Katson ja tutkin sinua.
Käännän päätäsi sivulle, nostan leukaasi ylemmäs, tarkkailen ja tutkin kuin lääkäri.
Sinä ihmettelet ja pyörittelet silmiäsi, mitä tässä tapahtuu.
Sano AA.
Aaaaaaaaaaa.
Hyvä.
Otan katsekontaktin ja hymyilen.
Hyvä tyttö, ymmärrät puhetta.
Sinäkkin hymyilet ja pudistat päätäsi.
On meillä mukavaa.
:)
Nainen, sinä ihana siellä jossain
47
762
Vastaukset
- Anonyymi
tästä muistui,että hammaslääkäriin pitäis varata aika
-sivusta- Anonyymi
Pitäs juu si ku vihloo niin ettei unta enään saa viel ku on kuitee muutama hammas jäljellä mihin ei ole juurihoitoa vielä tehty aikanaan oli yksi ruotsalainen mies hammaslääkäri so osas olla niin helläkätinen ettei juurihoito ilman puudutusta kun vähä kutittaa taisin hetkeksi jopa nukahtaa kesken hoidon tosin se kun on se teräsharja millä se hammaskanavako se ny on rassataan
- Anonyymi
Niin siis ihan kuvitelmissasi tämä tapahtuu. En olisi noin tottelevainen. :)
Uuu... Lääkärileikkejä😍
- Anonyymi
Oii,justiinsa niin.....lääkäri...mies. mä oon niiin rakastunut vaikkei meistä mitään tule. Ystävinä oltu jo muutama vuosi.
Äsken katselin kuvia hänestä. Ei ois pitänyt..😍😟❤ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oii,justiinsa niin.....lääkäri...mies. mä oon niiin rakastunut vaikkei meistä mitään tule. Ystävinä oltu jo muutama vuosi.
Äsken katselin kuvia hänestä. Ei ois pitänyt..😍😟❤Toiset ei aina ymmärrä mitä oli enne kuin sen on menettänyt
- Anonyymi
Nyt asennan kehoosi taikanapin.
"Olkoon polvitaipeessasi taikanappi".
Kokeile mitä tapahtuu kun painat siitä.
:)- Anonyymi
Mitä siitä napista ny tapahtuisi nainen vai tykkää kun polvitaipeesta hivelee
Hassu..
- Anonyymi
Mukava lukea sun illan piristettä harmaaseen iltaan. Tässähän olisi jatko-osan toisen osan kirjaamisvelvollisuus ihan huulilla.:)
- Anonyymi
Mene nyt kertoon sille vaimollesi suoraan
- Anonyymi
Ei onnekseni koskaan ole ollut vaimoa kaksi kertaa olen ollut kihloissa silloi huomasin et paremmin saa olla rauhassa ilman sitä sormusta kun vai itse muistaa että on suhteessa jossa on molemmin puoleinen arvostus ja hyvällä onnella kunnioitus ja se mitä toinen tekee toiselle ni ei toinenenkin saa tehdä toiselle jos toinen pettää ni eikö suhteen toinenkin osapuoli saa silloin tehdä samoin ei pidä syytellä toista jos ei itsekään ole uskollinen
- Anonyymi
Kysyt:Entä nyt?
Kosketan hartioitasi ja sanon "rentoudu".
Ja sinä rentoudut ja kaikki jännitys katoaa.
Hengität syvään ja rauhallisesti ja sinulla on hyvä olo.
Mukavaa illanjatkoa kaikille.
:) - Anonyymi
Vietin hyvää iltaa ja keitin kahvia ja söin kaurakeksin.
Nyt sinunkin tekee mieli kahvia ja kaurakeksiä.
Mmmmmmm, on se hyvää.
Sinä pudistelet päätäsi ja katselet hieman kiukkuisen oloisesti huulet mutrussa, mutta kuitenkin pieni hymy paistaa läpi.
Kysyt: Miksi sinä kiusaat minua näin?
Vastaan: koska pidät siitä.
Olen ajatusten lukija ja tiedän mitä ajattelet.
Kuulen ja luen sinua kuin avointa kirjaa ja kirjoitan sinuun myös omat sanani.
Olet kuin sulaa vahaa taiteilijan käsissä ja muotoilen sisintäsi kuten tahdon.
Sinä pidät siitä ja antaudut täysin tälle hetkelle ja nautit hetkestä.
Sinun on hyvä ja turvallinen olo ja tahdot, että tämä hetki jatkuisi kauemmin.
Kaunis hetki hiljaisuudessa on enemmän kuin himot ja siinä kaurakeksitkin unohtuivat.
Toin hymysi esiin ja ymmärrät kuinka pienillä asioilla ja sanoilla voi tuoda toiselle hyvän mielen.
:)- Anonyymi
Alkoi itkettää kun niin kauniisti kirjoitettu. Täydellistä, enemmän kuin himot..
- Anonyymi
Jos nautit seurastani, luotat minuun ja tahdot olla lähelläni, niin mitä muuta sinä vielä toivoisit?
Millä täyttäisit sen hetken, kun olemme vain hiljaa lähekkäin ja kaikki muu on ympäriltämme unohtunut?
Hetki hiljaisuutta ja yhdessä oloa hänen vierellään jota rakastaa on yksi elämän suurimpia ihmeitä.- Anonyymi
Voisitko vielä jatkaa.. tahtoisin lukea ja mielikuvitella.
- Anonyymi
Tämä on niin totta. Harmi että elämä on nykyään niin hektistä ettei tälläiselle rauhoittumiselle ole mahdollisuutta.
- Anonyymi
Niin hän se on mu pitää olla luottamuskin jos toista syyttää pettämisestä ni usein se johtuu siitä että itse pettää myöskin ja jos jostain sovitaan oli suhde tai ystävyys niin sovitusta pidetään kiinni tai toisella on sama oikeus kun sopimuksen rikkojalla jos on kyvytön pitämään sovitusta kiinni ni silloin kannattaa miettiä onko kypsä sitoutumaan ennemmin kuin alkaa leikkimään toisen tunteilla siitä aiheutuva jälki ei aina välttis ole kaunista henkisesti ainakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko vielä jatkaa.. tahtoisin lukea ja mielikuvitella.
Käyt nukkumaan ni eiköhän siinä ole tarpeeksi mielikuvia tälle iltaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on niin totta. Harmi että elämä on nykyään niin hektistä ettei tälläiselle rauhoittumiselle ole mahdollisuutta.
Kiire on ihmisen itsensä luomaa minne on kiire valmiissa maailmassa kuinkakohan moni kerkiää edes hetken rentoutua ja vain relata jatkuvassa kiireessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiire on ihmisen itsensä luomaa minne on kiire valmiissa maailmassa kuinkakohan moni kerkiää edes hetken rentoutua ja vain relata jatkuvassa kiireessä
Sinä ilmeisesti ainakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ilmeisesti ainakin.
Vastaaja puhuu itsestään.
- Anonyymi
Tuollainen olo on ollut kun mies on tullut ajatuksissa vierailemaan. Lukee kuin avointa kirjaa kuitenkin ohjaa ja saa hymyn huulille. Menen siinä aina sekaisin mutta tiedän hänen nauttivan siitä yhtä paljon kuin minäkin. Harmi ettei tämä avoin kirja ole yhtä avoin toiseen suuntaan.
- Anonyymi
Oletko varma jos hänellä on vain yli vilkas mieli sekin aiheuttaa monesti rauhattomuutta kun on jouten varsinkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma jos hänellä on vain yli vilkas mieli sekin aiheuttaa monesti rauhattomuutta kun on jouten varsinkin
Mistä pitäisi olla varma? Tiedän vain omat kuvitelmani.
- Anonyymi
Aloituksesta tulikin mieleen, että tänään eräs mies menneisyydestä on pyörinyt ajatuksissani poikkeuksellisen paljon. Vieläköhän hän on nähnyt unia minusta? Minä näen tasaisin väliajoin hänestä. Unissani on yhtä saavuttamaton, kuin oikeassakin elämässä. Hänelle toivon terveyttä, iloa, onnea ja paljon rakkautta. Huippu tyyppi.
- Anonyymi
Mä ainakin muistelemenneisyydestäni monestikin ihmisiä yleensä siksi ettäkö heillä on kaikki hyvin ja pärjäävät elämässään edes jotenkuten kohtuullisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ainakin muistelemenneisyydestäni monestikin ihmisiä yleensä siksi ettäkö heillä on kaikki hyvin ja pärjäävät elämässään edes jotenkuten kohtuullisesti
Ja ihan vähän myöskin tuhmia ajatuksia lopuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ihan vähän myöskin tuhmia ajatuksia lopuksi.
Siis heidän kaikkien kanssako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä noin kourallisen. Toisista enemmän toisista vähemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä noin kourallisen. Toisista enemmän toisista vähemmän.
Onko sinun ihmiskontaktit sitten kaikki menneisyydessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun ihmiskontaktit sitten kaikki menneisyydessä
Riippuu susta, kai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu susta, kai.
No jopas. Yksin musta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jopas. Yksin musta
Hups. Yksin musta vai? Niin mielestäni kirjoitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hups. Yksin musta vai? Niin mielestäni kirjoitin.
Mun kysymysmerkki on tiputettu kaikki pois. Kummallinen palsta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta joka tapauksessa tilanteeni on huono. Rakastan häntä ja elämä on masentavaa ilman häntä. Joka päivä suren sitä, että hän puuttuu elämästäni. Olen miettinyt, ettei toisella saisi olla tuollaista merkitystä, mutta en vain voi sille mitään. Pelkään eniten maailmassa sitä, että hän satuttaa minua. Voisiko asiat olla niin, että voisimme olla yhdessä? En ehkä kestä muuten. Olenko heikko? Haluaisin rakastaa ja olla hyvä hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä palsta voisi millään pyöriä ilman sinun ja juttu-ukon keskinäistä pulinaa yöt ja päivät, liian rankka ajatus kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta joka tapauksessa tilanteeni on huono. Rakastan häntä ja elämä on masentavaa ilman häntä. Joka päivä suren sitä, että hän puuttuu elämästäni. Olen miettinyt, ettei toisella saisi olla tuollaista merkitystä, mutta en vain voi sille mitään. Pelkään eniten maailmassa sitä, että hän satuttaa minua. Voisiko asiat olla niin, että voisimme olla yhdessä? En ehkä kestä muuten. Olenko heikko? Haluaisin rakastaa ja olla hyvä hänelle.
En ole tällä tavalla tuntenut koskaan ketään toista kohtaan. Olen toisen armoilla. Tai hänen hyväntahtoisuutensa. Tämä on äärimmäisen pelottava ja kuluttava tilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko lisää hallusinaatioistasi ja kiinnitä mielellään edelleen johonkin isompaan konstuktioon mikä ei niinikään liity mihinkään järjelliseen tai todelliseen, jos ei muuta niin mukavia kyselysammakoita saattaa tipahdella suista
- Anonyymi
On, lämmin syli on nyt ihana. Sipsipussi, kuppi kahvia, peitto piällä ja mukavia muistoja omassa mielessä,
Mukavoo lämmintä sunnuntaita rakas h❤️
...oo vaikka kolme ,😁😙 - Anonyymi
Minua ei manipuloida.
- Anonyymi
Kävitkö piikillä?
- Anonyymi
Naiseni, meillä on toisillemme ikuisuus aikaa elää, nähdä ja kokea.
Nauttia elämästä, toisistamme ja rakastaa.
Kun tuntuu siltä, että kaikki on koettu, niin se on vasta alkua.
Mahdollisuuksille ei ole rajoja, uutta ja ihmeellistä on tarjolla rajattomasti.
Vain me pysymme kun maailma ympäriltämme muuttuu, vaihtuu, syntyy uutta ja me matkaamme kahdestaan aikojen ja maailmojen läpi seikkaillen ja tutkien.
Odotan sinua.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 914515
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?623452Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1162679Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152575Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282484- 422085
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282027Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241783Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291638