Tummahiuksinen nainen, sääret näkyvillä, korot jalassa joka tulit samalla metrolla ja kohdattiin K-marketissa. Tulit perässäni kassajonoon. Vastaa jos kiinnostuit!
t. Mustapipoinen mies repun kanssa
Iso Omena K-market 12.11. n. klo 22.15
8
241
Vastaukset
- Anonyymi
En pidä miehistä pipo silmillä.
- Anonyymi
Tosi mies ei käytä pipoa eikä reppua, joten ei kiinnosta.
- Anonyymi
Äijät ei astu julkisiin.
- Anonyymi
Tosimies nimenomaan käyttää talvella pipoa ja reppu on oikein kätevä kantoväline. Ne on teinejä joilla pää paleltuu pakkasilla kun ollaan olevinaan niin cooleja ettei voi pipoa pitää.. Tosin tämä taitaa onneksi olla jo vanha muotivillitys teineiltäkin, nykyään on siistiä pitää pipoa niin pojilla kuin tytöilläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosimies nimenomaan käyttää talvella pipoa ja reppu on oikein kätevä kantoväline. Ne on teinejä joilla pää paleltuu pakkasilla kun ollaan olevinaan niin cooleja ettei voi pipoa pitää.. Tosin tämä taitaa onneksi olla jo vanha muotivillitys teineiltäkin, nykyään on siistiä pitää pipoa niin pojilla kuin tytöilläkin.
Ei ole sinulta mitään pois, jos joku ei halua pipoa käyttää.
- Anonyymi
Mulla on hilloviikko...
T: Tummahiuksinen nainen- Anonyymi
Haluisko joku ajaa punaisia päin? Aloittaja?
T: Tummahiuksinen nainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716