Minulle on käynyt mitä omituisin tilanne, tätä on nyt jatkunut kuukausitolkulla. Onko teillä muilla sellaisia huolia että aina kun menette nukkumaan, tunnette että olisitte toinen persoona ja näette selväunta jossa olette Paavo Väyrynen? Minä näen aina nukkumaan mennessä unta että olen Paavo Väyrynen. Joka ikinen yö laitan Suomen kuntoon ja maahanmuuttajaongelman kuntoon vain oman säteilyni voimin, nimittäin Paavo säteilyn. Tällä säteilyllä myös punainen vihreäksi muuttuu ja suvakit kuorossa ottavat Paavo lippalakit päähän ja lauvat että Paavo on paras Paavo. Sitten herään enkä olekaan Paavo enää, mutta aina kun menen nukkumaan olen taas Paavo, super Paavo ja laitan asiat kuntoon.
Olenko minä Paavo Väyrynen?
Olen erittäin huolestunut nykytilanteesta
Anonyymi-ap
5
142
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin on mahdollista
- Anonyymi
johtuu käyttämästäsi paavo mukista 🤣
- Anonyymi
Tämä on hyvä pointti, minulla on kotona 30 Paavo mukin kokoelma.
- Anonyymi
Minä käytän Paavo kondomia.
- Anonyymi
Paavoksi muuttuminen yöllä on täysin normaalia toimintaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021737
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401474
- 981420
- 781361
- 1181205
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985