Evankelista Johanna Tukiainen: "Olen sorrettu ihminen, johon Jumala mielistyi"

Anonyymi-ap

Johanna Tukiainen: "Olen sorrettu ihminen, johon Jumala mielistyi ja haluaa käyttää nyt lopunaikana työntekijänään!

No matter how the enemy is working and stealing innocent children, no matter how people keep on lying and using law as an excuse to do evil things, it doesn´t change the Truth. I believe anyways that we are going home soon. All the babies and children are coming there also.
Jesus is coming back VERY soon! Our eternal home is not here on earth, and our life is not here for long anymore, it will be in Heaven (if you are bornagain Christian.) That is one very big comfort, why I don´t collapse and give up totally, because I KNOW that I´m going to be together with my own child in Heaven with our Lord Jesus Christ and nobody, no evil person, no one can disturb that anymore. People don´t understand the time we are living, these children will not live until they are 18 years old, the time is so short that many don´t even have a clue about that! "

Jesaja 54:10, Amen! Isaiah 54:10. At my sweet home, with Christmas lights (just few now.....getting there later haha.....) very cozy atmophere, I´m resting in the arms of God even that there is a huge storm around me. Like the pastor said that I was meeting every week: "You are on boat on the sea where is a huge storm and waves but Jesus carries you and takes care of you. He has all the power and you WILL MAKE THIS THROUGH CAUSE HE IS WITH YOU ALL THE TIME!" "I can do all things through Christ who strengthens me." Phil 4:13 Amen!
I´m reading the Bible every day, at least half an hour, it tells excatly what´s going on now around the world. But God gives you inner peace so no matter what happens around you, even of some very evil people, Jesus gives you peace that goes over everything and above everything! The enemy tries to detroy but my Lord gives so big comfort that it goes over all the other human understanding, even that I would loose everything in my life, I know that my name is written in the Book of Life. And actually, in the End, that is ALL that matters!

Johanna Mia Tukiainen PIKKUJOULUKEIKAT 2022 Tilattavissa täällä FB Messengerin kautta tai Email: Miamarijohanna@gmail.com! Vaikka yritetään kuinka sabotoida ja tehdä häirintää, niin se ei poista asiaa että töitä pitää tehdä ja kun kerran kaikki on jo melkein viety muutenkin pois, niin tänä pikkujouluna minulle kelpaa myös täysin terästetty glögi, hehkuviinit ynnä muut! Se on nyt sellainen juttu, että alkoholi ei tietenkään ole mikään ongelma muuten kun sitten se on ongelma jos sitä puuttuu! Jos haluatte oikeasti seksikkään suomalaisen NAISEN ravintoloihinne ja muihin tapahtumiin esiintymään ja muuten vaan vieraaksi, niin yhteydenottoja kehiin!
Kauniiden naisten kiusaajat ovat raukkamaisia, olen tehnyt keikkatyötä ympäri Suomea yli 20 vuotta ja jatkan niin kauan kun kysyntää riittää. Joulukuussa 2019 tein esim. keikkaa joka ikinen vkloppu ympäri Suomea ja ravintoloilta voi kysyä itseltään, miten meni, ihmisiä oli niin paljon, että pitkät jonot ulkona eikä kaikki mahtuneet edes sisään. Mm. Jyväskylä ja Turku upeita keikkakaupunkeja! Tänä vuonna erona on se, että olen ruskeatukkainen, josta itseasiassa pidän todella paljon, melkein enemmän kuin blondista jossa viihdyin vuosikausia! Pitää yrittää pysyä vahvana eikä ikinä luovuttaa kuinka matto vedettäisiin jalkojen alta, tiedän kuitenkin ihan hyvin mitä maailman aikaa me elämme. Eipä ole kauan enää aikaa, enkä puhu vain itsestäni.

28

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hänen vauvan vei jumalattommat lastensuojelu viranomaiset?

Tsemppiä Johanna!

• Anonyymi

Näin lapsikaappauksesta syytetty Johanna Tukiainen paljastui ranskalaishotellissa – ”Tytär oli nääntynyt ja paniikissa”

Johanna Tukiaisen, 44, oikeudenkäynti Ruotsissa alkoi toissa viikon torstaina. Häntä syytetään törkeästä lapsikaappauksesta Attundan käräjäoikeudessa.

Kaikki alkoi, kun Johannan 2-vuotias tytär otettiin huostaan 2. elokuuta ja määrättiin Marja-mummonsa hoiviin väliaikaisesti.
        Johanna meni vierailulle äitinsä luo pari päivää myöhemmin. Kun Marja, 70, nukahti sohvalle, tytär kaappasi oman lapsensa.
        Johanna pidätettiin lopulta 26. elokuuta hotellissa Bordeaux’ssä. Hotellin henkilökunta oli huolestunut, ja heidän mukaansa lapsi oli hylätty eikä hänestä huolehdittu.

Pidätystilanteen aikaan Johanna oli hotellihuoneessa alushoususillaan lapsensa kanssa, ja hänellä oli viinilasi kädessään. Poliisi vei kaksivuotiaan taaperon turvaan.
        Tytär vietiin ranskalaiseen lastenkotiin, ja Ruotsin sosiaaliviranomaisille välitettiin tieto hänen löytymisestään.

Lapsi oli sairastunut koronaan, mikä vaikeutti asioita. Ruotsin sosiaalivianomaiset totesivat esitutkintalausunnoissaan lapsen olevan traumatisoitunut. Hän esimerkiksi pelkäsi peseytymistä.
        – Hän oli huonossa kunnossa, nääntynyt ja paniikissa, kuulustelupöytäkirjassa mainitaan.

Juorulehti käytti siis lähteenä kuulustelupöytäkirjoja ja viranomaisraportteja sekä Ranskasta että Ruotsista.
        Kun lapsen äiti on alkoholisti ja sekakäyttää lääkkeitä viinan kanssa, pahoinpitelee muita eikä kykene huolehtimaan lapsensa turvallisuudesta ja terveydestä, näin käy.
        Jos Johanna olisi päihteetön, kävisi töissä ja tarjoaisi lapselle vakaan kodin, lastensuojelu ei olisi joutunut puuttumaan millään tavalla. Onneksi on lapsen parhaaksi olemassa lastensuojelu.
        Hän on saanut monta mahdollisuutta todistaa, että pystyisi huolehtimaan lapsestastaan, mutta ei siihen ole toistuvasti kyennyt. Lisäksi vielä pahoinpiteli oman äitinsä ja kaappasi oikeudetta lapsen ulkomaille, vaikka lapsen edun mukaisesti ei olisi saanut edes tavata tyttöä ilman valvontaa.
        Uskovaista äitiään, joka on hoitanut hänen lastaan liki kaksi vuotta, haukkuu narsistiksi ja psykopaatiksi.
        Kumpaa säälitte enemmän, Johannan äitiä vai Johannaa...?
        "alkoholi ei tietenkään ole mikään ongelma muuten kun sitten se on ongelma jos sitä puuttuu! Jos haluatte oikeasti seksikkään suomalaisen NAISEN ravintoloihinne ja muihin tapahtumiin esiintymään ja muuten vaan vieraaksi, niin yhteydenottoja kehiin!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin lapsikaappauksesta syytetty Johanna Tukiainen paljastui ranskalaishotellissa – ”Tytär oli nääntynyt ja paniikissa”

Johanna Tukiaisen, 44, oikeudenkäynti Ruotsissa alkoi toissa viikon torstaina. Häntä syytetään törkeästä lapsikaappauksesta Attundan käräjäoikeudessa.

Kaikki alkoi, kun Johannan 2-vuotias tytär otettiin huostaan 2. elokuuta ja määrättiin Marja-mummonsa hoiviin väliaikaisesti.
        Johanna meni vierailulle äitinsä luo pari päivää myöhemmin. Kun Marja, 70, nukahti sohvalle, tytär kaappasi oman lapsensa.
        Johanna pidätettiin lopulta 26. elokuuta hotellissa Bordeaux’ssä. Hotellin henkilökunta oli huolestunut, ja heidän mukaansa lapsi oli hylätty eikä hänestä huolehdittu.

Pidätystilanteen aikaan Johanna oli hotellihuoneessa alushoususillaan lapsensa kanssa, ja hänellä oli viinilasi kädessään. Poliisi vei kaksivuotiaan taaperon turvaan.
        Tytär vietiin ranskalaiseen lastenkotiin, ja Ruotsin sosiaaliviranomaisille välitettiin tieto hänen löytymisestään.

Lapsi oli sairastunut koronaan, mikä vaikeutti asioita. Ruotsin sosiaalivianomaiset totesivat esitutkintalausunnoissaan lapsen olevan traumatisoitunut. Hän esimerkiksi pelkäsi peseytymistä.
        – Hän oli huonossa kunnossa, nääntynyt ja paniikissa, kuulustelupöytäkirjassa mainitaan.

Juorulehti käytti siis lähteenä kuulustelupöytäkirjoja ja viranomaisraportteja sekä Ranskasta että Ruotsista.
        Kun lapsen äiti on alkoholisti ja sekakäyttää lääkkeitä viinan kanssa, pahoinpitelee muita eikä kykene huolehtimaan lapsensa turvallisuudesta ja terveydestä, näin käy.
        Jos Johanna olisi päihteetön, kävisi töissä ja tarjoaisi lapselle vakaan kodin, lastensuojelu ei olisi joutunut puuttumaan millään tavalla. Onneksi on lapsen parhaaksi olemassa lastensuojelu.
        Hän on saanut monta mahdollisuutta todistaa, että pystyisi huolehtimaan lapsestastaan, mutta ei siihen ole toistuvasti kyennyt. Lisäksi vielä pahoinpiteli oman äitinsä ja kaappasi oikeudetta lapsen ulkomaille, vaikka lapsen edun mukaisesti ei olisi saanut edes tavata tyttöä ilman valvontaa.
        Uskovaista äitiään, joka on hoitanut hänen lastaan liki kaksi vuotta, haukkuu narsistiksi ja psykopaatiksi.
        Kumpaa säälitte enemmän, Johannan äitiä vai Johannaa...?
        "alkoholi ei tietenkään ole mikään ongelma muuten kun sitten se on ongelma jos sitä puuttuu! Jos haluatte oikeasti seksikkään suomalaisen NAISEN ravintoloihinne ja muihin tapahtumiin esiintymään ja muuten vaan vieraaksi, niin yhteydenottoja kehiin!"

Johanna on hyvin herkkä ihminen ja ei ansaitse tällaista herjaa! Mikä oikeus teillä on pilkata ja kiusata toista?! Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven! Ette tiedä, miten syvissä vesissä Johanna ui herjan ja kiusan takia, mitä jopa hänen oma äitinsä häntä kohtaan suoltaa. Ylöstempaus on tulossa! Elämme viimeistä seitsemää vuotta! Nyt teidänkin sairaiden ihmisten kannattaisi keskittyä omaan suhteeseen Jeesuksen kanssa! Se on ainoa, mikä voi teidät pelastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johanna on hyvin herkkä ihminen ja ei ansaitse tällaista herjaa! Mikä oikeus teillä on pilkata ja kiusata toista?! Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven! Ette tiedä, miten syvissä vesissä Johanna ui herjan ja kiusan takia, mitä jopa hänen oma äitinsä häntä kohtaan suoltaa. Ylöstempaus on tulossa! Elämme viimeistä seitsemää vuotta! Nyt teidänkin sairaiden ihmisten kannattaisi keskittyä omaan suhteeseen Jeesuksen kanssa! Se on ainoa, mikä voi teidät pelastaa.

Johannako tämän kirjoitti? Kuka oikeasti uskova haukkuu toisia sairaaksi?

Jos Johanna olisit tehnyt täydellistä parannusta, Jeesus olisi vapauttanut sut päihteistä ym.

Älä syytä enää toisia ihmisiä sinun omista pahoista teoistasi, sinä itse tulet tekemään tiliä Jumalalle kaikesta.
        Hän on armollinen Jumala, mutta tarpeeksi kauan kun pidät Häntä, Jeesusta, pilkkanasi, voi Jumala paaduttaa lopullisesti sun sydämesi. Silloin on enää mahdoton tehdä parannusta.
        Silloin sun tie vie ikuiseen kadotukseen.

Rukoilen, että näin ei käy.

• Ehkä Johanna Tukiainen tulisi miettiä uudelleen ammatinvalintaansa.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

En koe tarvetta ryhtyä vähemmistöjen edustajaksi tullakseni hyväksytyksi helluntailaisten palstalla.

Paha ja ilkeä se sinä oot?

• Anonyymi kirjoitti:

Paha ja ilkeä se sinä oot?

Olen lempeä ja rakastava.

• Anonyymi

"Evankelista".

Jokainen aito kristitty on evankelista ja kertoo evankeliumia omalla tavallaan, kuitenkaan tituleeraamatta ja korottamatta itseään.

Ei evankelista ole mikään ammatti. Eikä ainakaan julkkisvirka. Jonka täytyy nimetä itsensä "evankelistaksi", kertoo vain sen, ettei hänellä ole (mitään) muuta ammattitaitoa kuin vain poseerata, esitellä itse itseään lavalla ja puhua, puhua, puhua, lähinnä itsestään.

Seurakuntien lavoilla on vuosikymmenien aikana piipahtanut tuhatmäärin monenmoista puhujaa, "todistajaa", mutta jotka eivät ole nimenneet itseään millään arvonimillä. Ovat käyttäytyneet arvokkaasti, astuneet mikrofoonin taa ja todistaneet Jeesuksesta, eivät itsestään. Poistuneet lavalta ja tuskin kuulijat kauaa muistavat hänen nimeään, mutta toivottavasti edes sanasen siitä itse evankeliumista.

Aika monella meistä on myös tätä historiikkia taustallamme, mutta emme tee asiasta nk. numeroa.

Raamatun UT, Jeesuksen apostolit säätävät ohjeet kuinka kristityn tulee käyttäytyä ja kuinka ei saa käyttäytyä. Ei kukaan voi itse päättää, tai valita, että nytpä ryhdyn evankelistaksi. Jumalan valitsemana, monesti jopa tiedostamattaan, kristitty joko on sitä, tai ei ole. Ihmisen nimi ei tee häntä siksi joka hän on, vaan hän on se mikä on.

Miksi Johanna tekeytyy sellaiseksi jota hän ei ole? Hän ei ole kristitty evankelista. Jumala varmasti muutoin rakastaa häntä, mutta myös Johannalta itseltä edellytetään pysyvää parannusta. On hirveää kuinka julmasti ja vailla aitoa äidinrakkautta hän on voinut kohdella pientä lastaan. Hän on itse osoittanut, ettei kunnioita Jumalan pyhyyttä, edes Jumala ei voi luottaa häneen. Ja Jeesus taas on aina kaltoinkohdeltujen lasten puolella. Tekijöitä odottaa vain myllynkivi ja Tulinen järvi.

Raamatun mukaan Jumala kutsuu ihmistä korkeintaan kolmasti. Neljättä mahdollisuutta ei ole, vaikka patologinen temppuilija kuinka polvillaan esittäisi "katuvaa". Montako armonmahdollisuutta JT on jo käyttänyt? Onko hänelle varattu kruunu 👑 annettu jo jollekin toiselle?

Hän ei ole yhtään enempää kuin kukaan muukaan ihminen, Taivaassa ei ole erityiskohtelua vaativia narsisteja.

• Anonyymi

Ketä odottaa tulinen järvi ja mllynkivi`?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä odottaa tulinen järvi ja mllynkivi`?

Matteus 18: 1-10
        1 Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"
        2 Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä
        3 ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.
        4 Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.
        5 Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut.

6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
        7 Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!

8 Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen.
        9 Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; parempi on sinun silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvetin tuleen.
        10 Katsokaa, ettette halveksu yhtäkään näistä pienistä; sillä minä sanon teille, että heidän enkelinsä taivaissa näkevät aina minun Isäni kasvot, joka on taivaissa.
        🐇🧚‍♀️✨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matteus 18: 1-10
        1 Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"
        2 Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä
        3 ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.
        4 Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.
        5 Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut.

6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
        7 Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!

8 Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen.
        9 Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; parempi on sinun silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvetin tuleen.
        10 Katsokaa, ettette halveksu yhtäkään näistä pienistä; sillä minä sanon teille, että heidän enkelinsä taivaissa näkevät aina minun Isäni kasvot, joka on taivaissa.
        🐇🧚‍♀️✨

Suurin uskon ohje kirja Raamattu on myös suurin uskon sekoittaja joka voi olla. Olen tullut siihen loppu päätelmään, että usko on mahdotonta niille joilla on omat aivot.
        Aivottomat elävät niitten ohjeitten mukaan joita toiset aivottomat on heille puhuneet perimä kertomuksina edellisten sukupolvien aivottomien kertomuksina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johanna todistaa
        https://www.youtube.com/watch?v=FngCQhBlBCc
        https://www.youtube.com/watch?v=9oliuFs0N6o

Hmmm. Kuuntelin hetken. Kuulosti ihan asialliselta. Mutta kun "seurakunta" alkoi taputtaa hänelle... No, kyseessä oli siis pelkkä uskonnollinen, lihallinen lavashow. Joten poistuin kuulolta.

Kristillisessä kirkossa ei koskaan taputeta. Kyseessä on Jumalan huone, pyhä paikka. Ei taputeta Jeesukselle, ei ihmisille. Ja, jos mahdollista, ei esim. nk. lihallisuutta korottavaa pukeutumista. Nk. kulttuurisia etikettivirheitä / kyseessä ei ollutkaan hengellinen tilaisuus.

Onko etiketeillä mitään virkaa?
        Ne kuuluvat eurooppalaiseen sivistykseen.

Mutta jenkki-hell.srk:issa tietty ihan ok, vaikka hohottaa kovaan ääneen läpi "saarnan", penkillä keinuen lyödä kämmenillä polviinsa! Ja jos tulee "profetia", kuin salama taivaalta, niin äkkiä pahvilaatikko päähän, ettei mahd. silmämunien pyörintä luo assossiaatioita esim. woodoosta.

Myös tuo pukeutuminen nk. "seurakunnan" edessä: eroottinen iltapuku ja ilmeisesti ei alushousuja. Kun hän kääntyili, niin pakostakin nk. persvako näkyi selvästi ohuen kankaan läpi.

Jumalaa tulee kunnioittaa.

Ei mulla mitään häntä vastaan ole. Ymmärrän, että on myös paljon kärsinyt ihminen.

Minäkin olen ollut "sorrettu", pahoinpidelty ja monin tavoin petetty ja hyväksikäytetty ihan pikkulapsesta alkaen ja läpi elämän. Elämä on.

Paljon patsaana, sittemmin myös puluksi oppineena.
        Jumalan sana on kuitenkin kaikille sama, niin puluille kuin patsaillekin.

• Anonyymi

Johanna on meidän helluntailaisten ihana Apostoli, kiitos Jeesus hänestä.

• Anonyymi

Eikös hän ole LivetsOrd seurakunnan kasvatteja?

• Anonyymi

Oliko Johanna silminnäkijä Jeesuksen ylösnousemuksen tapahtumassa?

Nimimerkki Henki on jumalaton.

• MrHyvis

Toivottavasti Johanna saa itsensä hallintaan.
      Kun se tapahtuu vasta sitten kannattaa miettiä muuta.

• Anonyymi

Johanna sanoo ”Jumalan kansaa ei ole kutsuttu arvostelemaan” niin että se tarkoittaa, uskovaisten tehtävä ei ole arvostella häntä ja hänen tekemisiään vaan siunata ja rukoilla.

• Anonyymi

No, tuollainen "Johannan sana" ei perustu Raamattuun, vaan on hänen omaa lihallisuuttaan, kahden tien kulkemista. Ei ole kylmä eikä palava, vaan penseä.

Raamattu = Jeesus ja apostolit kyllä opettivat "tutkimaan kaikki henget", sekä hylkäämään pahan. Tässä esim:

1. Kor. 5: 1-13
        1 Yleensä kuuluu, että teidän keskuudessanne harjoitetaan haureutta, jopa semmoista haureutta, jota ei ole pakanainkaan keskuudessa, että eräskin pitää isänsä vaimoa.
        2 Ja te olette paisuneet pöyhkeiksi! Eikö teidän pikemminkin olisi pitänyt tulla murheellisiksi, että se, joka on tuommoisen teon tehnyt, poistettaisiin teidän keskuudestanne?
        3 Sillä minä, joka tosin ruumiillisesti olen poissa, mutta hengessä kuitenkin läsnä, olen jo, niinkuin läsnäollen, puolestani päättänyt, että se, joka tuommoisen teon on tehnyt, on
        4 -sittenkuin olemme, te ja minun henkeni ynnä meidän Herramme Jeesuksen voima, tulleet yhteen-
        5 Herran Jeesuksen nimessä hyljättävä saatanan haltuun lihan turmioksi, että hänen henkensä pelastuisi Herran päivänä.

6 Ei ole hyvä, että kerskaatte. Ettekö tiedä, että vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan?
        7 Peratkaa pois vanha hapatus, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä onhan meidän pääsiäislampaamme, Kristus, teurastettu.
        8 Viettäkäämme siis juhlaa, ei vanhassa hapatuksessa eikä ilkeyden ja pahuuden hapatuksessa, vaan puhtauden ja totuuden happamattomuudessa.

9 Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa;
        10 en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.
        11 Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.
        12 Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
        13 Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
        *
        Synnin hyysääminen ei aikaansaa pelastusta, vaan koko "taikinan" = seurakunnan hapantumisen, pilaantumisen. Yhden sijasta siis hukkuvat kaikki.

• Anonyymi

Nyt myös Jumalan lisäksi Johannastamme on Veikko Lallikin kiinnostunut aivan sydänjuuriaan myöten.
      T. Matkasaarnaaja.

• Anonyymi

Ja minä kun luulin, että jumala tykkää raiskailla vain neitsyitä!

• Anonyymi

Keistä siinä kirjoitettiin? Kaikki tiedot oli Hymy-keskustelusta vai rassasiko moden herkkää hipiää sana musti...poika?

• Anonyymi

Johanna,Johanna!

Onko Johanna....?

Kun uudestisynnyin niin aloin muuttumaan parempaan päin. Eipä taida Johannan käytös olla.....?

• Anonyymi
      UUSI

Johanna Tukiaisen viesti Esther Saran profiilissa:
      "Nyt pakko kirjoittaa suoraan: tarvitsen avustusta!
      Omantunnon mukaan, mutta joku ihana ihminen ole kiltti ja laita avustus minulle! Tuksu tarttee tukea!!!!"
      Nyt on tilaisuus auttaa uskonsisarta hädässä.

• Anonyymi
        UUSI

Johanna itse on nääs liian kaunis tekemään töitä.
        Esther: "Jos on kaunis vaikka mummoksi asti, niin miksi? Kuka sen päättää mitä jokainen tekee? Oh yep Stay home cause it saves lives! Don’t be so naiivi please”

• Anonyymi
      UUSI

Tunkki aiheutti ”perheen” tilapäisen rahapulan, kun Velli sai lähes 1200 euron sakot Tunkeron nostamassa oikeusjutussa.

Velli varmaankin maksaa sakot eikä lyllerölle jää silloin käyttövaroja. Mutta eläke tulee maksuun kerran kuukaudessa, joten rahantulo ei lopu kokonaan.

Viranomaisia vastaan on järjetöntä pullikoida mutta eihän Tunkero sitä tajua. Sivulliselle se tuottaa edelleenkin lystikkäitä uutisia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaikkea hyvää

Emme enää tapaa.
      Ikävä
      201
      2196
    2. Haluaisin tutustua suhun

kunnolla. :) Millaista sun elämä on ollut. Puhua kaikesta maan ja taivaan välillä. Tunnut merkitykselliseltä ihmiseltä elämänpolullani. Aika näyttää..
      Ikävä
      139
      1420
    3. Kumpa tietäisin mies

Mitä päässäsi liikkuu. Niin tietäisi miten toimia..
      Ikävä
      142
      1265
    4. Zelensky ei halua neuvottelupöytään.

Lukasenkan ehdotus ei käy. Kokeilisi edes, olisihan se sitten nähty saako keskustelu mitään aikaan. Eikö nyt kannattaisi kokeilla kaikki mahdollinen s
      Maailman menoa
      447
      1020
    5. Voi ei! Selviytyjät-luovuttaja Virpi rehellisenä vaikeasta päätöksestään: "Ei ole pelkoa, että..."

Voi ei… Olisit nyt Virpi jatkanut kisan loppuun asti! Olisit voinut vaikka voittaa! Lue Virpin perustelut luovuttamiselle: https://www.suomi24.fi/vii
      Tv-sarjat
      30
      804
    6. Työpaikkaromanssit...

Onko ihan tuhoon tuomittuja juttuja?
      Ikävä
      59
      701
    7. Paperittomille täydet Kelan edut! Suomalaiset 1500:- kk palkalla töihin.

Ohisalo ja vihreet vihaa Suomalaisia , kuinka paperittomalle joka livahtaa jostain vaan Suomeen .annetaan paremmat edut kuin Suomalaiselle?
      Helsinki
      114
      675
    8. Siihen ei voi vastata

Mutta luin sen. Erittäin ihana kirjoitus, kiitos 🥺. En omi. Olen tuntenut kauan sitten samalla tavalla. Se on pitkä tarina jota en kirjoita tähän. M
      Ikävä
      37
      665
    9. Mies, olen tullut siihen tulokseen

..Että tempperamenttini on sinulle liikaa.
      Ikävä
      80
      616
    10. Aatteles kulta

jos oltais eletty keskiajalla niin ei oltais ees tavattu 🤗. Silloin oli keski-ikä 30-35v. Ihanaa kun olet ❤.
      Ikävä
      63
      556
    Aihe