18 naista kertoo miltä tuntuu olla yksinäinen

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009177715.html

Nainen ei koskaan saa miestä eikä varsinkaan seksiä halutessaan. Ei nuorenakaan kuten tuosta jutusta huomaa. Toki nuo nuoret saattaisivat saada jonkun nylkyttämään, mutta se vain pahentaisi heidän tilannettaan.

Nainen voi myös parisuhteessa olla todella yksinäinen ihan kuten sanotaankin ja tuolloin miehestä on enemmän haittaa kuin hyötyä.

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luin tuon artikkelin jo aiemmin. Niinpä piti tarkistaa, kun luin aloituksesi.
      Koko artikkelissa ei mainita yhtään kertaa sanaa seksi. Siinä ei myöskään puhutaan ollenkaan parisuhteen muodostamisesta.

      Suosittelen, että laitat pikimmiten meiliä D. Trumpille, koskä hän tarvitsee kaltaisiasi kirjoittajia ja maksaa todella hyvin.

    • Anonyymi

      Ei mies poista yksinäisyyttä.

      • Anonyymi

        Poistaisiko edes nukkaa.


    • Anonyymi

      Minä olin viimeiset vuodet parisuhteessa yksinäinen. Eroni jälkeen olen viihtynyt erittäin hyvin yksin, eikä ole mitään tarvetta enää tutustua keneenkään edes ystävänä! Rasittaa ja väsyttää jo pelkästään ajatuksen tasolla että niin tekisin!

    • Anonyymi

      Nuo naiset on yksin koska eivät saa komeaa top 10 miestä. Samantasoinen ruma mies ei niille kelpaa joten ovat yksin. Se on heidän valinta olla yksin. Yksin ei tarvii naisen koskaan olla mutta nuokin naiset on todella nirsoja ettei kelpaa tavis mies.

      • Anonyymi

        Ruma mies ei ole naisten kanssa samantasoinen, vaan paljon alempana. Tavismies on korkeammalla tasolla. Rumilla miehillä ei ole puheoikeutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruma mies ei ole naisten kanssa samantasoinen, vaan paljon alempana. Tavismies on korkeammalla tasolla. Rumilla miehillä ei ole puheoikeutta.

        Ota meikit pois naisten naamasta ja niistä tulee rumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota meikit pois naisten naamasta ja niistä tulee rumia.

        Ai, musta niistä tulee pääosin kauniimpia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, musta niistä tulee pääosin kauniimpia.

        Samaa mieltä. :D

        En tiedä milloin luonnollisuudesta tuli rumaa ja feikistä kaunista.

        Jasu


    • Anonyymi

      Myös parisuhde voi olla todella yksinäinen - yksin yhdessä :(

    • Anonyymi

      En jaksa lukea. Minua ei haastateltu tähän. Ei muuhunkaan. En saa koskaan seksiä, en ikinä enää. Sattuu ihan järjettömästi tajuta tämä tosiasia. Kukaan ei halua minua enää ikinä.

    • Anonyymi

      Taas näin parisuhteettomuuteen seksiunia, mutta palsta on pilannut mieleni, koska mies ehdotti heti kohta alettuamme, että söisimme välillä

    • Anonyymi

      Olisi se kiva saada naista ja seksiä kyllä. Vaikeeta meinaa olla.

    • Anonyymi

      Kiltti ja kunnollinen mies.

      • Anonyymi

        Ja kaks koiraa. Musta ja valkonen sakelsmanni. Mutta pelkääkö nainen sua va niitä koiria.


    • Anonyymi

      Oma seura paras seura.

      • Anonyymi

        Ainakin seksisuhteessa näin, mutta ehkä kuitenkin ois kiva käydä kahvilla jonkun muun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin seksisuhteessa näin, mutta ehkä kuitenkin ois kiva käydä kahvilla jonkun muun kanssa.

        Mä syön joka viikko ravintolassa montakin kertaa. Ystävieni kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä syön joka viikko ravintolassa montakin kertaa. Ystävieni kanssa.

        Mutta se tulee kalliiks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä syön joka viikko ravintolassa montakin kertaa. Ystävieni kanssa.

        Mut oman miehen kanssa se on kaikkein kivempaa


    • Anonyymi

      Joka päivä Tv 3 tekstisivut, Vonkaa miehet sitä yhtä numeron kanssa : 899/ 898.Löyty muitakin kontakti sivuja kun selaat ,mies etsii naista / nainen etsii miestä eri alueet.Helsinki eripuolilla pääkaupunki setua on uimahallit ainakin miesten iskupaikkoja. Kuin kävelytiet pyörällä polkee ja siihen pystähtyy.lyötäydytään seuraan. Joten ihmisestä itsestä kinni haluako seuraa ja mitä? Kotinsa kukaan yksin istuva, ei muta tilanetta.

    • Jäi sellainen kuva, kuin masennus olisi paremminkin ollut näillä 18 naisella yksinäisyyden syy, kuin päin vastoin. 🌹👀

    • Anonyymi

      Jutussa suurin osa mummeleita, siis tyhjiä ruukkuja. Muutama on hedelmällisessä iässä, mutta luultavasti ovat niin valtavia läskikasoja ettei edes ystävät huoli mukaan, saatie että pääsisivät parisuhteeseen.

      • Anonyymi

        Onko jännää?


      • Anonyymi

        Oletko parisuhteessa?


      • Anonyymi

        Hei sinä läskivihaajja oletko huomannut ollenkaan miten moni löski on suhteessa ja sinä taas olet itse yksin...
        Miksi näin
        Pullerot haluaa seksiä.. Ja haluavat olla suhteissan ja osaavat myös hoitaa ihmisuhteita....
        Olla kivoja toisille...
        Sinä et ole
        Koska negatiivista ihmistä ei kattele suhteissa kukaan..
        Vituttaako ku läskit saa ja sinä et. .
        Näin todelisuuteen pohjautuva sivuhuomautus...
        Pois sieltä vihakuplasta.


    • Anonyymi

      Niin mies ja kunnon parisuhde sitä naiset kaipaa ilman sitä masentuu ja mielenterveys ongelmia tulloo ja siin naisetkin sano sais tehdä ruokaa miehelle ja olis oma mies jota rakastaa ja sais rakkautta eli naiset toivoo sais iki oman miehen eli rakkaan ja oman kodin ja perheen siitä onni on tehty

      • Anonyymi

        Muuten hyvä, mutta sotket tuohon jonkun ruuanlaiton ja pakkoperhepuputuksesi. Ei jatkoon, taaskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta sotket tuohon jonkun ruuanlaiton ja pakkoperhepuputuksesi. Ei jatkoon, taaskaan.

        Ei ole minua vaan lue mitä naiset sanoi ja samoin kysys livenä naisilta niin kuulet saman


    • Anonyymi

      Et tiedä naisista mitään niin ei ole sinulla sanomista💩

    • Anonyymi

      Nainen ei tarvii muuta kuin paineaaltokiihottimen.

    • Anonyymi

      Ei naisen tarvitse olla muuta kuin mukava niin eiköhän sillä poikaystävän saa. Itse kohtaan paljon naisia, joilla on huonot käytöstavat, ei kunnioitusta, käyttäytyvät ylimielisesti, vaativasti ja he esittävät hulluja mielipiteitä, joita pitää kohdella kuin alastonta keisaria.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe