Älä hylkää mua nyt. Jos sun on pakko se tehdä, niin tee kunnolla. Älä roikota. Sitä mä en nyt jaksa!
Ole kiltti
6
287
Vastaukset
- Anonyymi
Haluatko että sut hylkää nainen vai mies? Täällähän kuka tahansa voi sulla sanoa, että kyllä, otan sinut takaisin tai ei, hylkään sinut. Niin sun olis pakko vaan sanoa tuo suoraan sille ihmiselle.
- Anonyymi
Missä mun pitä sulle se hylkypäätös kertoa? Täälläkö?
- Anonyymi
Kolme on paikalla, joten täten päätetty että hylkäys perutaan. Tule alas sieltä puusta.
- Anonyymi
Välitän sinusta ja tiedän, että sinä haluat minulle hyvää. Minäkin haluan sinulle hyvää. En hylkää. Minä olen onnellinen nyt ja toivon, että saan olla. Toivon, että jonakin päivänä me olisimme vaikka tuttavia. Sinusta tuntuu, että minä roikotan. Itse en ajattele tekeväni niin mutta lupaan tehdä asialle jotain. Se on jossakin kaoottisessa mielessäni oleva juttu. Yritän tehdä sille jotakin, jotta sinä pääsisit elämään omaa elämääsi sellaisena kuin itse haluat. Myös minulla on vaikeaa. Pärjään juuri ja juuri. Kaikilla on tällä hetkellä vaikeaa.
Toivon, että minuakaan ei hylätä, vaan minullakin olisi paikka olla. Kaipaan jotakin pientä arvostusta. Se tuntuisi niin hyvältä.
Tästä eteenpäin toimin niin hyvin kuin vain voin. Anteeksi menneisyys. Keneltäkään en estä mitään koskaan. Kateellisuus on ehdoton ei. Hyvyyttä ja valoa kohti.- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Homå on homå.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059