Kohta se alkaa nainen. Pukin kuuma linja. Saat istua polvelle ja kertoa mitä pukki antaa sinulle jouluaattona. Mutta ei vielä. Malttia nainen malttia. Pukki yrittää täyttää pussit sitä ennen. Hou hou hou🧑🎄
Joulupukin kuuma linja
142
1002
Vastaukset
- Anonyymi
Houhou vaan sinullekin. Huumorintajusi on kyllä nyt hyvin oudosti ilmaistu.
- Anonyymi
Ja toimiiko sinulla ihan normaalisti? Eikö ne päivässä jo täyty?
- Anonyymi
Niin minä olen vasta tonttu🧑🎄. Joulupukki tulee linjoille vasta jouluna Mitä outoa on joulupukin kuumassa linjassa. Joka jouluhan se tulee aamulla.;)) Pukki taas halusi pitää naiselle sit illalla henk. koh. Polvella istumis session .Hou hou hou
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimii🧑🎄pukista en ole varma:))sen näkee jouluna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minä olen vasta tonttu🧑🎄. Joulupukki tulee linjoille vasta jouluna Mitä outoa on joulupukin kuumassa linjassa. Joka jouluhan se tulee aamulla.;)) Pukki taas halusi pitää naiselle sit illalla henk. koh. Polvella istumis session .Hou hou hou
En haluaisi muuta kuin tutustumis ja juttelusession. Eikö se kelpaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaa🧑🎄kerron pukille. Hän on kova juttelemaan:))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaa🧑🎄kerron pukille. Hän on kova juttelemaan:))
No kiva. Joulua odotellessa. Kohtahan siitä on jo vuosi kun ollaan viimeksi nähty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiva. Joulua odotellessa. Kohtahan siitä on jo vuosi kun ollaan viimeksi nähty.
Joo🧑🎄meitä tonttuja sentään näkee joka päivä:))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole tonttuja näkynyt myöskään kohta vuoteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole tonttuja näkynyt myöskään kohta vuoteen.
Oho🧑🎄Eikö työpaikalla tai kouluissa ole muka yhtään tonttua? Ne on siviiliasuissa .;))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho🧑🎄Eikö työpaikalla tai kouluissa ole muka yhtään tonttua? Ne on siviiliasuissa .;))
Eipä näy. Näköni on sumentunut kun etsin vain yhtä tiettyä tonttua. Sitä ei ole näkynyt pitkään aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä näy. Näköni on sumentunut kun etsin vain yhtä tiettyä tonttua. Sitä ei ole näkynyt pitkään aikaan.
No voi Petteri poron sarvi sentään🧑🎄minä laitan hakuun sen tontun. Epäilen että se on tonttu iso nenä🧑🎄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi Petteri poron sarvi sentään🧑🎄minä laitan hakuun sen tontun. Epäilen että se on tonttu iso nenä🧑🎄
Tonttu isonenä unohti minut viime vuonna. Keskittyikö sitten liikaa olemaan siviilinä kun tontuthan pitäisi toteuttaa unelmia. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tonttu isonenä unohti minut viime vuonna. Keskittyikö sitten liikaa olemaan siviilinä kun tontuthan pitäisi toteuttaa unelmia. :)
Joo hän on hieman virvoitusjuomiin kallellaan. Minä vanhimpana tonttuna pidän hänelle puhuttelun ja väännän nenästä jos ei.mene puhe perille🧑🎄noin vertauskuvallisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo hän on hieman virvoitusjuomiin kallellaan. Minä vanhimpana tonttuna pidän hänelle puhuttelun ja väännän nenästä jos ei.mene puhe perille🧑🎄noin vertauskuvallisesti.
Vai että virvoitusjuomat. Jospa puhuttelun jälkeen olisi parempi tilanne. :))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että virvoitusjuomat. Jospa puhuttelun jälkeen olisi parempi tilanne. :))
Toivotaan. Virvoitusjuomat saa tonttu iso nenän hilpeälle tuulelle. Ja silloin hän saattaa olla pitkään tonttuneiti unelman luona 🧑🎄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan. Virvoitusjuomat saa tonttu iso nenän hilpeälle tuulelle. Ja silloin hän saattaa olla pitkään tonttuneiti unelman luona 🧑🎄
Unelmissa minun luona? :) jospa olisi oikeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinun luona. Olethan unelma myös🧑🎄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinun luona. Olethan unelma myös🧑🎄
Olisinpa myös tuttu hänelle. Kun ei taida olla kuin palstan taikaa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä veikkaan että olet tuttu🧑🎄etkö viime jouluna nähnyt häntä sänkysi alla? Kuulostaa uskomattomalta mahan takia. Ja kun nukuit hän tyhjensi pussit ,mutta huomasi ettei sieltä tullut enään kuin ilmaa. Siis lahjasäkeistä. Näin kertoi. Mutta tänä jouluna hän tulee varmasti. Luoksesi🧑🎄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiminta ehkä on jopa normaalia parempaa en tiedä kun pysty vertailemaan kun näin miehenä en ole harrastanut seksiä miehen kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin ei ainakaan tule raskaaksi mu si jos istuu pukin syliin hajareisin ilman housuja ni Saattaa olla että jotain kovaa sujahtaa märkien häpyhuulien välistä sisäänkin ja riippuu herkkyydestä laukeaako jo siitäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimii🧑🎄pukista en ole varma:))sen näkee jouluna
Kostutusko toimii vai onko melkein niin märkä että tulvii jo siinä vaiheessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on paras mahdollinen silloin kun haluaa toisesta muutakin kuin vain seksiä itse jätän tuosta mieluummin vastuun naiselle päättää kumpaa haluaa munaa vai jotain enemmänkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko tarkkaan en tiedä kun en kalenteriin merkkaa muuta kun jos on itselle jokin sellainen asia mitä ei ole hyvä onohtaa kun Saattaa vaikuttaa toimeentuloon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina välillä on hyvä olla tonttukin ettei mene elämä turhan vakavaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun aikana koulussa oli jokunen pellekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tonttuhan vai käy tsekkaan onko lapset olluna kilttejä vai tuhmia ja voi olla että saattaa aina toisinaan intoutua testaamaan kuinka kuuma äiti taloudessa on tähän epähuomiossa törmätessään kun mahdollisesti unohti varmistaa että onko kaikki jo nukkumassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholittomiin vai ylivahvoihin viinaksiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun aikana koulussa oli jokunen pellekin
On Kait siellä vieläkin🧑🎄🤡tunnetko . Tämä halusi viime jouluna turvakengät missä on ubs liitäntä. Melkosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä veikkaan että olet tuttu🧑🎄etkö viime jouluna nähnyt häntä sänkysi alla? Kuulostaa uskomattomalta mahan takia. Ja kun nukuit hän tyhjensi pussit ,mutta huomasi ettei sieltä tullut enään kuin ilmaa. Siis lahjasäkeistä. Näin kertoi. Mutta tänä jouluna hän tulee varmasti. Luoksesi🧑🎄
En kurkkinut sänkyni alle viime jouluna. :) vaikea uskoa että hänellä mahaa olisi. Jos sitten joulukilot iskeneet. Vain tyhjää tullut onpa harmi. :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaisi riippuu kuinka märkää tonttuneidin hammen tai mekon alla mahtaisi olla liikaa kitka kun ei ole hyväksi luiston kannalta mutta saa tulemaan nopeammin kuin muutoin mulkkukaan kun ei pidä liiasta ärsytyksestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unelmista voi tulla haaveita haaveista voi tulla toteuttamis kelpoisia ideoita jot kannattako unelmoida ja haaveilla vaiko eikö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ilmassa on taikaa niin eikö silloin puutu vain toive joka voisi muuttaa taian todeksi kenties
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina välillä on hyvä olla tonttukin ettei mene elämä turhan vakavaksi
Näin on🧑🎄onneksi meitä tionttuja on paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tonttuhan vai käy tsekkaan onko lapset olluna kilttejä vai tuhmia ja voi olla että saattaa aina toisinaan intoutua testaamaan kuinka kuuma äiti taloudessa on tähän epähuomiossa törmätessään kun mahdollisesti unohti varmistaa että onko kaikki jo nukkumassa
Kuuma äiti saa pukin nuortumaan ja muistamaan että äidilläkin on tarpeita 🧑🎄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholittomiin vai ylivahvoihin viinaksiin
Vahvaa glögiä🧑🎄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kurkkinut sänkyni alle viime jouluna. :) vaikea uskoa että hänellä mahaa olisi. Jos sitten joulukilot iskeneet. Vain tyhjää tullut onpa harmi. :/
Jouluna on oltava maha. Se lukee karvatunturin lakimiesten sopimuksessa disneyn kanssa🧑🎄niin pussukat oli ilmaa täynnä. Kaikki oli mennyt. Sait kuitenkin pusun ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jouluna on oltava maha. Se lukee karvatunturin lakimiesten sopimuksessa disneyn kanssa🧑🎄niin pussukat oli ilmaa täynnä. Kaikki oli mennyt. Sait kuitenkin pusun ❤️
Näköjään kun en mitään saanut muuta kuin tarkkailua ja lentävän pusun. Kovin tarkkailtiin olenko kiltti vai tuhma. Olin näköjään liia tuhma saamaan mitään kivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään kun en mitään saanut muuta kuin tarkkailua ja lentävän pusun. Kovin tarkkailtiin olenko kiltti vai tuhma. Olin näköjään liia tuhma saamaan mitään kivaa.
Kyllä minä ja pukki tiedetään että olet kiltti:))tänä jouluna ensin näet tähdenlennon ulkona. Silloin toivo hartaasti sitä mitä sydämesi haluaa. Ja toiveesi toteutuu🧑🎄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä ja pukki tiedetään että olet kiltti:))tänä jouluna ensin näet tähdenlennon ulkona. Silloin toivo hartaasti sitä mitä sydämesi haluaa. Ja toiveesi toteutuu🧑🎄
Saapi nähdä. Toivottavasti näkisin isonenän ennen joulua. :) olisi taas mitä muistella seuraavat vuodet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saapi nähdä. Toivottavasti näkisin isonenän ennen joulua. :) olisi taas mitä muistella seuraavat vuodet.
Hän saattaa liikkua siviiliasussaan. Pitkä ulsteri päällä ja kumisaappaat jaloissa. Parta of course pitkä tukka ,jonka alta näkyy punapäinen nenä. Joka vuotaa. Ostaa yleensä virvoitusjuomia ja miestenlehden.🧑🎄hän on noin 37 v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän saattaa liikkua siviiliasussaan. Pitkä ulsteri päällä ja kumisaappaat jaloissa. Parta of course pitkä tukka ,jonka alta näkyy punapäinen nenä. Joka vuotaa. Ostaa yleensä virvoitusjuomia ja miestenlehden.🧑🎄hän on noin 37 v.
Ei kuulosta oikealle. Olisitkohan sekoittanut sen toisen isonenän johonkin toiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulosta oikealle. Olisitkohan sekoittanut sen toisen isonenän johonkin toiseen?
Jaa voi olla. Oisko se sitten tonttu tomera. Pitkä komea tumma . Hänet kun näet edessäsi polvet lyö hoosiannaa ja hampaat kilautelee ave mariaa🧑🎄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa voi olla. Oisko se sitten tonttu tomera. Pitkä komea tumma . Hänet kun näet edessäsi polvet lyö hoosiannaa ja hampaat kilautelee ave mariaa🧑🎄
Olisikohan tonttu tomera. Kuulostaa jo vähän enemmän tutulle. Näitä tonttuja kun on useampi niin helposti sekoittaa toisiinsa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikohan tonttu tomera. Kuulostaa jo vähän enemmän tutulle. Näitä tonttuja kun on useampi niin helposti sekoittaa toisiinsa. :)
Oon kuullut että hän toivottelee välillä jollekkin naiselle hyvää päivää ja muuta tämmöstä läheltä🧑🎄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kuullut että hän toivottelee välillä jollekkin naiselle hyvää päivää ja muuta tämmöstä läheltä🧑🎄
Mitä ei läheltä? Tonttutomera on varmasti tomerasti toimiva tonttu. Paketit saadaan nopeasti kasaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ei läheltä? Tonttutomera on varmasti tomerasti toimiva tonttu. Paketit saadaan nopeasti kasaan.
Kyllä hän on tehokas tonttu. Panee nopeasti ja tyylillä paketit kasaan.🧑🎄ja vielä kiittää pantuaan;))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän on tehokas tonttu. Panee nopeasti ja tyylillä paketit kasaan.🧑🎄ja vielä kiittää pantuaan;))
On kyllä. Näppärä käsistään lahjanarujen kanssa sekä ideoita tulvillaan miten voitaisiin paketoida. :) kaikille toivottelee hyvää päivää paitsi minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä. Näppärä käsistään lahjanarujen kanssa sekä ideoita tulvillaan miten voitaisiin paketoida. :) kaikille toivottelee hyvää päivää paitsi minulle.
No voi. Mitä jos minä toivotan sinulle hyvää iltaa .🧑🎄Mitä jos se on ihastunut sinuun. Silloin sitä jotenkin jäykistyy, eikä huomioi sitä josta pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi. Mitä jos minä toivotan sinulle hyvää iltaa .🧑🎄Mitä jos se on ihastunut sinuun. Silloin sitä jotenkin jäykistyy, eikä huomioi sitä josta pitää.
Kyllä se katseli kovasti mutta sanaakaan sanonut ei. En osaa sanoa kuinka tomerasti oli siinä. Oliko kyse ihastumisesta vai muusta. :) ja hyvää iltaa takaisin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se katseli kovasti mutta sanaakaan sanonut ei. En osaa sanoa kuinka tomerasti oli siinä. Oliko kyse ihastumisesta vai muusta. :) ja hyvää iltaa takaisin. :)
Sillä on semmonen vika, että ihastuneena sillä suu kuivuu ja kieli liimautuu kitalakeen kiinni. Ainoa ääni mitä sieltä tulee kuulostaa tältä. Määöööörrakkksttttansiinnnuu🧑🎄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on semmonen vika, että ihastuneena sillä suu kuivuu ja kieli liimautuu kitalakeen kiinni. Ainoa ääni mitä sieltä tulee kuulostaa tältä. Määöööörrakkksttttansiinnnuu🧑🎄
Voi apua. Pystynkö näkemään enää niin että pokka pitää. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi apua. Pystynkö näkemään enää niin että pokka pitää. :D
Ei siinä mitään. Naura oikein kovaäänisesti kun näet hänet. Ja jos se yrittää momgertaa jotain sanot vaan määäääöötrrsskkkkaastttttasnnsgiiiinnuu. Ja jatkat nauramista 🎅piti laittaa parta päälle. On kohta lähdettävä päiväkahville
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä mitään. Naura oikein kovaäänisesti kun näet hänet. Ja jos se yrittää momgertaa jotain sanot vaan määäääöötrrsskkkkaastttttasnnsgiiiinnuu. Ja jatkat nauramista 🎅piti laittaa parta päälle. On kohta lähdettävä päiväkahville
En haluaisi nauraa hänelle. Saatan hymyillä leveästi ja ajatella asiaa samalla mielessäni. :) eikös ole jo iltakahvin aika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En haluaisi nauraa hänelle. Saatan hymyillä leveästi ja ajatella asiaa samalla mielessäni. :) eikös ole jo iltakahvin aika?
On kahvia ja torttua. Pukki on tulossa pokeri illasta karvatunturille. Täällä pitää olla kaikki tip top. Muorikin on laittanut lyhyen hameen ja topin päälle.🎅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kahvia ja torttua. Pukki on tulossa pokeri illasta karvatunturille. Täällä pitää olla kaikki tip top. Muorikin on laittanut lyhyen hameen ja topin päälle.🎅
Vai pukki harrastaa pokeri iltoja. Onko pukilla rahat loppu? Jos on hävinnyt pelin niin voi olla vihainen. Parempi olla paikat kunnossa. Jospa muori voisi lepyttää. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai pukki harrastaa pokeri iltoja. Onko pukilla rahat loppu? Jos on hävinnyt pelin niin voi olla vihainen. Parempi olla paikat kunnossa. Jospa muori voisi lepyttää. :)
Pukki on aina pa:))pelaa enemmän kuin tienaa polvella keikuttamisella. On vihainen. Kerrankin sano Petteri munakuonolle että tekee siitä poronkäristystä jos ei lakkaa hirnumasta 🧑🎄muori on hyvä levyttämään. Sääret esillä saa pukin rauhoittumaan ja kuolaamaan;))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pukki on aina pa:))pelaa enemmän kuin tienaa polvella keikuttamisella. On vihainen. Kerrankin sano Petteri munakuonolle että tekee siitä poronkäristystä jos ei lakkaa hirnumasta 🧑🎄muori on hyvä levyttämään. Sääret esillä saa pukin rauhoittumaan ja kuolaamaan;))
Onpa pukki ärtyneen kuuloinen. Mitenhän se saa toteutettua kaikkien toiveet tänä jouluna? Voi kun haluaisin niin nähdä tontun tomeran. Lausua pari avemariaa samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa pukki ärtyneen kuuloinen. Mitenhän se saa toteutettua kaikkien toiveet tänä jouluna? Voi kun haluaisin niin nähdä tontun tomeran. Lausua pari avemariaa samalla.
Varmasti näet. Meinaatko olla polvistuneena tomeran edessä ja lausua avemariaa. Pukki voi tulla mustasukkaseksi. Tiedä.mitä luulee kun katsoo teitä toisesta huoneesta. Näkee vain sinun jalat ja tomeran selkäpuolen.🧑🎄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti näet. Meinaatko olla polvistuneena tomeran edessä ja lausua avemariaa. Pukki voi tulla mustasukkaseksi. Tiedä.mitä luulee kun katsoo teitä toisesta huoneesta. Näkee vain sinun jalat ja tomeran selkäpuolen.🧑🎄
En tiedä polvistunko. Voin tehdä sen ajatuksissa tuskin muuten. :) pukilla on jo muorinsa ja saa siihen olla tyytyväinen. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän tomera ajattelee kun näkee pitkästä aikaa minut. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän tomera ajattelee kun näkee pitkästä aikaa minut. :)
Varmasti yllättyy. Seisoo kieli kitalaessa kiinni ja örisee. Täytyy varata vichy vettä parikoria. Saa kielen putoamaan🧑🎄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti yllättyy. Seisoo kieli kitalaessa kiinni ja örisee. Täytyy varata vichy vettä parikoria. Saa kielen putoamaan🧑🎄
Hauskaa. :) aikooko tomera sanoa mitään vaikka öristäkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa. :) aikooko tomera sanoa mitään vaikka öristäkin?
Jos se jotain sanoisi niin se ois hyvää joulua tai jotain. Ja kysyis saisko neidolle olla kinkkua. Ja majoneesia🧑🎄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se jotain sanoisi niin se ois hyvää joulua tai jotain. Ja kysyis saisko neidolle olla kinkkua. Ja majoneesia🧑🎄
Hyvä se on jo etukäteen toivottaa jos nähdään ennen joulua. :) tuskin nähdään enää sen yhden kerran jälkeen jos silloinkaan. Täytyy sen näkemisen ja mahdollisen toivotuksen kanssa selvitä seuraavat vaikeat vuodet. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä se on jo etukäteen toivottaa jos nähdään ennen joulua. :) tuskin nähdään enää sen yhden kerran jälkeen jos silloinkaan. Täytyy sen näkemisen ja mahdollisen toivotuksen kanssa selvitä seuraavat vaikeat vuodet. :)
Äläpäs sano. Kaikki on mahdollista jos oiken kovasti toivoo ja haluaa. Tiedätkö rakas lapsi kaikki järjestyy kyllä🧑🎄minun täytyy nyt poistua vähäksi aikaa. Palaan kyllä .En tänään. Hyvää yötä sinulle oli mukava jutella. Ps. Muista se tähden lento jouluaattona❤️pus pus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpäs sano. Kaikki on mahdollista jos oiken kovasti toivoo ja haluaa. Tiedätkö rakas lapsi kaikki järjestyy kyllä🧑🎄minun täytyy nyt poistua vähäksi aikaa. Palaan kyllä .En tänään. Hyvää yötä sinulle oli mukava jutella. Ps. Muista se tähden lento jouluaattona❤️pus pus
Jos lapseksi voi enää kutsua. :) ei mitään tapahdu eikä ole tapahtunut joten en odota mitään vaikka nähtäisiin pitkän ajan jälkeen. Hän katsoisi ja minä katsoisin ja siinä se. Hyvää yötä ensi kertaan. :) jouluaattona kerkeää toivoa kyllä.
- Anonyymi
oi jänskättää 🎁💌⛄️
- Anonyymi
Ei tarvi!! kaikille riittää pukin pusseista🧑🎄
- Anonyymi
Joulu odotus vai elämä muutoin vai on jännittävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi!! kaikille riittää pukin pusseista🧑🎄
Kuumaa höyryä kai ainakin kun unohti ettei se sähkötupakka tee muuta kuin höyryää kun sitä imee
- Anonyymi
Ihanaa, toivomuslista on tosi pitkä 🤩
- Anonyymi
Omg🧑🎄pukille meni tieto ATK :a
- Anonyymi
Mistäs ajattelit aloittaa vaiko suoraan asiaan jos toisella seisoo jo salon pystyykin kun voi käydä työstä ja leussakin nivelet jotka ei hyvin halon ympärille auki ja pölli on taas melko tarpeeton kun sitä käytetään silloin kun halkoja hakataan kun pitää olla jotain kovaakin alla kun halkoja hakataan kun se pehmeä maa kun ei tee muuta kui upottaa ja pehmenee entisestään on se vai tää suomen kieli kaunis kieli kuinka monta piilo viestiä tuosta tästä voi lukea nyt kun ei ole pisteitä pilkkuja tai kirjoitettu niin kuin äidinkielen tunnilla on opetettu ja si jos omaa vielä sen rivien välistä lukutaidon niin saattoi aueta ihan uusi maailma kokonaan kuinka suomenkieltä luetaan oikeaoppisesti minä en ole varma enkä tiedä mutta tiedän itse ain mitä kirjoitusillani tarkoitan
- Anonyymi
Haluaisin yhden blondin jolla on tonttulakki päässä itselleni👱♀️
- Anonyymi
Puhun pukille🧑🎄saa nähdä onko varastossa:))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhun pukille🧑🎄saa nähdä onko varastossa:))
Pukki vaiko nää mulukku joka vie pelaisi edes jotenkuten jokseenkin
- Anonyymi
Tämä tonttu ja joulupukki räjäyttää todella tajunnan! Eikä edes ensimmäinen kerta elämässä, vaan tätä se on ollut koko ajan jatkuvalla syötöllä apinan raivolla 😅😂🤣
- Anonyymi
Odotamme innolla teidän tajunnanräjäyttävää palstaesitystä.
- Anonyymi
Hyvä🧑🎄sanon pukille että joku meinaa räjähtää onnesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä odotan myös innolla, mitä tällä kertaa on palstamiehen jutuista väänneltävissä, miksei trioa tai kvartettia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jouluna tulee🧑🎄pukilta. Seuraan saattaa liittyä tonttu neiti unelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä odotan myös innolla, mitä tällä kertaa on palstamiehen jutuista väänneltävissä, miksei trioa tai kvartettia?
Voi naisparkaa kun monikossa puhuja oikeasti uskoo johonkin duoon, jota kohtaan tuntee kateutta. Irl ihmisiä ei tarvitsisi sekoittaa näistä johdettuihin fantasioihin sekä suoraan sanoen harhoihin. Lisäksi näissä jauhamisissa on jokin omituinen seksuaalinen ulottuvuus ja se jos mikä karmii selkäpiitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liity meihin tonttuihin🧑🎄sinussa on potentiaalia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liity meihin tonttuihin🧑🎄sinussa on potentiaalia
Pitää sitä muillekki jättää jotain pureskeltavaa tai ratkaistavaa, eli en tule
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh🧑🎄tämä on hyvin palkattua työtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä on autossa aiemminkin ollut, samalla kaavalla toteutettu juttu. Mietipä sitä.
- Anonyymi
Raivostunu apinakin on vaarallisempi kui suuttunu tai vihainen ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaiko nää himost saaja lempiä ja lämpöä ja edes kerran eläissää jottai aidostikin kovaa reisiensä väliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niistähän voi viennel ja kiennel mit vai jos on vallattoman vilkas mielikuvitus si voi olla jotai haittojakin odotettavissa jos sen päälle lisätään ylivilkas mielikuvitus niin kui ihtelläin on mu Eipä voi minkään enää tähän ikää kun se mielikuvitusmaailma oli se minne tykkäsin viedä mieleni turvaan aina toisinaan näin vanhemmiten lapsena si taas kovinkin usein lapsena kun pelkäsin moniakin asioita kun ei aikuiset osannu juurikaan edes seurauksista edes varoitta kun ei joko välitetty tai toivottiin mahdollisestikin huonoa onnea toisellekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi naisparkaa kun monikossa puhuja oikeasti uskoo johonkin duoon, jota kohtaan tuntee kateutta. Irl ihmisiä ei tarvitsisi sekoittaa näistä johdettuihin fantasioihin sekä suoraan sanoen harhoihin. Lisäksi näissä jauhamisissa on jokin omituinen seksuaalinen ulottuvuus ja se jos mikä karmii selkäpiitä
Se on kiehtonut miu pientä mieltä aina se seksuaalinen ulottuvuus syystä tai toisesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaiko nää himost saaja lempiä ja lämpöä ja edes kerran eläissää jottai aidostikin kovaa reisiensä väliin
Saa pukin pitkän kävelykepin🧑🎄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselleni mielenkiintoisin ongelma on noilta osin ollu se että kuinka helppo nainen olisi saada märäksi oma haaveeni on aina ollut saada nainen laukemaan niin ettei tähän tarvitsisi edes koskea en vai ole keksinyt että olisiko tämä edes mahdollista ja ilman yhdyntää ei minun ymmärrykseni mukaan ole mahdollista tulla raskaaksi kun munasolu hedelmöittyäkseen tarvitsee elinkelpoisia siittiösoluja vähintäänkin ja nestettä ei pysty siirtämään langattomasti paikasta a paikkaan b niin kuin sähköä jo tätä nykyä
- Anonyymi
Linjat on lähes tukossa tänään
- Anonyymi
Voi voi minulla on kädet täynnä jo nyt näitä viestejö pukille🧑🎄taitaa jouluna olla pakko tilata varamiespalvelusta pukkeja;))
- Anonyymi
Sähkölinjoja jos meinaat ni si tarttis soittaa sähkärille mu jos röörejä tarttis rassata auki ehkä voisin jopa ihte harkita kohtuu korvauksesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi minulla on kädet täynnä jo nyt näitä viestejö pukille🧑🎄taitaa jouluna olla pakko tilata varamiespalvelusta pukkeja;))
Sieltä voi helpoimmin löytää asuun sopivia pukkeja
- Anonyymi
En mä tarvitse mitään. Hankin itse itselleni sen mitä haluan ja se riittää.
- Anonyymi
Oikein. 🧑🎄 Pukki ei ole enää nuori pukki. Oivallista oma-aloitteelisuutta .:))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein. 🧑🎄 Pukki ei ole enää nuori pukki. Oivallista oma-aloitteelisuutta .:))
Ainahan sitä voisi silti yrittää vieläkö sitä mahdollisesti osaisi nuoren neidon tyydyttää tiedä kuinka nuorilla naisilla on vaatimustaso noussunna miu nuoruudesta
- Anonyymi
Odotan jo Sinua rakas joulupukki. Jouluaattona saat vihdoinkin nähdä minut joulun punaisessa minihameessa ja pienessä topissa korkosaapikkaiden kera. Voin laulaa sylissäsi joulupukki-laulun.
Ps. Toivoisin lahjaksi hajuvettä🎁- Anonyymi
Luulen että pukki ei malta pysyä nutussaan kun kuulee tämän. 🧑🎄hajuvettä siis. Laitan toiveesi pukille
- Anonyymi
Ilam pikkuhousuja ni voisi olla mielekäs yllätys pukillekin kun pyllistät jotai maasta poimiaksesi
- Anonyymi
Omat pussit vai lahja pussit kummassakin on suurempi vaara saada susi lahjaksi
- Anonyymi
Kummassako ei kummassakin
- Anonyymi
Villieläintä ei saa laittaa häkkiin sanoi pukki kerran. Pussukat on pukin kallein aarre näin joulun alla. Ennen kuin ne tyhjennetään🧑🎄
- Anonyymi
Ei riittäisi vatsan koko tuohon työhön muuten olisi mukava homma kun saisi lapsia paketeilla ilahduttaa
- Anonyymi
Pitää vaan syödä kinkkua ja looraa. Sitten joulukarkit ja kahvin kanssa hyvin kostutettua torttua. Jo kasvaa maha🧑🎄
- Anonyymi
Ainahan sitä voi tyynyn laittaa vyön alle tai miksei sen pikkutypyn. Aattele se tuntuis mukavalta typy vatsaa vasten ja pukin olis vaikea olla kun tekis jo mieli mennä kotiin avaamaan...takki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan sitä voi tyynyn laittaa vyön alle tai miksei sen pikkutypyn. Aattele se tuntuis mukavalta typy vatsaa vasten ja pukin olis vaikea olla kun tekis jo mieli mennä kotiin avaamaan...takki.
Pukilla on jyrkkä kielteinen asenne seksistiseen käyttäytymiseen. Pukki pitää naisista ja mielellään käy päiväkahvilla ja tortulla.🧑🎄
Onko sulla kaikki hyvin.. vähän mietityttää🧐
- Anonyymi
Hyvin on älä mieti se ei sovi sinulle 🧑🎄❤️
- Anonyymi
Huomasin, että sinulla on eläirakas koira. Onnittelut siitä . Pukki tuo sinulle purulelun🧑🎄
Kävelin veljeni kanssa jouluaattoiltana 50-luvulla. Kadut oli siihen aikaan lumisia ja autoja 50 tuhatta. Ohi hurahti reellä iso lasti virka-asussa olevia pukkeja, riehuvia ja hoilottavia.
Lehdessä kerrottiin, että Hesassa oli pantu putkan pahnoille 140 pukkia. Se oli sitä nuoruuden kulta-aikaa. 🌹👀- Anonyymi
Tarjoan pukille torttukahvit vierailun jälkeen myöhemmin aattoiltana.
Lupaan olla oikein kiltti.
Ps. Jos toisit vielä hajuveden lisäksi pinkin huulipunan. Kiitos pukki. 🤔- Anonyymi
Laiton pukin kuumat lahjatoiveet listalle. Ps. Myös kirjoitin että on tiedossa kahvia ja torttua. Täytyy varmaan sitoa pukki seinään kiinni ettei lähde jo nyt pussukat heiluen sinun luokse. 🧑🎄
- Anonyymi
Minkähän ikäinen tonttu näitäkin kirjoittelee? Pukin kuuma liima ketjuja.
- Anonyymi
Mikä sun ongelma on? Kiva ketju , en ymmärrä näitä ilonpilaajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sun ongelma on? Kiva ketju , en ymmärrä näitä ilonpilaajia.
En kyllä lukenut kuin aloituksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä lukenut kuin aloituksen.
Nyt kun luin enemmän, niin en myöskään tykännyt.
- Anonyymi
Prinssi satutetä pukki.
- Anonyymi
Sen ainoa kosketus vastakkaiseen sukupuoleen on kirjoitella itselleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen ainoa kosketus vastakkaiseen sukupuoleen on kirjoitella itselleen
Hyvä!! jatkaa itsellesi kirjoitelua🧑🎄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä!! jatkaa itsellesi kirjoitelua🧑🎄
Kyllä ihan itse kirjoittelet siinä.
- Anonyymi
Rakas pukki, olisi vielä yksi kaino toivomus hajuveden ja huulipunan lisäksi. Pinkki pitsinen body. Kiltti pukki, täytätkö toiveeni. Yritän olla vielä kiltimpi. Kiitos pukki. 😍
- Anonyymi
Hou hou laitoin kuumiin lahjatoiveisiin. Pukki käy hot lipsissä. 🧑🎄löytyisiköhän sieltä
- Anonyymi
Pukki on pärceestä koska jakaa kaikille
- Anonyymi
Joulun polttava kysymys, onko tonttu ihastunut joulupukkiin🧑🎄♥️🎅? Onhan hän kuitenkin melko omaperäinen persoona?
- Anonyymi
Jos minusta on kyse ,niin en ole.🧑🎄mutta tonttuja on erilaisia.
- Anonyymi
Puheista päätellen, ei taida pukille yksi tonttu riittää? Muuten kyllä tonttu tykkää pöhköstä pukista. Ei pukinkaan säkit pohjattomat ole.
- Anonyymi
Menee häihin ja sitte kommewntoi moerasianrta että monesti naitu tuo morsian jq rumall3 näyttää...
- Anonyymi
Minkä ikäinen tonttu olet? Vieläkö nuorena?
- Anonyymi
En kerro. Meitä sitoo vaitiolovelvollisuus ja joulun taika 🧑🎄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kerro. Meitä sitoo vaitiolovelvollisuus ja joulun taika 🧑🎄
Mietin olisiko yksi tuttu tonttu viime vuodelta kyseessä. Siksi kyselen. :)
- Anonyymi
En ole🧑🎄oli eri tonttu. 🤗
- Anonyymi
Mihin aikaan pukki olet tuomassa lahjoja?
Ihan vaan sen vuoksi kyselen, että osaan valmistautua tuloosi☕🥮🍮Kahvit ja torttu valmiina.- Anonyymi
Siinä illalla klo 18.00. Kiitos jo etukäteen🧑🎄onko torttu hyvin kostutettu ja kahvi kuumaa. On tietysti.
- Anonyymi
Saat puukon kurkkuusi ja köyden kaulaasi.
- Anonyymi
Seko heko heko:))
Anonyymi kirjoitti:
Seko heko heko:))
Hou hou hou. Tulin näyttäytymään. Tämän näköinen pukki tulee sitten jouluaattona.🧑🎄kovaa pakettia tiedossa.
- Anonyymi
jox llaitat jotain naamarasaa ilta suihkun jälkeen sitten naamalle miesten rassvaq kasvoille, siten nukkumaan, vaqluu sitä rasvaa kasvoiltaq ilmään kuin jotain rähmäää nukkuessaq cvalunut silmiäään :D:
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521733- 1841712
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2001240- 881159
- 2051146
- 651104