Minulle on käynyt mitä omituisin tilanne, tätä on nyt jatkunut kuukausitolkulla. Onko teillä muilla sellaisia huolia että aina kun menette nukkumaan, tunnette että olisitte toinen persoona ja näette selväunta jossa olette Paavo Väyrynen? Minä näen aina nukkumaan mennessä unta että olen Paavo Väyrynen. Joka ikinen yö laitan Suomen kuntoon ja maahanmuuttajaongelman kuntoon vain oman säteilyni voimin, nimittäin Paavo säteilyn. Tällä säteilyllä myös punainen vihreäksi muuttuu ja suvakit kuorossa ottavat Paavo lippalakit päähän ja lauvat että Paavo on paras Paavo. Sitten herään enkä olekaan Paavo enää, mutta aina kun menen nukkumaan olen taas Paavo, super Paavo ja laitan asiat kuntoon.
Olenko minä Paavo Väyrynen?
Olen erittäin huolestunut nykytilanteesta
Anonyymi-ap
5
134
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin on mahdollista
- Anonyymi
johtuu käyttämästäsi paavo mukista 🤣
- Anonyymi
Tämä on hyvä pointti, minulla on kotona 30 Paavo mukin kokoelma.
- Anonyymi
Minä käytän Paavo kondomia.
- Anonyymi
Paavoksi muuttuminen yöllä on täysin normaalia toimintaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3401391Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941345- 1681265
- 681051
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31919Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59910Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839