Olenko siis masentunut vai katkera terveydenhoidon hoitovirheestä ?
Mikähän auttaisi silmistä vedet valuu yötä päivää
4
114
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla tilapäinen, että johtuu lievästä huomaamattomasta flunssasta. Toinen jos ole nyt ilmojen kylemetessä ollut ulkona enemmän. Ne on mulla kaksi syytä.
Tai on tullut jokin allergia. Seuraisin jonkin aikaa rauhassa ennen kuin ryntäisin minnekään. Yritäisin laittaa merkille missä tilanteessa vuoto tulee.
Jos aina vaan ja ihan koko ajan, sitten en tiedä.
Minulla on joskus ja joskus ei. - Anonyymi
lisko lääkärissä käynti mitään? ethän sä saa varmaan nukutuua kun tyynyliina märkä tosta vuotamisesta.
- Anonyymi
Minusta on turha rynnätä heti lääkäriin. Mitä ne tekevät muuta kuin määräävät silmätippoja. Kyllä itse kannattaa perehtyä mistä vuoto tulee. Ja juuri kysellä verttaistukea. Itse olen saanut vastauksen näiltä palstoila useaan asiaan, en pelkästään vaivoihin.
- Anonyymi
Niin, ja tarkoittaako ap silmien vuotamista jostain muusta syystä, vai itkemisen takia ?
Kun kyselee masennuksesta tai katkeroitumisesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218297Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016523Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 773018
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402630- 452603
- 1292371
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222336Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962064Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281757