Jota olen tapaillut noin 10 viikkoa että milloin seksiä harrastetaan. Ei ole tapailu naisesta kuulunut 3 päivään mitään.
Kysyin tapailu naiselta
19
60
Vastaukset
Voep olla niinnii, ettei ennää kuulukkana. 🌹👀
- Anonyymi
Luultavammin näin
Sillä sitten niin väliäkään. :D
- Anonyymi
Ei sillä niin väliä jos vähän väliä saa väliä mu sillä on jo väliä jos ei vähän väliä saa väliä 🤗😘
- Anonyymi
Oisit kysyny koska rakastellaan.Pelästy sua varmaan..
- Anonyymi
Tuskimpa ois kysymys muodon muutos vaihto auttan tosa hetkes
- Anonyymi
Ei kukaan nainen halua ätmin kanssa seksiä.
- Anonyymi
Tuota, taisi mennä hämilleen. Kaikki ei noin suoraan asiaa kysy, mennään hissukseen tunteen mukaan. Ei vähempää voisi kiinnostaa, joku lauantai klo 21.13, sovittu ?
Saattaa tulla hyvin jäätävä hiljaisuus.- Anonyymi
Vaikka nyt het jos nainen olet täsä jo viime kerrasta jokunen kuukausi on kun piparia saanunna
- Anonyymi
Pitääkö tuollainen asia kysyä: milloin harrastetaan seksiä? Tulee luonnostaan jos kahden ihmisen välillä on kemiaa. Ei ihme ettei ole kuulunut mitään, on sen verran tyhmän kuuloinen kysymys.
- Anonyymi
Näin se menee juu...
- Anonyymi
Sait luultavasti vastauksesi et vain ehkä ole ymmärtänyt sisäistänyt sitä vielä
- Anonyymi
10 viikkoa jaksanut silti ravata treffeillä sun kanssa?
- Anonyymi
Ei seksiä noin vaan aleta harrastamaan. Nykyään pitää kysyä lupa. Nainen sitten antaakin pakit siitä. Kunnollinen mies kysyy luvan ensin tietenkin.
- Anonyymi
Eikö ihmisillä ole enää mitään romantiikan tajua? Eikait sitä nyt vaan kysyä töksöytetä. Voi herrajee
- Anonyymi
Vastaisin kysymykseen, että kun minulle lääkäri on luvannut elinaikaa enää enintään vuoden. Kai joudat varttumaan siihen asti vielä.
-Jasu- - Anonyymi
Yritit sitten hypätä selekähän, hyi häpiä!
- Anonyymi
Jännämiehet ei kysele.
- Anonyymi
Minä kysyn vaimolta milloin pannaan. Se sanoi ei milloinkaan. No kiva että tiedän ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku635032Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632190- 2222163
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181383Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191324- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879