itsesi pussiin. Sinä tuomitset minua. Sitten kun voitan sinut väittelyssä, puolustaudut sanomalla, ettet tunne minua.

• Anonyymi

93% juristin edustamista jutuista häviää haossa ja juristit sanovat " kukaan ei voittaa kunnan lastensuojelua"

Selittelyä.
        Tiedät olevasi väärässä, siksi kierrät juristi-vaihtoehtoa kuin kissa kuumaa puuroa

• Anonyymi

Me olemme iloisia ja terveitä. Me emme puhu ikävistä asioista kotona vaan elämme elämää. Meillä on säännölliset, turvalliset ja kannustavat elämäntavat, ja itse opetin niitä äidille paremmin osaavana ja niitä luovana. Sinähän yrität pönkittää auktoriteettitapoja. Komentoarvojen ja autoritaarisuuden on pakko toteutua keinolla millä hyvänsä. Kuvittelet olevasi minun vanhempi auktoriteettini ja ohjaavan minua selviytymään. Minä olen joku ja saan puhua vapaasti komennusta vastaan. Sinä vetoat naurettaviin syihin samalla tavalla saadakseksi despotoida. Sama muoto toteutuu Suomessa kaikkialla. Lastensuojelun tehtävä ei saa olla perheen rikkominen esimerkin luomiseksi omasta ylivallastaan.

Jaarin jaarin. Oletko omasta mielestäsi kykenevä huolehtimaan toisesta ihmisestä, lapsesta tai aikuisesta?

• Anonyymi

äidin henkilöllisyys ja sossun kunnianloukkaussyytteet eivät kuulu komennuksen arvosteluun

"Komennuksen arvostelu"?
        Jep.
        Kuten sanottu, virkamiehen kanssa asiointi on julkista. Julkisuudesta päätät sinä.
        Et voi julkaista, pelkäät palastuvasi??

• Anonyymi kirjoitti:

"Komennuksen arvostelu"?
        Jep.
        Kuten sanottu, virkamiehen kanssa asiointi on julkista. Julkisuudesta päätät sinä.

en osoita ketään sormella - pelkäät paljastuvasi

Sosiaalityöntekijä vääristää ja kääntelee sanoja näin

en osoita ketään sormella - pelkäät paljastuvasi

Sosiaalityöntekijä vääristää ja kääntelee sanoja näin

Kukaan ei ole todistanut mitään aiheuttamaani haittaa, mutta sinä haet virhettä

• Anonyymi

kysy toisen huostaanoton uhrin esimerkkejä. kun on muita kuin minä, tiedät sen olevan totta

Niin mutta mikä siinä stiigavideossa on niin salaista ettei sitä voi laittaa nettiin?

• Anonyymi kirjoitti:

"Komennuksen arvostelu"?
        Jep.

lastensuojelu on salaista ja kun ne käsitellään, todisteita ei vaadita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta mikä siinä stiigavideossa on niin salaista ettei sitä voi laittaa nettiin?

Ei ole mitään videota.

• Anonyymi kirjoitti:

"Komennuksen arvostelu"?
        Jep.

Muista, että lastensuojelu ei käytä sanaa komennus tai sen arvostelu. Minä käytän sitä. He käyttävät sanaa mielenterveyshuoli, ja kieltäytyvät keskustelemasta niistä. Se on komennusta, jota tehdään tekaisemalla huolia ja kieltämällä ihmisoikeudet ilman mitään mahdollisuutta valitukseen. Näennäisvalituksissa he vetoavat todistamattomiin huoliin saadakseen ylläpitää hirmuhallintoaan!

• Anonyymi

lastensuojelu on salaista ja kun ne käsitellään, todisteita ei vaadita.

Selityksiä, selityksiä ja vielä kerran selityksiä.

Ei sinulla ole aikomustakaan tehdä asialle mitään. Kirjoittelulla haet itsellesi oikeutta olla tekemättä mitään.

Entäs kun lapsesi jonain päivänä lukee täältä kirjoituksesi? Hänellekin selviää, että olet vain pieksenyt suutasi kaikki vuodet.

• Anonyymi kirjoitti:

"Komennuksen arvostelu"?
        Jep.

Sinä olet tunteellisesti kaikkia vastaan ja tunteellisesti sosiaalityöntekijöiden puolella ilman näyttöä. Kannatat komennushierarkiaa ja yrität saada minut erilaisilla tempuilla Suomi24:ssä lopettamaan vastustamisen ja noudattamaan sitä ja sinua, joka olet sen kannattaja

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sinulla ole aikomustakaan tehdä asialle mitään. Kirjoittelulla haet itsellesi oikeutta olla tekemättä mitään.

Entäs kun lapsesi jonain päivänä lukee täältä kirjoituksesi? Hänellekin selviää, että olet vain pieksenyt suutasi kaikki vuodet.

kirjoittaminen ei todiste asian turhuudesta eikä peittelystä

• Anonyymi kirjoitti:

lapseni tietää, että he luulevat minun olevan huono ja luottaa itseensä ja isäänsä. Näillä kirjoituksilla teen hyvää hänen ja muiden vääryydellä kidnapattujen lasten ja meidän uhrien puolesta. En häpeä itseäni tästä vaan olen ylpeä siitä, minulla on munaa kusta nilkkaasi

• Anonyymi kirjoitti:

minua estetään tekemästä mitään ja leimataan laittomilla diagnooseilla kyvyttömäksi, jonka tarkoitus on turvata sosiaalityöntekijöiden kyky pitää lapseni vääryydellä

• Anonyymi

lapseni tietää, että he luulevat minun olevan huono ja luottaa itseensä ja isäänsä. Näillä kirjoituksilla teen hyvää hänen ja muiden vääryydellä kidnapattujen lasten ja meidän uhrien puolesta. En häpeä itseäni tästä vaan olen ylpeä siitä, minulla on munaa kusta nilkkaasi

Teemu, sinulla on tärkeysjärjestys aivan väärä. Yhteiskunnan suurin ongelma EI ole lastensuojelu, vaan miesten yksinäisyys, sinkkuus ja pitkälle jatkunut neitsyys. Olen itse kolmekymppinen neitsytmies kuten sinäkin joskus olit ja olen tajunnut että tämä on valtava kansallinen ongelma. Miehet kaikkialla kärsivät ja sekoavat kun eivät nettiaikana enää löydä seuraa. Syynä on naisten nirsoutuminen ja aidon sosialisoinnin rapistuminen. Mielestäni sinä voisit alkaa ajamaan tätä asiaa, koska se tarvitsee huomiota. Seksi on ihmisoikeus ja se on riistetty pois miehiltä.

kirjoittaminen ei todiste asian turhuudesta eikä peittelystä

Jos lopetan vastustamisen oikeudentajuani vastaan, olen vain joku tavattava henkilö, jolla on ongelmia, jotka tulevat ja menevät ja saan olla lapseni kanssa tai sitten en, kaikki riippuu sosiaalilautakunnasta, en tiedä kuinka kauan, päättyykö se tekosyyllä kokonaan ja olen henkisesti altis pahoinpitelyille. Lisäksi se on petos rakentamaani kotia ja vanhemmuutta vastaan, jossa on kaikki hyvin. Jos en lopeta, olen myöskin oikeutettu käymään heidän mielivaltansa mukaan pahoinpideltävänä ilman mitään hallintaa pojastani tai hänen elämästään. Vastustukseni ei ole päämäärätöntä vaan sillä on poliittinen päämäärä kumota huostaanotot ja korvata ne perhelaitoksella. On huomattava, kuinka nämä itsekkäät siat kirjoittavat niin kuin tämä olisi pelkkää ränttiä.

• Anonyymi

Jos lopetan vastustamisen oikeudentajuani vastaan, olen vain joku tavattava henkilö, jolla on ongelmia, jotka tulevat ja menevät ja saan olla lapseni kanssa tai sitten en, kaikki riippuu sosiaalilautakunnasta, en tiedä kuinka kauan, päättyykö se tekosyyllä kokonaan ja olen henkisesti altis pahoinpitelyille. Lisäksi se on petos rakentamaani kotia ja vanhemmuutta vastaan, jossa on kaikki hyvin. Jos en lopeta, olen myöskin oikeutettu käymään heidän mielivaltansa mukaan pahoinpideltävänä ilman mitään hallintaa pojastani tai hänen elämästään. Vastustukseni ei ole päämäärätöntä vaan sillä on poliittinen päämäärä kumota huostaanotot ja korvata ne perhelaitoksella. On huomattava, kuinka nämä itsekkäät siat kirjoittavat niin kuin tämä olisi pelkkää ränttiä.

Teemu, nyt on tajuttava kaksi asiaa:
        1. Pelkäät selvästi kipua ja kivun välttely vaikuttaa liikaa päätöksentekoosi. Joka viestistä huokuu se, että välttelet tunnevammojen saamista.
        2. Et todennäköisesti pysty korvata huostaanottoja perhelaitoksella, paitsi jos kulutat asian käsittelyyn mahdollisesti loppuelämäsi, jolloin Toivo on jo aikuinen. Näin isoa rakennemuutosta ei saada edes eduskunnassa liikkeelle alle viiteen vuoteen.

• Anonyymi

Olitko päihteiden vaikutuksen alaisena kun lapsi sai alkunsa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olitko päihteiden vaikutuksen alaisena kun lapsi sai alkunsa?

Olen rivien välistä päätellyt että aloittajalla on päihdeongelmaa, mihin sossu on tarttunut. Sinänsä outoa kun aloittaja oli aiemmin raitis kilpapyöräilijä joka valitteli että opiskelijakulttuuri on liian alkoholipainotteista.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä on otsikon aiheen mukaista, toisin kuin sinun tuubaasi

Lisäksi sössötyöntekijät rankaisevat Toivoa, koska he keksivät psykiatriset valheet hänestäkin siksi, että hän on viettänyt seurassani kaksi tuntia kuulaudessa. Hän on iloinen - hänellä on nepsyoireita

• Anonyymi

Lisäksi sössötyöntekijät rankaisevat Toivoa, koska he keksivät psykiatriset valheet hänestäkin siksi, että hän on viettänyt seurassani kaksi tuntia kuulaudessa. Hän on iloinen - hänellä on nepsyoireita

Jos ei kestä veden tunnetta kasvoilla niin voi olla aistiyliherkkyyttä mikä on autismin kirjon oire. Samoin se että on aina "vakava ilme" naamalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään videota.

Strategisesti ajatellen todisteiden puuttuminen turvaa väitteiden esittämistä lastensuojelun valehtelua vastaan. Open-ended, avoin argumentti ei voi saada kiinni ettekä voi vääristää sitä niin kuin kunnan sosiaalityöntekijät. Pelkkä olemassaolo takaa kysymykset heitå vastaan. Miksi kusipää luulet, että sinä päätät loppupeleissä tämän asian?

• Anonyymi

Tämä on otsikon aiheen mukaista, toisin kuin sinun tuubaasi

Vastaa toki kysymykseen.

• Anonyymi

Sinä kyllä kuset omaan soppaasi, et muualle.

Onko sinulla ongelmia itsetuntosi kanssa? Koetko alemmuutta?

• Anonyymi

Strategisesti ajatellen todisteiden puuttuminen turvaa väitteiden esittämistä lastensuojelun valehtelua vastaan. Open-ended, avoin argumentti ei voi saada kiinni ettekä voi vääristää sitä niin kuin kunnan sosiaalityöntekijät. Pelkkä olemassaolo takaa kysymykset heitå vastaan. Miksi kusipää luulet, että sinä päätät loppupeleissä tämän asian?

Lopeta pseudofilosofisen jargonin suoltaminen. Älykkyysosamääräni on 138 Mensan testin mukaan. Toimita jotain todellista sisältöä kuten videoita, argumentteja tai vastaile kysymyksiin. Kehäpäätelmät ja jargon eivät ole argumentteja, Miltopaeus.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos ei kestä veden tunnetta kasvoilla niin voi olla aistiyliherkkyyttä mikä on autismin kirjon oire. Samoin se että on aina "vakava ilme" naamalla.

Se ei syy eristää vanhemmista.

• Anonyymi kirjoitti:

Teemu, sinulla on tärkeysjärjestys aivan väärä. Yhteiskunnan suurin ongelma EI ole lastensuojelu, vaan miesten yksinäisyys, sinkkuus ja pitkälle jatkunut neitsyys. Olen itse kolmekymppinen neitsytmies kuten sinäkin joskus olit ja olen tajunnut että tämä on valtava kansallinen ongelma. Miehet kaikkialla kärsivät ja sekoavat kun eivät nettiaikana enää löydä seuraa. Syynä on naisten nirsoutuminen ja aidon sosialisoinnin rapistuminen. Mielestäni sinä voisit alkaa ajamaan tätä asiaa, koska se tarvitsee huomiota. Seksi on ihmisoikeus ja se on riistetty pois miehiltä.

En tarvitse mitään tärkeysjärjestystä. Haluan vain elää rauhassa kotona Toivon kanssa. Meillä on rauhallinen ja terve koti, eikä muiden valheet koskaan poista sitä tosiasiaa. Minulla on sisäinen rauha samalla kun käyn teitä vastaan. Teitä pelottaa.

• Anonyymi

En tarvitse mitään tärkeysjärjestystä. Haluan vain elää rauhassa kotona Toivon kanssa. Meillä on rauhallinen ja terve koti, eikä muiden valheet koskaan poista sitä tosiasiaa. Minulla on sisäinen rauha samalla kun käyn teitä vastaan. Teitä pelottaa.

Teemu, sinä tarvitset uuden naisen. Monestakin syystä. Uuden naisen kanssa voisit saada Toivon paremmin takaisin, tai tehdä uusia lapsia. Ja ylipäänsä eihän mies nyt sinkkuna halua elää.
        Me elämme epätasa-arvoisessa maailmassa missä nainen saa seuraa aina kun haluaa, mutta mies voi riutua vuosikymmeniä ilman seksiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Muistutan teitä siitä, että nämä huolet syntyivät kieltäytymisen ja huostaanoton jälkeen. Sitä ennen elimme lapsen kanssa rauhassa ja sossu antoi meidän olla. olin virkamiesten mielestä "persoona, josta emme enää ole niin huolissaan". Ongelmat keksittiin hatusta virkavallan pakottamiseksi

• Anonyymi

Muistutan teitä siitä, että nämä huolet syntyivät kieltäytymisen ja huostaanoton jälkeen. Sitä ennen elimme lapsen kanssa rauhassa ja sossu antoi meidän olla. olin virkamiesten mielestä "persoona, josta emme enää ole niin huolissaan". Ongelmat keksittiin hatusta virkavallan pakottamiseksi

Joo mutta alkuperäiselle huostaanotolle oli oikea syy. Vain jatkamispäätösten syyt on valehdeltu.
        Tulitko kännissä synnytyslaitokselle?

• Anonyymi

niin lapsistakin osaa oikein huolehtia vain korkeasti koulutettu asiantuntija. näin se on

• Anonyymi

No mites sun poika voi? Pääsi eroon nänneistäs, että löytyykö poitsulla jo selkärankaisuutta osoittavia ominaisuuksia? Mites itelläs, onko rasvaimua läskisestä päästäs? Mites, onko tullut vastaan, käymisiä?
      Terveisin.arvaa kuka?
      Herran Jeesuksen Kristuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.
      https://m.youtube.com/watch?v=-RUpJ1vu-5U

• sosiaalityöntekijä ei ole jumala

• Eikä itsestäänselvä kulttuuri, joka sulkee isät ja äidit ulos omien lastensa elämästä, ole jumalan luoma

• Anonyymi

Eikä itsestäänselvä kulttuuri, joka sulkee isät ja äidit ulos omien lastensa elämästä, ole jumalan luoma

Koko kylä kasvattaa, Teemu.

• Anonyymi

sosiaalityöntekijä ei ole jumala

mutta luulee olevansa. sama lääkäri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta luulee olevansa. sama lääkäri

perkeleitä ne on molemmat

• Anonyymi

Eikä itsestäänselvä kulttuuri, joka sulkee isät ja äidit ulos omien lastensa elämästä, ole jumalan luoma

Olosuhteet, joihin lapsesi syntyi, eivät myöskään olleet Jumalan luomat. Sinä olit niissä pääosassa, toisena lapsesi synnyttäjä. Muita ei ollut.

Jos lapsi huostaanotetasn suoraan synnytyslaitokselta, ei kyse ole pikkuasiasta.

Jätät siis paljon kertomatta. Miten olisi totuus, viimein?

• Anonyymi

Ota vastaan apua ja neuvoja, lapsen takia!

• Anonyymi

"Lapseni psyykkinen tila laskee, koska selitän lastensuojelun ja hän pissasi housuun, lauleskeli ja puhui 3-vuotiaana epäselvemmin kerran"

Oletko napeissa? Tuossa ei ole päätä eikä häntää. Tuonko on tarkoitus kertoa jotakin?

• Se oli viraston päätös siksi, että tapasin lasta ja pakkokoti soitti sössötyöntekijälle ja raportoi tuollaiset huolet

• Anonyymi

Se oli viraston päätös siksi, että tapasin lasta ja pakkokoti soitti sössötyöntekijälle ja raportoi tuollaiset huolet

Tuollaista tekstiä et ole saanut sosiaalityöntekijältä.
        Oletko napeissa?

• Anonyymi

te olette kaikki väärässä. minä olen oikeassa. aina

• Anonyymi

lasten suojelu ei itse kestäisi tuota sirkusta, mitä on luomassa vanhemmille

en mäkään kestä tunnekuohoja

naiset kuitenkin ovat miehiä vahvempia, joten jaksavat puskea oikeuksiaan

mies jo luovuttaisi, joten mies ei saa koskaan mitään itselleen

alistamisesta on kyse laitoksissa, että pannaan matalaksi kaikki

viha ja väkivalta synnyttää lisää vihaa ja väkivaltaa

ihailtava luettava kuinka taistelet vastaan
      ei voi muutakaan kuin taistella koko ajan, koko ajan

• Anonyymi

Toivon että maahanmuuttajat pistävät paikan hujan hajan koko maan, että ei jää mitään vääryyttä jäljelle

• Naisten on pakko puskea lapsen saamiseksi vaikka itsensä tuhoten. Niillä on vintti pimeänä ja asunnot myyty ja korkein oikeus hävitty

• Anonyymi

Naisten on pakko puskea lapsen saamiseksi vaikka itsensä tuhoten. Niillä on vintti pimeänä ja asunnot myyty ja korkein oikeus hävitty

vintti on pimeenä se on valitettavan totta

• Anonyymi

Naisten on pakko puskea lapsen saamiseksi vaikka itsensä tuhoten. Niillä on vintti pimeänä ja asunnot myyty ja korkein oikeus hävitty

Entä sinun?
        Väkisin sinunkin piti lapsi hankkia. Ei sinulla mitään perhe-elämää ollut, synnyttäjä vain. Missä synnyttäjä nyt?
        Lapsen kannalta kysyisin: Oletko tyytyväinen saavutuksiisi?

• Anonyymi kirjoitti:

Entä sinun?
        Väkisin sinunkin piti lapsi hankkia. Ei sinulla mitään perhe-elämää ollut, synnyttäjä vain. Missä synnyttäjä nyt?
        Lapsen kannalta kysyisin: Oletko tyytyväinen saavutuksiisi?

Sehän on oikein ja pusken jokaisen äidin puolesta sitä varten, että he saisivat olla perhelaitoksessa lapsensa kanssa. Jos seisot edessämme, puskemme suoraan lävitsesi. Naiset ovat tunteellisia ja käyttävät vääriä tapoja, minä päämäärähakuisempi ja tehokkaampi.

• Anonyymi

Sehän on oikein ja pusken jokaisen äidin puolesta sitä varten, että he saisivat olla perhelaitoksessa lapsensa kanssa. Jos seisot edessämme, puskemme suoraan lävitsesi. Naiset ovat tunteellisia ja käyttävät vääriä tapoja, minä päämäärähakuisempi ja tehokkaampi.

Vastaukset jäivät..... Missä viipyvät?

• Anonyymi

kuka se sanokaan jotain että jos yksittäisen taistelun voittaisikin niin sodan on jo tuomittu häviämään. silloin ei sotaan kannata alkaa. kansalainen vs valtio sama juttu. pieni ihminen virkamiesten byrokratian hampaissa raadellaan pikkuhiljaa veriseksi mössöksi joka tuijottaa seinää yksin pimeässä huoneessa

• Anonyymi

Minulla kun on tappamis oikeus valvotusti, niin se hiertää, kun minä olen lapsen äiti ja virallinen huoltaja, niin viranomaiset päättävät asioita joista en ole tietoinen, kun hän läksi käymään kaupassa ja olutta en juonut paljon mutta lääkkeitä tarvitsen paljon koska ne auttavat psyykeeseen lääkiten normaali ihminen.

• Anonyymi

Sekakäyttö on aika tavallista, lääkkeitä ja vähän olutta. Valitettavasti.
        Niillä ei tule normaaliksi, ahdistuneeksi, iloiseksi,reippaaksi ja aloitekykyiseksi. Semmoiseksi mistä tavallinen elämä koostuu. Iloista ja suruista ja ongelmien esiin tulessa ratkaisemisyrityksistä.

• Anonyymi

Vai olet sinä saanut tappamisoikeuden. Määriteltiinkö samalla tekotapa/väline?
        Kuka sitä tappamista olisi tullut katsomaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Vai olet sinä saanut tappamisoikeuden. Määriteltiinkö samalla tekotapa/väline?
        Kuka sitä tappamista olisi tullut katsomaan?

Älä pilkkaa kirjoitustaitoa

• Anonyymi

Suomessa vaaditaan vahva näyttö huostaanottoon. Täytyy olla vanhempana todella huono, että niin tehdään.

• Näyttö tekaistaan ja saadaan halutessa näyttämään vahvalta. Sitä ei tarvitse todistaa. Lisäksi se muodostuu uskonnosta ja tautologioista, samoista sanoista joka tapauksessa

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa. Kun olin nuorempi, niin 17-vuotias pikkuveljeni vedettiin huostaan lähes aikuisuuden kynnyksellä, vaikka perheessä meni niin hyvin kuin se nyt on ollut mahdollista.
        Veli oli jossain koulun kyselyssä laittanut raksin ruutuun kohtaan "onko sinulla ollut itsetuhoisia ajatuksia" ja siitä se lähti käyntiin. Oltiin koko perhe sitä mieltä että veljen masennusta ei todellakaan auta kotoa riistäminen ja pakkohoito. Valtio sanoi, että perhe "estää lapsen tarvitseman hoidon" ja hänet saatiin pakkohoitoon sitten huostaanottopäätöksellä. Tämä totta kai vain huononsi tilannetta ja veli lopulta tappoi itsensä. Olen vieläkin sitä mieltä, että huostaanottopäätös johti veljeni kuolemaan. Huostaanottoon ei vaadittu mitään muuta kuin rasti ruutuun terkkarin kyselyssä ja perheen kieltäytyminen ehdotetusta pakkohoidosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Kun olin nuorempi, niin 17-vuotias pikkuveljeni vedettiin huostaan lähes aikuisuuden kynnyksellä, vaikka perheessä meni niin hyvin kuin se nyt on ollut mahdollista.
        Veli oli jossain koulun kyselyssä laittanut raksin ruutuun kohtaan "onko sinulla ollut itsetuhoisia ajatuksia" ja siitä se lähti käyntiin. Oltiin koko perhe sitä mieltä että veljen masennusta ei todellakaan auta kotoa riistäminen ja pakkohoito. Valtio sanoi, että perhe "estää lapsen tarvitseman hoidon" ja hänet saatiin pakkohoitoon sitten huostaanottopäätöksellä. Tämä totta kai vain huononsi tilannetta ja veli lopulta tappoi itsensä. Olen vieläkin sitä mieltä, että huostaanottopäätös johti veljeni kuolemaan. Huostaanottoon ei vaadittu mitään muuta kuin rasti ruutuun terkkarin kyselyssä ja perheen kieltäytyminen ehdotetusta pakkohoidosta.

Huostaanottoa ei tarvita. Se väännetään tekosyillä, jos sosiaalityöntekijä tarvitsee sitä määräysvaltansa toteutumiseen

• Anonyymi kirjoitti:

ja tekosyillä oli syvällinen merkitys, jota et kuvaillut, mutta joka on todenvastainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"vaikka perheessä meni niin hyvin kuin se nyt on ollut mahdollista."

Tuon taakse jää paljon piiloon.

• Anonyymi kirjoitti:

Sen ei täydy olla tarkkaa. Se kumoaa väitteen "huostaanotot tehdään vain hyvistä syistä" ja se korreloi oman traagisen kohtaloni kanssa. Sitten muut kertovar samanlaisesta sorrosta lastensuojelun uhreina eivätkä esitä todisteita. Sinun pitää hyväksyä se, että ihmiset sanovat näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, olen alkuperäisen viestin kirjoittaja. Ehkä muotoilin asian huonosti. Perheessä kyllä meni hyvin, kaikki olivat raittiita ja mitään väkivaltaa ei ollut. Minäkin kasvoin niissä olosuhteissa ja olen itse edelleen raitis ja vailla diagnooseja. Muotoilin asian noin siksi, ettei joku pääse sanomaan "hähhäh no eihän perhe ole voinut toimia hyvin jos yksi lapsista koki olevansa masentunut!"
        Näissä keisseissä lähdetään aina vääntämään koska halutaan uskoa että viranomaiset on aina oikeassa eivätkä tee virheitä. Kyllä ne tekee. Takerru vaikka huviksesi siihen tosiseikkaan että veljeni tappoi itsensä vaikka sai sitä kuuluisaa apua ja lastensuojelua. Selvästi ei väliintulo tehonnut.

• Anonyymi kirjoitti:

Hei, olen alkuperäisen viestin kirjoittaja. Ehkä muotoilin asian huonosti. Perheessä kyllä meni hyvin, kaikki olivat raittiita ja mitään väkivaltaa ei ollut. Minäkin kasvoin niissä olosuhteissa ja olen itse edelleen raitis ja vailla diagnooseja. Muotoilin asian noin siksi, ettei joku pääse sanomaan "hähhäh no eihän perhe ole voinut toimia hyvin jos yksi lapsista koki olevansa masentunut!"
        Näissä keisseissä lähdetään aina vääntämään koska halutaan uskoa että viranomaiset on aina oikeassa eivätkä tee virheitä. Kyllä ne tekee. Takerru vaikka huviksesi siihen tosiseikkaan että veljeni tappoi itsensä vaikka sai sitä kuuluisaa apua ja lastensuojelua. Selvästi ei väliintulo tehonnut.

Varaudu siihen, että sanasi vääristetään. Niin sosiaalityöntekijä saa valtansa

• Anonyymi

Aloittaja vaikuttaa sekavalta. Toivoisin ettei aloittaja saisi tavata lastaan enää ollenkaan.

Oikeasti lastaan rakastava asettaisi lapsen tarpeet omien tunteidensa edelle. Siihen ei aloittaja selkeästi kykene. Aloittajalle hänen omat tunnemyrskynsä tilanteessa menevät selvästi prioriteeteissa ohi lapsen.

Aloittaja ei aidosti rakasta lastaan. Muuten hän olisi valmis kestämään viranomaisilta mitä vaan voidakseen olla lapsensa tukena.

Ihan kamalaa että tuollaisilla ihmisillä on lapsia. Ei tarvitse ihmetellä mistä niitä ongelmaisia nuoria tulee. Niitä tulee tuollaisten itsekeskeisten infantiilien sekavien vanhempien huonon vanhemmuuden tuloksena.

• Anonyymi

Nykypäivän nuoret on kaikki huonojen vanhempien kasvattamia, sen takia ne on äänekkäitä ja roikkuu älypuhelimella kaiket päivät. Mutta jos kirjoitan tästä vauva.fi palstalle niin tuhannet nuoret yksinhuoltajaäidit suuttuvat minulle, koska olen oikeassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Nykypäivän nuoret on kaikki huonojen vanhempien kasvattamia, sen takia ne on äänekkäitä ja roikkuu älypuhelimella kaiket päivät. Mutta jos kirjoitan tästä vauva.fi palstalle niin tuhannet nuoret yksinhuoltajaäidit suuttuvat minulle, koska olen oikeassa.

ja tällä yrität manipuloida minut epämukavaksi/toiset minua vastaan, kun reagoin siihen, että minua kohtelee alentuvasti nuorempana joku vanhempi. Nyyh, nyyh, leikkasi luuhun asti

• Anonyymi

Tsemppiä aloittaja. Jo lukemani perusteella voin päätellä, että olet hädissäsi teidän kahden kanssakäymisen toteutumisesta ja myöskin sen, että olet aidosti huolissasi teidän yhteisestä tulevaisuudesta. En nyt viitsi alkaa lukemaan kaikkia vastauksia, joissa varmasti paljon hyviä neuvoja.
      Minä annan ohjeeksi vain, että olet ihan oma itsesi ja tiukka sinun omien ja lapsen oikeuksien puolesta.
      Parasta vain uskoa, että oikeus ja hyvä voittaa kaikki vastoinkäymiset ja saat viettää poikasi kanssa laatuaikaa ja auttaa häntä kohti tasapainoista ja onnellista aikuisuutta. <3

• Anonyymi

Minä olen seurannut tämän saman kirjoittajan avautumisia ainakin vuoden. Sama ahdistus on ja samassa tilanteessa ollaan. Toivoisin hänen saavan apua.

Äitinä en uskaltaisi jättää lastani valvomatta ahdistuneen, itkuisen ja takertuvan vanhemman luokse, jolla on peittelemätöntä vihaa viranomaisia kohtaan jota ei pysty kontroloimaan edes lapsen läsnäollessa. Paitsi jos lapsi on täysi-ikäinen ja tahtoo itse.

• Umm, olen hädissäni siitä, että lastensuojelun virkamiehet käyttävät poliittisia valheita minua vastaan, estävät vanhemmuuteni ja keskustelupyrkimykset

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olen seurannut tämän saman kirjoittajan avautumisia ainakin vuoden. Sama ahdistus on ja samassa tilanteessa ollaan. Toivoisin hänen saavan apua.

Äitinä en uskaltaisi jättää lastani valvomatta ahdistuneen, itkuisen ja takertuvan vanhemman luokse, jolla on peittelemätöntä vihaa viranomaisia kohtaan jota ei pysty kontroloimaan edes lapsen läsnäollessa. Paitsi jos lapsi on täysi-ikäinen ja tahtoo itse.

Sanot olevasi samassa tilanteessa saadaksesi kielteisen vertailukohdan. Se on valhe. Viestisi jälkiosa taas on samaa psykologista herjaa kuin sellainen, joka kannattaa huostaanottoja ja jolla on ennakkoluulo, että jotkut ihmiset eivät vain sovellu kasvattajiksi.

Kun olin tapaamisissa, ylläpidin poikani perhettä oikein, hänellä oli pikku koti kaksi tuntia, jossa hänellä oli turva, kuuntelu ja hellyys ja rentous.

Sosiaalityöntekijä valehtelee näin

turva ja hellyys - lapseen takertuminen.

Olet törkeä valehtelija

• Minä en hae neuvoja. Minä neuvon muita sosiaalitoimen uhreja kieltämään huostaanoton ja valehtelun. Miksi oletat, että huostaanotosta valittava on autettava

• Anonyymi kirjoitti:

Äidin mielestä olen huippuisä ja hän sanoi sossulle, että minun pitäisi vain olla töissä lasten kasvattajana. Muut pitäisivät minua outona. Hän ei pidä itkemistäni ongelmana. Koska lapseni oli isän seurassa, hän ei jäänyt yksin. Sosiaalityöntekijä käytti sitä minua vastaan.

Kun toruin valvojia, tein sen lapsen lähdettyä, en lapsen seurassa. Tämä on sinun ennakkoluuloisuuttasi.

Minulla ja lapsellani ei ole mitään ongelmia. Hän on iloinen ja terve.

Sosiaalityöntekijän kirjoitustyyli muodostuu useista vanhempaa vastaan suunnattuista vääristelmistä yhdessä virkkeessä. Niiden purkaminen on työlästä ja oikeuslaitos uskoo ne automaattisesti virkamiehen kynästä.

Lastensuojelu yrittää syrjiä vanhempia, koska heillä on poliittinen motiivi etsiä vikoja. Sosiaalityöntekijät olettavat, että lapsi tarvitsee suojelua omia vanhempiaan vastaan, joka oikeuttaa Suomen viranomaisen kohtelemaan vanhempia aina ja oikeutuksetta uhkana, joka pitää eristää valheilla

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi et itse lopeta vanhempien vainoamista valheillaai sen sijaan, että syytät minua vihaamisesta?

• Luuletteko, että jos tarpeeksi moni valehtelee yhtä aikaa, niin se hyväksytään totuutena? Hauska seikka tässä auktoriteetin vastustamiskamppailussa on se, ettei suomalaisia sosiaalityöntekijöitä ja kiusaajia ärsytä valehtelijaksi kutsuminen. Kyse on politiikasta ja silloin homma jatkuu, uusi mahdollisuus kääntää asia toisia vastaan ja muut häntä vastaan. Ulkomailla saisit ihmiset suuttumaan.

• Anonyymi

Voitko mitenkään todistaa, että sinä itse et valehtele? Ennenkö toimitat stiigavideon tai papereita, pidän näitä ketjuja vain trollauksena ja hupikirjoitteluna.

Sitä paitsi jos olisi yliopistokoulutettu, tietäisit, että totuuden tietoteoreettinen määritelmä on uskomus, jonka enemmistö populaatiosta on omaksunut. Ei ole olemassakaan absoluuttista totuutta.

• Anonyymi kirjoitti:

Voitko mitenkään todistaa, että sinä itse et valehtele? Ennenkö toimitat stiigavideon tai papereita, pidän näitä ketjuja vain trollauksena ja hupikirjoitteluna.

Sitä paitsi jos olisi yliopistokoulutettu, tietäisit, että totuuden tietoteoreettinen määritelmä on uskomus, jonka enemmistö populaatiosta on omaksunut. Ei ole olemassakaan absoluuttista totuutta.

Todisteiden puuttuminen ei estä valehtelusta kertomista eikä todista sitä, että valehtelen. Haluat todisteet siksi, että siten voit kieltää keskustelun, jota ei saa käydä ilman todisteita. Se on vanha taktiikka politiikassa

• Anonyymi

Todisteiden puuttuminen ei estä valehtelusta kertomista eikä todista sitä, että valehtelen. Haluat todisteet siksi, että siten voit kieltää keskustelun, jota ei saa käydä ilman todisteita. Se on vanha taktiikka politiikassa

"Haluat todisteet siksi, että siten voit kieltää keskustelun, jota ei saa käydä ilman todisteita. Se on vanha taktiikka politiikassa"

Kuvittelepa meneväsi oikeussaliin tai fysiikan laitokselle todistamaan jotain teoriaa pelkästään deduktiivisella päättelyllä jonka lähtökohta on omasta päästä keksityt aksioomat.
        Minä olen deduktiivisesti päätellyt, että ainut syy miksi piilottelet viranomaisten lausuntoja on se, että siellä on jotain mikä vähentäisi uskottavuuttasi koska se on ristiriidassa ränttiesi kanssa. Jos siellä olisi valheita, niiden postaaminen tekisi sinusta uskottavamman. Toisin sanoen, jos et postaa niitä, siellä ei ole valheita. MOT

• Anonyymi kirjoitti:

"Haluat todisteet siksi, että siten voit kieltää keskustelun, jota ei saa käydä ilman todisteita. Se on vanha taktiikka politiikassa"

Kuvittelepa meneväsi oikeussaliin tai fysiikan laitokselle todistamaan jotain teoriaa pelkästään deduktiivisella päättelyllä jonka lähtökohta on omasta päästä keksityt aksioomat.
        Minä olen deduktiivisesti päätellyt, että ainut syy miksi piilottelet viranomaisten lausuntoja on se, että siellä on jotain mikä vähentäisi uskottavuuttasi koska se on ristiriidassa ränttiesi kanssa. Jos siellä olisi valheita, niiden postaaminen tekisi sinusta uskottavamman. Toisin sanoen, jos et postaa niitä, siellä ei ole valheita. MOT

ei, en tarvitse todisteita, koska en kerro henkilötietoja. Kerron teemoja huostaanoton syiden tekaisusta ja esitän kysymyksiä. vastaa niihin äläkä vetoa tekosyihin.

• Anonyymi

ei, en tarvitse todisteita, koska en kerro henkilötietoja. Kerron teemoja huostaanoton syiden tekaisusta ja esitän kysymyksiä. vastaa niihin äläkä vetoa tekosyihin.

Olen nähnyt huostaanottoja, missä syitä ei oltu tekaistu.

• Anonyymi

Voit seurata kaikki nimet ja hetut.
        Turha siis vedota niihin. Edellinen kirjoittaja jo todisti väitteesi perättömiksi.

• Anonyymi

Sinä kierrät totuutta kuin kissa kuumaa puuroa. Ilman todisteita ei ole mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä kierrät totuutta kuin kissa kuumaa puuroa. Ilman todisteita ei ole mitään.

solvausten esittäjällä ei ole nuuta sanottavaa

• Anonyymi kirjoitti:

Olen nähnyt huostaanottoja, missä syitä ei oltu tekaistu.

perhelaitos estää lapsen ja vanhempien vastointahtoisen erottamisen

• Anonyymi kirjoitti:

Voit seurata kaikki nimet ja hetut.
        Turha siis vedota niihin. Edellinen kirjoittaja jo todisti väitteesi perättömiksi.

todisteita ei tarvita huostaanoton syiden tekaisemisesta kertomiseen. Kyse on lukumäärästä, jota ei voi kieltää

• Anonyymi

todisteita ei tarvita huostaanoton syiden tekaisemisesta kertomiseen. Kyse on lukumäärästä, jota ei voi kieltää

Kertomiseen ei tarvita todisteita, olet siinä oikeassa. Mutta että lähtisin allekirjoittamaan jotain vetoomuksia omalla nimelläni? Siihen tarvitsen vähän muuta kuin nettihahmon ränttejä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kertomiseen ei tarvita todisteita, olet siinä oikeassa. Mutta että lähtisin allekirjoittamaan jotain vetoomuksia omalla nimelläni? Siihen tarvitsen vähän muuta kuin nettihahmon ränttejä.

yrität saada muut olemaan allekirjoittamatta.itse olet sitä vastaan

• Anonyymi

yrität saada muut olemaan allekirjoittamatta.itse olet sitä vastaan

Eikö stiiga videon jakaminen vain todistaisi sossujen valheita vielä enemmän jolloin ihmiset ymmärtäisivät kantasi vielä paremmin? Silloin moni pystyisi omin silmin näkemään nämä sossujen valheet joista puhut ja se lisäisi uskottavuuttasi.

• Anonyymi

liika vaikeeta vanhemmuus tulee jo pää kipiäksi näitä lukiessa. ottakaa koira. tai kissa vielä helpompi

• Anonyymi

En tiedä, vaikka saatan aavistaa, vai aavistankokaan?
      Aavistankoa on herkässä, mutta täälläpäin olisi yksi kunnon palomiespoika-mies sulle tarjolla, että meikäläistä ei tarvitse mainita, pikku vihjeenä, neiti jo kerran karkasi täältä.
      T.minua kun tullaan kuulustelemaan, niin tällä uralla voi tulla jo pientä haavaa, Suomen Poliisilla on kontollaan meikäläisen perheen murhaamiset, siihen oikeuslaitos lisää vielä minun teloittamisen, että näillä mennään suomenmaassa, käytännön kokemus, käytännössä saatanan palvelukssissa, niinniin poliisi. Hyvästi.
      https://m.youtube.com/watch?v=pVUwYASuHYo

• Voimia!!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3475
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1188
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe