Minä saatan oksettaa jotain naista

Anonyymi-ap

Jotain toista naista taas en. Päinvastoin joku toinen nainen voi olla ihastunut minuun.

37

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mita sina sitten halut

      • Anonyymi

        Seurustella.


    • Anonyymi

      Ok

    • Niinpä, sama homma. Yhtään ei tiiä, mutta on mahdollista.

    • Niin, voi se kai niinkin olla. Usein vaan ne tykkäämiset ja ihastumiset ei vaan kohtaa. Ei sitä voi alkaa seukkaamaan vaan sen takia, että joku nyt sattuu tykkäämään minusta. Pitäisi itsekin tykätä tarpeeksi.

      • Yllättävän monet ihmiset on kuitenkin sitä mieltä, että seurustellakin voi ilman tunteita. Kunhan muut kriteerit täyttyy. Toisille jopa käy, että kunhan joku vaan on ettei ole yksin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Yllättävän monet ihmiset on kuitenkin sitä mieltä, että seurustellakin voi ilman tunteita. Kunhan muut kriteerit täyttyy. Toisille jopa käy, että kunhan joku vaan on ettei ole yksin.

        No se heille suokoon. Olen vaan nähnyt aika monen sellaisen parin eroavankin aika pian, ja sitten taas haetaan samaan tyyliin uutta. Ilman tunteita. En itse vaan kykene tuohon, kun pärjään liian hyvin itseksenikin. Ärsyttäisi vaan ihminen, johon ei olisi mitään tunnesidettä.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        No se heille suokoon. Olen vaan nähnyt aika monen sellaisen parin eroavankin aika pian, ja sitten taas haetaan samaan tyyliin uutta. Ilman tunteita. En itse vaan kykene tuohon, kun pärjään liian hyvin itseksenikin. Ärsyttäisi vaan ihminen, johon ei olisi mitään tunnesidettä.

        Joo. Suotakoon. Luulen, ettei kaikki ihmiset vaan osaa tai pysty tunteilemaan. Puuttuu kyky.

        On kuitenkin sosiaalinen tai fyysinen tarve kihnuttaa jotakuta, jota voi heilaksikin sanoa.

        Nojoo, kyllähän se olis olotila, että heittää hukkaan kaikki tunteensa, jos möllöttää jonkun tunteettoman kanssa tai jota kohtaan ei tunteita ole. Zombie. 🧟‍♂️


      • G-LoveR kirjoitti:

        Joo. Suotakoon. Luulen, ettei kaikki ihmiset vaan osaa tai pysty tunteilemaan. Puuttuu kyky.

        On kuitenkin sosiaalinen tai fyysinen tarve kihnuttaa jotakuta, jota voi heilaksikin sanoa.

        Nojoo, kyllähän se olis olotila, että heittää hukkaan kaikki tunteensa, jos möllöttää jonkun tunteettoman kanssa tai jota kohtaan ei tunteita ole. Zombie. 🧟‍♂️

        Tietenkin itsekin kaipaan läheisyyttä ja fyysistä tarvetta... Kuten suurin osa muistakin ihmisistä. Se ei yksin riitä suhteen liimaksi, vaikka mukavaa olisikin.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Tietenkin itsekin kaipaan läheisyyttä ja fyysistä tarvetta... Kuten suurin osa muistakin ihmisistä. Se ei yksin riitä suhteen liimaksi, vaikka mukavaa olisikin.

        Joillekin riittää. Ymmärrän näkökantasi, ei mullekkaan riittäisi.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Joillekin riittää. Ymmärrän näkökantasi, ei mullekkaan riittäisi.

        Ei tosin ole kokemustakaa moisesta järjestelystä... Juuri mistään suhteiluista muutenkaan.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei tosin ole kokemustakaa moisesta järjestelystä... Juuri mistään suhteiluista muutenkaan.

        No mulla on sen verran kokemusta tunteettomasta yhdessäolosta, että en suosittele kuin pystyynkuolleille.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No mulla on sen verran kokemusta tunteettomasta yhdessäolosta, että en suosittele kuin pystyynkuolleille.

        Mutta kuten itsekin totesit, se istuu kuten hanska kuolleen käteen pystyynkuolleille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kuten itsekin totesit, se istuu kuten hanska kuolleen käteen pystyynkuolleille.

        Glover jeph. Ehkäpä kaltaiset leikki parhaiten keskenään. Tykkää leikkiä samoja leikkejä jne.


      • Anonyymi

        Aina se menee niin, että tykkäävä osapuoli on mies, joka naista lähestyy.
        Nainen vaan hymisee, eikä miehestä tykkää, eikä halua alkaa seurustelemaan, kun ei miehestä tykkää, vaikka mies naisesta tykkäisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina se menee niin, että tykkäävä osapuoli on mies, joka naista lähestyy.
        Nainen vaan hymisee, eikä miehestä tykkää, eikä halua alkaa seurustelemaan, kun ei miehestä tykkää, vaikka mies naisesta tykkäisi.

        No niin siinä usein käy. Ketään ei voi pakottaa tykkäämään. Se on tekemätön paikka.


    • Anonyymi

      Kerrankin tällä palstalla näkee terveen suhtautumisen itseensä ja vientiinsä/ kelpaavuuteensa. Ihan totta, että kaikkia ei voi mitenkään miellyttää.

      Kirjautumaton palstalutka

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Tiedän oksettavani ainakin yhtä, mut ehkä jopa minuun saattaa joku joskus kaukaisessa tulevaisuudessa ihastua.

    • Anonyymi

      minua huvittaa jotenkin paljon nuo fifan tytöt joetnkin :D

    • Anonyymi

      en tiedä miksi jotenkin vaan sillei huvittavat nuo fifsn virksailija-tytöt

    • Anonyymi

      Ja todettakoon vielä, että olet edelleen 32 vuotias. Tuo ei muuksi muutu. Jos joku 32 vuotias tai nuorempi tuota jaksaa, niin hallelujaa 🙏

      • Halle ajaa lujaa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Halle ajaa lujaa.

        Niin ajaa. Sata pohdintaa samasta aiheesta. Jos sinunkin naisesi pohtisi suhdetta sinuun joka päivä.. Niin no 🪄 🙏 Halle ajoon lujaan suokoon :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ajaa. Sata pohdintaa samasta aiheesta. Jos sinunkin naisesi pohtisi suhdetta sinuun joka päivä.. Niin no 🪄 🙏 Halle ajoon lujaan suokoon :)

        Enpä voi mennä ketään omakseni sanomaan, vieläkään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ajaa. Sata pohdintaa samasta aiheesta. Jos sinunkin naisesi pohtisi suhdetta sinuun joka päivä.. Niin no 🪄 🙏 Halle ajoon lujaan suokoon :)

        Tarinoita vanhemmista miehistä.

        Tänään ajattelin häntä. Ehkä eilen muistin, kuinka hellästi ja huolehtivasti hän talutti ja lähes kantoi minut mieheni luo. Muistan hänen katseensa, sillä se oli viimeinen kerta kun tapasimme. Muistan mieheni, kuinka hän oli syventynyt kännykkäänsä ja otti minut mukaansa välinpitämättömästi. Näin hänen kaipaavasta katseestaan, miten näki meissä kauniin nuoren parin. Minä muistan viileyden, johon päädyin lämpimästä välittävästä sylistä.

        En tietääkseni koskaan ihastunut häneen. Hän oli suurikokoinen ja yritti naurattaa minua vaikka en voinut puhua mitään. Oli jotenkin tukalaa olla hänen läheisyydessä, mutta sille asialle ei voinut mitään. Kutsuin häntä mielessäni konitohtoriksi koostaan ja ammatistaan johtuen.

        Eilen muistin hänet, lämmön ja välittämisen. Senkin, miten paljon hän piti minusta. Sen ymmärsin eilen ensimmäistä kertaa, miten paljon ikävää hän viimeisellä kerrallamme tunsi. Ei sellaista niin nuorena ymmärrä. Eikä hänkään ymmärtänyt, että pelkkää valetta näki. En minäkään silloin. Elämä osaa olla julmaa, näyttää asioita joita ei ole olemassa ja kertoa sen mitä on ollut olemassa vasta vuosien päästä.

        Sen pituinen se. Tänään oli kaunis poppatohtori :) tunsin olevani lähellään kuin amazoni. Ihmejuttu kuitenkin, että vanha muisto sai kai jotain meidän välille, hyvän hoitosuhteen luulisin :)


      • Anonyymi

        Eräs toinen maineikas trolli, DarkFear, oli myös monta vuotta saman ikäinen.


    • Anonyymi

      näin kyllä siis jotenkin siis todella kauniin jonkun tyytön tummaihoinen kummallista jos voi edes tykätä koska niin ku klux klan taustaa itsellä, mutta todella kaunis joku tyttö vieläkin mielessä tuo jonka näin

    • Anonyymi

      Jos on jotenkin joku tyttö mielessä niin ei saa nukuttuakaan ollenkaan :D

      • Anonyymi

        Hiljaa! Käy nukkumaan :)


    • Anonyymi

      Jos ei tule uni vaikka kuinka yrittäisi jos joku tyttö on mielessä, silloin joutuu valvomaan

    • Anonyymi

      voi olla joku muukin asia mielessä eikä mikään tyttö joka häiritsee yöunta jotta ei saa nukuttua

      • Anonyymi

        Monellako tavalla ajattelit vielä sanoja käännellä? :)

        "Eikä mielessä voi olla mikään tyttö asia, joka häiritsee yöunta, jotta ei saa nukuttua joku muukin" :D

        Nääh :) Ja nyt nukkumaan. Kyllä se tästä lähtee :)


    • Anonyymi

      Oli pitkä suhden miehen kanssa, joka ei ollut komeinta sorttia. Oikein hyvä meillä yhdessä. Ystävä sanoi, en minä vaan sinuna olisi valinnut tuon näköistä miestä. Hän itse elääkin yksin.
      Niin että aloittaja, näin se asia on. Toivon että löydät kumppanin jota et oksetuta.

      • Heh, ystävät ei ole mitään sanomaan mitään kenenkään toisen kumppaneista. Tiedän, kyllä ne jotain useimnat sanoo ennemmin tai myöhemmin. Ei vaan pidä noteerata mitään minkä kanssa itse olet onnellinen.

        Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Itselle se kumppani valitaan, ei ystäville eikä edes perheelle. Tässä kohtaa saa olla itsekkyyden huippu. Luvalla. :)


    • Anonyymi

      Plörlööö.

    • Anonyymi

      Ei kukaan ole ihastanut trolliin.

    • Anonyymi

      Näin se on. Hyvä vaan että joko oksettaa tai ihastuttaa. Sen aistii ihmisistä heti että ollaanko heidän kanssaan samalla aaltopituudella vai ei. Ideologia on yllättävän tärkeä tekijä siinä natsaavatko palaset yhteen vai eivät. Miksi ensivaikutelma on se tärkein kun kohtaa randomeita ihmisiä? Siksi koska siinä vaiheessa sinulla ei ole vielä muokkautuneita käsityksiä toisesta henkilöstä. Joku voi väittää että asia ei ole näin koska siinä vaiheessa ei vielä tunne toista ihmistä mutta mitä enemmän viettää aikaa toisen kanssa niin sitä subjektiivisemmaksi käsityksesi hänestä muuttuvat. Ja aina on muistettava että sosiaalisissa suhteissa voi olla mukana toisen ihmisen manipulointia eli kun randomilla kohtaa jonkun niin mahdollista manipulaatiota ei ole vielä ehtinyt tapahtua. Ensivaikutelma intuitio = Valinta alkaako pyörimään tai seukkaamaan toisen kanssa vai ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      148
      2597
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      179
      1548
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1403
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      113
      1330
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1122
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1108
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1085
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1077
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      73
      986
    Aihe