Kaunis afrikkalainen tumma nainen, jolla yllätykseksi on mulatti lapsi rattaissa.
Ei ole paljon esimerkkejä, mutta joskus tulee vastaan,
koska yleisempi on afrikkalainen mies ja vaalea nainen yhdistelmä,
jossa ei ole yllätyksiä.
Miehenä minä etsin tietenkin tummaa afrikkalaista naista
ja kun näen tumman kauniin kuuman ja hehkuvan afrikkalaisen naisen
joka antoi suostumuksensa vaalealle miehelle.................................................
niin minä tunnen sen sisälläni: tunteen, joka nimi on ka-te-us. (Kateus)
Sillä
Määäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääkin tahdon
Afro nainen ja mulatti lapsi - koen kateutta, että minuakin voisi onnistaa
14
689
Vastaukset
- Anonyymi
Siit vaa hakemaa morsio Gambiasta
- Anonyymi
Kyllähän noitakin tulee vastaan jatkuvasti. Sen kun menet etsimään. Muslimia ei kannata etsiä, kun eivät oikein voi muuta ottaa kuin toisen muslimin, mutta paljon siellä on ihan kristittyjäkin.
- Anonyymi
Hei äläs nyt! Rakkaus ei katso uskontoa, ihonväriå jne T tummaihoinen N, muslimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei äläs nyt! Rakkaus ei katso uskontoa, ihonväriå jne T tummaihoinen N, muslimi
Eihän rakkaus kysykään, mutta jos olet mitä sanot niin tiedät kyllä ettei se todellakaan yleensä käy noin vain, että musliminainen ottaisi kristityn miehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän rakkaus kysykään, mutta jos olet mitä sanot niin tiedät kyllä ettei se todellakaan yleensä käy noin vain, että musliminainen ottaisi kristityn miehen.
Moderneja tummaihoisia musliminaisia on nykyään olemassa. Täällä pk-seudulla voi bongata heitä jatkuvasti. Aika moni nuori somalinainen esim. pukeutuu housuihin ja tapailee suomalaisia miehiä. Olisinpa itsekin 15v nuorempi ja sinkku...
- Anonyymi
Eurooppalaisena sinulla on erittäin hyvät mahdollisuudet Afrikassa. Löydät miljoonia halukkaita
- Anonyymi
Ihan tiedoksi vain, että tuo m-sana on nykysuomessa halventava ilmaisu. Se tulee alun perin eläinmaailmasta ja on siltä pohjalta ihmistä alistava. Älä siis käytä sitä, jos haluat välttää rasistin leiman.
- Anonyymi
Santana kyllä ihan vielä nykyäänkin laulelee, että mulatin on aika viihtyä, oye como va
- Anonyymi
Jaahas. En tiedä mitä sanoa t tumma nainen
- Anonyymi
Afrikassa on paljonkristittyjakin, jopa lestadiolaisia on kuule a paljon, luin paiva mies lehdesta, ottasin itsekin kuuman afromuijan mutta millaisia ne on onko siisteja
- Anonyymi
Me ei tykätä, jos on löysää nahkaa
- Anonyymi
Paras ystävättäreni on afrikkalainen. Seisoo kuin kivi vierelläni, tapahtui mitä tapahtui.
- Anonyymi
Jos pätäkkää riittää niin saat valita näistä eksoottisista maista tulevan naisen. Tietty aina se kannattaa muistaa että jos pätäkkää ei ole tarpeeksi tyydyttämään naisen vaatimukset niin tietyn ajan päästä saatat olla ex. Jos lapsia niin rahankynintä jatkuu.
- Anonyymi
Minulla on tumma vaimo ja ihan Helsingistä
Minulla ei ole edes hirveästi tuota pätäkkää mutta onneksi tumman vaimoni kuukausipalkka on noin 3 000€ isompi kuin minun virka-/työeläke.
Minulla on musta appiukko ja valkoinen anoppi.
Vaimoni sanoo olevansa mulatti.
Onko hän väärässä ja lainrikkoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999