Taloudellisia ja tuotannollisia perusteitahan työnantajan ei tarvitse mitenkään perustella eikä esittää mitään laskelmia asiasta.
Ihan naurettavaa.
https://www.youtube.com/watch?v=t-E_fJcy3SA
Yt:t ja taloudelliset ja tuotannolliset syyt
4
585
Vastaukset
- Anonyymi
Pist. Lumenella on tuotannossa siivoiltu viikon ajan...mitä mieltä, pitäisikö nostaa kytkintä heti vai jäädä odottamaan hidasta kuolemaa. Työvoimastahan on pulaa?
- Anonyymi
Omallakin työmaalla oli reilut 10 vuotta sitten lähes puoli vuotta erittäin vähän työtä. Työnantaja ilmoitti ettei tarkoituksena ole lomauttaa tai vähentää työntekijöitä koska oli odotettavissa, että tilaukset tulevat lisääntymään lähitulevaisuudessa. Tuosta vuosi pari eteenpäin ja töitä oli jälleen enemmän kuin ehti tehdä.
Jos työpaikka on mieluisa niin itse jäisin katselemaan miten asiat alkavat sujua.
- Anonyymi
Yt:eet tulossa? Uskoisin.
- Anonyymi
Kelassa voisi aloittaa yt:t taloudellisista syistä, ja aloittaa Palauttamalla Afrikan ja lähi-idän väki takaisin sinne mistä tulivat.
Kelalla ei ole enää tuotannollisia eikä taloudellisia resursseja "työllistää" näitä.
Säästö verorahoista olisi valtava.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5507225Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3272725Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872045- 1271254
- 311213
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41149- 911016
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021002Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h64981- 44852