Kun nousee vanhoja ketjuja esiin. Aika ilkeitä aloituksia..
Tehdäänkö täällä taas jotain päivitystä?
13
91
Vastaukset
- Anonyymi
Se on tuo Jaa- mies, kun tykkää nostatella näitä aina välillä. Joku aloitus taas osunut hermoon.
Se on taas se yksi anonyymi joka niitä nostelee. On tehnyt sitä ennenkin. Liekö kirjanmerkkeinä noita, vaiko miten löytääkin noin ihmeellisiä juttuja?
- Anonyymi
Juhiksella näköjään taas keittää
- Anonyymi
Röllitär nostelee noita vanhoja alatyylin kirjoituksia kun pelkää saavansa porttikiellon eilisen palstamanailun takia.
- Anonyymi
1999 olin siis 14 v
2002 17 vuotias
2003 olin just 18 täyttäny keväällä
2005 20 vuotias
Ja millos tää eimia sanoi olleensa ekassa avioliitossaan??
1995? Vai 1998?
Minkäs ikäinen mä oon ollu sillon?
Aika pahasti eimian ukolle sakkolihaa!
Olin stna 1995 vuonna 10 vuotias lapsi - Anonyymi
Nostetaas JuhaR:n eröa viesti ylös.
Röllitär eli minä
Olin 14 vuotias kun eimia alotti täällä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostetaas JuhaR:n eröa viesti ylös.
Röllitär eli minä
Olin 14 vuotias kun eimia alotti täälläSiis asuuko nämä ihmiset palstalla? Tämä on joku Kauniit ja Rohkeat, kuinka monta vuotta tätä sarjaa on tehty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis asuuko nämä ihmiset palstalla? Tämä on joku Kauniit ja Rohkeat, kuinka monta vuotta tätä sarjaa on tehty?
Toi noita tekevä eimia on asunu täällä tosi kauan.
Ei muuta elämää. Mä oon ollu alaikänen kun eimia on täällä alottanu mut se luulee mua 50 vuotiaaksi.
Tyhmä ei tajua et muilla on elämä ja muut on saatanu olla yläasteella ja ammattikouluissa sillon kun se itkeny ekan avioeronsa perään Anonyymi kirjoitti:
Siis asuuko nämä ihmiset palstalla? Tämä on joku Kauniit ja Rohkeat, kuinka monta vuotta tätä sarjaa on tehty?
Nykyisellä nimellä käynnissä on 22. tuotantokausi, kaikki vanhat kaudet katsottavissa vasemman laidan selauspalkista.
- Anonyymi
Naamioitunut nicci yp tekee tätä pelleilyä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4141206- 641106
- 61842
- 61795
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100703Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,16702- 72684
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49661- 26653
- 60645