Ole kiltti

Anonyymi-ap

Älä hylkää mua nyt. Jos sun on pakko se tehdä, niin tee kunnolla. Älä roikota. Sitä mä en nyt jaksa!

6

402

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluatko että sut hylkää nainen vai mies? Täällähän kuka tahansa voi sulla sanoa, että kyllä, otan sinut takaisin tai ei, hylkään sinut. Niin sun olis pakko vaan sanoa tuo suoraan sille ihmiselle.

• Anonyymi

Missä mun pitä sulle se hylkypäätös kertoa? Täälläkö?

• Anonyymi

Kolme on paikalla, joten täten päätetty että hylkäys perutaan. Tule alas sieltä puusta.

• Anonyymi

Välitän sinusta ja tiedän, että sinä haluat minulle hyvää. Minäkin haluan sinulle hyvää. En hylkää. Minä olen onnellinen nyt ja toivon, että saan olla. Toivon, että jonakin päivänä me olisimme vaikka tuttavia. Sinusta tuntuu, että minä roikotan. Itse en ajattele tekeväni niin mutta lupaan tehdä asialle jotain. Se on jossakin kaoottisessa mielessäni oleva juttu. Yritän tehdä sille jotakin, jotta sinä pääsisit elämään omaa elämääsi sellaisena kuin itse haluat. Myös minulla on vaikeaa. Pärjään juuri ja juuri. Kaikilla on tällä hetkellä vaikeaa.
      Toivon, että minuakaan ei hylätä, vaan minullakin olisi paikka olla. Kaipaan jotakin pientä arvostusta. Se tuntuisi niin hyvältä.
      Tästä eteenpäin toimin niin hyvin kuin vain voin. Anteeksi menneisyys. Keneltäkään en estä mitään koskaan. Kateellisuus on ehdoton ei. Hyvyyttä ja valoa kohti.

• Anonyymi

Kiitos.

• Anonyymi

Homå on homå.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      709
      1753
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      272
      918
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      867
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      108
      671
    5. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      32
      591
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      557
    7. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      61
      549
    8. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32
      540
    9. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      42
      522
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37
      520
    Aihe