Miten kohtasit jumalasi konkreettisesti?

Nyt olisi hyvä tietää, että miten palstan aitolaiset ovat oikeasti kohdanneet jumalansa? Miten hän on vaikuttanut johonkin tapaukseen? Vieläpä niin että tapahtumalla on ollut todistajia paikan päällä. Saa kertoa.

Tässä on ainakin yksi konkreettinen esimerkki. Johanna Tukiainen puhuu kielillä, kohdasta 0.40 eteenpäin. Ynnä heti myös kysymys perään, että kuinka moni palstan aitolaisista on törmännyt vastavaan?

https://www.youtube.com/watch?v=YAG6EoT4MPU

68

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No eipä nyt juuri tule mieleen. Uskonto kun jäi rippikouluun...

      • Anonyymi

        Itse sain Pyhän Hengen vahvan ja pitkäaikaisen vaikutuksen, erään surullisen ajan kuluessa. Eräänä tuskaisena yönä huokaisin sanattoman rukouksen kammiossani ja käsittämätön rauha ja ilo alkoi valua minuun. Henki näytti minulle tuskan ja tapahtumien merkityksen, kuinka Jumala kääntää kaiken kokonaisvaltaisen hyväksi. Maalliset tuskat ovat pieniä, ikuisuuden näkökulmasta. Pyhä Henki hoiti minua rakkaasti, paransi henkiset haavani ja traumani. Kunnes olin kypsä ja vahva normaali ihmisen elämään. Olen langennut monta kertaa, kuten me kaikki, mutta meitä varten Jeesus tuli ja sovitti syntimme, kun ne Hänelle tunnustamme ja haluamme elää, kykyjemme mukaan, Hänen johdatuksessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sain Pyhän Hengen vahvan ja pitkäaikaisen vaikutuksen, erään surullisen ajan kuluessa. Eräänä tuskaisena yönä huokaisin sanattoman rukouksen kammiossani ja käsittämätön rauha ja ilo alkoi valua minuun. Henki näytti minulle tuskan ja tapahtumien merkityksen, kuinka Jumala kääntää kaiken kokonaisvaltaisen hyväksi. Maalliset tuskat ovat pieniä, ikuisuuden näkökulmasta. Pyhä Henki hoiti minua rakkaasti, paransi henkiset haavani ja traumani. Kunnes olin kypsä ja vahva normaali ihmisen elämään. Olen langennut monta kertaa, kuten me kaikki, mutta meitä varten Jeesus tuli ja sovitti syntimme, kun ne Hänelle tunnustamme ja haluamme elää, kykyjemme mukaan, Hänen johdatuksessaan.

        Osanottoni. Parane pian.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse sain Pyhän Hengen vahvan ja pitkäaikaisen vaikutuksen, erään surullisen ajan kuluessa. Eräänä tuskaisena yönä huokaisin sanattoman rukouksen kammiossani ja käsittämätön rauha ja ilo alkoi valua minuun. Henki näytti minulle tuskan ja tapahtumien merkityksen, kuinka Jumala kääntää kaiken kokonaisvaltaisen hyväksi. Maalliset tuskat ovat pieniä, ikuisuuden näkökulmasta. Pyhä Henki hoiti minua rakkaasti, paransi henkiset haavani ja traumani. Kunnes olin kypsä ja vahva normaali ihmisen elämään. Olen langennut monta kertaa, kuten me kaikki, mutta meitä varten Jeesus tuli ja sovitti syntimme, kun ne Hänelle tunnustamme ja haluamme elää, kykyjemme mukaan, Hänen johdatuksessaan.

        Olipa juttu. Hänen johdatuksessaan olet langennut monta kertaa.


    • Anonyymi

      ArtoTTT

      Kysymyshän saattaisi olla ihan hyvä jollei kysyjän motiivia huomioisi.

      • Miksi et siis vastaa siihen mitä kysytään? Oletko sinä ArtoTTT siis päässyt nauttimaan kielillä puhumisen "lahjasta" tai jostain muusta vastavaasta, jossa jumalasi olisi "konkreettisesti" läsnä?


      • Taisi taas olla kysymys mihin ei voi vastata. Niinhän se aina on.


      • torre3 kirjoitti:

        Taisi taas olla kysymys mihin ei voi vastata. Niinhän se aina on.

        On se kumma kun tuosta "kielillä puhumisesta" nämä aitolaiset kertovat tämän tästä ja nyt kun "löytyy" oikein näyttöä mitä se on, niin kukaan "aito" ei halua ottaa asiaan mitään kantaa. Saati sitten että itse kertoisi missä on törmännyt vastaavaan ilmiöön...


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        On se kumma kun tuosta "kielillä puhumisesta" nämä aitolaiset kertovat tämän tästä ja nyt kun "löytyy" oikein näyttöä mitä se on, niin kukaan "aito" ei halua ottaa asiaan mitään kantaa. Saati sitten että itse kertoisi missä on törmännyt vastaavaan ilmiöön...

        Entinen vaimoni puhui silleen. Oli se niin naurettavaa, että lapsetkin nauroivat.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Entinen vaimoni puhui silleen. Oli se niin naurettavaa, että lapsetkin nauroivat.

        Entä nykyinen vaimosi?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Entinen vaimoni puhui silleen. Oli se niin naurettavaa, että lapsetkin nauroivat.

        Kaikki nauravat sinulle.


      • Anonyymi

        Tähän ketjuun varmaan riittää vastauksesi se klassinen "ei helmiä sioille". En ihan ymmärrä mitä aloittaja luulee saavuttavansa pilkkaavalla asenteellaan. Mutta kukin taplaa tyylillään ja ulkopuoliset tuomitsee Jumala.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä nykyinen vaimosi?

        Eipä minulla enää vaimoa ole. Taas opit uuden asian, hyvä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eipä minulla enää vaimoa ole. Taas opit uuden asian, hyvä.

        Tikkatuloksesikin valehtelet.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eipä minulla enää vaimoa ole. Taas opit uuden asian, hyvä.

        Onhan toki kertomasi mukaan.

        Se toinen naismainen homo.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eipä minulla enää vaimoa ole. Taas opit uuden asian, hyvä.

        Olet siis itse vaimo. Hyvä kun kerroit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tikkatuloksesikin valehtelet.

        Minulla ei ole enää vaimoa. Olet erikoinen luulija.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minulla ei ole enää vaimoa. Olet erikoinen luulija.

        OIet väittänyt olevasi naimisissa sen toisen nàismaisen homon kanssa.

        Sen kimittäjän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OIet väittänyt olevasi naimisissa sen toisen nàismaisen homon kanssa.

        Sen kimittäjän.

        Älä anna periksi. Väitä loppuun asti vastaan, oli totuus mikä tahansa. Hanttiin vaan niin saatanasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän ketjuun varmaan riittää vastauksesi se klassinen "ei helmiä sioille". En ihan ymmärrä mitä aloittaja luulee saavuttavansa pilkkaavalla asenteellaan. Mutta kukin taplaa tyylillään ja ulkopuoliset tuomitsee Jumala.

        Uskon kokemusten ei tarvitse olla julkisia. Ei meidän tarvitse tuoda subjektiivisia pyhiä suhteitamme Taivaan Isän, Jeesuksen kristuksen ja Pyhän Hengen kanssa, teidän virnuilevien pilkkaajien retosteltaviksi. Kun olette kasvaneet moraaliseen aikuisuuteenne, Pyytäkää kunnioittavasti Jeesusta opastamaan teidätkin omakseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskon kokemusten ei tarvitse olla julkisia. Ei meidän tarvitse tuoda subjektiivisia pyhiä suhteitamme Taivaan Isän, Jeesuksen kristuksen ja Pyhän Hengen kanssa, teidän virnuilevien pilkkaajien retosteltaviksi. Kun olette kasvaneet moraaliseen aikuisuuteenne, Pyytäkää kunnioittavasti Jeesusta opastamaan teidätkin omakseen.

        Toisaalta uskovia pitäisi seurata merkit. Merkit eivät ole salaisia, vaan hyvin näkyviä. Kuten kun pannaan kädet sairaan päälle ja tämä tulee terveeksi.


      • Anonyymi

        Tämä seikka pidättää minuakin vastaamasta. Ja.. onhan tuo tullut jo täällä kerrottua.

        Terv.serious


    • Anonyymi

      No tähän ei varmaan saa vastata muut kuin " aitolaiset, keitä he sitten ovatkaan.

    • Anonyymi

      Kovin vain outoa ettei kertaakaan ole sattunut olemaan paikalla henkilöä joka osaisi kyseistä "lahjana" saatua kieltä vaikka on usein ollut jopa kielitieteilijöitä mukana jotka osaavat itämaisia ja jopa vanhoja ns. kuolleita kieliä. Neurologit taas sitä mieltä että sopivassa transsissa tai huumeessa ihmisen ihmisen puhekoneisto sekoaa jolloin tuloksena kuvatunlaista molkotusta. Vertailun vuoksi esim. aivoverenvuodossa monesti henkilön puhe sekoaa kun sanojen tavut vaihtavat paikkoja jolloin muuttuu ymmärtämättömäksi.

      • Tuossa on videolla "todiste" tapahtuneesta. Kannattaa huomata, että kyseessä on paikalle kutsuttuna kyseinen henkilö "todistamaan". Ynnä että yleisö on saapunut kuulemaan juuri häntä ja hänen "todistustaan". Toisaalta tässä on ehkä kuitenkin "aidompi" tarina, olkoot että kyse on Aapelin tekstin filmasoinnista.

        https://www.youtube.com/watch?v=16hdjyP4Zjc&t=373s


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Tuossa on videolla "todiste" tapahtuneesta. Kannattaa huomata, että kyseessä on paikalle kutsuttuna kyseinen henkilö "todistamaan". Ynnä että yleisö on saapunut kuulemaan juuri häntä ja hänen "todistustaan". Toisaalta tässä on ehkä kuitenkin "aidompi" tarina, olkoot että kyse on Aapelin tekstin filmasoinnista.

        https://www.youtube.com/watch?v=16hdjyP4Zjc&t=373s

        Tässä vielä samaan jatkoa. Eli aina löytyy "järkevä" syy tehdä tapahtumalla ja toiminnalle....

        https://www.youtube.com/watch?v=JFJctDWMAnI


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Tässä vielä samaan jatkoa. Eli aina löytyy "järkevä" syy tehdä tapahtumalla ja toiminnalle....

        https://www.youtube.com/watch?v=JFJctDWMAnI

        Ja tässä vielä lisää "harrasta tunnelmaa" ja päälle kinkkuleipää ynnä sinappia...


    • Anonyymi

      Kielillä puhuminen on yksi Pyhän Hengen armolahjoista. Se on rukouskieli, joka on tarkoitettu henkilökohtaiseksi uskon vahvistukseksi, eikä julkisesti riepoteltavaksi
      tai pilkattavaksi. Täytyy muistaa, että Pyhän Hengen pilkkaa ei koskaan anneta anteeksi, vaikka kaikki muut synnit annettaisiinki.

      • Se taisi olla niin, että kuulijoiden pitää jotain ymmärtää. Muuten kaikki on turhaa.


      • Jaha. Vain niinkö meinaat? Ja minäkö nyt sitten olen pilkannut tuota "pyhää henkeä" kysymällä asiaa? Miten tuo Johanna Tukiainen? Eikö hän olen pilkannut yhtään mitään omalla "kielillä puhumisellaan"?

        Vai onko hän saanut "pyhän hengen armonlahjan"? Jos on niin miksi hän sitten on toistuvasti tekemisissä sosiaaliviranomaisten ja poliisin kanssa? Viimeksi hän tarjoisi poliiseille kokaiinia ja samalla haukkui heitä natseiksi.

        https://www.seiska.fi/Rikos/Esitutkintamateriaali-paljastaa-Johanna-Tukiainen-tarjosi-kokaiinia-poliiseille-ja-haukkui

        PS. Ynnä huomaa vielä että minä en ollut kutsunut Tuksua puhumaan tuonne aitolaisten tapahtumaan. Kyllä se oli joku teikäläisistä joka tämän oli tehnyt. Ynnä että teikäläisiä oli myös kuulemassa ihan vapaaehtoisesti Tuksun "kielillä puhumista".


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Jaha. Vain niinkö meinaat? Ja minäkö nyt sitten olen pilkannut tuota "pyhää henkeä" kysymällä asiaa? Miten tuo Johanna Tukiainen? Eikö hän olen pilkannut yhtään mitään omalla "kielillä puhumisellaan"?

        Vai onko hän saanut "pyhän hengen armonlahjan"? Jos on niin miksi hän sitten on toistuvasti tekemisissä sosiaaliviranomaisten ja poliisin kanssa? Viimeksi hän tarjoisi poliiseille kokaiinia ja samalla haukkui heitä natseiksi.

        https://www.seiska.fi/Rikos/Esitutkintamateriaali-paljastaa-Johanna-Tukiainen-tarjosi-kokaiinia-poliiseille-ja-haukkui

        PS. Ynnä huomaa vielä että minä en ollut kutsunut Tuksua puhumaan tuonne aitolaisten tapahtumaan. Kyllä se oli joku teikäläisistä joka tämän oli tehnyt. Ynnä että teikäläisiä oli myös kuulemassa ihan vapaaehtoisesti Tuksun "kielillä puhumista".

        Halusin vain näin yleisesti huomauttaa. Mitä me kenenkään armolahjoista tai usko elämästä tiedetään. Jokaisella kun se on omansa. Myös Tukiainen voi olla uskossa, vaikka hän monenlaisiin hankaluuksiin poliisin kanssa päihteiden vuoksi on joutunut. Pyhän Hengen pilkkaa varoitus koskee myös häntä, jos hän sitä kelvottomasti käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusin vain näin yleisesti huomauttaa. Mitä me kenenkään armolahjoista tai usko elämästä tiedetään. Jokaisella kun se on omansa. Myös Tukiainen voi olla uskossa, vaikka hän monenlaisiin hankaluuksiin poliisin kanssa päihteiden vuoksi on joutunut. Pyhän Hengen pilkkaa varoitus koskee myös häntä, jos hän sitä kelvottomasti käyttää.

        Tukiainen hylkäsi oman lapsensa ja jätti hänet heitteille! Sellainenko on sinusta uskossa oleva ihminen? Ei luoja te olette sekaisin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukiainen hylkäsi oman lapsensa ja jätti hänet heitteille! Sellainenko on sinusta uskossa oleva ihminen? Ei luoja te olette sekaisin..

        En minä hänen elämästä tiedä kun en lue juorupalstoja. Mutta tuskinpa me olipa hän minkälainen tahansa kenenkään sielun elämää ja ajatuksia tunnemme. Jätän ne paremminkin Herran haltuun.


    • Anonyymi

      Minä voin vastata että olen kohdannut Jumalan ihan konkreettisesti. Se oli kokemus jota en koskaan unohda. Kaikki syntini pyyhittiin pois siinä hetkessä ja tunsin suurta helpotusta ja valtavaa iloa.

      Voin puhtain omatunnoin suositella kaikille uskoon tulemista. Se muuttaa koko elämän paremmaksi ja olo on hyvä koko ajan. Erityisesti suosittelen uskoon tulemista aloittajalle itselleen. Kokeile itse niin et ole enää toisen käden tiedon varassa.

      Jumalan siunausta sinulle ja perheväellesi!

      • Anonyymi

        Taisi olla tunnekokemus, siitä ei ole epäilystä mutta onko se Raamatun mukainen? Sillä kyselen, että minuakin huijattiin näihin tunneuskoihin joskus..Luulin tulleeni uskoon eräässä tunnelukko aukeamis hetkessä ja toki kun minulla oli jo omasta takaa usko Jumalaan, niin saivat manipuloitua minut luulemaan, että tuo oli hetki jolloin tulin oikeasti uskoon. Aiemmin olin ollut vain perus luterilainen jolla ei oikeaa uskoa kuulemma ollutkaan. Paljon myöhemmin ymmärsin, että se usko joka minulla oli ollut jo lapsesta saakka, se aito luottamus Jumalaan, oli paljon oikeampi ja varmempi kuin tuo tunnelukon aukeamis kokemus. Oli pakko kertoa tämä, älkää antako enää laittaa itseänne ikeen(tunteiden) alle.. Jumalan siunausta.


      • Anonyymi

        Mistähän Jumalasta oli kyse, kun taivasten valtakunnan Isä Jumala ei tunnista sellaista asiaa kuin 'synti' ollenkaan. Se on Baal-Jahve-jumalan planeetalla. Syntiä tarvitaan nimenomaan uhrausta/uhraamista varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla tunnekokemus, siitä ei ole epäilystä mutta onko se Raamatun mukainen? Sillä kyselen, että minuakin huijattiin näihin tunneuskoihin joskus..Luulin tulleeni uskoon eräässä tunnelukko aukeamis hetkessä ja toki kun minulla oli jo omasta takaa usko Jumalaan, niin saivat manipuloitua minut luulemaan, että tuo oli hetki jolloin tulin oikeasti uskoon. Aiemmin olin ollut vain perus luterilainen jolla ei oikeaa uskoa kuulemma ollutkaan. Paljon myöhemmin ymmärsin, että se usko joka minulla oli ollut jo lapsesta saakka, se aito luottamus Jumalaan, oli paljon oikeampi ja varmempi kuin tuo tunnelukon aukeamis kokemus. Oli pakko kertoa tämä, älkää antako enää laittaa itseänne ikeen(tunteiden) alle.. Jumalan siunausta.

        Aivan totta, kyse on varmasti psykologisesta ilmiöstä, jossa saattaa tunnekokemuksesta esimerkiksi jokin trauma laueta, eikä sillä ole sen kummemmin uskonnollista jumalaperustaa, vaikka kokija sen siihen sitookin.


    • Anonyymi

      Jos aloittaja itse voisi kertoa omat uskonnolliset kohtaamisensa. Samalla voisi selittää mitä hänen nimimerkkinsä tarkoittaa. Ettei se vain olisi uskovaisten pilkkaamista jollain ovelalla tavalla vai mitä se tarkoittaa?

      • Ei minulla ole ollut minkäänlaisia uskonollisia kohtaamisia. Ei koskaan. Eikä milloikaan. Kerran opiskeluaikana oli lotossa jättipotti ja minä sijoitin viimeiset rahani lottoon. Pankkitiliksi laitoin Punaisen Ristin tilin. Ajattelin että jos se jumala on olemassa nyt nyt tärähtää avustusjärjestölle kunnon potti. Paksat. Ei ollut edes yhdessäkään ruudukossa kahta oikein.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ei minulla ole ollut minkäänlaisia uskonollisia kohtaamisia. Ei koskaan. Eikä milloikaan. Kerran opiskeluaikana oli lotossa jättipotti ja minä sijoitin viimeiset rahani lottoon. Pankkitiliksi laitoin Punaisen Ristin tilin. Ajattelin että jos se jumala on olemassa nyt nyt tärähtää avustusjärjestölle kunnon potti. Paksat. Ei ollut edes yhdessäkään ruudukossa kahta oikein.

        Olipa tyhjänpäiväinen juttu. Miksi sinä noita selität?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ei minulla ole ollut minkäänlaisia uskonollisia kohtaamisia. Ei koskaan. Eikä milloikaan. Kerran opiskeluaikana oli lotossa jättipotti ja minä sijoitin viimeiset rahani lottoon. Pankkitiliksi laitoin Punaisen Ristin tilin. Ajattelin että jos se jumala on olemassa nyt nyt tärähtää avustusjärjestölle kunnon potti. Paksat. Ei ollut edes yhdessäkään ruudukossa kahta oikein.

        "Ajattelin että jos se jumala on olemassa nyt nyt tärähtää avustusjärjestölle kunnon potti."

        Pysäytti. Oliko tuo läppä vai totta? Laitoit Jumalalle "villoja", kuten Gideon?

        Terv.serious


    • Anonyymi

      Ai miun miäsjumalan?

    • Anonyymi

      Ihana aloitus ja kuin minua varten tehty! Kävin tänään kirkossa ja koin siellä kirkkaana Jumalan konkreettisen läsnäolon jumalanpalveluksen aikana. Se oli syvästi koskettava tilanne ja tuli ihan kyyneleet silmiin. Ylistys Jumalalle! Ja kiitos paljon kun pääsin jakamaan kokemukseni teidän kaikkien kanssa.

      • Ehkä sinun kuitenkin kannattaisi ottaa yhteyttä mielenterveyden ammattilaiseen. Minä tarkoitin konkreettisesti sellaista, joka "paljastuu" myös muille kuin sinulle. Sinulla oli "henkinen" kokemus - aivan samalla tavalla kuin vaikka ihmisellä joka kuuntelee Olavi Virran Hopeinen Kuu-kappaleen.

        Mutta miten nuo kokemukset poikkeavat toisistaan? No ainakin siten että Olavi Virran Hopeinen Kuu - kappale on konreettisesti olemassa. Sen sijaan jumalaasi ei voida konreettisesti osoittaa olemassa olevaksi. Ei siihen riitä se, että joku sanoo "tunteneensa" jumalan läsnäolon. Kyse on täysin subjektiivisesta tunteesta.

        https://www.youtube.com/watch?v=WE5SrkzxYdY

        https://www.youtube.com/watch?v=SnbvHunMXx0


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No tavallaan konkreettisesti olen kohdannut Jumalan eli Hänen voimansa ja tekonsa monta kertaa. Viimeksi tässä eilen ja viime yönä.

      • Ai kävikö jumalasi siis teillä kahvilla....


    • Anonyymi

      Edellä epäillään kysyjän motiivia?! Kysymys on suoraan Raamatusta:

      Apostolien teot - tapahtui vuonna 53:

      <<19:1 Kun Apollos oli Korintossa, tuli Paavali, kuljettuaan läpi ylämaakuntien, Efesoon ja tapasi siellä muutamia opetuslapsia. Ja hän sanoi heille: "Saitteko Pyhän Hengen silloin, kun te tulitte uskoon?" Niin he sanoivat hänelle: "Emme ole edes kuulleet, että Pyhää Henkeä on olemassakaan."<<

      Niinpä Paavali päättää kastaa opetuslapset Pyhällä hengellä Jeesuksen nimeen:

      <<19:6 Ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, tuli heidän päällensä Pyhä Henki, ja he puhuivat kielillä ja ennustivat.<<

      Tosin Matteuksen evankeliumin 7. luvun mukaan Jeesus sanoo, että se mikä tehdään hänen, on laittomuuden tekemistä ja hän sanoo näille, että menkää pois, en tunne teitä.

      • Anonyymi

        Tipahti sana, korjaus:

        <<Tosin Matteuksen evankeliumin 7. luvun mukaan Jeesus sanoo, että se mikä tehdään hänen NIMEENSÄ, on laittomuuden tekemistä ja hän sanoo näille, että menkää pois, en tunne teitä.<<

        Tässä se kohta:

        <<Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'<<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tipahti sana, korjaus:

        <<Tosin Matteuksen evankeliumin 7. luvun mukaan Jeesus sanoo, että se mikä tehdään hänen NIMEENSÄ, on laittomuuden tekemistä ja hän sanoo näille, että menkää pois, en tunne teitä.<<

        Tässä se kohta:

        <<Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'<<

        Joopa joo. Tuolla on yhtä paljon todistusarvoa kuin sumulla aavikolla. Ei siinä ole mitään konreettista. Jokainen voi nähdä siinä mitä itse haluaa. Mitä tahansa, mitä mielikuvitus tuottaa, voi "ratsastaa, kävellä, juosta, hiippailla yms yms" tuosta sumusta.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Joopa joo. Tuolla on yhtä paljon todistusarvoa kuin sumulla aavikolla. Ei siinä ole mitään konreettista. Jokainen voi nähdä siinä mitä itse haluaa. Mitä tahansa, mitä mielikuvitus tuottaa, voi "ratsastaa, kävellä, juosta, hiippailla yms yms" tuosta sumusta.

        Sanoo tyyppi jolla ei ole koskaan ollut yhtään uskonnollista kokemusta. Et siis tiedä mitään koko asiasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo tyyppi jolla ei ole koskaan ollut yhtään uskonnollista kokemusta. Et siis tiedä mitään koko asiasta.

        Sinustako vain sellaiset ihmiset joilla "uskonnollinen" kokemus - kuten nyt vaikka Johanna Tukiaisella - niin hän vain voi "tietää" asiasta...


    • Anonyymi

      Mielisairaalassa on paljon näitä jotka ovat kohdanneet jumalan. Melkein kaikki ovat olleet helluntailaisia.

    • Anonyymi

      Tulukoon kahaville niin haastellaan

    • Anonyymi

      Homoseksuaalisuuden henki laskeutui päälleni avuttomassa tilassa puoliunen aikana.
      Huusin homoseksuaalisuuden hengelle, väisty saatana ja kolme kertaa Isä meidän rukouksen.
      Eipä ole hyökännyt sen jälkeen.

      Aamen 🙏

      • Anonyymi

        Kuulostaa enemmän homokaasuhyökkäykseltä.


    • Anonyymi

      Ei Jumalaa voikaan kohdata kuvitteellisesti vaan Jumala on kohdattava nimenomaan konkreettisesti.

      Luterilaisessa kirkoissa Jumalan kohtaaminen on sallittua vain mielikuvituksen alueella.

      • Anonyymi

        Minä kohtasin Jumalan omakohtaisesti helluntaiseurakunnassa. Nostin käteni ja menin alttarille. Siinä oli Jeesus minun vieressäni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä kohtasin Jumalan omakohtaisesti helluntaiseurakunnassa. Nostin käteni ja menin alttarille. Siinä oli Jeesus minun vieressäni.

        Ja Raamatun mukaan Jeesus istuu taivaassa Jumalan oikealla puolella. Ei sinun viereen voi tulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä kohtasin Jumalan omakohtaisesti helluntaiseurakunnassa. Nostin käteni ja menin alttarille. Siinä oli Jeesus minun vieressäni.

        Ai oliko? No kummalla puolella...?


    • Anonyymi

      Niin. Maailmassa on 10.000 ja niissä yhteensä miljoonia jumalia. Levinnein uskonto maailmassa on sunni-islam, jonka jälkeen katolisuus ja kolmantena hindulaisuus. Ja oikeasti yhtään jumalaa ei ole olemassa eikä siis yhtään kohtaamista jumalien kanssa.

      • Anonyymi

        Yksi oikea Jumala on olemassa ja epäjumalia, riivaajia, on tuhansittain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksi oikea Jumala on olemassa ja epäjumalia, riivaajia, on tuhansittain.

        Raamatussa pappien tehtävä oli kantaa Jumalaa. Kumma kun ei enää.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamatussa pappien tehtävä oli kantaa Jumalaa. Kumma kun ei enää.

        Tämä oli aika hyvä, kun Mooseksen Jumala sanoo määränneensä lasten surman Egyptissä 2.Mooseksen kirjassa, luku 13., ja toisaalla tiedetään faaraon määränneen tuon lasten surmaamisen,

        On myös väite, että kyseessä on Mooseksen johdolla pakeneva faaraon hovi vallanvaihdosta, ja kyseinen Jumala olisikin faarao Akhenaton, joka ainoana faaraona julisti itsensä Jumalaksi.

        Tuolla tavallahan juuri kannettiin faaraota.


    • Anonyymi

      Jeesus käveli minua vastaan mielisairaalan käytävällä.

    • Anonyymi

      Sotkeennuin neljään hakkapeliittaan eräänä talvena.

    • Anonyymi

      Aloittaja käyttää Tukiaista sylkykuppinaan saadakseen kyseenalaista nautintoa ja pönkittääkseen kuvaa omasta ylemmyydestään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4902
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      288
      3019
    3. 134
      1787
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1607
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1431
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1206
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1149
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1109
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1107
    Aihe