Seksitön salasuhde

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olette: onko sellaisella miehellä, joka puolivuotisen salasuhteen aikana ei ole osoittanut kiinnostustaan seksiin, aikomustakaan jättää vaimoaan? Ei sormenpäällään ole koskenut erogeenisiin alueisiini, pelkkää kevyttä pussailua vain.

Nimim. "Odotanko turhaan?"

88

1855

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Odotat turhaan, mies on liian kiltti ensinnäkin pettämään ja jos pettää, et silti saa häntä, koska jokin vahva side pitää hänet aloillaan.

      Jos saat hänet sänkyyn ja hän jättää sinun takiasia nykyisen kumppanin, saat uskollisen miehen.

      • Anonyymi

        Olen yrittänyt kaikkeni. Hiukset, meikki ja vaatteet aina viimeisen päälle. Olen yrittänyt hienovaraisesti lähennellä, yrittänyt suudella himokkaasti, mutta ei. Vain kevyitä pusuja ja halauksia auton etuistuimilla. Tuntuu, että hän valitsee tapaamispaikatkin niin, ettei edes pysty tekemään mitään intiimimpää.

        Jos hän haluaisi yhteisen tulevaisuuden kanssani, kuvittelisin meidän ensin kokeilevan myös fyysistä läheisyyttä. Ilmeisesti turha toive?


    • Anonyymi

      Odotat.
      Hän on toisen oma ja,
      mitä siitä sanotaan. Älä himoitse toisen omaa.

      • Anonyymi

        Mutta kun hän rakastaa minua eniten maailmassa ja minä häntä. Tapailemme arkipäivisin ja sen lisäksi viestittelemme paljon. Ainoa asia, joka suhteestamme puuttuu, on fyysinen seksi. Enhän minä tässä suhteessa yksin ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun hän rakastaa minua eniten maailmassa ja minä häntä. Tapailemme arkipäivisin ja sen lisäksi viestittelemme paljon. Ainoa asia, joka suhteestamme puuttuu, on fyysinen seksi. Enhän minä tässä suhteessa yksin ole.

        Jos rakastaisi niin se olisi oikeasti sun kanssa ja suunnittelisi tulevaa.
        Ei se rakasta sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos rakastaisi niin se olisi oikeasti sun kanssa ja suunnittelisi tulevaa.
        Ei se rakasta sua.

        Kyllä hän rakastaa minua, kuulemma ei ole koskaan elämässään ollut näin onnellinen kuin nyt minun kanssani. Ei vaan halua ilmeisesti seksiä kanssani eikä jostain syystä eroa koskaan vaimostaan. Syitä näihin ei ole kertonut minulle. Toki haluaisin tietää syyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän rakastaa minua, kuulemma ei ole koskaan elämässään ollut näin onnellinen kuin nyt minun kanssani. Ei vaan halua ilmeisesti seksiä kanssani eikä jostain syystä eroa koskaan vaimostaan. Syitä näihin ei ole kertonut minulle. Toki haluaisin tietää syyt.

        No kysy siltä että miksi sitäkiinnosta mennä pidemmälle suhteessa , vai kuluttakaa vaan muuten aikaansa sinun kanssasi .
        Sitten voi olla moninaisia syitä ettei hän ole mennyt pidemmälle suhteessa. Esim jokin sairaus joka estää sellaisen kanssakäymisen, tai että ei uskalla kertakaikkiaan tehdä aloitusta jne.
        Ihmiset on vaan niin erinlaisia juuri ihmisinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kysy siltä että miksi sitäkiinnosta mennä pidemmälle suhteessa , vai kuluttakaa vaan muuten aikaansa sinun kanssasi .
        Sitten voi olla moninaisia syitä ettei hän ole mennyt pidemmälle suhteessa. Esim jokin sairaus joka estää sellaisen kanssakäymisen, tai että ei uskalla kertakaikkiaan tehdä aloitusta jne.
        Ihmiset on vaan niin erinlaisia juuri ihmisinä

        Seksiä voi harrastaa ilman yhdyntääkin. Mikä sairaus voi estää sellaisen?


    • Anonyymi

      Seksin harrastaminen vaatii tietyn rajan ylittämistä. Pussailu ja viestittely ovat monen mielestä melko viatonta ja rakkaudentunnustuksia on kiva antaa varsinkin, jos omassa parisuhteessa niitä ei jaella. Tuntee olevansa rakastettu ja huomioitu.

      Jos mies ei suostu minkäänlaiseen seksiin, ei edes "käsipeliin", luulen, ettei hänellä ole tarkoitus edetä salasuhdetta pidemmälle. Ja sekin varmaan melko lyhytkestoinen. Hetken hupia.

    • Anonyymi

      Kannattaisiko aloittajan itse ottaa seksi puheeksi. Jos naisella on itsetunto kunnossa ja osaa olla lojaali kotona ja sivusuhteelle niin hommasta ei välttämättä ole ongelmaa ja se saattaa jopa toimia! Homman toimivuus riippuu myös aiemmasta elämästä.

      Itse olen havainnut erään itseäni nuoremman naisen joka on tuonut itsensä tietoiseksi mutta kyllä viesti tulisi paremmin perille jos ihminen sanoisi asiansa muutoinkin kuin antamalla luvan koskea halaamalla.

      • Anonyymi

        Mun mielestä on aika kornia, jos aikuiselle miehelle pitää puolen vuoden salasuhteen jälkeen ruveta puhumaan seksistä. Kyllähän seksi kuuluu parisuhteeseen, ja jos nainen on yrittänyt lähennellä seksuaalisin elkein, yrittänyt suudells himokkaasti yms., ei miehelle ole jäänyt epäselväksi, mitä nainen on halunnut. Mies ei vaan yksinkertaisesti halua ruveta "tositoimiin" ja tuskin ryhtyy jatkossakaan. Eli ei halua pettää vaimoaan viimeiseen pisteeseen asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä on aika kornia, jos aikuiselle miehelle pitää puolen vuoden salasuhteen jälkeen ruveta puhumaan seksistä. Kyllähän seksi kuuluu parisuhteeseen, ja jos nainen on yrittänyt lähennellä seksuaalisin elkein, yrittänyt suudells himokkaasti yms., ei miehelle ole jäänyt epäselväksi, mitä nainen on halunnut. Mies ei vaan yksinkertaisesti halua ruveta "tositoimiin" ja tuskin ryhtyy jatkossakaan. Eli ei halua pettää vaimoaan viimeiseen pisteeseen asti.

        Itse olen tuon aiemman viestin kirjoittaja jossa sanoin suorasta puheesta.

        Olen ollut yksin koko ikäni. Olin 26v ikäinen kun tutustuin itseäni pari vuotta nuorempaan avoliitossa asuvaan naiseen. Nainen kutsui minut parin päivän jälkeen kotiinsa ja pienien esteitten poistuttua paikalta alkoi puhumaan suoraan seksistä ja omasta seksielämästään. Näytti isoa kenkälaatikkoa joka oli puolillaan irtonaisia kumeja. Kysyin häneltä suoraan jos ”voisimme”. Hän kieltäytyi suoraan.

        No, muutama tunti myöhemmin kun halasimme hyvästiksi annoin hänelle suukon otsalle joka muuttui suudelmaksi. Hän pyysi minut takaisin asunnolle.

        Seuraavina päivinä juttelimme ja hän sanoi että oli miettinyt asiaa jo paria päivää aiemmin ja sitä että se olisi pitänyt tapahtua heti kun tulin kylään. Paikalla ollut ylimääräinen ihminen vaan sotki ajatuksen eikä hän voinut vastata kysymykseeni heti suostuvasti.


    • Anonyymi

      Odotat turhaan todellakin. Mies olisi jo vonkunut seksiä mutta luulen,että onkin uskollista sorttia. Seksiä ,jos harrastatte luultavasti mies tuntee silloin itsensä pettäjäksi. Näin ollen hän ei halua ylittää sitä rajaa.

    • Anonyymi

      Ei ole kiinnostunut. Herää todellisuuteen pahvi. Olet vain seuraneiti. Kuka oikeasti alistuu tuollaiseen?

      • Anonyymi

        Kolmas kommenttini ja mielipide sivusuhteesta jota ajattelen muulla tapaa kuin usottomuutena. Olen pohtinut asiaa.

        Tuli mieleen vain miksi olla tekemisissä ihmisen kanssa joka ei ymmärrä vinkkiä! Miksi et suoraan ota asiaa puheeksi, että haluaisit olla hänen kanssaan.

        Mielipide sivusuhteesta! Jos on kaksi samoissa lähtökohdissa olevaa ihmistä niin mikä estää ”salasuhteen”? Kummallakin saattaa olla asioita joita ei saa kotona ja jos asiat osuu yhteen, niin kuka estää toteuttamasta niitä kaverin kanssa.

        Joku kommentoi aiemmin kommenttiani tuosta aikuiselle miehelle puhumisesta. Niin, onhan se vähän tyhmää! Mutta se voi myös poistaa estoja. Onhan se aika munatonta jos toinen ei tajua vinkkiä.

        Mutta se on tärkeintä että olette lähtökohtaisin samassa asemassa ettekä sotke omia perheitänne ja olette toisillenne lojaaleita.

        Vaikka olen yksin olen kuullut hurjia juttuja ja kokemuksia ja niiden seuraumuksia. Eroja uusissa avioliitoissa ja luottamuksen puutetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmas kommenttini ja mielipide sivusuhteesta jota ajattelen muulla tapaa kuin usottomuutena. Olen pohtinut asiaa.

        Tuli mieleen vain miksi olla tekemisissä ihmisen kanssa joka ei ymmärrä vinkkiä! Miksi et suoraan ota asiaa puheeksi, että haluaisit olla hänen kanssaan.

        Mielipide sivusuhteesta! Jos on kaksi samoissa lähtökohdissa olevaa ihmistä niin mikä estää ”salasuhteen”? Kummallakin saattaa olla asioita joita ei saa kotona ja jos asiat osuu yhteen, niin kuka estää toteuttamasta niitä kaverin kanssa.

        Joku kommentoi aiemmin kommenttiani tuosta aikuiselle miehelle puhumisesta. Niin, onhan se vähän tyhmää! Mutta se voi myös poistaa estoja. Onhan se aika munatonta jos toinen ei tajua vinkkiä.

        Mutta se on tärkeintä että olette lähtökohtaisin samassa asemassa ettekä sotke omia perheitänne ja olette toisillenne lojaaleita.

        Vaikka olen yksin olen kuullut hurjia juttuja ja kokemuksia ja niiden seuraumuksia. Eroja uusissa avioliitoissa ja luottamuksen puutetta.

        Eikös se ole syntiä, ensinnäkin olet avoliitossa toisen miehen kaa ja sit havittelet seksiä varatun miehen kaa! Ei vois uskoo, et olet muka uskova mies, höpön höpöä, häpeä!


    • Anonyymi

      Voiko tuollaista suhdetta, josta puuttuu seksi, kutsua salasuhteeksi? Aikooko mies, joka puoleen vuoteen ei koske naisen erogeenisiin alueisiin, tehdä sitä silloinkaan, jos aloitatte yhteisen elämän?

      • Veikkaan, että on kyse juuri tuosta, että mies ei joko kovinkaan palavasti halua seksiä tai sitten taustalla on vaikka potenssiongelmia, minkä takia ei halua edetä tai muuten jännittää etenemistä.

        Jos olisi pysynyt etäällä vain uskollisuuden takia, tuskin edes suutelesitte. Salasuhde suudelmilla tuskin menee useamman parin keskinäisten rajojen sisään, vaan on useimmilla jo ylittää se yhdessä sovitun rajan. Jos taas se raja olisi hyvin leveä, avoimessa suhteessa taas ei olisi tarvetta pidätellä.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Veikkaan, että on kyse juuri tuosta, että mies ei joko kovinkaan palavasti halua seksiä tai sitten taustalla on vaikka potenssiongelmia, minkä takia ei halua edetä tai muuten jännittää etenemistä.

        Jos olisi pysynyt etäällä vain uskollisuuden takia, tuskin edes suutelesitte. Salasuhde suudelmilla tuskin menee useamman parin keskinäisten rajojen sisään, vaan on useimmilla jo ylittää se yhdessä sovitun rajan. Jos taas se raja olisi hyvin leveä, avoimessa suhteessa taas ei olisi tarvetta pidätellä.

        No ne suudelmat ovat mielestäni aika kevyitä, "suukkoja" auton etupenkeillä eli muualla emme suutele. Hän ei halua suudella muualla. Jos kyseessä on potenssiongelmat, olisin tyytyväinen vaikka "käsipeleihin". Mutta ei mitään :( Olen yrittänyt lähennellä, mutta kommentti on, ettei "sellaisiin hommiin ruveta". Hän on kertonut, että vaimonsa on ollut seksisuhteessa toiseen mieheen eli voisi senkin takia tavallaan "maksaa takaisin".

        En ymmärrä.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Veikkaan, että on kyse juuri tuosta, että mies ei joko kovinkaan palavasti halua seksiä tai sitten taustalla on vaikka potenssiongelmia, minkä takia ei halua edetä tai muuten jännittää etenemistä.

        Jos olisi pysynyt etäällä vain uskollisuuden takia, tuskin edes suutelesitte. Salasuhde suudelmilla tuskin menee useamman parin keskinäisten rajojen sisään, vaan on useimmilla jo ylittää se yhdessä sovitun rajan. Jos taas se raja olisi hyvin leveä, avoimessa suhteessa taas ei olisi tarvetta pidätellä.

        Ja vielä: eikö olisi korrektia kertoa niistä mahdollisista potenssiongelmista puolen vuoden jälkeen? Jos päädymme yhteiseen elämään, olisi niistä hyvä kertoa jo tässä vaiheessa. Rakkaussuhteessa ei pitäisi olla mitään salaisuuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ne suudelmat ovat mielestäni aika kevyitä, "suukkoja" auton etupenkeillä eli muualla emme suutele. Hän ei halua suudella muualla. Jos kyseessä on potenssiongelmat, olisin tyytyväinen vaikka "käsipeleihin". Mutta ei mitään :( Olen yrittänyt lähennellä, mutta kommentti on, ettei "sellaisiin hommiin ruveta". Hän on kertonut, että vaimonsa on ollut seksisuhteessa toiseen mieheen eli voisi senkin takia tavallaan "maksaa takaisin".

        En ymmärrä.

        Mitä itse haluat? Veikkaan, ettet sitä välttämättä mieheltä tule saamaan. Sorry, että sanon suoraan, mutta harvoin asiat muuttuu enää puolen vuoden jälkeen. En usko, että mies tekee päätöstä puolestasi vaan sinun pitää itse miettiä mikä sinulle riittää ja haluatko jäädä niillä ehdoilla mitä mies pystyy antamaan.

        Jos ystävyys riittää sinulle, anna asian olla ja nauti ystävyydestä. Jos haluat enemmän, on tilanne huomattavasti heikompi kannaltasi. Jos haaveilet jostain mitä ei koskaan tule olemaan jaossa, helposti itse katkeroidut.

        Sinuna kysyisin mieheltä millaisena hän näkee haaveissaan elämänsä 5v päästä. Älä ohjaile, vaan anna hänen miettiä itse. Vastaus luultavasti kertoo, näkeekö hän sinut tärkeänä osana tulevaisuutta ja millaisessa roolissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä: eikö olisi korrektia kertoa niistä mahdollisista potenssiongelmista puolen vuoden jälkeen? Jos päädymme yhteiseen elämään, olisi niistä hyvä kertoa jo tässä vaiheessa. Rakkaussuhteessa ei pitäisi olla mitään salaisuuksia.

        En usko, että noista ongelmista puhuminen on kovin helppoa kenellekään miehelle. Sen sijaan tiedän miehiä, jotka voi siirtää vaikeista asioista puhumista vaikka pari vuotta, jos heitä ei siihen”pakota”.

        Jos suhde on läheinen, ja kestänyt 0.5v pitäisi kaikista asioista pystyä puhumaan. Jos ei pysty, ei se ennusta kovin hyvää parisuhdetta.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Mitä itse haluat? Veikkaan, ettet sitä välttämättä mieheltä tule saamaan. Sorry, että sanon suoraan, mutta harvoin asiat muuttuu enää puolen vuoden jälkeen. En usko, että mies tekee päätöstä puolestasi vaan sinun pitää itse miettiä mikä sinulle riittää ja haluatko jäädä niillä ehdoilla mitä mies pystyy antamaan.

        Jos ystävyys riittää sinulle, anna asian olla ja nauti ystävyydestä. Jos haluat enemmän, on tilanne huomattavasti heikompi kannaltasi. Jos haaveilet jostain mitä ei koskaan tule olemaan jaossa, helposti itse katkeroidut.

        Sinuna kysyisin mieheltä millaisena hän näkee haaveissaan elämänsä 5v päästä. Älä ohjaile, vaan anna hänen miettiä itse. Vastaus luultavasti kertoo, näkeekö hän sinut tärkeänä osana tulevaisuutta ja millaisessa roolissa.

        Kiitos Citrinella. Sanasi tuntuvat tosiaankin aika masentavilta, mutta realistisilta. Olen kyllä huomannut itsekin, että suhteemme on jotenkin haalistunut alkuhuuman ajoista, Tapaamiset ovat harventuneet ja varsinkin lyhentyneet. Hänellä tuntuu nykyään olevan aina työkiireitä. Puoli vuotta sitten minulle riitti aikaa melkein joka arkipäivä 2-3 tuntia. Nyt saatamme tavata vaikka kymmenen minuuttia, sitten hänellä on jo kiire töihin.

        Ehkä tässä täytyy ruveta katsomaan totuutta silmiin ja tajuta, että en ehkä olekaan hänen tulevaisuuttaan, vaikka niin kovasti haluaisin :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Citrinella. Sanasi tuntuvat tosiaankin aika masentavilta, mutta realistisilta. Olen kyllä huomannut itsekin, että suhteemme on jotenkin haalistunut alkuhuuman ajoista, Tapaamiset ovat harventuneet ja varsinkin lyhentyneet. Hänellä tuntuu nykyään olevan aina työkiireitä. Puoli vuotta sitten minulle riitti aikaa melkein joka arkipäivä 2-3 tuntia. Nyt saatamme tavata vaikka kymmenen minuuttia, sitten hänellä on jo kiire töihin.

        Ehkä tässä täytyy ruveta katsomaan totuutta silmiin ja tajuta, että en ehkä olekaan hänen tulevaisuuttaan, vaikka niin kovasti haluaisin :(

        Mikset kysy häneltä ensin yleistä kysymystä 5v haaveista, ja sitten suoraan mitä haluaa sinusta vai riittääkö tämä nykyinen hänelle? Keskustelulla sen luulisi aukeavan, jos aukeaa yleensä ottaen.

        Ihmistä ei voi omistaa tai hänen puolestaan tahtoa, ja jos hän ei itse tiedä mitä haluaa ja ole valmis sen mukaan myös elämään, särjet vain itsesi pitkän päälle.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Mikset kysy häneltä ensin yleistä kysymystä 5v haaveista, ja sitten suoraan mitä haluaa sinusta vai riittääkö tämä nykyinen hänelle? Keskustelulla sen luulisi aukeavan, jos aukeaa yleensä ottaen.

        Ihmistä ei voi omistaa tai hänen puolestaan tahtoa, ja jos hän ei itse tiedä mitä haluaa ja ole valmis sen mukaan myös elämään, särjet vain itsesi pitkän päälle.

        Todella uskomatonta, että tällä palstalla saa näin järkeviä vastauksia ongelmiinsa kuin sinulta Citrinella. Tuntuu, että sinulla on todella elämänkokemusta <3

        Aion kysyä huomenna (eli tänään :D) häneltä tuon kysymyksen. Haluan tosiaankin tietää, kuulunko hänen viisivuotissuunnitelmiinsa vai onko kaikki tämä puolen vuoden aikana ollut pelkkää illuusiota. En jaksa enää tätä epätietoisuutta.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Mikset kysy häneltä ensin yleistä kysymystä 5v haaveista, ja sitten suoraan mitä haluaa sinusta vai riittääkö tämä nykyinen hänelle? Keskustelulla sen luulisi aukeavan, jos aukeaa yleensä ottaen.

        Ihmistä ei voi omistaa tai hänen puolestaan tahtoa, ja jos hän ei itse tiedä mitä haluaa ja ole valmis sen mukaan myös elämään, särjet vain itsesi pitkän päälle.

        No, tapasimme tänään ja kysyin, miten näkee itsensä viiden vuoden päästä. Mies alkoi puhua työstään. ammatillisesta kehittymisestään jne. Selkeästi väisteli puhumasta rakkauselämästään. Kysyin sitten suoraan, mitä hän odottaa parisuhteeltaan vuonna 2027. Vastasi, että toivoo olevansa tuolloin edelleen yhdessä vaimonsa kanssa. "Miten tämä meidän suhde?" "Ei tässä ole mitään järkeä. En aio erota vaimostani koskaan."

        Olen aivan rikki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, tapasimme tänään ja kysyin, miten näkee itsensä viiden vuoden päästä. Mies alkoi puhua työstään. ammatillisesta kehittymisestään jne. Selkeästi väisteli puhumasta rakkauselämästään. Kysyin sitten suoraan, mitä hän odottaa parisuhteeltaan vuonna 2027. Vastasi, että toivoo olevansa tuolloin edelleen yhdessä vaimonsa kanssa. "Miten tämä meidän suhde?" "Ei tässä ole mitään järkeä. En aio erota vaimostani koskaan."

        Olen aivan rikki.

        Otan osaa ja pahoittelen, että olet joutunut pöntön ihmisen kanssa tekemisiin. Halaus! Se miten kerrot hänen toimineen, kertoo minulle empatiakyvyn puutteesta ja myös itsekkyydestä. Se miten hän kohtelee sinua, ei ole kovin kaunista eikä sellaista miten suurin osa toivoisi itseään kohdeltavan.

        Sinänsä surussa, vihassa ja ikävässä, on hyväkin puoli. Se auttaa irtoamaan suhteesta, joka ei anna mitä tarvitset. Vaikka ero on kipeä prosessi, silti se on joskus parempi vaihtoehto olemassa olevista. Kun aikaa kuluu, saatat huomata että päätös oli oikea ja saat loppujen lopuksi sen mistä luovut (rakkaus). En tiedä miten itse ajattelet, mutta itse vastaavissa tilanteissa näen, että ikävä totuus on parempi kuin valheellinen toivo paremmasta.

        Suosittelen sinulle ja muillekin eroaville kirjaa Bruce Fisher: Jälleenrakennus.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Otan osaa ja pahoittelen, että olet joutunut pöntön ihmisen kanssa tekemisiin. Halaus! Se miten kerrot hänen toimineen, kertoo minulle empatiakyvyn puutteesta ja myös itsekkyydestä. Se miten hän kohtelee sinua, ei ole kovin kaunista eikä sellaista miten suurin osa toivoisi itseään kohdeltavan.

        Sinänsä surussa, vihassa ja ikävässä, on hyväkin puoli. Se auttaa irtoamaan suhteesta, joka ei anna mitä tarvitset. Vaikka ero on kipeä prosessi, silti se on joskus parempi vaihtoehto olemassa olevista. Kun aikaa kuluu, saatat huomata että päätös oli oikea ja saat loppujen lopuksi sen mistä luovut (rakkaus). En tiedä miten itse ajattelet, mutta itse vastaavissa tilanteissa näen, että ikävä totuus on parempi kuin valheellinen toivo paremmasta.

        Suosittelen sinulle ja muillekin eroaville kirjaa Bruce Fisher: Jälleenrakennus.

        <3

        Niinpä. Pöntön, mutta niin rakkaan pöntön. Rakastan tätä pönttöä tuhat kertaa enemmän kuin omaa miestäni ja olisin valmis milloin tahansa eroamaan nykyisestä liitostani hänen takiaan.

        Tapasimme tänäänkin pikaisesti, mutta emme puhuneet eilisestä mitään. Ja minun on sanottava, vaikka tiedän, ettei se ole millään tavalla järkevää, että en aio jättää tätä miestä. Vaikka olen muiden silmissä säälittävä ja idiootti, en kertakaikkiaan pysty irtautumaan hänestä. Tietysti nyt sisintäni kaivaa tietoisuus siitä, ettei meillä voi olla yhteistä tulevaisuutta, mutta nyt tämä salasuhdekin riittää. Pelolla odotan hetkeä, että hän ei enää jaksa meitä ja jättää minut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        <3

        Niinpä. Pöntön, mutta niin rakkaan pöntön. Rakastan tätä pönttöä tuhat kertaa enemmän kuin omaa miestäni ja olisin valmis milloin tahansa eroamaan nykyisestä liitostani hänen takiaan.

        Tapasimme tänäänkin pikaisesti, mutta emme puhuneet eilisestä mitään. Ja minun on sanottava, vaikka tiedän, ettei se ole millään tavalla järkevää, että en aio jättää tätä miestä. Vaikka olen muiden silmissä säälittävä ja idiootti, en kertakaikkiaan pysty irtautumaan hänestä. Tietysti nyt sisintäni kaivaa tietoisuus siitä, ettei meillä voi olla yhteistä tulevaisuutta, mutta nyt tämä salasuhdekin riittää. Pelolla odotan hetkeä, että hän ei enää jaksa meitä ja jättää minut.

        Vain sinä itse tiedät mitä saat suhteesta ja mikä sinua siinä pitää! Sen perusteella tämänkin tilanne riittää ja saat jotain miksi mielummin jäät kuin lähdet. En minä ainakaan ole päätöstäsi arvostelemassa, ei kokonaisuutta pysty koskaan ulkopuolelta täysin näkemään.

        Luulenpa, että oman itsesi kannalta on parempi tietää miehen kanta kuin odottaa ja alkaa vähitellen katkeroitua valheelliseen toivoon. On ihan eri asia jäädä omasta päätöksestä kuin kuvitella jotain mitä toinen ei halua antaa.

        Vaikka sanon miestä pöntöksi, se koskee vain hänen käytöstään sinua kohtaan tässä tilanteessa.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Vain sinä itse tiedät mitä saat suhteesta ja mikä sinua siinä pitää! Sen perusteella tämänkin tilanne riittää ja saat jotain miksi mielummin jäät kuin lähdet. En minä ainakaan ole päätöstäsi arvostelemassa, ei kokonaisuutta pysty koskaan ulkopuolelta täysin näkemään.

        Luulenpa, että oman itsesi kannalta on parempi tietää miehen kanta kuin odottaa ja alkaa vähitellen katkeroitua valheelliseen toivoon. On ihan eri asia jäädä omasta päätöksestä kuin kuvitella jotain mitä toinen ei halua antaa.

        Vaikka sanon miestä pöntöksi, se koskee vain hänen käytöstään sinua kohtaan tässä tilanteessa.

        :D Ymmärsin kyllä, mitä tarkoitit. Omasta mielestänikin hänen käytöksensä on pönttöä. Kaikki rakkaudentunnustukset, tapaamiset, viestit...luulin tosiaan, että ne merkitsivät jotain. Kaikki muu tuntui niin täydelliseltä kunnes aloin ihmetellä hänen haluttomuuttaan seksiin tai fyysiseen kosketukseen ylipäätään. Hän kuitenkin vaikuttaa ihan viriililtä ja hänen viestinsä ovat monasti melko seksuaalisviritteisiä, Mutta tapaamisissa ei mitään :( Ja tapaamispaikatkin ovat aina sellaisia, ettei mitään intiimimpää kuin suukottelu pysty tapahtumaan.

        Pidän tällä hetkellä itseäni täytenä tollona, kun en pysty katkaisemaan suhdettani häneen. Pönttö ja tollo :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne suudelmat ovat mielestäni aika kevyitä, "suukkoja" auton etupenkeillä eli muualla emme suutele. Hän ei halua suudella muualla. Jos kyseessä on potenssiongelmat, olisin tyytyväinen vaikka "käsipeleihin". Mutta ei mitään :( Olen yrittänyt lähennellä, mutta kommentti on, ettei "sellaisiin hommiin ruveta". Hän on kertonut, että vaimonsa on ollut seksisuhteessa toiseen mieheen eli voisi senkin takia tavallaan "maksaa takaisin".

        En ymmärrä.

        Niin kun ajattelee että vaimonsa on ollut suhteessa toisiin miehiin , niin voi olla että hän on menettänyt itseluottamuksensa eikä kykene siihen
        Taas toisaalta on vaimollasi varmaan ollut ” syynsä” olla toisen kanssa.
        Voi olla sama syy mikä sinunkin kanssa on ongelma .
        Joten ajattele valmiiksi tämä asia , ette myöhemmin kadu aikaa mikä,on menetetty turhaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä: eikö olisi korrektia kertoa niistä mahdollisista potenssiongelmista puolen vuoden jälkeen? Jos päädymme yhteiseen elämään, olisi niistä hyvä kertoa jo tässä vaiheessa. Rakkaussuhteessa ei pitäisi olla mitään salaisuuksia.

        Asiat on otettava selville ennenkin mitään tulevaisuutta ajattelee. Jos ei joku homma luista nyt niin miksi se sitten myöhemmin alkaisi toimimaan
        Syy sinun on saatava tietää ennenkö päätät jatkaa jotakin mikä ei anna sinulle mitään oikeastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        <3

        Niinpä. Pöntön, mutta niin rakkaan pöntön. Rakastan tätä pönttöä tuhat kertaa enemmän kuin omaa miestäni ja olisin valmis milloin tahansa eroamaan nykyisestä liitostani hänen takiaan.

        Tapasimme tänäänkin pikaisesti, mutta emme puhuneet eilisestä mitään. Ja minun on sanottava, vaikka tiedän, ettei se ole millään tavalla järkevää, että en aio jättää tätä miestä. Vaikka olen muiden silmissä säälittävä ja idiootti, en kertakaikkiaan pysty irtautumaan hänestä. Tietysti nyt sisintäni kaivaa tietoisuus siitä, ettei meillä voi olla yhteistä tulevaisuutta, mutta nyt tämä salasuhdekin riittää. Pelolla odotan hetkeä, että hän ei enää jaksa meitä ja jättää minut.

        Sinä et tule ajattelemaan asioista samalla tavalla vuoden päästä ja silloin ottaa vieläkin kipeämpää se ero hänestä , joten jätä hyvä ihminen .
        Ymmärrän hyvin miten kipeää se ottaa nyt, mutta ottaa vielä kipeämpää jos jatkat näillä ehdoilla kun hän jo teki selväksi ettei ole aikonut jättää vaimoaan , miksi hän yleensä haluaa olla seurassasi näitä pikku tuokioita .
        Joten tsemppiä sinulle,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D Ymmärsin kyllä, mitä tarkoitit. Omasta mielestänikin hänen käytöksensä on pönttöä. Kaikki rakkaudentunnustukset, tapaamiset, viestit...luulin tosiaan, että ne merkitsivät jotain. Kaikki muu tuntui niin täydelliseltä kunnes aloin ihmetellä hänen haluttomuuttaan seksiin tai fyysiseen kosketukseen ylipäätään. Hän kuitenkin vaikuttaa ihan viriililtä ja hänen viestinsä ovat monasti melko seksuaalisviritteisiä, Mutta tapaamisissa ei mitään :( Ja tapaamispaikatkin ovat aina sellaisia, ettei mitään intiimimpää kuin suukottelu pysty tapahtumaan.

        Pidän tällä hetkellä itseäni täytenä tollona, kun en pysty katkaisemaan suhdettani häneen. Pönttö ja tollo :D

        Ehkä virittele itsensä sinun kanssasi että saa suoritettua hommat omansa kanssa , voi olla sellaisiakin syitä


    • Anonyymi

      Jospa mies haluaa olla vain hyvä ystävä. Se lienee mahdollista myös miehen ja naisen välillä. Oletteko puhuneet asiasta? Mistä tiedät, että mies rakastaa sinua rakastetun tavoin?

      • Anonyymi

        Hän kertoo rakastavansa minua monta kertaa päivässä, lähinnä viesteissä. Mutta toki tapaamisissakin. Ei kai kukaan tee rakkaudentunnustuksia ystävyyssuhteessa?


      • Anonyymi

        Ei ”normaalien” miehen ja naisen välinen ystävyys toimi ilman seksuaalista ajatusta. Itse olen törmännyt ainakin kahteen eri naiseen joista on tullut aikanaan kavereita ja on heitä ajatellut tumputtaen. Toinen näistä myös keskusteli asioista suoraan ja hän oli vähän myös lähestymässä. Mutta sitten on asiat jotka kääntää kaiken vaikkei se niinkään olisi ollut.

        Ja meillä kaikilla on omat syymme miksi asiat kusee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ”normaalien” miehen ja naisen välinen ystävyys toimi ilman seksuaalista ajatusta. Itse olen törmännyt ainakin kahteen eri naiseen joista on tullut aikanaan kavereita ja on heitä ajatellut tumputtaen. Toinen näistä myös keskusteli asioista suoraan ja hän oli vähän myös lähestymässä. Mutta sitten on asiat jotka kääntää kaiken vaikkei se niinkään olisi ollut.

        Ja meillä kaikilla on omat syymme miksi asiat kusee!

        Näin naisena olisi mielenkiintoista tietää, miksi ajattelit juuri heitä, kun tumputit. Vai piditkö heitä niin seksikkäinä ja seksuaalisesti vetovoimaisina? Itse en kyllä ole koskaan fantasioinut tutuista miehistä, kun olen tyydyttänyt itseäni. Olisi kiva kuulla lisää :)


    • Anonyymi

      Edelleen se mitä sanoin jo aiemmin. Kyllä nainkin voisi itse ottaa asian keskustelun aiheeksi puhumalla suoraan asiaa!

      Itse olen kokenut tilanteen juuri noin, että nainen on järjestänyt kahdenkeskiseen tilanteen ja alkanut puhumaan asioista esim omassa kehostaan tai suoraan seksistä omassa parisuhteessa tai aiemmassa elämässä. Seksikkäintä on se kun nainen on oma itsensä!

      Eniten vituttaa sellainen ihminen joka ei osaa kuin kiehnätä. Kiehnääminen kyljessä ei kerro oikeastaan yhtään mitään.

      Kirjeeseen laitettu viesti ja ohje suullisesti voi myös olla hyvä tapa avata tilannetta. Seksi on helvetin vaikea asia. Itselläni on kokemusta että se jopa tappaa ystävyyden. Ja kiehnääminen tekee ihmisestä typerän niin etsijälle kuin etsitylle.

    • Anonyymi

      Luultavammin odotat

    • Anonyymi

      Seksi ei miestä kiinnosta,ei niin sanotusti ota eteen.Nainen sen sijaan ihmisenä kiinostaa. Miten on laitasi haluaisitko olla suhtessa/jakaa loppuelämäsi tällaisen
      eunukin kanssa?

      • Anonyymi

        Kun miehellä ei ota eteen, hän "hoitelee" naisensa muulla tavoin. Sormin, suulla, leikkikaluin.

        Siis jos rakastaa naistaan oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun miehellä ei ota eteen, hän "hoitelee" naisensa muulla tavoin. Sormin, suulla, leikkikaluin.

        Siis jos rakastaa naistaan oikeasti.

        Noin, mäkin ajattelisin. Seksiä on monenlaista, lisäksi eiköhän rakkaudellakin ole merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin, mäkin ajattelisin. Seksiä on monenlaista, lisäksi eiköhän rakkaudellakin ole merkitystä.

        Aikuinen parisuhde ilman fyysistä kontaktia? Jos ikää on alle 80 vee, kuulostaa erikoiselta. Luulen, että tuota nuoremmat eivät tyydy siihen pelkkään "rakkauteen". Jos puoleen vuoteen ei ole ollut edes käsipeliä, luulen, että edes sitä ei olisi jatkossakaan. Parisuhde on rakkautta, intohimoa, seksuaalista yhteyttä. Muutenhan se on ystävyyssuhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun miehellä ei ota eteen, hän "hoitelee" naisensa muulla tavoin. Sormin, suulla, leikkikaluin.

        Siis jos rakastaa naistaan oikeasti.

        Entäs tämä Naisen rakkaus?Eunukia kohtaan, Todella kaikkea on kokeiltu.rakkaus kyllä säilyy,(Kuolema vain erotti.) Tämä mitä kirjoitettiin sormin/suulla/leikkikaluin kyllä onnistuu eunukilta,mutta rakkaus antaako naine sitä,vai vetääkö välistä?
        Avioliitto ja lupaus rakastaa kuolemaan saakka,kysyy voimia,elämän vuosiin sattuu elämässä kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun miehellä ei ota eteen, hän "hoitelee" naisensa muulla tavoin. Sormin, suulla, leikkikaluin.

        Siis jos rakastaa naistaan oikeasti.

        Yrität mustamaalata jotain oikeaa heteronaista, koska sitä et itse ole, no sut tiedetään mies, lopeta toi paskan jauhaminen, ku et kelpaa hetero miehille! Käytä sitä dollya, se ei jurnuta vastaan!


    • Anonyymi

      Jos miehellä ottaa koville pettää

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Ei halua mennä "tietyn" rajan yli vaimonsa takia.


    • Anonyymi

      kokeile, että hengittääkö mies

    • Anonyymi

      Taidat tietää tuohon vastauksen ihan itsekin, eli kyllä odotat turhaan. Hän tarvitsee sinua jossakin muussa asiassa minkä varjolla pitää yllä "suhdetta" jota ei olekaan.

    • Anonyymi

      Sillon sukupuolitauti

    • Anonyymi

      Hän rakastaa vaimoaan ja haluaa sinulta ystävyyttä. Monesti miehet viettää aikaa naisystävien seurassa sen vuoksi, että heiltä saa hyviä neuvoja ja näkökantoja naiseuteen. Tästä on hyötyä omassa parisuhteessa. Miehet eivät avaudu parisuhteestaan tai suhde asioista helposti miehille, mut naisille se on helpompaa.
      Olet hänelle ilmeisesti mukavaa seuraa ja vaihtelua. Olet hyvä kaveri. Onhan meillä naisillakin miespuolisia ystäviä, joista me tykätään.

      • Anonyymi

        Miksi hän sitten monta kertaa päivässä lähettää minulle viestejä, joissa kertoo rakastavansa minua? Samaten sydämiä lähettelee jatkuvasti. Myös tapaamisissa sanoo rakastavansa. Koskaan ei ole puhunut, että rakastaisi vaimoaan. Joku muu syy pitää hänet kiinni vaimossaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hän sitten monta kertaa päivässä lähettää minulle viestejä, joissa kertoo rakastavansa minua? Samaten sydämiä lähettelee jatkuvasti. Myös tapaamisissa sanoo rakastavansa. Koskaan ei ole puhunut, että rakastaisi vaimoaan. Joku muu syy pitää hänet kiinni vaimossaan.

        Tiedän ihan prikulleen samanlaisen suhteen yhden tuttuni kanssa.
        Tekstareita tuli jatkuvalla syötöllä, sydämmiä jne, lopulta nainen kysyi suoraan, ja sai vastauksen että mies on impotentti mutta rakastaa tätä naista koko sydämestään .
        Henkatkaisivat suhteen toisiinsa ja se ei ollut helppoa kummallekkaan, koska rakkaus oli molemmin puolista , mutta tieto siitä ettei suhde koskaan tulisi olemaan kokonainen oli kummallakin selvä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän ihan prikulleen samanlaisen suhteen yhden tuttuni kanssa.
        Tekstareita tuli jatkuvalla syötöllä, sydämmiä jne, lopulta nainen kysyi suoraan, ja sai vastauksen että mies on impotentti mutta rakastaa tätä naista koko sydämestään .
        Henkatkaisivat suhteen toisiinsa ja se ei ollut helppoa kummallekkaan, koska rakkaus oli molemmin puolista , mutta tieto siitä ettei suhde koskaan tulisi olemaan kokonainen oli kummallakin selvä .

        Ei kyllä kovinkaan palavaa rakkautta, kun suhde päättyi siihen, ettei mies kyennyt yhdyntään.


      • Anonyymi

        Mulla on tällainen miespuolinen ystävä. Ei me kyllä lääpitä tai suudella. Hengaillaan, jutellaan ja tuetaan toisiamme.
        Hänestä on tullut mulle todella tärkeä ihminen. Jotenkin yllätti itsenikin. Sitä en tiedä kokeeko hän miten ihmiset, koska on sosiaalisempi muutenkin. Kokeeko minua varsinaisesti niin tärkeänä. Miehet on kyllä huonoja puhumaan joskus tunteistaan ja sanoi, että minulle se on helpompaa. Siis ainakin ylipäätään puhua, jos mieltä vaivaa jokin.
        Kuin kohtalo olisi meidät tuonut yhteen. Ei meitä enää erotetakkaan. Paljon on yhteistä. Sitovaakin. Ja mielellämme pysytään kaverina vastaisuudessakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hän sitten monta kertaa päivässä lähettää minulle viestejä, joissa kertoo rakastavansa minua? Samaten sydämiä lähettelee jatkuvasti. Myös tapaamisissa sanoo rakastavansa. Koskaan ei ole puhunut, että rakastaisi vaimoaan. Joku muu syy pitää hänet kiinni vaimossaan.

        No tuo on jo aika outoa. 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän ihan prikulleen samanlaisen suhteen yhden tuttuni kanssa.
        Tekstareita tuli jatkuvalla syötöllä, sydämmiä jne, lopulta nainen kysyi suoraan, ja sai vastauksen että mies on impotentti mutta rakastaa tätä naista koko sydämestään .
        Henkatkaisivat suhteen toisiinsa ja se ei ollut helppoa kummallekkaan, koska rakkaus oli molemmin puolista , mutta tieto siitä ettei suhde koskaan tulisi olemaan kokonainen oli kummallakin selvä .

        Aivan 😔❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä kovinkaan palavaa rakkautta, kun suhde päättyi siihen, ettei mies kyennyt yhdyntään.

        Niinpä. Todellinen rakkaus ei katso tuota. Tyydyttää voi muullakin tavalla.


    • Anonyymi

      Pitää miehen olla nössö jos on läheisessä kaveruudessa naisen kanssa ja nainen ehdottaa äksöniä eikä kummallakaan ole estettä esim. elämän tilanteet on yhtäläiset eikä kyse ole hyväksikäytöstä (toinen olisi yksinoleva)

      Jos minä kohtaisin naisen joka sanoisi asian selkokielellä niin vastaisin kyllä empimättä myöntävästi.

      • Anonyymi

        Avaajan epätoivoisena tarkoituksena on luoda ja levittää sellaista käsitystä että aikuisten oikeesti olisi todella olemassa kuvaamansa kaltaisia miehiä.

        Mummelit kaipaavat (ainoastaan) miehiä jotka eivät halua (lainkaan) seksiä, vaan vain palvelevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaajan epätoivoisena tarkoituksena on luoda ja levittää sellaista käsitystä että aikuisten oikeesti olisi todella olemassa kuvaamansa kaltaisia miehiä.

        Mummelit kaipaavat (ainoastaan) miehiä jotka eivät halua (lainkaan) seksiä, vaan vain palvelevat.

        Näin vaan meidän tapauksessamme on. Valitettavasti. En vaan ymmärrä miksi, mutta olen saanut täältä valtavan paljon järkeviäkin spekulaatioita syistä.

        Ei, en ole "mummeli" ja siksi kaipaankin seksiä rakastamani miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin vaan meidän tapauksessamme on. Valitettavasti. En vaan ymmärrä miksi, mutta olen saanut täältä valtavan paljon järkeviäkin spekulaatioita syistä.

        Ei, en ole "mummeli" ja siksi kaipaankin seksiä rakastamani miehen kanssa.

        Ihan niin ja kaikki mummelitkin ovat erinlaisia mitä tulee näihin asioihin niin että kukaan ei voi käyttää itseään esimerkkinä toiselle


    • Anonyymi

      Mielestäni sanaa ”rakas” ja ”rakastaa” käytetään väärin tässä ja yleisesti. Onko tuo mies kiinnostunut

      Enkä mä tiedä onko seksi aiheena aina merkki oikean toiminnan tahdosta. Tiedän, että nainen voi esim. antaa pillun kuvan tai näyttää rinnat tarkoittamatta mitään! Onko nämä ihmiset koskaan tilanteessa jossa ns perusseksi ”emätinyhdyntä” olisi luonteva. Mutta omituista, että nainen on kertonut halunsa ja valmiuden, mutta mies ei ymmärrä! Naisen puolelta tämä ei kuuluisi edes uskottomuus ryhmään vaan enemmän kaveruus tai intohimo kategoriaan.

      • Anonyymi

        Rakastamme toisiamme syvästi. Tapailemme usein. Suukottelemme ja halailemme. Tosin suukot ovat melko kevyitä, ei kielisuudelmia tai "kiihkeitä" suudelmia. Ja tosiaankin olen näyttänyt miehelle selvästi, että olen valmis seksiin ja haluan sitä paljon. Olen miltei puoli vuotta odottanut, että hän puristelisi edes rintojani. Tai pyytäisi vaikka takapenkille ja kosketteisi vaikka alapäätäni. En usko, että sen ikäinen mies ei "ymmärtäisi". Onhan hän ollut naimisissa kymmeniä vuosia ja lapsiakin on. Kun ei pääse toisen ihmisen pään sisään :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastamme toisiamme syvästi. Tapailemme usein. Suukottelemme ja halailemme. Tosin suukot ovat melko kevyitä, ei kielisuudelmia tai "kiihkeitä" suudelmia. Ja tosiaankin olen näyttänyt miehelle selvästi, että olen valmis seksiin ja haluan sitä paljon. Olen miltei puoli vuotta odottanut, että hän puristelisi edes rintojani. Tai pyytäisi vaikka takapenkille ja kosketteisi vaikka alapäätäni. En usko, että sen ikäinen mies ei "ymmärtäisi". Onhan hän ollut naimisissa kymmeniä vuosia ja lapsiakin on. Kun ei pääse toisen ihmisen pään sisään :(

        Omituista!

        Mies tietää sinun ajatukset muttei tule vastaan!

        Voi kun voisi sanoa jotain, mutta en ala kaikkien silmille kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastamme toisiamme syvästi. Tapailemme usein. Suukottelemme ja halailemme. Tosin suukot ovat melko kevyitä, ei kielisuudelmia tai "kiihkeitä" suudelmia. Ja tosiaankin olen näyttänyt miehelle selvästi, että olen valmis seksiin ja haluan sitä paljon. Olen miltei puoli vuotta odottanut, että hän puristelisi edes rintojani. Tai pyytäisi vaikka takapenkille ja kosketteisi vaikka alapäätäni. En usko, että sen ikäinen mies ei "ymmärtäisi". Onhan hän ollut naimisissa kymmeniä vuosia ja lapsiakin on. Kun ei pääse toisen ihmisen pään sisään :(

        Halaus ja suukotellu johtaa helposti loppuun saakka sillä kukaan ei halaa tai suukota ihmisistä jota kohtaan ei ole tunnetta myös seksiin!

        Käden laittaminen ”kriittiselle” paikalle! Itselläni oli yksi naispuolinen kaveri jonka kanssa juteltiin ”asoita” ja mietin tuota asiaa käden viemisestä esim. pillun päälle, mutta ei ne asiat niin helppoja ole ja loppupelissä vetäydyin.

        Olisihan jotain voinut myös tapahtua esim. videopuhelussa esim skypessä. Kysehän oli lopullisellessa arkuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halaus ja suukotellu johtaa helposti loppuun saakka sillä kukaan ei halaa tai suukota ihmisistä jota kohtaan ei ole tunnetta myös seksiin!

        Käden laittaminen ”kriittiselle” paikalle! Itselläni oli yksi naispuolinen kaveri jonka kanssa juteltiin ”asoita” ja mietin tuota asiaa käden viemisestä esim. pillun päälle, mutta ei ne asiat niin helppoja ole ja loppupelissä vetäydyin.

        Olisihan jotain voinut myös tapahtua esim. videopuhelussa esim skypessä. Kysehän oli lopullisellessa arkuudessa.

        Mun mielestä arkuutta voi esiintyä suhteen alussa, mutta ei enää puolen vuoden jälkeen, kun tunnetaan jo hyvin. Jos puolessa vuodessa ei ole edes "käsipelejä", voiko luottaa siihen, että jos/kun mies jättää vaimonsa, seksiä on senkään jälkeen? Missä on se piste, että seksiä aletaan harrastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä arkuutta voi esiintyä suhteen alussa, mutta ei enää puolen vuoden jälkeen, kun tunnetaan jo hyvin. Jos puolessa vuodessa ei ole edes "käsipelejä", voiko luottaa siihen, että jos/kun mies jättää vaimonsa, seksiä on senkään jälkeen? Missä on se piste, että seksiä aletaan harrastaa?

        Eikö teillä ole kyse puhtaasti ystävyydestä jota sinä haluat kehittää tiiviimmäksi. Haluat ystävyyteen seksin joka ei tuhoa teidän omia avioliittoja.

        Ylemmissä viesteissä on omia ajatuksiani. Sinun vaan pitää pelata kovemmin kortein. Mutta on muutoin aika erikoinen mies ettei asia etene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö teillä ole kyse puhtaasti ystävyydestä jota sinä haluat kehittää tiiviimmäksi. Haluat ystävyyteen seksin joka ei tuhoa teidän omia avioliittoja.

        Ylemmissä viesteissä on omia ajatuksiani. Sinun vaan pitää pelata kovemmin kortein. Mutta on muutoin aika erikoinen mies ettei asia etene.

        Ei, kyllä kyse on rakkaussuhteesta, molempien puolelta. Ja mielestäni seksi kuuluu, tavalla tai toisella, rakkaussuhteeseen. Olen valmis eroamaan omasta avioliitostani tämän miehen takia, hän tosin sanoi, ettei eroa vaimostaan.

        Olen kiitollinen kaikista ajatuksistanne, jotka saavat minua ymmärtämään tilannettamme paremmin. Ja minustakin kyllä erikoinen mies, enpä ole ennen tällaiseen törmännyt. Mutta niin paljon rakastan häntä, etten halua erota hänestä tämän seksittömyyden takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kyllä kyse on rakkaussuhteesta, molempien puolelta. Ja mielestäni seksi kuuluu, tavalla tai toisella, rakkaussuhteeseen. Olen valmis eroamaan omasta avioliitostani tämän miehen takia, hän tosin sanoi, ettei eroa vaimostaan.

        Olen kiitollinen kaikista ajatuksistanne, jotka saavat minua ymmärtämään tilannettamme paremmin. Ja minustakin kyllä erikoinen mies, enpä ole ennen tällaiseen törmännyt. Mutta niin paljon rakastan häntä, etten halua erota hänestä tämän seksittömyyden takia.

        Sinulla on liian kovat panokset teidän suhteessanne!

        Pitäkää perheenne kasassa ja hoitakaa asiat ilman sen kummempaa! Olkaa lojaaleja toisillenne ja perheillenne. Sallikaa omien vihittyjen puolisoittennekin olla perheen ulkopuolella, mutta edellyttäkää myös yhden kumppanin taktiikkaa ja samaa asetelmaa missä itse olette!

        Mutta ero on liian kova juttu eikä siitä tule hyvää jälkeä! Ja varmaan nyt kaipaat eniten munaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on liian kovat panokset teidän suhteessanne!

        Pitäkää perheenne kasassa ja hoitakaa asiat ilman sen kummempaa! Olkaa lojaaleja toisillenne ja perheillenne. Sallikaa omien vihittyjen puolisoittennekin olla perheen ulkopuolella, mutta edellyttäkää myös yhden kumppanin taktiikkaa ja samaa asetelmaa missä itse olette!

        Mutta ero on liian kova juttu eikä siitä tule hyvää jälkeä! Ja varmaan nyt kaipaat eniten munaa!

        No olen eronnut jo aiemminkin eli ero ei pelota. Tiedän, että siitäkin selviää. Minulle on ihan OK, jos aviomiehelläni olisi suhde toiseen naiseen. Hän ei kiinnosta minua enää millään tavalla tavattuani tämän "suhdemiehen".

        Sitä "munaa" saisin kyllä aviomieheltäni, mutta kun ei kiinnosta ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen eronnut jo aiemminkin eli ero ei pelota. Tiedän, että siitäkin selviää. Minulle on ihan OK, jos aviomiehelläni olisi suhde toiseen naiseen. Hän ei kiinnosta minua enää millään tavalla tavattuani tämän "suhdemiehen".

        Sitä "munaa" saisin kyllä aviomieheltäni, mutta kun ei kiinnosta ;)

        Asia selvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia selvä!

        Keiden vlit tää trollimies on nyt sotkemassa, näillä keksityillä tarinoillaan! Älkää ihmiset uskoko tätä, on ihan ääliö tuo naista leikkivä mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastamme toisiamme syvästi. Tapailemme usein. Suukottelemme ja halailemme. Tosin suukot ovat melko kevyitä, ei kielisuudelmia tai "kiihkeitä" suudelmia. Ja tosiaankin olen näyttänyt miehelle selvästi, että olen valmis seksiin ja haluan sitä paljon. Olen miltei puoli vuotta odottanut, että hän puristelisi edes rintojani. Tai pyytäisi vaikka takapenkille ja kosketteisi vaikka alapäätäni. En usko, että sen ikäinen mies ei "ymmärtäisi". Onhan hän ollut naimisissa kymmeniä vuosia ja lapsiakin on. Kun ei pääse toisen ihmisen pään sisään :(

        Ei miehillä ole kunnon tissejä hahahaaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen eronnut jo aiemminkin eli ero ei pelota. Tiedän, että siitäkin selviää. Minulle on ihan OK, jos aviomiehelläni olisi suhde toiseen naiseen. Hän ei kiinnosta minua enää millään tavalla tavattuani tämän "suhdemiehen".

        Sitä "munaa" saisin kyllä aviomieheltäni, mutta kun ei kiinnosta ;)

        Minkä ihmeen takia roikutte yhdessä.Järjetöntä🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia roikutte yhdessä.Järjetöntä🥳

        No toistaiseksi lasten ja omaisuuden/velkojen takia. Viimeistään silloin, kun/jos "suhdemies" eroaa vaimostaan, otan eron aviomiehestäni.


    • Anonyymi

      Yksi kommentti vielä!

      Yksin olevana miehenä kerron mielipiteeni selviämisestä.

      En ala selittelemään asioitani, mutta 30v sitten omaikäinen nainen/tyttö (aikuisia) teki aloitteen jonka jouduin torppaamaan syitä kertomatta. Ei siitä erosta ihan noin vain mennä yli.

      Minä yksin olevana kaipaan myös jotai, mutta en halua mitään vakituisessa suhteessa olevalta. Mutta kuten sanoin, niin jossakin mielessä parisuhteessa olevilla voi olla ”kavereita” joiden kanssa tehdä ”asioita”. Mutta ei sekään ole ongelmatonta koska lukujonossa asiat paisuu.

      Mutta joillekin ero ja ihmissuhteet on helppoja. Kunnioitan täysin kunkin mielipiteitä. Ajattelin asiaa kaveruutena joka ei tuhoa tai estä olemassa olevaa.

      • Anonyymi

        Puhu itsekses!


    • Anonyymi

      No, odotin turhaan. Suhdemies jätti minut tänään. Vaikka hän oli sanonutkin, ettei eroa vaimostaan koskaan, toivoin, että olisimme silti voinut olla salasuhteessa. Tuli kyllä aikamoisena yllätyksenä. Tosin toivon, että hän muuttaa vielä mielensä, vaikka sanoikin, että rakastaa vain vaimoaan, on aina rakastanut. Ehkä hän on vain pois tolaltaan lähestyvän joulunkin takia. Herkistynyt.

      Kyllä on mieli maassa :(

    • Anonyymi

      Olkoon aloitus trolli tai ei, niin kahden tahoillaan naimissa olevan ihmisen ei kannata ottaa eroa sen vuoksi, että sivusuhde tuntuu hyvälle! Kotona voi olla seksissä asioita joita ei saa ja ne voi saada kodin ulkopuolelta olevan ”ystävän” kanssa. Homman pitää kuitenkin olla omissa hanskoissa. Sivusuhteenkin pitää olla kahden kimppa. Olkoon sitten niin ettei nainen ole saanut vuosikymmeniin munaa kakkoseen tai toisen naisen pillua. Siinä se valinta.

      • Anonyymi

        Joo. Seksisivusuhteen ehdottaminenkaan ei aina oo helppoa.
        Mutta sitähän tässä itsekin kaipasin ja lähdin tähän ystävyysjuttuun erään miehen kanssa kunnes meistä tulikin hirmu läheisiä ystäviä.
        Rakastan häntä omalla tavallaan. Mutta jos tarkkoja ollaan ei meistä varmaan tulisi mitään muuta? Ystävät jotka samalla aaltopituudella, jaettuja asioita, jaettu huumorintaju ja yhdessä vietettyä aikaa. Se kaikki tuhoutuisi varmasti jos lähtisi vakavalle pohjalle.


        Toisaalta voisimme olla kyllä sielunkumppaneita 😊

        On siitä seksistä jo vihjailtu ja vitsailtu ihan avoimen räiskyvästi.
        Olisihan se kiva päästä sänkyyn. Aika näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Seksisivusuhteen ehdottaminenkaan ei aina oo helppoa.
        Mutta sitähän tässä itsekin kaipasin ja lähdin tähän ystävyysjuttuun erään miehen kanssa kunnes meistä tulikin hirmu läheisiä ystäviä.
        Rakastan häntä omalla tavallaan. Mutta jos tarkkoja ollaan ei meistä varmaan tulisi mitään muuta? Ystävät jotka samalla aaltopituudella, jaettuja asioita, jaettu huumorintaju ja yhdessä vietettyä aikaa. Se kaikki tuhoutuisi varmasti jos lähtisi vakavalle pohjalle.


        Toisaalta voisimme olla kyllä sielunkumppaneita 😊

        On siitä seksistä jo vihjailtu ja vitsailtu ihan avoimen räiskyvästi.
        Olisihan se kiva päästä sänkyyn. Aika näyttää.

        Ja sivusta tämä. Olen siis myös ilmaissut kotona että siihen asti kunnes kummallakin on halua korjata seksielämä (läheisyyttä ja muuta ihanaa on) niin hänkin saa kyllä pitää tällaista naisystävää jos sellaisen löytää. 👍🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Seksisivusuhteen ehdottaminenkaan ei aina oo helppoa.
        Mutta sitähän tässä itsekin kaipasin ja lähdin tähän ystävyysjuttuun erään miehen kanssa kunnes meistä tulikin hirmu läheisiä ystäviä.
        Rakastan häntä omalla tavallaan. Mutta jos tarkkoja ollaan ei meistä varmaan tulisi mitään muuta? Ystävät jotka samalla aaltopituudella, jaettuja asioita, jaettu huumorintaju ja yhdessä vietettyä aikaa. Se kaikki tuhoutuisi varmasti jos lähtisi vakavalle pohjalle.


        Toisaalta voisimme olla kyllä sielunkumppaneita 😊

        On siitä seksistä jo vihjailtu ja vitsailtu ihan avoimen räiskyvästi.
        Olisihan se kiva päästä sänkyyn. Aika näyttää.

        Mä olen yksinoleva mies ja minulla oli kaverina nainen ja hänellä oli aktiivinen elämä. Me vain juteltiin asioita ja sitten vaan kaikki toimi. Seksi on asia joka kuuluu tai ei kuulu asiaan. Yksinoleva ihminen ei saa mitään parisuhteessa olevilta, eikä parisuhteessa oleva voi antaa mitään yksinolevalle. Siis tottakai avoimuus lisää kahden ihmisen välistä luottamusta, mutta asia ei saa hajota käsiin. Siksi olen sitä mieltä mitä aiemmin sanoin. Parisuhteessa oleva etsii YHDEN sivusuhteen jolla on omassa elämässä vastaava tilanne. Sivusuhteen kanssa harrastetaan normaalia seksiä ja ehkä asioita joita ei kotona ole. Mutta omaa kotia ei saa rikkoa, sillä pelissä on asioita joita ei enää saa takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen yksinoleva mies ja minulla oli kaverina nainen ja hänellä oli aktiivinen elämä. Me vain juteltiin asioita ja sitten vaan kaikki toimi. Seksi on asia joka kuuluu tai ei kuulu asiaan. Yksinoleva ihminen ei saa mitään parisuhteessa olevilta, eikä parisuhteessa oleva voi antaa mitään yksinolevalle. Siis tottakai avoimuus lisää kahden ihmisen välistä luottamusta, mutta asia ei saa hajota käsiin. Siksi olen sitä mieltä mitä aiemmin sanoin. Parisuhteessa oleva etsii YHDEN sivusuhteen jolla on omassa elämässä vastaava tilanne. Sivusuhteen kanssa harrastetaan normaalia seksiä ja ehkä asioita joita ei kotona ole. Mutta omaa kotia ei saa rikkoa, sillä pelissä on asioita joita ei enää saa takaisin.

        Rikot sen joka tapauksessa pettämällä. Onhan se reilumpaa jatkaa sitten sen sivusuhteen kanssa rehellisesti.


    • Anonyymi

      Hei sinulle aloittaja.
      Kyllä se on niin että omatunto on se pahin soimaaja.
      Menepä itse hänen kenk--housuihinsa: Kotona on se tuttu ja turvallinen josta et halua luopua. Tästä on kyse.

      • Anonyymi

        Tärkeä pointti!

        Jos aloittaja on oikea ihminen, niin ehkä hän on näitä nuorena yhteen uskonut ja nyt pillu alkanut kaipaamaan kokemusta tai on jotain kokematta kuten olen joskus kuullut!


    • Anonyymi

      Toiseen ihmiseen voi ”rakastua” ja tuntea vahvasti, mutta ei toiselta voi edellyttää oman elämän uudelleen järjestämistä seksin vuoksi!

      Voihan kahden ihmisen välillä tulla tilanne jossa se akti on luonteva ja ekan kerran jälkeen asia on helpompaa, mutta entä jos se ei ollutkaan sitä mitä toivoo ja menetätte elämänne aiemalta ajalta! Olette tyhjän päällä uudessa alussa!

      Kannattaa ehkä olla kaveri ja pyrkiä kaveriseksiin!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe