Monet sinkkumiehet suuntaavat baariin juomaan viinaa jotta voivat naisia tavata. sinkkumiehet löytää kumppanin baarista ja siksi baareissa käydäänkin.
T: viinamies
Tääänkin illalla
11
65
Vastaukset
- Anonyymi
Menkää ja juokaa, onpahan eläkkeensaajia sitten vähemmän, kun osa köllöttelee maksapox haudassaan.
-Jasu-- Anonyymi
Jotain positiivista!
-Jasu-
- Anonyymi
Pitäisköhän pistää puku päälle ja testata auttaako se naisten saantiin? Oon ottanut toisinaan kuvia itsestäni se puku päällä ja täytyy myöntää että on alkanut melkeinpä homottamaan itserakkauteni vuoksi 😅. Kun me puhutaan sinkuista niin me puhutaan samalla automaattisesti siitä että he (minä myös) harrastamme haureutta itsemme kanssa. Jos se ei ole insestiä niin mikä sitten? Se on insestiä mutta sitä ei vain ole demonisoitu yhteiskunnan toimesta. Aseksuaalit ja noufäppääjät ovat sitten vielä oma lukunsa.
- Anonyymi
Olin monesti miesten puku päällä baarissa. Ihan tajuton suosio ja naiset tuli koko ajan iskemään ja pääsin kyllä seksiä harrastamaan. Sain koko ajan naisilta hymyileviä katseita ja naiset tuli juttelee mitä normaalisti ei tule.
- Anonyymi
Raitis mies sensijaan on taas tämänkin viikonlopun ilman naisseuraa.
t. viinamies- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
Niin on myös raitis nainen tämänkin viikonlopun ilman miesseuraa. Mutta siksi onkin parempi itsekunnioitus.
- Anonyymi
jos menee nukkumaan ja on joku satiininen pehmeä peitto niin sen alle uneksimaan unia, ja jooh
- Anonyymi
Eipä pysty, eikä kyllä halutakaan. Ihan muita kissanristiäisiä tänään tiedossa ja viina ei kuulu tilanteeseen.
- Anonyymi
varmaan niin tyttöjäkin houkuttaisi mennä nukkumaan jos joku satiinia pehmoista p3eti
- Anonyymi
Haittaa naisia jos mies juokin limpparia. Ei naisia kiinnosta. Olin pikkujouluissa viime vuonna niin siellä oli paljon naisia. Ovesta kun tulin sisään niin nainen antoi oluen ekaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704908Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202592Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571675- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171057Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71985IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875