Tinderissä löytämäni ihana mies ystäväni on kahdeksan kuukautta pimittänyt tietoa omista 13 ja 14 vuotiaasta lapsista. Keksinyt valheita (korona, auto hajosi, pakollisia peltotöitö jne jne) kun lapset on ollut hänellä joka toinen viikonloppu miksi ei ole voinut tulla luokseni. Välimatkaa reilu 100 kilometriä niin emme normaali arjessa näe.
Myös kertoi eronneensa kauan sitten mutta edelleen on harkinta aika menossa. Ex-vaimo soitti ja kertoi faktat.
Jatkaa, ei jatkaa, pystyykö ikinä luottamaan enää hänen sanomisiin
Valehtelu omista lapsista
5
409
Vastaukset 5
- Anonyymi
Tuo iki-ihana miesystäväsi ei kuulu sinulle eikä kenellekään muulle naiselle kuin vain hänen huolellisesti ja harkiten hankkimiensa lasten äidille.
Iki-ihanuuden ihanuus on sinun kohdaltasi loppu. Eilen.
Jatka etsintää. - Anonyymi
Ei jatkaa, ei pysty
- Anonyymi
Ensiksi, mitkää n tiderit ei ole paikkoja joista parisuhdetta tosissaan etsitään. Ne on paikkoja joissa jotkut pitää vaanhauskaa ja trollailevat.
- Anonyymi
Ihan buhittiä tuo. Olen itse löytänyt mieheni Tinderistä ensi tapaamisella, yhdessä takana jo 4 vuotta, saman katon alla vuosi. Omasta lähipiiristä löytyy monta muutakin Tinder-paria.
Eli riippuu kai siitä mitä hakee...
- Anonyymi
Hirveä mies! Toisaalta jos tykkää niin hätä keinot keksii….
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21806Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha531749- 75674
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561