Ehkä se on vähän liikaa. Tykkään hänestä ihmisenä. Sitten seuraavaan elämään.
Olikin 11v vanhempi
8
1000
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän se 11 ole, kuin numero siinä missä muutkin.
- Anonyymi
Joissain näkyy numerot huonommin kuin toisissa
- Anonyymi
En sinuna jakaisi koko kansalle tätä pedomaista ajattelutapaasi
- Anonyymi
hyvä että aloittaja tehnyt tämän palstan aktivointinsa ihan tässä elämässä !
- Anonyymi
Miksi aina pitää ajatella seksisesti? Eräs tuon ikäinen nainen oli hyvä kaveri.
- Anonyymi
Miksi mennyt aikamuoto. Ajattelitko seksistisesti, olen jatkossa vain kaveri.
- Anonyymi
Ei tuo 11.v ikäero vielä liikaa ole? Itse olen ihastunut 14 vuotta nuorempaan työkaveriin, mutta hän ei tunnu niin paljon nuoremmalta. Meillä on samanlaiset kiinnostuksen kohteet ja arvomaailma. Luulin miestä aluksi vanhemmaksi, ja minua taas monesti luullaan nuoremmaksi.
- Anonyymi
Just noin. Enemmän merkitsee arvomaailma, keskinäinen kemia ja kiinnostuksen kohteet kuin ikä. Ei ole mitenkään sanottu että oman ikäisellä nuo em. natsaisivat - ei se ikää katso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315663
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123528- 1932301
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631723Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771607Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351447Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741325- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194