S-mies…onko välillämme jotain vai kuvittelenko vain? Olen sinuun ihastunut..ollut jo pitkään. Tänään kun juteltiin niin yritin saada katseestasi ja eleistä selvää mitä sun mielessä oikein liikkuu, et antanut mitään selviä merkkejä. En vaan saa sinua mielestä pois vaikka mitä tekisin.
Mitä tää on
25
1193
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, olen halunnut sinua jo pitkään.
Olen valmis jättämään perheeni vuoksesi.
Anna merkki rakas n-nainen. Vai oletko sittenkin V? - Anonyymi
Siis missä juteltiin tänään ja koska? T. S
- Anonyymi
Siis Santeri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Santeri
Tämä ei ollut Santerille
- Anonyymi
Itsellä ihan sama tilanne s kanssa ja juteltiin tänään työpaikalla kunnolla ensinmäistä kertaa. jäin vain tuijottaa häntä kauniisiin silmiin. Hyvin ihastunut häneen jonkin aikaa mutta vaikeaa saada mitään sanotuksi. Paikka ei ole nikään paras. Kumpa tietäisin hänestä jotakin helpottaisi. Katseita ollaan vaihdettu pieni veikkaus että saattaisi olla vähän kiinnostunu en tahdo nolata itseä🫢.
- Anonyymi
Juteltiin siinä missä monet kerrat ennenkin. En ole V.
- Anonyymi
Ei vaan uskalla antaa mitään merkkejä. Oletko K? No, tuskinpa.
- Anonyymi
Olen K. Rakas mussukka Santeri😘
- Anonyymi
Käväisit siinä vierelläni niin kipinät vaan sinkoilee🥰
- Anonyymi
Koitan olla neutraali, mutta kipinät vain sinkoilee minullakin.
- Anonyymi
Minä en edes osaa olla lähelläsi neutraali 🤭
- Anonyymi
😘😘😘
- Anonyymi
👄🔥🔥🔥🔥😍
- Anonyymi
En ole Santeri vaan toinen S. Olen ihastunut sinuun😉nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Santeri vaan toinen S. Olen ihastunut sinuun😉nainen.
Esiinnyt toisena, häpeä edes!!
- Anonyymi
Anna vihje itsestäsi että tiedän oletko se SINÄ 😍
- Anonyymi
En anna🤣no vihje on silmät samanlaiset😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En anna🤣no vihje on silmät samanlaiset😍
Kerro ollaanko nähty toisiamme tänään tiistaina?😍
- Anonyymi
Eipä paljoa auttanut😂 anna vihje sitten minusta
- Anonyymi
Vaalea ihastus
- Anonyymi
Oikea vastaus, mut meitä vaaleita on aika monta. Laitappa vielä toinen vihje, vaikka minun nimestä 😉
- Anonyymi
Joo vaalea mutta värjännyt hiukset mustiksi ja kulmakarvat. Blondi ❤️H
- Anonyymi
Tämä ei osunut oikeaan
- Anonyymi
Sami
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1832744- 1952237
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1772046- 1721914
Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1261894Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise321735Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,741390Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821364Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1751275Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801212