Olenko siis masentunut vai katkera terveydenhoidon hoitovirheestä ?
Mikähän auttaisi silmistä vedet valuu yötä päivää
4
74
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla tilapäinen, että johtuu lievästä huomaamattomasta flunssasta. Toinen jos ole nyt ilmojen kylemetessä ollut ulkona enemmän. Ne on mulla kaksi syytä.
Tai on tullut jokin allergia. Seuraisin jonkin aikaa rauhassa ennen kuin ryntäisin minnekään. Yritäisin laittaa merkille missä tilanteessa vuoto tulee.
Jos aina vaan ja ihan koko ajan, sitten en tiedä.
Minulla on joskus ja joskus ei. - Anonyymi
lisko lääkärissä käynti mitään? ethän sä saa varmaan nukutuua kun tyynyliina märkä tosta vuotamisesta.
- Anonyymi
Minusta on turha rynnätä heti lääkäriin. Mitä ne tekevät muuta kuin määräävät silmätippoja. Kyllä itse kannattaa perehtyä mistä vuoto tulee. Ja juuri kysellä verttaistukea. Itse olen saanut vastauksen näiltä palstoila useaan asiaan, en pelkästään vaivoihin.
- Anonyymi
Niin, ja tarkoittaako ap silmien vuotamista jostain muusta syystä, vai itkemisen takia ?
Kun kyselee masennuksesta tai katkeroitumisesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418