Oletteko miettineet

Anonyymi-ap

Millaisia todellisuudessa olette ja minkälaisen kumppanin tarvitsette?

Itse olen taidetta ja kauneutta rakastava hedonisti, käytän päihteitä syön hyvin ja makaan sohvalla. Aina kun mahdollista harrastan seksiä.

Sen lisäksi sporttaan säännöllisesti ja tämä liittyy tuohon taiteeseen ja kauneuteen. Haluan näyttää parhaimmalta minältä ja rakastan kroppaani ja aivojani. Mutta keho siis täydellinen siksi koska arvostan kauneutta.

Luonteeltani olen työnarkomaani enkä voi sietää pummeja tai laiskoja.

Oletko sinä se oikea?

70

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos etsit samankaltaista, kuin itse kerrot olevasi, tuskin löydät, mutta jos palaat maan päälle, sinulla on mahdollisuuksia kuten muillakin. 🌹👀

      • Anonyymi

        Miksi luulet ettei minun kaltaista ole toista???

        Olen sen verran ymmärtänyt että kumppanin pitää olla samat arvot ja saman huumorintajun omaava. Eikä tietenkään tule mitään jos toinen on vaikka laiska ja vaan lihoo.


      • Anonyymi

        Bacchustako veikkaat? :)


    • Anonyymi

      Kyllä olen tämänkin arvoituksen ratkaissut ja vastaus on niin karu, että olen katsonut parhaimmaksi unohtaa sen.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Kerro lisää? Oletko vain päätynyt keinovaginaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää? Oletko vain päätynyt keinovaginaan?

        Juurihan sanoin: Olen unohtanut sen.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan sanoin: Olen unohtanut sen.

        -keinovaginamies-

        Onko keinovaginakin unohtunut kaapin pohjille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko keinovaginakin unohtunut kaapin pohjille?

        En ole sentäs niin dementoitunut.
        Ja uusiahan voi aina tilata jos vanhat hukkaantuu. Vaihtelu virkistää sanoo keppikoneen kuljettaja :)

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Tuosta voi lukea rivien välistä, että raha-asiat eivät ole sinulle kovin tärkeitä.

      🦄

      • Anonyymi

        Ei koska rahaa riittää eikä ihan kohta lopu.


      • Anonyymi

        Tekikö pummien ja laiskojen parjaaminen tästä provosta ns legitin mielessäsi vai jokin muu seikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekikö pummien ja laiskojen parjaaminen tästä provosta ns legitin mielessäsi vai jokin muu seikka?

        En koskaan ota kantaa siihen, onko jokin teksti provokaatiota vai ei, kunhan se on kirjoitettu Suomen lain ja palstan sääntöjen mukaisesti. Muulla ei ole minulle merkitystä.

        Olen myös useampaan otteseen palstalla tuonut ilmi, etten koskaan ole väittänyt, etten itse ikinä kirjoittelisi provokaatioita.

        Muilta osin tein aloituksesta vain seuraavat johtopäätökset:

        1) Esteettisten arvojen runsas korostaminen tapahtuu yleensä joidenkin muiden arvojen, yleensä ainakin taloudellisten, kustannuksella.

        2) Työnarkomania on signaali tehottomasta työnteosta joko yksilö-, organisaatio- tai ammattialatasolla.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koskaan ota kantaa siihen, onko jokin teksti provokaatiota vai ei, kunhan se on kirjoitettu Suomen lain ja palstan sääntöjen mukaisesti. Muulla ei ole minulle merkitystä.

        Olen myös useampaan otteseen palstalla tuonut ilmi, etten koskaan ole väittänyt, etten itse ikinä kirjoittelisi provokaatioita.

        Muilta osin tein aloituksesta vain seuraavat johtopäätökset:

        1) Esteettisten arvojen runsas korostaminen tapahtuu yleensä joidenkin muiden arvojen, yleensä ainakin taloudellisten, kustannuksella.

        2) Työnarkomania on signaali tehottomasta työnteosta joko yksilö-, organisaatio- tai ammattialatasolla.

        🦄

        Kommentoin sivusta. Olen samaa mieltä, että estetiikka korostaminen tapahtuu joidenkin muiden arvojen kustannuksella. Kodin rakentamisessa se voi tarkoittaa hulvatonta rahan käyttöä. Oman kehon kanssa treenaamista peilin edessä hauista uhkaillen, ja myös oman ulkonäön laittamista parisuhteen ja ihmissuhteiden edelle. Puolison suhteen kauneuden korostaminen taas usein tarkoittaa, että jostain muusta on luovuttava (kauniita missikroppaisia ei ole paljon tarjolla),, esim, ekonominen asema, älykkyys, luonteen hankaluus, kova tai ulkoisiin asioihin keskittyvä arvomaailma tai jopa aidot tunteet. Tai sitten käy hyvä tuuri ja saa kaiken mitä haluaakin.

        Työnarkomania voi olla myös sisäisestä riittämättömyyden tunteesta (jota pitää ruokkia menestyksellä) tai tunnollisuudesta johtuvaa.


    • Anonyymi

      Kyllähä säe siltä kuulostaa, että sinä et tarvitse kumppania ollenkaan, vaan tahdottoman egosi jatkeen.

      • Anonyymi

        Tuo voi olla totta. Ehkä palkkaan vaan siivoajan. Me naiset ei aina oikein tiedetä mihin sitä miestä varsinaisesti tarvitaan nykypäivänä kaupungissa.


      • Anonyymi

        Mun horoskooppimerkissä sanotaan näin:

        Sinä tarvitset täydellisen vastakohdan itsestäsi. Sinä tarvitset jonkun, joka tekee kompromisseja koko ajan, jonkun, jonka kanssa on helppoa.

        Sinä tarvitset jonkun tunteellisen.

        Sinä tarvitset jonkun, joka tuntee tarpeesi täysin. Sinun sielunkumppanisi tietää, kuinka puhua sinulle.

        Tuo ihminen tietää tarkalleen, mitä tunnet ja mitä tulee sanoa sinulle oikealla hetkellä. Sinä tarvitset jonkun erilaisen, mutta sopivan.


    • Haluaisitko juuri miehen? Oletko ajatellut, että vastaavan kaltainen sielunkumppani voisi löytyä naisesta? Mahdollisesti jooa todennäköisemmin kuin miehestä.

      • Anonyymi

        Toi on ihan fiksu kysymys. Huomenna tulee taas nainen ja meiän yhteiselo aina yhtä juhlaa. Mut hänel mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi on ihan fiksu kysymys. Huomenna tulee taas nainen ja meiän yhteiselo aina yhtä juhlaa. Mut hänel mies.

        Kannattaa tutkailla sisintä ja pohtia voisiko nainen olla mahdollinen vaihtoehto kumppaniksi. Uskoisin, että varmemmin löydät omiin toiveisiisi sopivan persoonan naisista.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kannattaa tutkailla sisintä ja pohtia voisiko nainen olla mahdollinen vaihtoehto kumppaniksi. Uskoisin, että varmemmin löydät omiin toiveisiisi sopivan persoonan naisista.

        Naisten kanssa henkisellä tasolla rauha ja harmonia ja ollaan samalla aaltopituudella. Miesten kanssa ei, tai miehet joutuu näyttelemään mikä ei kiva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisten kanssa henkisellä tasolla rauha ja harmonia ja ollaan samalla aaltopituudella. Miesten kanssa ei, tai miehet joutuu näyttelemään mikä ei kiva.

        Kuulostaa siltä, että ainakin henkisesti nainen olisi sopivampi kumppani sinulle. Sitten jää tietysti vielä arkielämä, miten se ehkä sujuisi naisen kanssa sekä tietenkin seksi, onko haluja naiseenkin vai ainoastaan mieheen.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kuulostaa siltä, että ainakin henkisesti nainen olisi sopivampi kumppani sinulle. Sitten jää tietysti vielä arkielämä, miten se ehkä sujuisi naisen kanssa sekä tietenkin seksi, onko haluja naiseenkin vai ainoastaan mieheen.

        Uskon että naiset siistejä, laittautuvia, lempeitä, huolehtivia. Esim nainen laittoi viimeksi täällä tukkaani kiharalle koska halusi tehdä niin. Mies pitäisi pakottaa kaikkeen eikä se ole kivaa varmasti miehellekään.
        Seksiä naisen kanssa en oo koskaan kokeillu. Se mistä kiihotun on klitoris ja nännit ja näihin miehet ei ymmärrä keskittyä. Olin pari vuotta suhteessa ja hän kyllä osasi kädellä tehdä klitorisorgasmeja tuosta vaan mutta rintoja lähinnä "lääppi" toisinaan vaikka olin kertonut että saan nänniorgasmeja. Usein miehet ei välitä naisen nautinnosta ja jos välittävät niin siihen syynä esim pieni penis. Kerran yksi jolla pieni penis nuoli tunnin alapäätäni vain "kompensoidakseen" tätä puutosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että naiset siistejä, laittautuvia, lempeitä, huolehtivia. Esim nainen laittoi viimeksi täällä tukkaani kiharalle koska halusi tehdä niin. Mies pitäisi pakottaa kaikkeen eikä se ole kivaa varmasti miehellekään.
        Seksiä naisen kanssa en oo koskaan kokeillu. Se mistä kiihotun on klitoris ja nännit ja näihin miehet ei ymmärrä keskittyä. Olin pari vuotta suhteessa ja hän kyllä osasi kädellä tehdä klitorisorgasmeja tuosta vaan mutta rintoja lähinnä "lääppi" toisinaan vaikka olin kertonut että saan nänniorgasmeja. Usein miehet ei välitä naisen nautinnosta ja jos välittävät niin siihen syynä esim pieni penis. Kerran yksi jolla pieni penis nuoli tunnin alapäätäni vain "kompensoidakseen" tätä puutosta.

        Kyllä vain, nainen ymmärtää helposti kuinka mukavaa on laittautua ja toisaalta laittaa toista naista.

        Sinällään seksin osalta nainen voisi olla sinulle ideaali, toinen nainen todellakin ymmärtää kun kerrot mieltymyksistäsi, ei ole mahdollisuuttakaan ettei ymmärtäisi. Ja etteikö osaisi myös koskettaa oikealla tavalla, viimeistään kun annat suuntaviivoja millaisesta kosketuksesta itse nautit.

        Itselle naisen nautinto on jos nyt ei parasta seksissä, niin todella kivaa, on upeaa päästä antamaan naiselle orgasmi ja sitten nauttia siinä vierellä. Joskus tosin mennä vähän överiksi useamman orgasmin kanssa ja oma kiihotus vähenee, mutta se ei haittaa kun saa nautintoa sen kumppaniin nautinnosta.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kyllä vain, nainen ymmärtää helposti kuinka mukavaa on laittautua ja toisaalta laittaa toista naista.

        Sinällään seksin osalta nainen voisi olla sinulle ideaali, toinen nainen todellakin ymmärtää kun kerrot mieltymyksistäsi, ei ole mahdollisuuttakaan ettei ymmärtäisi. Ja etteikö osaisi myös koskettaa oikealla tavalla, viimeistään kun annat suuntaviivoja millaisesta kosketuksesta itse nautit.

        Itselle naisen nautinto on jos nyt ei parasta seksissä, niin todella kivaa, on upeaa päästä antamaan naiselle orgasmi ja sitten nauttia siinä vierellä. Joskus tosin mennä vähän överiksi useamman orgasmin kanssa ja oma kiihotus vähenee, mutta se ei haittaa kun saa nautintoa sen kumppaniin nautinnosta.

        Sehän seksissä ihan parasta onkin, sillon kun siihen ryhtyy, se kumppanin mielihyvä. Mullakin se on ihan ensimmäinen asia mistä nautin, mikä vaikuttaa myös siihen nautinko minä siitä läheisyydestä.

        Mikään ei ole niin ihanaa, kun nähdä toisen nauttivan minusta, mitä ikinä teenkin hänen ilokseen. Siihen liittyy vahvasti tunteetkin.

        Oma hyvä mieli kulkee niin vahvasti siinä mukana, miten onnellinen kumppani suhteessa kanssani on. Jis hän on onneton, minä riudun, jos hän on onnellinen ja elämää täynnä, minäkin saan hymyn korviin ja olen elämäni voimissani.

        -Jasu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän seksissä ihan parasta onkin, sillon kun siihen ryhtyy, se kumppanin mielihyvä. Mullakin se on ihan ensimmäinen asia mistä nautin, mikä vaikuttaa myös siihen nautinko minä siitä läheisyydestä.

        Mikään ei ole niin ihanaa, kun nähdä toisen nauttivan minusta, mitä ikinä teenkin hänen ilokseen. Siihen liittyy vahvasti tunteetkin.

        Oma hyvä mieli kulkee niin vahvasti siinä mukana, miten onnellinen kumppani suhteessa kanssani on. Jis hän on onneton, minä riudun, jos hän on onnellinen ja elämää täynnä, minäkin saan hymyn korviin ja olen elämäni voimissani.

        -Jasu-

        Oon joskus miettinyt sitäkin, että ehkäpä mua ei seksi kiinnosta niin siksikään, kun ihmiset harrastaa sitä kuin paskallakäyntiä. Sisään ulos ja tekohymy ja takas uutisten ääreen.

        Arkista kunhan nyt on alta pois. Laatu ja tunnelataus on kans mitä sattuu paskaa.

        -Jasu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon joskus miettinyt sitäkin, että ehkäpä mua ei seksi kiinnosta niin siksikään, kun ihmiset harrastaa sitä kuin paskallakäyntiä. Sisään ulos ja tekohymy ja takas uutisten ääreen.

        Arkista kunhan nyt on alta pois. Laatu ja tunnelataus on kans mitä sattuu paskaa.

        -Jasu-

        Iso osa kouhkaa siitä, panostamatta kuitenkaan toisiinsa. Myös seksissä. Meneehän siitä silloin maku tykkänään.

        -Jasu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän seksissä ihan parasta onkin, sillon kun siihen ryhtyy, se kumppanin mielihyvä. Mullakin se on ihan ensimmäinen asia mistä nautin, mikä vaikuttaa myös siihen nautinko minä siitä läheisyydestä.

        Mikään ei ole niin ihanaa, kun nähdä toisen nauttivan minusta, mitä ikinä teenkin hänen ilokseen. Siihen liittyy vahvasti tunteetkin.

        Oma hyvä mieli kulkee niin vahvasti siinä mukana, miten onnellinen kumppani suhteessa kanssani on. Jis hän on onneton, minä riudun, jos hän on onnellinen ja elämää täynnä, minäkin saan hymyn korviin ja olen elämäni voimissani.

        -Jasu-

        Kyllä, se on todellinen ilo katsoa sitä nautintoa ja nauttia siitä, sekä toki nauttia omasta fyysisestä kokemuksestaan. Niin sen kai kuuluisi mennäkin ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon joskus miettinyt sitäkin, että ehkäpä mua ei seksi kiinnosta niin siksikään, kun ihmiset harrastaa sitä kuin paskallakäyntiä. Sisään ulos ja tekohymy ja takas uutisten ääreen.

        Arkista kunhan nyt on alta pois. Laatu ja tunnelataus on kans mitä sattuu paskaa.

        -Jasu-

        Jep, tämä on ongelma, iso ongelma. Lauantaina saunan jälkeen klo 19, pimeässä makuuhuoneessa kymmenen minuuttia, sitten jääkaapista kalja käteen ja telkkarin ääreen.
        Romantiikkaa, vau...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jep, tämä on ongelma, iso ongelma. Lauantaina saunan jälkeen klo 19, pimeässä makuuhuoneessa kymmenen minuuttia, sitten jääkaapista kalja käteen ja telkkarin ääreen.
        Romantiikkaa, vau...

        Juu, itte en millään viittis mitään vöhänkän arvokasta ja tunteikasta harrastaa, kuin paskallakäyntiä. Mielummin kokonaan ilman sitten. Ei edes kiinnosta, jos se on muidollisuus eikä aito halu kohdata toisensa ja toistensa syvimmät sopukat.

        -Jasu-


    • Ja olet kenties yrittänyt sohrata useamman lampun valaisimeen kytkentää maallikkona? 🤔

      • Anonyymi

        Olen yksin asentanut lamput koko elämäni., joskus olen joutunut googlea apuna käyttämään.
        Nykyään on tosi vaikea ku pistorasia et mitenköhän blondi työntäs kattovalaisimen pistorasiaan. Tosi vaikeaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen yksin asentanut lamput koko elämäni., joskus olen joutunut googlea apuna käyttämään.
        Nykyään on tosi vaikea ku pistorasia et mitenköhän blondi työntäs kattovalaisimen pistorasiaan. Tosi vaikeaa.

        No valaisimen töpö on aiks paljon pienrmpi kuin seinäpistorasiaan tarkoitettu, että ei taida onnistua.. ja syystäkin. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No valaisimen töpö on aiks paljon pienrmpi kuin seinäpistorasiaan tarkoitettu, että ei taida onnistua.. ja syystäkin. 😁

        Mitä jokellat? Kattovalaisimet laitetaan pistirasiaan kattoon ihan samaan tyyliin ku telkka seinään. Naps vaan. Enää ei oo niitä johtoja ja sokeripaloja niinku entisaikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jokellat? Kattovalaisimet laitetaan pistirasiaan kattoon ihan samaan tyyliin ku telkka seinään. Naps vaan. Enää ei oo niitä johtoja ja sokeripaloja niinku entisaikaan.

        No riippuu ihan taloudesta...jossain on uudenlaiset kattorasiat, joissain vaan sokeripalat ja koukkukansi. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No riippuu ihan taloudesta...jossain on uudenlaiset kattorasiat, joissain vaan sokeripalat ja koukkukansi. 😁

        Ei kannata asua vanhoissa taloissa, sitäpaitsi niihinkin voidaan laittaa valaisinpistorasiat. Nykysin siis näin tehdään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata asua vanhoissa taloissa, sitäpaitsi niihinkin voidaan laittaa valaisinpistorasiat. Nykysin siis näin tehdään.

        Minullskin on, mutta kaikki ei näe siihen tarvetta. Eikä ole pakollista.


      • Disseisback kirjoitti:

        Minullskin on, mutta kaikki ei näe siihen tarvetta. Eikä ole pakollista.

        Ja minun tönö on valmistunut -48-50. 😁

        Itse olen asentanut kattovalaisinpitorasist kyllä tänne. Joku vuokranantaja ei samaa edes mieti joskus.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Minullskin on, mutta kaikki ei näe siihen tarvetta. Eikä ole pakollista.

        Sitä mukaan kun remontoidaan vanhempia kerrostaloja, usein myös korjataan tuo asia.


      • Anonyymi

        En oo yrittänyt vielä, enkä taida viittiä yrittääkkään. Tuola se vintissä odottaa parempia aikoja.

        Sain kyllä hyvän vihjeen edullisesta sähköpajasta.

        Ei mitkään nää asiat nyt niin nopeasti liiku. Sitä pitää miettiä, nitä sen kans tekee, vai tekeekö mitään ja mitä tekee jos tekee ja mitä sitten tekee jossei tee:)

        Ei ap.


    • Anonyymi

      Tuolla Tunteet puolella taitaa pyöriä yksi melko sinun lainen. Liekkö eksyisi tänne.

    • Anonyymi

      Aloittajan kaltainen on aika paljon juuri naisten haluama heppu. Kun sen kirjoittaa auki, se näyttää rumalta. Luulen että sinulla on vientiä, kun et tietenkään kerro mikä olet, olet vaan juuri tuollainen.
      Tuosta joku saa väärään käsitysken, että käytät Paljon päihteitä ja syöt Liian pajon kun syöt Hyvin ja Makaat vaan. Sitä kannattaisi täsmentää viimeistään kahden kesken. Ei voi olla noin, jos kroppasi on kunnossa, käyt salilla ja olet tyytyväinen kroppaasi ja olet työnarkomaani.
      Minäkin olen jokseenkin tuommoinen, paitsi alkoholin käytön olen jättänyt tyystin ja muita päihteitä en ole koskaan käyttänytkään.
      Ei kannata lukea ihan just niin kun on kirjoitettu. Olet varmaan tutustumisen arvoinen, mutta minulla on jo heppu joka ei suostunut äänestämään, kun ei löytänyt haluamastaan puolueesta haluamillaan arvoilla varustettua ehdokasta. Ne arvot ei olleet kovin leppoisat. Olen varma että eivät ne todellisia olekaan, heput ovat kaltaisiasiasi mutta jos ne laittaisi julki, ei tippuisi ääniä.

    • Anonyymi

      Ittenilainen oikeasti olen ja kumppania en tartte välttis ollenkaan, mutta kun olen niin heikko että rakastun ja rakastuttuani tykkään olla toisen kanssa elämää jakaen.

      -Jasu-

    • Anonyymi

      Mikähän lie huijari tämäkin!

      • Anonyymi

        Ite oot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oot

        Eli huijarin aloitus. Ei jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli huijarin aloitus. Ei jatkoon.

        Ihanko tosissaan nyt sadattelet tätä provoa? Oletko tullut vastaavien naista performoivien provojen huijaamaksi?


    • Anonyymi

      Työnarkomania on kyllä tosi paha nou-nou ja muutenkin tollanen suorittaja-asenne.

      • Anonyymi

        Laiskat ei menesty. Toimeliaat saa kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laiskat ei menesty. Toimeliaat saa kaiken.

        Jotkut uskoo vielä tohon propagandaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut uskoo vielä tohon propagandaan.

        kunnon orja on ylpeä menestyksestään 😅


    • Anonyymi

      Mäkin olen jonkin verran samoin ajatteleva, mutta iän myötä tullut armeliaammaksi itselleni ja muille.

    • Anonyymi

      Olen nainen joka näkee sinut nm. kirpelana ja nm. harmiksena yhtä aikaa samanaikaisesti. Kauneutta ja rumuutta, siinä mielessä mitä yleensä pidetään kauniina ja rumana. Pahoittelen nimimerkkien ryöstöstä ja väärinkäytöstä, mutta perustan siihen miten näen sokeana hahmotan näkymätöntä maailmaa. Lopuksi sekoitut taustaäänien särinään, jonka aalloilla kuulen, ollen nainen jota miehet haluaa, ollen mies joka naisia ivaa.

      Kysympä vaan, kuka olisi se lähinnä toiveirasi vastaava mies? Onko edes osoittaa yhtä.

      • Anonyymi

        Pakko kysyä: mitä oot vetäny?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko kysyä: mitä oot vetäny?

        Pirtu 100%:sta ja Stroh 80%:stä ja aloittajaa.


      • Anonyymi

        En tiedä kuka olisi lähinnä toiveitani oleva mies. Niko Saarinen? Ai niin hän on homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko kysyä: mitä oot vetäny?

        Pakko kysyä- etkö löytänyt tästä aloituksesta muka jonkun naisen teksisemana mitään mihin tarttua? Jotain vähemmän ilmiselvää mustamaalaushuseeraamista, se saattaisi ylläpitää uskottavuuttasi siinä määrin miten se on enää mahdollista


    • Anonyymi

      Homo on

    • Anonyymi

      En. Ja olen todennäköisesti liian vanha sulle. :)

      • Anonyymi

        Jos olet mies ikähaitari 25v -55v
        Jos nainen ikähaitari 18v-100v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet mies ikähaitari 25v -55v
        Jos nainen ikähaitari 18v-100v

        Mies, ikä 47.


    • Anonyymi

      Työnarkomaani joka pitää sohvalla makoilusta, hyvä määritelmä.

      Piti herätä katsomaan Japanin rallijuttua koska hauskoja asfalttipätkiä, ja puiden varjot välillä vilistää, itsekin joskus ajanut niin, tuntuu hassulle mutkissa kun auringonpaiste ja puiden varjot vilistävät :D

      • Anonyymi

        Sit ku on työt tehty niin voi relata.


    • Anonyymi

      Metsästäjän suosikki aamupala on tietystikin ohrapuuro ja kannan kikkelint eli munat.

      Kqnankikkelit aamiaisena ja ohrapuuroa.

    • Anonyymi

      Määrittelemätöntä tämä laiskuus?

    • Anonyymi

      Mitä sanot siitä purjelaivataulusta?

    • Huumorintajuinen, lämmin ja empatiakykyinen nainen on ensteks hyvin. Saa olla luonnetta, itsellinen ja kunnianhimoinen, mutta työn asettaminen pysyvästi ennen ihmisiä ei kerro hyvää.

      • Anonyymi

        Olen erittäin huumorintajuinen lämmin ja empaattinen. Into tehdä töitäkö nuo jotenkin sulkee pois? Olen miljoonaa muutakin asiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen erittäin huumorintajuinen lämmin ja empaattinen. Into tehdä töitäkö nuo jotenkin sulkee pois? Olen miljoonaa muutakin asiaa.

        Ei tietenkään sulje pois, mutta esimerkiksi tilanteet, joissa sovitut yhteiset menot peruuntuvat toistuvasti töiden takia, ovat melko turn off. Sen ymmärtää jos välillä noinkin käy, mutta toistuvana ilmiönä se tarkoittaa, että työt on tärkeämpiä kuin ihminen.


    • Anonyymi

      Olen miettinyt monen vuoden ajan ja aina tullut siihen tulokseen, etten tarvitse kumppania ollenkaan.

      • Anonyymi

        Niin.

        Ihmissuhteissa ei saa relata, ei saa laiskotella, ei saa nauttia, olla työnarkomaani, itsekäs, sinut oman "ruman" kroppansa kanssa...ei saa mitään muuta kun miellyttää täydellistä kumppaniaan.

        Silloin on paras kumppani siten, ettei ole olemassa!

        🤣🤡


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe