Ongelmia miesten/naisten kanssa?

Anonyymi-ap

Itselläni tällainen ongelma
Joko
Hakkaan päätä yhteen kokoajan miehen kanssa eikä kumpikaan meistä ymmärrä alkuunkaan toisiaan
Tai
Mies on lapanen joka koittaa miellyttää ja jota siksi ei voi katsoa ylöspäin arvostaen ja josta en siksi kiihotu koska on liian kiltti

Onko teillä tällaisia tai muunlaisia ongelmia vastakkaisen sukupuolen kanssa?

T.erittäin naisellinen nainen

17

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Hakkaan päätä yhteen kokoajan miehen kanssa eikä kumpikaan meistä ymmärrä alkuunkaan toisiaan"

Tällainen ongelma kyllä on, mutta ei liity mitenkään lapasiin tai pipoihin.

• No mä oon törmännyt joskus...

Naisellinen nainen noin stereotyyppisesti tökkää jo alkuunsa. = sama kuin kananaivo...

• Anonyymi

Mä ajattelen aina epäsuorasta
        Ja
        (Ylempi )mies ajattelee suorasti

Yksi mies kerran sano et hän ei ymmärrä mitä puhun ja hänen vaimonsa sit "suomensi" niin ymmärsi
        Tai exä sano et hän ei oikein koskaan ymmärrä mitä sanon.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä ajattelen aina epäsuorasta
        Ja
        (Ylempi )mies ajattelee suorasti

Yksi mies kerran sano et hän ei ymmärrä mitä puhun ja hänen vaimonsa sit "suomensi" niin ymmärsi
        Tai exä sano et hän ei oikein koskaan ymmärrä mitä sanon.

Juuh... exät voi jotain ymmärtääkin, mutta mun ei tarvitse edes. 😁

Jos primpsessan hööräys menee yli, se menee yli... sitten toivotan huikeaa loppuelämää. 😁

Ei exän nainostaminenkaan todella tehoa, ehkä hän yrittää "myydä" p.skaa? 😁

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Juuh... exät voi jotain ymmärtääkin, mutta mun ei tarvitse edes. 😁

Jos primpsessan hööräys menee yli, se menee yli... sitten toivotan huikeaa loppuelämää. 😁

Ei exän nainostaminenkaan todella tehoa, ehkä hän yrittää "myydä" p.skaa? 😁

Siis exä sano ton suhteen aikana ja exä haluis jatkaa mut eihän täs oo järjen häivää jos toinen ei edes ymmärrä mitä puhun.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis exä sano ton suhteen aikana ja exä haluis jatkaa mut eihän täs oo järjen häivää jos toinen ei edes ymmärrä mitä puhun.

Exä on syystä aina exä....ei niistä sen sössötyksistä pidä väilittää...

• Kyllä on mahdollista, että puolisot ajattelevat samoin, mutta harvinaista se on. Silloin naisella täytyy olla keskimääräisistä naisista poikkeava ajattelukanta, ja miehellä keskimääräisistä miehistä poikkeava.

Esimerkiksi voi olla tieteellinen kanta tiedossa, ja moraalissa aivojen käyttö perinnäissääntöjen asemesta. 🌹👀

• Anonyymi

Eron yksilöiden välillä sukupuolten sisällä ovat suuremmat, kuin erot sukupuolten välillä. Lisäksi sun pitäisi jo tajuta mitä "keskimääräinen" näissä tarkoittaa. Keskiarvo on vain keskiarvo ja suurin massa voi todellisuudessa olla aivan eri kohdassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Eron yksilöiden välillä sukupuolten sisällä ovat suuremmat, kuin erot sukupuolten välillä. Lisäksi sun pitäisi jo tajuta mitä "keskimääräinen" näissä tarkoittaa. Keskiarvo on vain keskiarvo ja suurin massa voi todellisuudessa olla aivan eri kohdassa.

Näköjään arvostat enämpi keskivertoa, senkus arvostat. Mää tääs tykkään keskiarvosta ku punasest polkupyöräst. Sun pitää si ruveta vaatiin, et tolistukseenki merkattas geometrinen keskiarvo ja keskipoikkeama. 🌹👀

• Anonyymi

Mun ainoa ongelma rinnakkaisen sukupuolen kanssa eli kikkelillä syntyneitten kanssa on, että pidän heistä enemmän kavereina, kun kumppaneina. Ja naisten kanssa taas on ongelma, etten osaa oikein olla niitten kanssa kaveri, kun pruukaa olla niin vähän yhteistä mikä kaverina yhdistäisi.

Vähän epänaisellinen luonteeni on varmaan se isoin ongelma, kun naisellisen naisen järjenjuoksu meinaa mennä yli mun hilseen ja mun järjenjuoksu yli sen hilseen. Oon kuulemma liian suoraviivainen. Mitä sekin tarkoittaa?

Että. :/

-Jasu-

• Anonyymi

Suoraviivainen = putkiaivo
        Ymmärrätkö epäsuoraa puhetta?

Jos vaikka sanon mitä kuuluu se tarkoittaa että minulla on jotain kerrottavaa ja haluan että kysyt minulta mitä kuuluu jotta voin asian kertoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suoraviivainen = putkiaivo
        Ymmärrätkö epäsuoraa puhetta?

Jos vaikka sanon mitä kuuluu se tarkoittaa että minulla on jotain kerrottavaa ja haluan että kysyt minulta mitä kuuluu jotta voin asian kertoa

No mulle on mielekkäämpää olla suorapuheinen ja sanoa asiat kiertelemättä ja kaartelematta, arvuuttamatta et missä asennossa mun nenä on, arvaatko mitä se tarkoittaa? Syy voi olla, että olen pienen ikäni ollut enemmän poikien ja miesten kaveriporukoissa, kun naisten. Olen kai tottunut olemaan suoraviivainen, mutkaton.

En mä enää opi toisenlaiseksikaan. Minusta (anteeksi) moni nainen sepustaa ihan turhaa juttua kauheesti ennen kun pääsee itse asiaan, kun paljon lyhemminkin asian voisi ilmaista. Ja mä väsyn siihen jaaritteluun naisseurueessa aina.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mulle on mielekkäämpää olla suorapuheinen ja sanoa asiat kiertelemättä ja kaartelematta, arvuuttamatta et missä asennossa mun nenä on, arvaatko mitä se tarkoittaa? Syy voi olla, että olen pienen ikäni ollut enemmän poikien ja miesten kaveriporukoissa, kun naisten. Olen kai tottunut olemaan suoraviivainen, mutkaton.

En mä enää opi toisenlaiseksikaan. Minusta (anteeksi) moni nainen sepustaa ihan turhaa juttua kauheesti ennen kun pääsee itse asiaan, kun paljon lyhemminkin asian voisi ilmaista. Ja mä väsyn siihen jaaritteluun naisseurueessa aina.

-Jasu-

Ja nämä sit se sano ja sit se teki jutut on raivostuttavia, pohjustetaan kauheella stoorilla joku asia tunnin tarinalla sit se ja sit toi. Ei mua kiinnosta kuunnella mitä joku tyyppi x teki tai sanoi ja sit sä vasta kerrot sen oman asias lopuksi.

Mene suoraan asiaan. Referoi.

-Jasu-

• Anonyymi

Siellä on nyt luettu jotain naistenlehtiä, joissa sanotaan, etteivät naiset innostu kilteistä miehistä.

Ei-kiltit miehet ovat s44t4nasta. En ymmärrä naisia, jotka innostuvat sellaisista.

🦄

• Anonyymi

Eihän niissä mitään muuta hyvää olekaan kuin että ovat hyviä sängyssä koska kokemusta

• Anonyymi

Niin, ja tuo "ylöspäin arvostaminen".

Se on miehen hypogamiaa, joka projisoidaan naisen hypergamiaksi!

Ihmiset, jotka eivät näe toisiaan samanarvoisina, samantasoisina tai yhtä arvostettavina eivät voi muodostaa onnistunutta parisuhdetta.

🦄

• Anonyymi

Haluan olla miehen alamainen. Mies on luomakunnan kruunu. Mies johtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      87
      4275
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      209
      3414
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3056
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      82
      2776
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      383
      2485
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      184
      2153
    7. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      40
      1692
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1625
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1428
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1412
    Aihe