Tääänkin illalla

Anonyymi-ap

Monet sinkkumiehet suuntaavat baariin juomaan viinaa jotta voivat naisia tavata. sinkkumiehet löytää kumppanin baarista ja siksi baareissa käydäänkin.

T: viinamies

11

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menkää ja juokaa, onpahan eläkkeensaajia sitten vähemmän, kun osa köllöttelee maksapox haudassaan.

-Jasu-

• Anonyymi

Jotain positiivista!

-Jasu-

• Anonyymi

Pitäisköhän pistää puku päälle ja testata auttaako se naisten saantiin? Oon ottanut toisinaan kuvia itsestäni se puku päällä ja täytyy myöntää että on alkanut melkeinpä homottamaan itserakkauteni vuoksi 😅. Kun me puhutaan sinkuista niin me puhutaan samalla automaattisesti siitä että he (minä myös) harrastamme haureutta itsemme kanssa. Jos se ei ole insestiä niin mikä sitten? Se on insestiä mutta sitä ei vain ole demonisoitu yhteiskunnan toimesta. Aseksuaalit ja noufäppääjät ovat sitten vielä oma lukunsa.

• Anonyymi

Olin monesti miesten puku päällä baarissa. Ihan tajuton suosio ja naiset tuli koko ajan iskemään ja pääsin kyllä seksiä harrastamaan. Sain koko ajan naisilta hymyileviä katseita ja naiset tuli juttelee mitä normaalisti ei tule.

• Anonyymi

Raitis mies sensijaan on taas tämänkin viikonlopun ilman naisseuraa.

t. viinamies

• Anonyymi

Totta

• Anonyymi

Niin on myös raitis nainen tämänkin viikonlopun ilman miesseuraa. Mutta siksi onkin parempi itsekunnioitus.

• Anonyymi

jos menee nukkumaan ja on joku satiininen pehmeä peitto niin sen alle uneksimaan unia, ja jooh

• Anonyymi

Eipä pysty, eikä kyllä halutakaan. Ihan muita kissanristiäisiä tänään tiedossa ja viina ei kuulu tilanteeseen.

• Anonyymi

varmaan niin tyttöjäkin houkuttaisi mennä nukkumaan jos joku satiinia pehmoista p3eti

• Anonyymi

Haittaa naisia jos mies juokin limpparia. Ei naisia kiinnosta. Olin pikkujouluissa viime vuonna niin siellä oli paljon naisia. Ovesta kun tulin sisään niin nainen antoi oluen ekaksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      154
      7704
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      218
      5726
    3. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      39
      4628
    4. KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!

Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa
      Hybridi- ja sähköautot
      10
      4246
    5. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      76
      3953
    6. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      32
      3878
    7. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      12
      3001
    8. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      109
      2926
    9. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      73
      2433
    10. Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu
      Maailman menoa
      114
      2342
    Aihe