Jospa banaanit kuorisi kaupassa

Anonyymi-ap

Olettekos miettineet, että jos ostatte vaikka banaaneja, niin miksi maksaa banaanin kuorista, kun banaanin kuoret painaa vähintään mitä banaani, joka syödään, miks pitäs maksaa kuorista, joita ei voi edes syödä.
En ole mitannut banaanin ja kuorien painoa, mutta kun kaikki on nyt niin kallista, niin ei rahaa mihinkään turhaan viitiis laittaa.
Ei se ole mitään varastamista, jos kuorii banaanin ja jättää kuoret kauppaan.
Laittaa kuoritun banaanin muoviseen kevyeen pakkaukseen ja punnitsee, kuten kuorellisetkin banaanit ja tulostettu hintalappu sitten pakkaukseen.
Banaaneissa on yleensä paksut kuoret ja itse banaani on paljon pienempi, kuin kuoret.

11

193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Säilyy paremmin ne omat kuoret päällä. Avattu pakkaus on ostopäätös. Eli ei onnistu.

• Anonyymi

On se pussiin pantu ja punnittu banaani ostospäätös kuorineensakin.
        Miksi asiakas, jos ostaa puristettua appelsiinimehua, niin pitää maksaa siitä mehutörpöstä, jonka hinta on moninkertainen verrattuna, jos punnitsisi appelsiinien hinnalla sen mehun.

• Anonyymi

Tuossa on joitakin vinkkejä: Jos banaaninkuorien syöminen ei houkuttele, niitä voi käyttää myös näin:
      Kiillota banaaninkuorilla nahkakengät.
      Tee itse lannoite huonekasveille. Liota banaaninkuoria vedessä muutaman päivän ajan ja kastele seoksella kodin kasvit.
      Hoida aknea ja vähennä ryppyjä. ...
      Kiillota hopeakorut

• Anonyymi

Höh. Minä ainakin olen aina kuorinut banaanit, porkkanat ja apelsiinit kaupassa.

Kookospähkinä tuotti ongelmia, mutta siitäkin selvisin, koska voimaa on.

>simiti<

• Anonyymi

Sama. Mallasjuomat kans voi juoda kaupassa niin säästyy kantamisen vaiva.

Vessapapereita voisi testata kaupassa. Kai ostajalla on oikeus ennen ostopäätöstä kokeilla onko perspyyhe oikeasti pehmeä ja silkkinen.

• Anonyymi

Samalla logiikalla voisi kaikki tuotteiden pakkausmateriaalit jättää kauppaan. Repisi vaan sieltä muovin ja pahvin keskeltä sen olennaisen mukaansa. Kuten nyt vaikka tuotejoulukalentereista. Tai pyykinpesuaineista. Tai oluista. Kun en haluu maksaa siitä epäolennaisesta.

• Anonyymi

Höps, höps. ei muita tuotteita, kuten pyykinpesuainetta osteta tuotteen painon mukaan, kuten banaaneita.
        Ethän sä leipäpakkasta avaa ja jätä tyhjää leipäpussia kauppaan ja leipäviipaleita vie kassalle, että mä maksan vain leivistä.
        Ei muiden tuotteiden pakkausten kuorista mitään makseta, vain hedelmien kuorista maksat vuodessa satoja euroja, jos ostat hedelmiä paljon.

• Anonyymi

Olen miettinyt, että jos banaanin söisi kaupassa, niin sittenhän se ei maksaisi mitään.

• Anonyymi

-katsoin tuota tyttöjen jääkekkosta, jääkeikkoa, aika voimakkaita tyttöjä heh

• Anonyymi

Hei ! EI saa kuoria kaupassa, ne pitää maksaa !varastaa ei saa sitä paitsi banaaneja voi pakastaa tehdä Hyvää shmootiteta

• Anonyymi

Yksi päivä erehdyin menemään ääs kauppaan. Yksi pieni vesimeloni 8 ekee😵‍💫😟😒jäi sinne

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2313
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      236
      1739
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      307
      1267
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      959
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      925
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      834
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      825
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      35
      747
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      683
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      34
      666
    Aihe