Niin, miksi niitä vedät? Jos sulla on mielenterveysongelmia niin silloin lopetat päihteet seinään. Ja jos siihen et pysty niin korvaa ne vähemmän haitallisella kamalla. Tykkäsin liikaa alkoholista kun ikävöin mielitiettyäni mutta sitten vain päätin että you know what?, nyt riittää tämä itseni tuhoaminen ja mieleni myrkyttäminen. Viekkareita ei edes ollut vaikka vedin kännit lähes joka viikko useamman vuoden ajan, ehkä vain hieman univaikeuksia joita oli kuitenkin jo muutenkin mm. yksinäisyyden takia.
Miksi vedät huumeita?
17
58
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka sellaisia vetää ? Tuskin palstalle eksyy.
- Anonyymi
Liikaa vaivaa. Helpompi hommata vaan kunnon pelikone niillä viinarahoilla. Pelejä riittää loputtomiin :)
- Anonyymi
Psykedeelit ovat mielenkiintoisia. Avartavat mieltä ja eheyttävät aivoja. Tekevät elämästä elämisen arvoista.
Ja melko varmasti pian laillisia lääkinnällisessä käytössä, ainakin valvotussa käytössä.
randombypasser kirjoitti:
Ja melko varmasti pian laillisia lääkinnällisessä käytössä, ainakin valvotussa käytössä.
Toivottavasti ovat.
PalstaRinssi kirjoitti:
Toivottavasti ovat.
Kyllä varmaan, maailmalla mennään jo tutkimuksissa sen verran pitkällä ja nyt loppuvuodesta alkoi useampi uusi tutkimus, niitten maita en nyt muista, mutta arvaisin Ruotsi, Hollanti ja iso-Britannia.
Tuosta on tullut luettua jonkin verran ja vaikuttaa varsin lupaavalta.randombypasser kirjoitti:
Kyllä varmaan, maailmalla mennään jo tutkimuksissa sen verran pitkällä ja nyt loppuvuodesta alkoi useampi uusi tutkimus, niitten maita en nyt muista, mutta arvaisin Ruotsi, Hollanti ja iso-Britannia.
Tuosta on tullut luettua jonkin verran ja vaikuttaa varsin lupaavalta.Joo aihe on todella tuttu itsellenikin ja kiinnostava.
PalstaRinssi kirjoitti:
Joo aihe on todella tuttu itsellenikin ja kiinnostava.
Toimisi hyvin myös viihdekäytössä, olen kertaalleen parikymppisenä kokeillut näitä kotimaisia taikasieniä ja kivaa oli.
randombypasser kirjoitti:
Toimisi hyvin myös viihdekäytössä, olen kertaalleen parikymppisenä kokeillut näitä kotimaisia taikasieniä ja kivaa oli.
On tullut testattua jos jonkinlaista. Mielenkiintoisia kokemuksia.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ja sit sä haluut lestan? Hämärää.
Anonyymi kirjoitti:
Ja sit sä haluut lestan? Hämärää.
Minä näen hänessä ihmisen, en uskontoa. En myöskään koe, että olen mikään narkki, jos omaan muutaman todella henkisen kokemuksen näistä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minä näen hänessä ihmisen, en uskontoa. En myöskään koe, että olen mikään narkki, jos omaan muutaman todella henkisen kokemuksen näistä.
Jos saisit sen, et vois käyttää edes holii, eiks?
Anonyymi kirjoitti:
Jos saisit sen, et vois käyttää edes holii, eiks?
Tosi harvoin käytän sitäkin, eikä ole minkäänlaista ongelmaa siitä muodostunut koskaan. Ei ole mitään pakollista ollut. Ei mulla ole mitään käsitystä millaista hänen kanssaan olisi. Kun ei olla edes juteltu ja tutustuttu paremmin.
PalstaRinssi kirjoitti:
Prinssi, uutinen Yleltä tänään aiheeseen liittyen:
https://yle.fi/a/74-20004397
Hommat etenevät, vaikka hitaamminkin 😁randombypasser kirjoitti:
Prinssi, uutinen Yleltä tänään aiheeseen liittyen:
https://yle.fi/a/74-20004397
Hommat etenevät, vaikka hitaamminkin 😁Hienoa. Kyllä ne etenee onneksi. Kunhan siitä stigmasta päästäisiin. Tällaiset jutut auttaa siinä. Kiitos linkistä. 😊
PalstaRinssi kirjoitti:
Hienoa. Kyllä ne etenee onneksi. Kunhan siitä stigmasta päästäisiin. Tällaiset jutut auttaa siinä. Kiitos linkistä. 😊
Kyllä se stigma laimenee, kun saadaan tieteellisiä tutkimustuloksia ja jossain päin maailmaa hoidot käyntiin. Mutta aikaa tulee menemään, ainakin ennen kuin saadaan nuo Suomessa hoitokäyttöön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5701957- 93960
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18947Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2777Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 69728
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74668- 65553