Olettekos miettineet, että jos ostatte vaikka banaaneja, niin miksi maksaa banaanin kuorista, kun banaanin kuoret painaa vähintään mitä banaani, joka syödään, miks pitäs maksaa kuorista, joita ei voi edes syödä.
En ole mitannut banaanin ja kuorien painoa, mutta kun kaikki on nyt niin kallista, niin ei rahaa mihinkään turhaan viitiis laittaa.
Ei se ole mitään varastamista, jos kuorii banaanin ja jättää kuoret kauppaan.
Laittaa kuoritun banaanin muoviseen kevyeen pakkaukseen ja punnitsee, kuten kuorellisetkin banaanit ja tulostettu hintalappu sitten pakkaukseen.
Banaaneissa on yleensä paksut kuoret ja itse banaani on paljon pienempi, kuin kuoret.
Jospa banaanit kuorisi kaupassa
11
193
Vastaukset
Säilyy paremmin ne omat kuoret päällä. Avattu pakkaus on ostopäätös. Eli ei onnistu.
- Anonyymi
On se pussiin pantu ja punnittu banaani ostospäätös kuorineensakin.
Miksi asiakas, jos ostaa puristettua appelsiinimehua, niin pitää maksaa siitä mehutörpöstä, jonka hinta on moninkertainen verrattuna, jos punnitsisi appelsiinien hinnalla sen mehun.
- Anonyymi
Tuossa on joitakin vinkkejä: Jos banaaninkuorien syöminen ei houkuttele, niitä voi käyttää myös näin:
Kiillota banaaninkuorilla nahkakengät.
Tee itse lannoite huonekasveille. Liota banaaninkuoria vedessä muutaman päivän ajan ja kastele seoksella kodin kasvit.
Hoida aknea ja vähennä ryppyjä. ...
Kiillota hopeakorut - Anonyymi
Höh. Minä ainakin olen aina kuorinut banaanit, porkkanat ja apelsiinit kaupassa.
Kookospähkinä tuotti ongelmia, mutta siitäkin selvisin, koska voimaa on.
>simiti<- Anonyymi
Sama. Mallasjuomat kans voi juoda kaupassa niin säästyy kantamisen vaiva.
Vessapapereita voisi testata kaupassa. Kai ostajalla on oikeus ennen ostopäätöstä kokeilla onko perspyyhe oikeasti pehmeä ja silkkinen.
- Anonyymi
Samalla logiikalla voisi kaikki tuotteiden pakkausmateriaalit jättää kauppaan. Repisi vaan sieltä muovin ja pahvin keskeltä sen olennaisen mukaansa. Kuten nyt vaikka tuotejoulukalentereista. Tai pyykinpesuaineista. Tai oluista. Kun en haluu maksaa siitä epäolennaisesta.
- Anonyymi
Höps, höps. ei muita tuotteita, kuten pyykinpesuainetta osteta tuotteen painon mukaan, kuten banaaneita.
Ethän sä leipäpakkasta avaa ja jätä tyhjää leipäpussia kauppaan ja leipäviipaleita vie kassalle, että mä maksan vain leivistä.
Ei muiden tuotteiden pakkausten kuorista mitään makseta, vain hedelmien kuorista maksat vuodessa satoja euroja, jos ostat hedelmiä paljon.
- Anonyymi
Olen miettinyt, että jos banaanin söisi kaupassa, niin sittenhän se ei maksaisi mitään.
- Anonyymi
-katsoin tuota tyttöjen jääkekkosta, jääkeikkoa, aika voimakkaita tyttöjä heh
- Anonyymi
Hei ! EI saa kuoria kaupassa, ne pitää maksaa !varastaa ei saa sitä paitsi banaaneja voi pakastaa tehdä Hyvää shmootiteta
- Anonyymi
Yksi päivä erehdyin menemään ääs kauppaan. Yksi pieni vesimeloni 8 ekee😵💫😟😒jäi sinne
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202313Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2361739Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071267- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh34666