Monet sinkkumiehet suuntaavat baariin juomaan viinaa jotta voivat naisia tavata. sinkkumiehet löytää kumppanin baarista ja siksi baareissa käydäänkin.
T: viinamies
Tääänkin illalla
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Menkää ja juokaa, onpahan eläkkeensaajia sitten vähemmän, kun osa köllöttelee maksapox haudassaan.
-Jasu-- Anonyymi
Jotain positiivista!
-Jasu-
- Anonyymi
Pitäisköhän pistää puku päälle ja testata auttaako se naisten saantiin? Oon ottanut toisinaan kuvia itsestäni se puku päällä ja täytyy myöntää että on alkanut melkeinpä homottamaan itserakkauteni vuoksi 😅. Kun me puhutaan sinkuista niin me puhutaan samalla automaattisesti siitä että he (minä myös) harrastamme haureutta itsemme kanssa. Jos se ei ole insestiä niin mikä sitten? Se on insestiä mutta sitä ei vain ole demonisoitu yhteiskunnan toimesta. Aseksuaalit ja noufäppääjät ovat sitten vielä oma lukunsa.
- Anonyymi
Olin monesti miesten puku päällä baarissa. Ihan tajuton suosio ja naiset tuli koko ajan iskemään ja pääsin kyllä seksiä harrastamaan. Sain koko ajan naisilta hymyileviä katseita ja naiset tuli juttelee mitä normaalisti ei tule.
- Anonyymi
Raitis mies sensijaan on taas tämänkin viikonlopun ilman naisseuraa.
t. viinamies- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
Niin on myös raitis nainen tämänkin viikonlopun ilman miesseuraa. Mutta siksi onkin parempi itsekunnioitus.
- Anonyymi
jos menee nukkumaan ja on joku satiininen pehmeä peitto niin sen alle uneksimaan unia, ja jooh
- Anonyymi
Eipä pysty, eikä kyllä halutakaan. Ihan muita kissanristiäisiä tänään tiedossa ja viina ei kuulu tilanteeseen.
- Anonyymi
varmaan niin tyttöjäkin houkuttaisi mennä nukkumaan jos joku satiinia pehmoista p3eti
- Anonyymi
Haittaa naisia jos mies juokin limpparia. Ei naisia kiinnosta. Olin pikkujouluissa viime vuonna niin siellä oli paljon naisia. Ovesta kun tulin sisään niin nainen antoi oluen ekaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2795266- 604872
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii963784- 522790
- 222327
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua471898- 1191819
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991556- 711115
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531104