Ajatellut, että teitä saatetaan vedettää sittenkin?
Oletteko ikävissänne koskaan
60
639
Vastaukset
- Anonyymi
En ymmärrä kysymystäsi. Siis joku kastelee kenkäni?
- Anonyymi
Ollut pitkään jo tietoinen .
- Anonyymi
Ei se nainen vedätä minua. En edes vedetä itseäni kun en uskottele itselleni että tunteet on molemminpuolisia. Näen vaan unia ja ajattelen häntä, siinä kaikki. En tiedä miten asiat menee, enkä lähde arpomaan.
- Anonyymi
Samat tunnelmat yhdestä miehestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat tunnelmat yhdestä miehestä.
Mitäs karkkeja herra syö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs karkkeja herra syö?
En ymmärtänyt kysymystä.
- Anonyymi
En oikeastaan. Jos joku haluaisi vedättää, niin se olisi kiinnostunut. Ja kun ei kukaan kiinnostunut, niin ei mitään pelkoa. Se tuntuu sinisenä huimaavana tyhjyytenä vatsassa. Siitä tietää ettei mitään pelkoa. Ja muutenkin olen todella epäluuloinen, vaikka joku jotain sellaista osoittaa :)
- Anonyymi
Mä en kaipaa ketään läsnäolevaa, joten ei ole huolta sellaisesta.
Jos kaipaamani ihminen vastaisi mulle täällä tunnisteilla, pitäis mun käydä tarkistuttamassa pääni aika pikaisesti, ihan ambulanssilla- Anonyymi
Tuo tunniste sopii moneen. Jopa minuun. Tilataanko jo lanssi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo tunniste sopii moneen. Jopa minuun. Tilataanko jo lanssi?
Ai, onko meitä kuolleita kaipaavia useampikin? Kaikkea sitä oppii
- Anonyymi
On käynyt mielessä mutta ei sillä niin väliä
- Anonyymi
Hyvin vedetettiin
- Anonyymi
Miten vedettää. Ei minulle ole kukaan suoraan sanonut että olisi ikävä.
- Anonyymi
Kyllä. Irl lähinnä. Ympäröi itsensä naisilla. Tuntuu, että kaikki käy, kaikki on tärkeämpiä. On jotakuinkin kaikkien vietävissä. Seuraa kuin pässi narussa. Haluaa varmaan olla mukava ja miellyttää. Tai ehkä on kiinnostunut. Ei voi tietää.
Itse en ole vedättänyt, enkä vedätä. Loppuun asti tällä tyylillä. Lopulta mua ei näe edes pitkällä suoralla... - Anonyymi
Jos tarkoittaa palstavedätystä, niin sitä ei kannata miettiä. Sitä voi vain miettiä, että onpa sillä henkilöllä tylsä elämä, kun tohtii käyttää aikansa moiseen hakuammuntaan anonyymipalstoilla.
- Anonyymi
Vedättäjä itse kuitenkin miettii kuumeisesti ja se jos mikä on koomista seurattavaa sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedättäjä itse kuitenkin miettii kuumeisesti ja se jos mikä on koomista seurattavaa sivusta.
Mistä sä tällaista voit tietää? Tai siis luulotella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä tällaista voit tietää? Tai siis luulotella
Ihan vain lukemalla. Kai sinäkin osaat sen?
- Anonyymi
Tuli mieleen eräs itseäni vähän vanhempi mies vuosia sitten. Se ei ollut vedätystä, oli kahden perheen pelastaminen. Kaikki meni hyvin.
- Anonyymi
Mietin sitä aika lailla joka päivä
- Anonyymi
Vedätystä on monenlaista, rakkushuijareita, talodellisin perustein,pankkihuijakset,firmojen myyrät jne. Saa ihmisen tarkaksi.
- Anonyymi
Joskus joo. Nykyään ajattelen, että se on aina vedättäjän häpeä, jos ei tohdi olla suoraselkäinen. Minkäpä kenenkään kieroudelle voi. Jos on hattukin kierrettävä päähän.
-Jasu- - Anonyymi
Joo, vedätän takaisin
- Anonyymi
Todennäköisesti vedätetäänkin. Ei se haittaa.
Kiinnostava kysymys. Sen haluaisin itsekin tietää. Mikään ei viittaa siihen irl, että oikeasti kiinnostaa tuntea minua edes.
- Anonyymi
Voisihan se ikävöivä laittaa vaikka viestiä Facebookin messengerillä.? Oikeesti kiinnostaisi jutella kun näin päivällä emme pysty. Liikaa korvia kuulemassa. Jos ei enään puh numeroa ole niin tuo on se tapa millä voidaan kommunikoida🙏 Luulen että sun olisi nyt hyvä jutella toiselle kuin itsellesi.
Anonyymi kirjoitti:
Voisihan se ikävöivä laittaa vaikka viestiä Facebookin messengerillä.? Oikeesti kiinnostaisi jutella kun näin päivällä emme pysty. Liikaa korvia kuulemassa. Jos ei enään puh numeroa ole niin tuo on se tapa millä voidaan kommunikoida🙏 Luulen että sun olisi nyt hyvä jutella toiselle kuin itsellesi.
Olisi tietysti hyvä, jos se olisi mahdollista.... Sata kertaa parempi olisi siellä jutella muutenkin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olisi tietysti hyvä, jos se olisi mahdollista.... Sata kertaa parempi olisi siellä jutella muutenkin.
No niin jos vaikka haluat laittaa viestiä niin laita. En mä pure.
Anonyymi kirjoitti:
No niin jos vaikka haluat laittaa viestiä niin laita. En mä pure.
Mä laitan, jos olet hän ja jos voin... Sen näkee sitten. 😊
Jos laitat kaveripyynnön mulle niin uskon ja tiedän kuka olet. Hän jota mietin, on ainakin estänyt mut edelleen facessa. En pysty silloin mitään viestimään siellä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Jos laitat kaveripyynnön mulle niin uskon ja tiedän kuka olet. Hän jota mietin, on ainakin estänyt mut edelleen facessa. En pysty silloin mitään viestimään siellä.
No minä en kyllä ole estellyt. 😮
Anonyymi kirjoitti:
No minä en kyllä ole estellyt. 😮
Ok. Mistä me tunnemme toisemme? Minkä niminen olet?
PalstaRinssi kirjoitti:
Ok. Mistä me tunnemme toisemme? Minkä niminen olet?
Tai jos kerrot, kuka minä mielestäsi olen?
- Anonyymi
Joo, ne saadaan tänne ikävöimään silmien alle ja sit isketään vyönnalle. Milloin miehenä tai naisena, juttu kuulostaa vähän samalta kuin mitä mulle ois tapahtunut.
Aika on alkanut kulkemaan nopeammin ja sen tietää saatana, jonka aika on vähissä ja sen takia koska ne jotka täällä on kestäisivät koettelemukset. - Anonyymi
Varsinkin silloin jos jää kiinni epäilyttävässä paikassa.
- Anonyymi
Kyllä haaveet on semmoisia että. Hoiviettien ja levitteitten päälle ja h- veen.
- Anonyymi
Hmmm! Kukahan ihana mua ajattelee?
- Anonyymi
Ei tässä oikein muuta voi edes kuvitella kuin, että hän vedättää minua.
- Anonyymi
Aikaisempin kokemusten perusteella kyllä. Se, että päätarkoitus onkin toinen mitä luullut. Tiedän kyllä senkin.
- Anonyymi
Taitaa olla kaikilla menny luotto toisiinsa.
- Anonyymi
Kellä kaikilla?
Oli yksi vedätysten kehto koko ketju ja palsta.
- Anonyymi
Kannattanee siis poistua kokonaan.
- Anonyymi
Se on enemmänkin varmaa että koko elämän ajan on vedätetty jollain tavalla Trumanin tyyliin. Ehkä joku sairas tutkimus. Mengele saattaa olla tutkijana. Alusta saakka valehdeltu kaikesta.
- Anonyymi
Hmm ajatuskin tuntuu järkyttävältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi olemme laumaeläimiä, joten meillä hengeltä heikommilla ja järjeltä vähäisemmilläkin on mahdollisuus tasoitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi olemme laumaeläimiä, joten meillä hengeltä heikommilla ja järjeltä vähäisemmilläkin on mahdollisuus tasoitella.
Onko omaa rahaa kiinni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti realistiselta jos on kokenut tiettyjä asioita joiden ei pitäisi olla mahdollista jos ei ryhmänä käydä yhden kimppuun ja sovita keskenään.
- Anonyymi
Tiedän, että on, mutta minkäs huijareille mahtaa.
- Anonyymi
Hurmavaiheessa jo vedätettiin. Vaan ei enää. Ei voi. Rakastunutta on sen tietyn ihmisen siinä tietyssä tilassa helppo vedättää. Arvasin sen kun tiesin ja tunsin häntä jo aiemmasta ja tilanne ja olosuhteet oli pahimmat mahdolliset, mutta kun silti haluat luottaa uskoa ja toivoa. Semmoista se on. - mies
- Anonyymi
On minua yritetty vedättää useasti, joskus jopa onnistuttukin, mutta ei enää, olen nimittäin ottanut opikseni.
- Anonyymi
On se vähän hankalaa itse kullekkin, jos puntit tasan. Sen opin jo hiekkalaatikolla.
- Anonyymi
Rahaa on palanut liitossa reilusti, mutta koskaan ei ole vedätetty. Remonttimiehet vedätti🤣
- Anonyymi
Pääasia on, että aasit ja asiat on oikeassa järjestyksessä. Näin se menee.
- Anonyymi
Kyl mä varmaa sitä jokusen ajan prosessoisin, mut oikeesti, hyvin vedetty, jussipatsaan arvoisesti
- Anonyymi
Sanotaanko jotta silmät avautui jokin aika sitten, suomut putosi silmiltä, kannatti käynti optikolla jne... nyt on seesteinen olo ja varmuus.
- Anonyymi
Elon amitsussa on hyvä olla skarppina. Ihan aikuisenakin. Toisinaan.
- Anonyymi
On ollu ja yleensä jotakin vilunkia on myös paljastunut kun, vaisto on varoitellut.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2571865Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141712- 1371276
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261155- 83807
- 164757
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala418668- 52592
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535