Pojat haluaisivat perustaa bändin ja joulupukille on esitetty toive saada kosketinsoitin. Mutta mitään ihan rihkamalelua en haluaisi ostaa, mutta pieni koko olisi plussaa. Mahtaisiko Roland Jupiter XM olla sellainen hankinta, joka ei pienestä koostaan huolimatta jäsi "pienelksi" kovin äkkiä, mikäli pojat...ja isä oikein innostuvat?
Jotenkin vaikutti siltä, että tuossa härvelissä on potkua aika paljon enemmän kuin keskimäärin tuollaisissa paristoleluissa? Mahtaako linjoilla olla omistajia? Tai muuten vain teknisten tietojen perusteella kommenttia antavia?
Kosketinsoitin kakaroille ja itselle.
Anonyymi-ap
2
243
Vastaukset
- Anonyymi
Pari kattilaa ja rumpukapuloiksi lusikat ja homma toimii loistavasti
- Anonyymi
Et uskalla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785332
- 814307
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3744252Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4803717- 1503401
- 483034
- 232728
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.522698Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211