Kyssäriä...

Anonyymi-ap

Tuli tässä mieleen, että jos tilaisi jostain ulkomaiselta sivustolta esim. pikatestoa pienen määrän vaikkapa andriol testocaps tms. niin tulisiko mahdollisesti perille, niin että maksaisi ensin tuotteen ja pistäisi osoitteeksi poste restanten ja pakettiautomaatin osoitteen, ja nimihän voi silloin olla keksitty. ei varmastikaan jäisi kiinni, mutta jos tulliin narahtaan, niin vain rahat menee.
JOskushan ne tulee läpikin, mutta mistä kannattaisi tilata, jos mitään mahista tossa olisi?
Ei ole suhteita ja ostaisin kyl, jos tietäis mistä.
Onko tiedossa muuten "silkkitiellä" vielä mitään uutta sivustoa, josta saisi Suomen sisältä tilattua? vai onko kaikki mennyt puihin.

2

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ruiskuja ja neulojakin löytyy 2 uutta lootaa ( sairaalasta tilasin aiemmin kun käytin ). tekniikka ja kaikki hallussa mutta perkele kun on roinat loppu.

    • Anonyymi

      Kyllähän nykyään ihan terveyskeskuksen yleislääkäritkin ymmärtää roinan päälle ja suurin ongelmasi on, että mitä laitetaan kun lääkäri tämän terävän kysymyksen esittää. Silloin jos et osaa vastata niin lääkäri rävähtään nauruun, että mikä pelle tämä on kun ei edes tiedä mitä on hakemassa. Ei tule roinaa silloin. Itse otan yleensä Sustanon 1500mg viikossa ja penkki on noussu 50kg --> 250kg kolmessa kuukaudessa. Välillä otan vähän insua ja IGF1:stä mutta nämä on vaan palleja varten.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1593
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      938
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe