Hänessä, miehessä on piirre jota en voi sietää normisti. Kuitenkin hänessä on jotain, joka saa unohtamaan tuon piirteen ja saa minut polvilleen ja kaipaamaan. Olemme kuin yö ja päivä, yhdellä yhdistävällä tekijällä. Aina "kohdatessa" räjähtelee, ruuti on kuivaa. Joku hautaisi jo koko miehen, mutta kun tämä ei suostu maatumaan, vaikka kukatkin on haudalle laskettu. Mietin vaan, että tässä suhteessa olis varmaan todella paljon sovintoseksiä, sillä paukkus ja rytisisi varmaan urakalla. Ainakin ennusteet on sellaiset. Nyt on ollut hiljaista, suutaan ei vaan uskalla aukaista - seuraavaa hurrikaania odotellessa - sydän vaan ei vaikene🧡
Ihan vaan ajatuksena
59
1022
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä piirre?
- Anonyymi
Eli tällaista kyselijää ei ole vaan se on hän itse? Niin olen sen ajatellutkin, mutta tutoriaalin vuoksi kommentoinut, sillä näitä uteliaita on varmasti piisannut tai siis joku yksittäinen henkilö, poikkeuksellisen ahkera tapaus kyllä
- Anonyymi
Luonteen piirre se on piirre jota yleensä ei pysty työstämään mitenkään se on vain piirre mikä on hyväksyttävä jos haluaa suhteen kyseisen henkilön kanssa toimivan edes jotenkin toista arvostaen
- Anonyymi
Paraskin sanomaan jääkö susta edes varjoa enään jotta tietäisi sun edes olevan pystyssä bai alatko jo lähentelemään märkää lännttiä tuskasta hikoillen kun paine kasvaa
- Anonyymi
Onko teillä itselläkin hauskaa ja yhteiselo pelaa
- Anonyymi
Meitä sekasikiöitäkin on moneen lähtöön koska olet viimeksi katsonut peiliin luultavasti näet sieltäkin yhden katsovan takaisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tällaista kyselijää ei ole vaan se on hän itse? Niin olen sen ajatellutkin, mutta tutoriaalin vuoksi kommentoinut, sillä näitä uteliaita on varmasti piisannut tai siis joku yksittäinen henkilö, poikkeuksellisen ahkera tapaus kyllä
Ei oppi koskaan ojaan kaada usein saattaa jopa johtua siitä että ei edes vielä lapsena oppinut kunnolla kävelemään kun vanhemmat kuskasi ovelta ovelle ettei autonalle vahingossakaan jää
- Anonyymi
Vaikea kaivaa äitini muistaakseni isänsä tuhkasi löytyy korkeintaan ruukku täynnä tuhkaa tarvitaan kai masuuni että saa luutkin poltettua toiminnasta en tiedä kaasu on kuitenkin muistaakseni polttoaine kyseisessä laitteessa mu jos tila täytetään ensin kaasulla ja vasta sitten annetaan kipinä tapahtuu räjähdys autossa taas mäntä puristaa polttoaineen kasaan jonka seurauksena se kai kaasuuntuu ja sytytystulppa antaa kipinän jolloin tapahtuu pienimuotoinen räjähdys joka palauttaa männän alaasentoon jos kaikki männät liikkuisivat yhtä aikaisesti ylös ja alas ei moottori voisi toimia koska kampiakseli ei saisi mistään voimaa tehdä työtänsä minun oletuksiani pitänee tarkistaa joltakulta moottori tekniikkaan perehtyneeltä olen kuitenkin vain sähköputkimies jot koomikon hommat pitäs osata kun Jim carrey teki sitä elokuvassa sähköputkimies komediaa siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitä sekasikiöitäkin on moneen lähtöön koska olet viimeksi katsonut peiliin luultavasti näet sieltäkin yhden katsovan takaisin
Kiinnostava kärttyyntyminen. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oppi koskaan ojaan kaada usein saattaa jopa johtua siitä että ei edes vielä lapsena oppinut kunnolla kävelemään kun vanhemmat kuskasi ovelta ovelle ettei autonalle vahingossakaan jää
Eli poikkeuksellisen suojattu lapsuus selittäisi hyväuskoisuuden esim netissä? Tämän voisi uskoa helposti kyllä
- Anonyymi
Sovintoseksiä on joutunut joskus harrastamaan sillä.ne asettui
- Anonyymi
Vai on seksi sulle vain harrastus ilmankos se ei suju mä ainakin nautin seksistä varsinkin silloi kun naisen saa mehukkaan märäksi hmmm... se vaan tuntuu niin taivaallisen hyvältä kuinka märkä pillu hyväilee kova kyrpää...
- Anonyymi
7 hylättyä viestiä. Voisitteko opetella jotain käytöstapoja - jotkut pitävät näitä keskusteluja viemäri ääni, kaikki paska syljetään palstalle ja pilataan hyvät keskustelut. - Sivusta huomio
- Anonyymi
Eikö se ole tarkoituskin että se pahanolon saa purkaa jonnekin näitä ei vain pidä ottaa liian henkilökohtaisesti siksi ei kannata nimetä ketään erityisemmin ikävä kaipaus ne ny si on eri juttu kun tiedä vaikka joku sellainen sattuisi vahingossa lukemaan näitä joka sattuu sattumalta kaipaamaan ja on sen ihmisen yhteystiedot ketä kaipaa täälä kun noihin annettuihin sähköpostiosoitteisiin ei sillai ilman hyvää harkintaa kannata luottaa kun kyseisen sähköpostin haltija ei välttis ole vaitiolotaitoinen
- Anonyymi
Kokkailette yhdessä saako kumpikin laitta oman mausteen sekaan vai päätättekö yhdessä mitä ruokaa laitatte ja millä mausteilla
- Anonyymi
Se on hyvä jos riita pysyy perheen sisällä ei syöttö puheena muille työnauhoissa.
- Anonyymi
Mulla ei yleensä töisä ole nauhat muisa kui kengissä nekin nauhat on hyvä olla kiinni että töissä ollessa se työkenkä pysyy jalassa se kun painaa jonkin verran enemmän kui lenkkari ja välillä on hyvä tarkistaa että nauhat on kiinni ettei esimerkiksi putoa telineeltä kengän-nauhan päälle astuessaan toki ne pitää osata itse solmi työkaveri kun ei puolesta solmi niin kuin.äiti kotona pojalle on monasti tehny ja tyttö on kattonu mallia vierestä ja oppinut itse mitä malleja opetamme jo kotona
- Anonyymi
Kerrotko, että mikä luoteenpiirre?
- Anonyymi
Sovintoseksi hän on ihan parasta jos vai asia mistä riitaa on ollu on oikeasti sovittu se jos suhde on liian tasainen ni omasta mielestäni on hieman epänormaali suhde mu kenties toimiva kuitenkin jos kumpikin osapuoli on sellainen tasasen rauhallinen
- Anonyymi
Ruuti ei pala jos se on märkää saattaa toki silti kyteä
- Anonyymi
Ja nalli on ammuksessa laukaisua varten että ruuti saa kipinän joka aiheuttaa räjähdyksen kivoja sana assosiaatioita myös seksiin riippuen aina millä alalla on töissä
- Anonyymi
Kunhan ettei vaan ruskeeta olissi..
- Anonyymi
Aloitukseni näköjää aiheuttaa paljon sairaita reagointeja. Joten vetäydyn ketjusta. Totean vain, että missään ei lue luonteenpiirre. - ap
- Anonyymi
Oletkohan mies taas kirjoitellut itse nämä äkäiset kommentit ja epämääräiset vihjailut? Totuus löytyy varmaan puolivälistä
Täällä ei näytä paikalla olevan, kuin joitain harhaisia skitsoja näin päivällä. Minäkin palaan tänne vasta myöhemmin.
- Anonyymi
Karvainen luomi keskellä otsaa niinköhän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karvainen luomi keskellä otsaa niinköhän?
Olen mielestäsi pinnallinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mielestäsi pinnallinen?
Jos se piirre ei luonteessa niin silloin se on ulkonäössä. Kyllä olet jos se pitää erikseen oikein ihmetelväksi tuoda julkisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se piirre ei luonteessa niin silloin se on ulkonäössä. Kyllä olet jos se pitää erikseen oikein ihmetelväksi tuoda julkisesti.
Pakko oikaista tähän väliin, ihan sairaita nämä kommentit. - Aloitus ei viittaa ulkonäköön. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko oikaista tähän väliin, ihan sairaita nämä kommentit. - Aloitus ei viittaa ulkonäköön. -ap
No mihin sitten ? Kyllä sä anonyyminä voit kertoa. maiskuttaa äänekkäästi. Kaivaa persettä ja haistelee sen jälkeen sormiaan. Ihan typerää kommentoida ei liity siihen eikä siihen eikä kuitenkaan kerro mihin liittyy. Kalastelet kommentteja. Itse olet sairas mielikuvitus ukkoinesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vain voi myöntää et liittyi luonteeseen kun tuli paskaa niskaan etkä voi myöntää että liittyi ulkonäköön kun tuli paskaa niskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mihin sitten ? Kyllä sä anonyyminä voit kertoa. maiskuttaa äänekkäästi. Kaivaa persettä ja haistelee sen jälkeen sormiaan. Ihan typerää kommentoida ei liity siihen eikä siihen eikä kuitenkaan kerro mihin liittyy. Kalastelet kommentteja. Itse olet sairas mielikuvitus ukkoinesi.
Et taida olla ihan kypsä henkilö. Kamalaa kielenkäyttöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piirre on sana jolla viitataan nimenomaan henkilön luonteeseen tai ulkonäköön. Turha tulla siis jeesustelemaan. Kyllä olen kypsä näihin tekopyhiin sievistelijöihin. Ollaan muka parempia kun muut vaikka itse toisten piirteitä täällä ihmetellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vain voi myöntää et liittyi luonteeseen kun tuli paskaa niskaan etkä voi myöntää että liittyi ulkonäköön kun tuli paskaa niskaan.
Paskaa niskaan? Tunnistatko siis itsesi, olet vuodattanut jonkun naisen niskaan paskaa? Keskustelutaito onkin sukupuuttoon kuolemassa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskaa niskaan? Tunnistatko siis itsesi, olet vuodattanut jonkun naisen niskaan paskaa? Keskustelutaito onkin sukupuuttoon kuolemassa..
Se on vertauskuva. Ihminen hyvä. Negatiivisille kommenteille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vertauskuva. Ihminen hyvä. Negatiivisille kommenteille.
Eli toisinsanoen olet kommentoinut negatiivisesti naisia täällä, ja vielä kuvittelet että aloituksia näiltä naisilta saisit. Ymmärrät varmaan että hlvetti jäätyy ennen sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli toisinsanoen olet kommentoinut negatiivisesti naisia täällä, ja vielä kuvittelet että aloituksia näiltä naisilta saisit. Ymmärrät varmaan että hlvetti jäätyy ennen sitä
Olen kyllä hetero nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet päästäsi kipeä kun et muka millään suostu ymmärtämään, että tämä on mies. Nuo mielikuvitusukkopuheet sekä ulkonäkösheimaus kertoo, että olet se kuuluisa mustamaalaaja, joka ei ymmärrä omaa parastaan kun tuot mielenvikasi esiin hyvin julkisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puheet on sellaisia, mitä väittää perusteetta jollain muulla olevan. Niin paradoksaalista, että naurattaa melkein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, teillä kahdella oli tässä miehen aloittamassa mielikuvitusvirrassa pientä väärinkäsitystä. Sinulle ei ole ilmeisesti kukaan tohtinut suoraan sanoa, että olisi kokolailla parempi, että vaikenisit. Ei auta vaatapuhujien bannit pidemmän päälle, vaikka viimeksi tänään kartoitettiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, teillä kahdella oli tässä miehen aloittamassa mielikuvitusvirrassa pientä väärinkäsitystä. Sinulle ei ole ilmeisesti kukaan tohtinut suoraan sanoa, että olisi kokolailla parempi, että vaikenisit. Ei auta vaatapuhujien bannit pidemmän päälle, vaikka viimeksi tänään kartoitettiin
Sukso nyt sanonko minne. Kiinnosta pätkääkään.
Mitään sääntöjä en ole rikkonut. Eli ihan mielivaltaisesti täällä vissiin banneja annetaan ja ihmisiä luvatta seurataan? Näinkö? Toki ylläpito voi olla yhteydessä suoraan ja kertoa mitä sääntöjä olen täällä trolli keskustelun seassa rikkonut? Äläpä kuluta aikaasi minuun täällä on toki muitakin jota voit pakkomielteen kaltaisesti seurata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet päästäsi kipeä kun et muka millään suostu ymmärtämään, että tämä on mies. Nuo mielikuvitusukkopuheet sekä ulkonäkösheimaus kertoo, että olet se kuuluisa mustamaalaaja, joka ei ymmärrä omaa parastaan kun tuot mielenvikasi esiin hyvin julkisesti
Minä en tunne teistä vajakeista ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukso nyt sanonko minne. Kiinnosta pätkääkään.
Mitään sääntöjä en ole rikkonut. Eli ihan mielivaltaisesti täällä vissiin banneja annetaan ja ihmisiä luvatta seurataan? Näinkö? Toki ylläpito voi olla yhteydessä suoraan ja kertoa mitä sääntöjä olen täällä trolli keskustelun seassa rikkonut? Äläpä kuluta aikaasi minuun täällä on toki muitakin jota voit pakkomielteen kaltaisesti seurata.Siinäpä se aaiasana tulikin, teollikeskustelum lomassa. Sen tunnut ajoittain ymmärtävän, että proosaat trollikeskustelujen pohjalta ihan täyttä hevonkukkua. Ja viittasin hieman laajempaan kontekstiin, mikä juontaa aikaansaannoksistasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä se aaiasana tulikin, teollikeskustelum lomassa. Sen tunnut ajoittain ymmärtävän, että proosaat trollikeskustelujen pohjalta ihan täyttä hevonkukkua. Ja viittasin hieman laajempaan kontekstiin, mikä juontaa aikaansaannoksistasi
Joo olen lyönyt pääni lattiaan todella kovaa viime yönä ja menettänyt tajuntani. Ajatukseni virta ei ole kirkkainta myönnän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sen pitäisi kertoa sinulle jotain, että sinut sekoitetaan jatkuvasti trollaavaan mieheen, eli aloittajaan tässä(kin) tapauksessa. Aloittajasta olet kyllä käsitteellistänyt yleisellä tasolla erittäin ns intohimoisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä se aaiasana tulikin, teollikeskustelum lomassa. Sen tunnut ajoittain ymmärtävän, että proosaat trollikeskustelujen pohjalta ihan täyttä hevonkukkua. Ja viittasin hieman laajempaan kontekstiin, mikä juontaa aikaansaannoksistasi
En tiedä millä oikeudella puutut? Mihinkään minun tekemisiini? Ja ahdistelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tunne teistä vajakeista ketään.
Rankaisetko ihmisiä, jotka ei hypi pillisi tahtiin? Tarkoitan, jos ei laula sinun virsiä niin ei hyvä heilu ja tätä kautta voi kettuilla niille jotka on kääntäneet selkänsä sinun touhuillesi, vrt mr wonderfulin sanoin you are dead to me
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sen pitäisi kertoa sinulle jotain, että sinut sekoitetaan jatkuvasti trollaavaan mieheen, eli aloittajaan tässä(kin) tapauksessa. Aloittajasta olet kyllä käsitteellistänyt yleisellä tasolla erittäin ns intohimoisesti.
Ihan yks hailee. Minua ei vähempää vois kiinnostaa. Sillä ei kuule ole elämässäni mitään väliä. Vaikka minut estettäisiin täältä. Vaikka nämä sivut hävisi. Ei se vaikuttaisi elämääni mitenkään. Joku muiden kuvitella ja luulottelut ei vaikuta elämääni mitenkään. Muiden p jauhaminen ei vaikuta elämääni. Tämä on vain yksi jonninjoutava sivu muiden joukossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rankaisetko ihmisiä, jotka ei hypi pillisi tahtiin? Tarkoitan, jos ei laula sinun virsiä niin ei hyvä heilu ja tätä kautta voi kettuilla niille jotka on kääntäneet selkänsä sinun touhuillesi, vrt mr wonderfulin sanoin you are dead to me
Mille ihmeen touhuille? Ai keskustepalstalla kirjoittelulle. No jos joku siitä loukkaantuu niin siinähän. Kenenkään henkilökohtaisia asioita en ole tänne jakanut . En henkilötietoja en mitään.
En ole viitannut kehenkään mitenkään tunnistettavissa olevasti koskaan .Kukaan ei ole irl sanonut mitään. Niin oikeastaan mitä väliäkään niillä jotka täällä vetää hernettä nenään . Luuserimaista ja lapsellista . PalstaRinssi kirjoitti:
Täällä ei näytä paikalla olevan, kuin joitain harhaisia skitsoja näin päivällä. Minäkin palaan tänne vasta myöhemmin.
Jos ne on jollain osastolla ja yöksi otetaan puhelin pois?
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Jos ne on jollain osastolla ja yöksi otetaan puhelin pois?
Kuulostaa ihan mahdolliselle. 😅
- Anonyymi
Kuultua leipomisen lomassa mies on höyläys pisteessä.
WC - Anonyymi
Rumuus? Ja se lisänntyy vaan
- Anonyymi
Asia selvä
- Anonyymi
En harrasta sovintoseksiä mies, koska olen tasapainoinen ihminen.
- Anonyymi
Mustelmien ja luutumattomien luidesi jälkeen tulisi sovintoseksiä.
Totahan naiset rakastaa.
Rasittava mulkku jonka kanssa ei tule toimeen ja joka kohtelee kaltoin mut sit voi pyydellä että antaa sitä kyrpää kuin isän kädestä.
Olette kyllä niin noloja... - Anonyymi
Onko se piirre jotenkin poikkeuksellisen huomiotaherättävä, ettei sitä voi edes anosti kertoa. Kalastelematta mutta se on ilmeisesti merkittävä vaikuttaja?
- Anonyymi
Kaksoisliekkisuhde on usein haastava juuri tuolla tapaa. Sillä kaikki mikä ärsyttää on kärsivällisyyden opettamista ja kaikki mikä suututtaa on anteeksiannon opettamista. Ja kaikki hallitsematon opettaa sinulle kuinka päästää irti ja luottaa maailmankaikkeuteen
- Anonyymi
Olen yrittänyt vaientaa itseäni lietsomasta tuota kaksoisliekkiteoriaa ja unohtaa. - Mutta jotain omituista vetovoimaa siinä mielessä on. - ap
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924587
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?803703Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1303081Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152605Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292524- 432121
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282047Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251810Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91697- 881649