Oletkohan nainen ujo vai etkö pidä seurastani

Anonyymi-ap

tätä mietin... välillä vaikutat hieman iholle, mutta toisaalta taas et.

87

1145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ujolle piti kirjoittaa eikä iholle...

• Ihmettilinkin että tuleeko joku nainen välillä ihan iholle saakka 😂

• Anonyymi
        Vicky2022 kirjoitti:

Ihmettilinkin että tuleeko joku nainen välillä ihan iholle saakka 😂

Toisinaan hyvinkin lähelle ihan iholle ei aina välttis kehtaa tul jos ei ole kyseessä ahdas tila

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisinaan hyvinkin lähelle ihan iholle ei aina välttis kehtaa tul jos ei ole kyseessä ahdas tila

Mä haluaisin yhden todella lähelle ahtaassa tilassa. Taidan ensi kerran vahingossa koskea sitä miestä.

• Anonyymi

Riippuu kenestä puhutaan?

• Anonyymi

Eräästä kauniista ja mielenkiintoisesta naisesta.

• Anonyymi kirjoitti:

No niitähän on Suomi pullollaan.Hyvät tuntomerkit sulla😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä hänestä tekee mielenkiintoisen? Siis ihan haluan vaan tietää mikä saa naisen miehen silmissä mielenkiintoiseksi. Pelkkä ulkonäkö se ei voi olla. Luonteessa jotain?
        -n sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä hänestä tekee mielenkiintoisen? Siis ihan haluan vaan tietää mikä saa naisen miehen silmissä mielenkiintoiseksi. Pelkkä ulkonäkö se ei voi olla. Luonteessa jotain?
        -n sivusta

Sitä on vaikea selittää. Kokonaisuus olisi varmaan lähempänä sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä on vaikea selittää. Kokonaisuus olisi varmaan lähempänä sitä.

Se on vaan jännä, että vaikka maailma on täynnä kauniita ihmisiä niin vain osaan ihastuu. Olisi kyllä kiva tietää mikä se vetovoima on.

• Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

No niitähän on Suomi pullollaan.Hyvät tuntomerkit sulla😂

Moni muukin maa ei ihmisikä noilla tiedoilla riitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-n sivusta

Ulkonäkö usein herättää vain uteliaisuuden jos ny sattuu etsimään muuta kuin yhdenillan huvia panoa kivaa mitä sanaa kuka tästä toiminnasta tykkääkin käyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vaan jännä, että vaikka maailma on täynnä kauniita ihmisiä niin vain osaan ihastuu. Olisi kyllä kiva tietää mikä se vetovoima on.

Mä ihastunut kauniiseen naiseen lähes aina mu se ei tarkoita silti ettäkö ulkonäön mukaan kyseistä ihmistä edes haluaisin laskea lähelleni omalla kohdallani si taas voidakseni tietää haluanko edes kaveruutta tai ystävyyttä enempää pitäisi tutustua paremmin

• Anonyymi

Pidän! Pyristelen irti suuresta häpeän tunteesta. Se kumpuaa todella syvältä ja menneistä. Välillä se on niin pinnalla, että on vaikea olla vuorovaikutuksessa. Etenkin kun pidän sinusta niin paljon.

• Anonyymi

En vaan tiedä mitä minusta ajattelen. En halua tunkeutua seuraan, jossa en ole toivottu.

• Anonyymi

*ajattelet

• Anonyymi

Hän on kyllä toivottua seuraa. Hän on sitä mitä olen pitkään etsinyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on kyllä toivottua seuraa. Hän on sitä mitä olen pitkään etsinyt.

Oletko varma kun olet etsinyt ettet vain ole luonut itse itsellesi mielessäsi kaunista mielikuvaa jostain kauniista unelmasta haaveesta jos näin niin on hyvin mahdollista että tuotat itse itsellesi pettymyksen mitä sinä itse kaipaat elämääsi ei niinkään mitä koet haluavasi tai tarvitsevasi

• Anonyymi

Mä en ole ujo, mutta en halua tehdä numeroa itsestäni tai tungetella. Olen myös introvertti. Tulen hyvin ihmisten kanssa toimeen, mutta viihdyn hyvin yksinkin.

• Anonyymi

Kuinka sua olisi helpointa lähestyä tuo että viihtyy hyvin yksinkin tekee monelle vaikeaksi lähestyä tämän tiedän itse omasta kokemuksesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka sua olisi helpointa lähestyä tuo että viihtyy hyvin yksinkin tekee monelle vaikeaksi lähestyä tämän tiedän itse omasta kokemuksesta

Tulet vain luokse ja kysyt vaiks onks kivaa vaiko tosi kivaa. Ei paljon vaadita.

• Anonyymi

Minä olen ujo. Se näkyy erityisesti minulle "tuntemattomien" ihmisten seurassa. Esim. Töissä, voin kyllä puhua töihin liittyvistä asioista ihan ok, siinä se ujous ei ehkä näy. Mutta sitten jos pitäisi keskustella tutustumis mielessä/ muuten vain "tuntemattomille", niin siinä se iskee pahiten. Kun ei yhtään tiedä, että mitä/miten puhua/olla...
      Erikoista tässä on myös se, että kaikki kaverit sanoo aina, että minä en olisi ujo. Mikä on minusta erikoista, että miten sen sitten osaan heiltä peittää.

• Anonyymi

Sen voi aloittaa ihan vain vaikka olemalla on olemassa myöskin ihan tervettä uteliaisuutta se voi taas olla tungettelevaa uteliaisuutta monen kohdalla kysellä suhde asioista ja muista ainakin ennen kuin on luottamus ja itse olen rehellisesti vastannu aina kysyttäessä joidenkin on tässä kohti hyvä katsoa ettei ny ihan toista kuitee loukkaa tarkoituksen mukaisesti ainakaan utelias mitä toinen tekee työkseen kuinka keskustelun avaus tähän riippuu aina siitä missä millaisessa ympäristössä on

• Anonyymi

Ne tunteet voi olla vahvat vaikuttaa lähellä.

• Anonyymi

Miten tämä ujous ilmenee?

• Anonyymi

Hän on aika hiljainen. Välillä tulee mieleen, ettei halua jutella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on aika hiljainen. Välillä tulee mieleen, ettei halua jutella.

Vilkuileeko? Hymyileekö kun näkee sinut? Hymyileekö sun typerille jutuille? Nämä näkisin positiivisessa valossa.

Ei nosta katsettaan puhelimelta? Ei yritä ottaa mitään kontaktia (katse maahassa/puhelimen näytöllä)? Löytää nopeasti tekosyyn poistua tai poistuu vaan paikalta? Haluaa todennäköisesti olla vaan rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vilkuileeko? Hymyileekö kun näkee sinut? Hymyileekö sun typerille jutuille? Nämä näkisin positiivisessa valossa.

Ei nosta katsettaan puhelimelta? Ei yritä ottaa mitään kontaktia (katse maahassa/puhelimen näytöllä)? Löytää nopeasti tekosyyn poistua tai poistuu vaan paikalta? Haluaa todennäköisesti olla vaan rauhassa.

Olen nähnyt hänen katsovan välillä. Hymyilystä vaikea sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos koittaa peitellä tunteita niin ei hymyile koko ajan ja vältääkin sitä. Se on vaan sellainen spontaani, nopea hymy mikä tapahtuu kun näkee henkilön josta pitää eikä sitä voi estää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän...maski peittää sen hymyn. Katso silmiini seuraavan kerran, niin näet silmieni hymyilevän kun nään sinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän...maski peittää sen hymyn. Katso silmiini seuraavan kerran, niin näet silmieni hymyilevän kun nään sinut.

Katsellaan seuraavaksi, kun nähdään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellai pieni kiva piilovittuilu on omaharrastukseni näkee osaako toinen nauraa itselleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista välillä vähän siirtää maskia pois suun ja nenän edestä töissä itellä silloi kun tiukat nuo ohjeistukset ni jo muutaman tunnin jälkei Alko jomottaa päätä kun sitä paperista happinaamariä piti epäpuhtauksien suodattaja sitä pystyisi ryöstön yhdessä käyttää toki vaikeuttaa tunnistusta kun ei näy kun silmät mu hyvällä teknologialla ei pitäisi poliisiltakaan viedä kui hetken kauemmin kun näkyy kok sielien alue hiihtomaski oli ennen muinoin kai siitä parempi et siitä ei sillai selvästi voinu mitenkään erottaa kuin korkeintaan silmien värin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellai pieni kiva piilovittuilu on omaharrastukseni näkee osaako toinen nauraa itselleen

Minäkin harrastan tätä joskus. Omaan kyllä hieman tuhman huumorintajun myöskin.

-n sivusta

• Anonyymi

Me nähdään liian harvoin. Sun kuuma vartalo saa minut mykäksi.

• Anonyymi

Ei onneksi ol kui ihan tällainen normaali kuuma voi toki olla silloi kun hikoilen mu hikoilen sen verran reilusti varsinkin kesäaikaan et saattaa olla peitto hiestä märkä ristiselän kohdalta aamulla kun herää

• Anonyymi

Minä olen ujo ja puhun esim: työpaikallani ”vieraille” enemmän kahdenkesken kuin porukassa. Silloin yleensä kuuntelen mitä muut puhuu..

Eli ei tarkoita välttämättä etteikö olisi kiinnostunut. Toki siitä voi päätellä jotain jos ei ikinä vaikka katsoisi sinua. (Ellei ole sitten todella ujo tapaus) Minä käyttäydyn mielenkiintoisen ihmisen edessä niin että välttelen enemmän katsekontaktia muuten muutun tomaatiksi. 🥰 muutenhan hän huomaisi että olen ihan pihkassa häneen.

• Anonyymi

Se on vai ihastusta ei sitä pitäisi kokea tarvitsevansa häpeillä se helpottaa vai toiselle sitä lähestymistä kun näkee selvästi että olet kiinnostunut

• Anonyymi

Laitas naisen kirjain nii karsiutuu turhat pois?

• Anonyymi

No ei kyllä karsi. Laittaa hän sitten minkä kirjaimen tahansa, niin niitä kirjaimia täältä löytyy joka tapauksessa.

• Anonyymi

Olen mies sinun seurassasi ujo, koska olen ihastunut. Ehkä vähän jo rentoutunut kuitenkin ajan myötä. Ihanaa kun olet välillä kertonut itsestäsi jotain, saat tuntemaan että jotain kiinnostusta on ja se on kyllä molemmin puoleista. Ehkä jokin kerta uskallan ehdottaa tapaamista vapaa-ajalla kun sinä et sitä ole tehnyt.

• Anonyymi

Ollaanko molemmat vapaat tekemään mitä tahdotaan? Vai löytyykö mutkia matkassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutka on säilössä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan vapaat tai niin ainakin sinusta oletan. Vähän voi olla mutkia matkassa. Tai sanotaanko näin, että asiat eivät ehkä ole aivan yksiselittäisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän tuli jo viimeksi selväksi että ei paljon muita tarvitse miettiä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minulta kysytään, niin niitä pieniä esteitä on. Ainakin minun puolelta. En toisesta puolesta ole varma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän tuli jo viimeksi selväksi että ei paljon muita tarvitse miettiä...

Suutuitko? Anteeksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suutuitko? Anteeksi!

En suuttunut, todellakaan. Se on vaan positiivista.

• Anonyymi

Sitte kun kummastakin tuntuu siltä ei pidä painostaa toista laittaa aina pieniä vihjeitä kirjoitellessaan eikä jää kärsimättömänä odottamaan vastausta vaan nauttii siitä kirjoittelusta kyllä se toinen ne vihjeet sieltä jossai kohti hokaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tässä tarkoitetaan seurustelua vai jotain muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutka on säilössä

Ysimillinen vai jokin muu mutka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minulta kysytään, niin niitä pieniä esteitä on. Ainakin minun puolelta. En toisesta puolesta ole varma.

Esteitähän on elämässä aina jos antaa esteen lannistaa ni kannattaako edes yrittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suutuitko? Anteeksi!

Onko tähän ketjuun pakko muidenkin kommentoida menee ihan sekaisin.. ei tiedä varmaksi sanoa oletko se juuri hän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tähän ketjuun pakko muidenkin kommentoida menee ihan sekaisin.. ei tiedä varmaksi sanoa oletko se juuri hän?

Miksi sinä kuvittelet olevasi tarinan nainen? 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä kuvittelet olevasi tarinan nainen? 🤣

Miksi sinä kuvittelet, että tuo kommentoija olisi kukaan nainen?😉 Sama ukkeli projisoimassa ja sulla veto myös lopussa ns

• Anonyymi

Riippuu niin paljon ihmisestä ja tilanteesta. Olen ujo ja isommassa porukassa tunnen välillä oloni vieraaksi. Mielelläni kuitenkin seuraan keskustelua vaikka en välttämättä äänessä olekaan.

Kahdestaan on toisin. Jos toisesta tulee "turvallinen" olo tai tunnen, että ollaan samalla aaltopituudella, rentoudun ja voin avautua henkilökohtaisistakin asioista. Ensivaikutelma minusta voi olla hiljainen ja arka. Mutta kun minuun tutustuu, löytyy myös se huumorintajuinen ja leikkisä puoli.

• Anonyymi

Pinta kosketus herättää mielenkiinnon tutustua paremmin oikeanlaiselle ihmiselle kysymyksistähän ain huomaa onko toinen vaivautunut lukemaan koko tekstiä

• Anonyymi

Näettekö päivittäin vai vähän harvemmin?

T.yksi joka on ujo, mutta ei kuitenkaan ole

• Anonyymi

Kenenkä kanssa naapureitani ohimennen moikkaan päivittäin jos satutaan näkemään

• Anonyymi

Ei ole kukaan ollut seurassa.

• Anonyymi

Haaveilet pääseväsi iholle 😊

• Anonyymi

Kenen iholle ei käy kieltäminen ja vähän tekemään jotakin muutakin😚😘

• Anonyymi

Nähtiinkö viime viikolla?

• Anonyymi

voi sinua raukkaa se ei usko mitaan koita pysyä lujana

• Anonyymi

Me taidettiin nähdä?🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me taidettiin nähdä?🤔

Ainakin moikattiin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin moikattiin...

Viikko sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me taidettiin nähdä?🤔

Nähtiin ja juteltiin tovi

• Anonyymi

Voi olla voi olla että ei ei voi tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sitten sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sitten sama.

Ja tuo taas ei ollut se joka sanoi "ainakin moikattiin"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ke vähän tarinoitiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viikko sitten?

Saattoi olla perjantai.

• Anonyymi

Nainen ei tuosta tunnista itseään jokin erityinen juttu jos on oikea nainen osaa kertoa sulle mahdollisesti yksityisesti jotain kautta tarkempia yksityiskohtia että itse tunnistat jos näin tätä kautta yhteyttä yrittää

• Anonyymi

No nyt tunnistaa🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt tunnistaa🙈

Sit vaan privaa, saattaa olla vuosisadan rakkaustarina . Ihanaa jos kaipaavat löytää toisensa ♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt tunnistaa🙈

Miten voi tunnistaa, kun tuossa on monta vastaajaa. Ei tiedä kuka on kenellekkin vastannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voi tunnistaa, kun tuossa on monta vastaajaa. Ei tiedä kuka on kenellekkin vastannut.

No jotenkin nyt vaan tunnistaa..

• Anonyymi

Tiedät pitääkö kaverisi sinusta? Tottakai tiedät.

Tiedät siis myös pitääkö tämä nainen sinusta, ei hän ole ihmisiä erikoisempi. Siitä onko syvempiä tunteita ei voi tietää muutakuin tutustumalla.

• Anonyymi

Kiitos vinkeistä ne oli hyviä🤣 saatan olla hyvinkin tomaattina muutaman päivän. Mut ei anneta sen häiritä. ☺️

• Anonyymi

Näkikö AP tänään naista?

• Anonyymi

Näki☺️ Ja jutteli.. ujo oli aika hiljaa..😊😊

• Anonyymi

Se on kiva, että joku vastailee minun puolestani. Kyllä näin hänet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kiva, että joku vastailee minun puolestani. Kyllä näin hänet.

Hauskaa iltaa sulle -ap 🔥🔥🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauskaa iltaa sulle -ap 🔥🔥🔥

Kiitos samoin...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4423
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      60
      3221
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2541
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      121
      2394
    5. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      90
      2198
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2043
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1997
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1753
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1637
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1618
    Aihe