Minulla tyttökaveri joka on Virosta. Pidän hänestä paljon. Hän haluaa muuttaa minun luokse mitä teen. Hänellä lyhyitä hameita ja nahkahame onko normaalia. Hän laitta nahkahameen päälle ja kiihottaa minua. Onko normaalia.
tyttökaveri
8
1006
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole normaalia kiihottua. Syö jarrua niin lopettaa tuon seisokin. Menet kirkkoon ja lausut isämeidän 100x jospa ne halut jäisi pois sitten.
- Anonyymi
Onko väärin jos kiihottuu ja nahkahame pukee häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko väärin jos kiihottuu ja nahkahame pukee häntä.
Totta ,hame on siisti. Suurin osa nuorista naisista kulkee mauttoman näköisissä sukkahousuissa.
- Anonyymi
Onko väärin jos seisoo ja seksi maistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko väärin jos seisoo ja seksi maistuu.
Miksi se olisi väärin? Toiset haluaa jotkut ei, emme kaikki ole samanlaisia.
- Anonyymi
Hän haluaa muuttaa sinun luo elämään sinun siivelläsi.
- Anonyymi
Ei ole normaalia
- Anonyymi
Kaikki on normaalia ja ok. Muistat vaan avioehdon. Se on EHDOTON.
T. Jaska 55v, kaksi virolaista ex-vaimoa ja nykyinen Mosambikista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512