Löytyykö sinulta? Saisit tulla vaihtamaan lakanat, pientä siivoilua ja rahaa voisit laittaa vähän tilille 😁
Mites nainen tuo hoivavietti
21
56
Vastaukset
- Anonyymi
Siivosin juuri ja laitoin puhtaat lakanat siistiin riviin kun olen vapaalla. T. Mieheltä
- Anonyymi
Ujo häpeen https://youtu.be/UYoYQzM4ylc
- Anonyymi
Ei onnistu noista mikään. Olen työkyvytön ja juuri ja juuri saan oman kotini siivottua ja omat laskut maksettua.
- Anonyymi
Sinä maksat minulle siivoamisesta, eikä että minä vielä maksan sinulle rahaa, jotta pääsen siivoamaan.
- Anonyymi
Hoivaviettiin ei kuulu raha vaan itse tekeminen.
- Anonyymi
Kaikki onnistuu😒
- Anonyymi
Otetaan siivooja ja me lähdetään syömään;)
- Anonyymi
Joo en enää kykene kenenkään toisen kotiorjaksi kiitos vaan tarjouksesta.
- Anonyymi
Siivoa itse 🖕
- Anonyymi
Jos olisin tuota puuhaa työkseni tekemässä, niin olisin pistänyt oman firman pystyyn. Eli ei kiitos.
- Anonyymi
Menepäs vielä äitisi luokse kasvamaan.
En alkaisi kyllä kenenkään omaishoitajaksi vaikka hoivavietin omaankin. Töissä joutuu liikaa moista tekemään.
- Anonyymi
Hmm..
- Anonyymi
Ratkaisukeskeinen ihminen olen ja täystyrmäys on suosikkimetodi, kyllä on viettiä hoivata vähän asioita kuntoon.
- Anonyymi
Tästä pidän 👌
- Anonyymi
Siivoamisesta pidän, se kyllä sujuu.
- Anonyymi
Hei muru. Ihanaa mä tuun heti jos kerrot nyt heti koko nimesi ja osoitteesi 😁
- Anonyymi
Voisin kyllä tulla siivoamaan ja ruoanlaittoon Sinulle ja pitäis hän varmaan Sinuakin hoitaa... jos oot pipi.
- Anonyymi
Mitenkäs nuo sinun sporttiset kalsarisi, pitäisikö nekin vaihtaa? Jännän näköiset, kun niissä menee vain yksi raita... 😜
- Anonyymi
Tykkään paijata isoa vauvaa, tisdiökin saat, jos nätisti pyydät💋. Ps. Kunhan piristän työpäivääni typerällä kommentilla..
- Anonyymi
Tulen heti, jos olet mankeloinut lakanat valmiiksi🧐😉
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924597
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?803723Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1303151Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292534- 432131
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282047Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251810Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91697- 881659