Oletko samaa mieltä?

Anonyymi-ap

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole samaa mieltä, ainoastaan Gilmoren tyttöjä olen seurannut

• En ole seurannut noista yhtään.

• Anonyymi

The Wire on loistava! Vahva suositus. Stranger Things on ihan jees. Uusi Sherlock on hyvä. Game of thrones on hyvä, paitsi viimeinen kausi oli ihan paska. The Good Place myös ihan katsottava.

• Anonyymi

2 löytyis sellaista, joita olen katsonut. Pari muuta oli sellaisia, että olisin katsonut, jos olisi aikanaan voinut ilmaiseksi katsoa. Mä en omista yhtään maksullista kanavaa, enkä hanki, kun en niin paljoa katsele, että se kannattaisi.

• Anonyymi

Ai niin ja olis siellä vissin kaksi sellaista, että olsin katsonut, jos olisin sattunut pystymään alusta asti katsomaan, mutta olivat jo jossain kauden keskellä tai kakkoskaudella silloin menossa. Niin paljoa ei kiinnostanut, että olisin ne puuttuvat jaksot itselleni katsottaviksi muualta kaivanut.

• Anonyymi

hammase'äär'öo ejdptto ett': voisit ehkä käytt' pikkuharjoja, sellaisia pienoieä, ostin sitten niitä

• Anonyymi

Olen katsonut mainoksia.

>simiti<

• Lostin jälkeen en ole katsonut kauheasti mitään monta tuotantokautta kestävää fiktiosarjaa. Joskus katsoin Sinkkuelämää ja välillä saatan katsoa Simpsoneita ja Miehen puolikkaita. Yleensä katson erilaisia dokumentteja (esim.historia,-luonto,-tiede,-musiikki), erilaisia viihdeohjelmia (esim. Vain elämää), elokuvia ja joskus joitain musiikkiohjelmia (esim. joku konserttitaltiointi ja joskus oopperaakin on tullut katsoattua, viimeksi kesällä Yle teemalta Borgy ja Bess). Joskus saatan katsoa jotain minisarjoja, jos tulee joku kiinnostava.

En tiedä pahemmin uusia sarjoja, joita tulee nykyisin. Enemmän tai vähemmän vanhoja sarjoja sen sijaan osaan nimetä useampia. Mulla ei ole mitään maksukanavia, joilla monet uudet sarjat ilmestyy. Katson teeveestä niitä kanavia, jotka siellä nykyään on kaikkien saatavilla ja netistä Yle Areenaa. Joskus olen katsonut joitain tv-sarjoja Youtubesta.

• Aikoinaan yksi suosikkisarjoistani oli Frasier. Tykkään paljon komedioista ja sketsisarjoista. Frasierin lisäksi esim. Kyllä Jeeves hoitaa, Pokka pitää, Mr Bean, Monthy Pythonien lentävä sirkus, Ruuvit löysällä (The Fast show), Pulttibois, Jopet show, Kaikki rakastavat Raymondia, Vielä virtaa ovat olleet sellaisia, joista olen tykännyt. Myös suomalaiset sarjat Pirun Pelto ja Taivaan tulet olivat mieleeni kuten myös niin ikään suomalainen maalaiskomediasarja Vain muutaman huijarin tähden, Peräkamarin pojat, Mooseksen perintö, Turvetta ja timantteja.

• Anonyymi

Silta, muutamia jaksoja satunnaisesti... mutt juonen käänteet välillä yllätti, kun edellinen jakso oli jäänyt katsomatta. Lopulta jätin suosiolla koko sarjan seurannan.
      Downton Abbey, seurasin ehkä toista vuotta, tosin siitäkin jäi joitain jaksoja näkemättä.

Mä todellakin pidin tästä sarjasta. Game of thrones. Mä pidän kaikista mystisistä elokuvista. Mulla on niitä videonauhoillakin todella vanhoja, olen saanut niitä.
      Ostanut taas dvd-levyille nauhoitettuja kuten Harry Botter, Taru Sormusten Herrasta jne.

Gilmore Girl todella mukavaa katseltavaa ja varsinkin ne sarjan alkujaksojen tarinat sekä juonen käänteet; Sen pomottavan vanhan äijän känttyrän kanssa.
      Äijän pojat taas oli ihan erimaata, jopa kaveerasivat naapuritilan flikkoja.
      Nyt en ole viime aikoina nähnyt Gilmoren tyttöjä telkkarista,...tainnut olla muita kiireitä... Hyvä; kun iltauutiset ehdin, joka päivä jotakuinkin katsomaan.
      trollikka

• Yhden (GoT) olen katsonut kokonaisuudessaan, Silta, Sinkkuelämää ja Girls on tuttuja väh. yhden jakson verran. Joistain muista on jonkinlainen käsitys ja osa sitten aivan tuntemattomia minulle.

• En ole nähnyt yhdestäkään kokonaista jaksoa. Useimpien sarjojen nimet olivat tuntemattomia. 🌹👀

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      87
      4275
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      209
      3414
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3056
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      82
      2776
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      383
      2485
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      184
      2153
    7. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      40
      1692
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1625
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1428
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1412
    Aihe