Älä hylkää mua nyt. Jos sun on pakko se tehdä, niin tee kunnolla. Älä roikota. Sitä mä en nyt jaksa!
Ole kiltti
6
314
Vastaukset
- Anonyymi
Haluatko että sut hylkää nainen vai mies? Täällähän kuka tahansa voi sulla sanoa, että kyllä, otan sinut takaisin tai ei, hylkään sinut. Niin sun olis pakko vaan sanoa tuo suoraan sille ihmiselle.
- Anonyymi
Missä mun pitä sulle se hylkypäätös kertoa? Täälläkö?
- Anonyymi
Kolme on paikalla, joten täten päätetty että hylkäys perutaan. Tule alas sieltä puusta.
- Anonyymi
Välitän sinusta ja tiedän, että sinä haluat minulle hyvää. Minäkin haluan sinulle hyvää. En hylkää. Minä olen onnellinen nyt ja toivon, että saan olla. Toivon, että jonakin päivänä me olisimme vaikka tuttavia. Sinusta tuntuu, että minä roikotan. Itse en ajattele tekeväni niin mutta lupaan tehdä asialle jotain. Se on jossakin kaoottisessa mielessäni oleva juttu. Yritän tehdä sille jotakin, jotta sinä pääsisit elämään omaa elämääsi sellaisena kuin itse haluat. Myös minulla on vaikeaa. Pärjään juuri ja juuri. Kaikilla on tällä hetkellä vaikeaa.
Toivon, että minuakaan ei hylätä, vaan minullakin olisi paikka olla. Kaipaan jotakin pientä arvostusta. Se tuntuisi niin hyvältä.
Tästä eteenpäin toimin niin hyvin kuin vain voin. Anteeksi menneisyys. Keneltäkään en estä mitään koskaan. Kateellisuus on ehdoton ei. Hyvyyttä ja valoa kohti.- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Homå on homå.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812