Seinäjoella tutustuminen

Anonyymi-ap

Moi oon 41v jätkä haluisin tutustua todistajiin ihan naamatusten jossain kahvilassa tai vaikka pienellä autoretkellä!ja miks näin tää on pieni paikkakunta enkä halua kenenkään tietävän,ainakaan vielä!mut on varmasti mahdotonta

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etkö sinä ole aiemmin jo tutkinut JT oppeja ja tapaillut todistajia?

      • Anonyymi

        Etkö aiemminkin etsinyt tapaamisia moneen kertaan Seinäjoelta. Mä luulin että sulla on jo tutkiskelut hyvällä mallilla ja ehkä olet jo kääntynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö aiemminkin etsinyt tapaamisia moneen kertaan Seinäjoelta. Mä luulin että sulla on jo tutkiskelut hyvällä mallilla ja ehkä olet jo kääntynyt.

        On nää elämän tilanteet hieman muuttuneet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On nää elämän tilanteet hieman muuttuneet

        Että vartiotornikaupustelun kurssille.

        Rakkauspommitus, aloittaen oven avaajan asunnon kehumisesta ja avaajan imartelemisesta.

        Sitten joitakin Raamatun jakeita, joilla voidaan jatkaa jos värvättävä ei Raamattua tunne ja siten ei vastusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On nää elämän tilanteet hieman muuttuneet

        Miksi haluat jatkaa tapailuja? Sehän on hyvä että lopetit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat jatkaa tapailuja? Sehän on hyvä että lopetit

        No hyvä se on välillä rauhoittua villistä miehimys hurrrjastelusta jos tuntuu, että se oikea löytyi.

        Mutta jos sitten tuntuukin ettei se oikea löytynytkään niin silloin on kyllä parempi palata takaisin hurrrjastelun pariin sitä oikeaa etsimään.
        Vaihtamalla paranee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että vartiotornikaupustelun kurssille.

        Rakkauspommitus, aloittaen oven avaajan asunnon kehumisesta ja avaajan imartelemisesta.

        Sitten joitakin Raamatun jakeita, joilla voidaan jatkaa jos värvättävä ei Raamattua tunne ja siten ei vastusta

        "Että vartiotornikaupustelun kurssille."

        Vasta palstalla kirjoitettiin että Totuuteen on oltu lähes 100 prosenttisen tyytyväisiä. Ajattele, jopa kiinnostuneet tulevat takaisin lopetettuaan.


    • Usein jo muutama käynti kallonkutistajalla auttaa.

    • Anonyymi

      enkä halua kenenkään tietävän,ainakaan vielä!


      En minäkään halunnut että kukaan tietää kun tutkin Vartiotornin oppeja todistajien kanssa. Vähän jotenkin hävetti harrastaa näitä juttuja. Kai sitä alitajuisesti ymmärsi että nämä eivät ehkä ole totta tai uskoa ei ollut.

    • Anonyymi

      Ei saanut varmaan yhteyttä aloittaja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe