Mistä kiikastaa ettet ole hankkinut omaa miestä eli mikä on syy eli mistä johtuu
Tämä vain sinkkunaisille
100
83
Vastaukset
- Anonyymi
Liikaa vaivaa
- Anonyymi
Tuo ei ole syy ja tiedät sen itsekkin ja omaa miestä ja kunnon parisuhdetta kaipaat eli jokainen ihminen haluaa oman kodin oman kumppanin ja perheen eli mikä on oikea syy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole syy ja tiedät sen itsekkin ja omaa miestä ja kunnon parisuhdetta kaipaat eli jokainen ihminen haluaa oman kodin oman kumppanin ja perheen eli mikä on oikea syy
Älä kysele, jos et halua rehellistä vastausta. Liikaa vaivaa ja aivan liikaa vaivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen etsimisestä olisi liikaa vaivaa ja miehestä olisi ihan liikaa vaivaa, jos sellainen sittne mukaan tarttuis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen etsimisestä olisi liikaa vaivaa ja miehestä olisi ihan liikaa vaivaa, jos sellainen sittne mukaan tarttuis.
Tuo on keksittyä satua niin jokainen ihminen haluaa kumppanin ja rakkauden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on keksittyä satua niin jokainen ihminen haluaa kumppanin ja rakkauden
Älä sitten kysele, kun ei kerta totuus kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sitten kysele, kun ei kerta totuus kiinnosta.
Et ole syytä sanonut tai sitten et ole ihminen etkä eläin niin kaikki haluaa kumppanin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole syytä sanonut tai sitten et ole ihminen etkä eläin niin kaikki haluaa kumppanin
Eli onko syy mielenterveys ongelmat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa vaivaa ja ihan liikaa vaivaa ... sanoin jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli onko syy mielenterveys ongelmat
Mielenterveysongelmat näkyy olevan lähinnä sun puolellas. Miksi jankutat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä just todistit sen mitä sanoin ... miehestä on ihan liikaa vaivaa ... se mm. jankuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenterveysongelmat näkyy olevan lähinnä sun puolellas. Miksi jankutat?
Et sinä syytä ole sanonut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä syytä ole sanonut
Olen sanonut jo neljä kertaa.
"Anonyymi
2022-11-15 18:49:38
Liikaa vaivaa"
"Anonyymi
2022-11-15 18:54:19
Älä kysele, jos et halua rehellistä vastausta. Liikaa vaivaa ja aivan liikaa vaivaa."
"Anonyymi
2022-11-15 18:55:18
Miehen etsimisestä olisi liikaa vaivaa ja miehestä olisi ihan liikaa vaivaa, jos sellainen sittne mukaan tarttuis."
"Anonyymi
2022-11-15 19:03:32
Liikaa vaivaa ja ihan liikaa vaivaa ... sanoin jo."
Montako kertaa pitää toistaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sanonut jo neljä kertaa.
"Anonyymi
2022-11-15 18:49:38
Liikaa vaivaa"
"Anonyymi
2022-11-15 18:54:19
Älä kysele, jos et halua rehellistä vastausta. Liikaa vaivaa ja aivan liikaa vaivaa."
"Anonyymi
2022-11-15 18:55:18
Miehen etsimisestä olisi liikaa vaivaa ja miehestä olisi ihan liikaa vaivaa, jos sellainen sittne mukaan tarttuis."
"Anonyymi
2022-11-15 19:03:32
Liikaa vaivaa ja ihan liikaa vaivaa ... sanoin jo."
Montako kertaa pitää toistaa?Sano totuus eli mielenterveydelliset syyt älä sepitä ja yritä keksiä vitsiä ja olla vitsikäs ja huumorilla kuitata kun oikeasti taitaa olla mielenterveydelliset syyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano totuus eli mielenterveydelliset syyt älä sepitä ja yritä keksiä vitsiä ja olla vitsikäs ja huumorilla kuitata kun oikeasti taitaa olla mielenterveydelliset syyt
Totuus on se jonka sanoin jo neljä kertaa. En mä sun mielenterveysongelmilles mitään mahda. Hae lääkkeet tai ota ne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano totuus eli mielenterveydelliset syyt älä sepitä ja yritä keksiä vitsiä ja olla vitsikäs ja huumorilla kuitata kun oikeasti taitaa olla mielenterveydelliset syyt
Väliksellä on kokemusta vain suhteesta äitiin, muita suhteita nolla kpl. Se yhdistettynä pohjattomaan tyhmyyteen selittää nuo ääliömäiset inttämiset.
- Anonyymi
Ei ole tarvetta läheisyydelle, eikä parisuhteelle.
- Anonyymi
Nyt valehtelet jo itsellesikin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt valehtelet jo itsellesikin
Miten niin valehtelen. Yksi kauan kestänyt parisuhde koettuna ja se riittää. Yksin tottunut olemaan ja kokenut sen itselle hyväksi tavaksi elää ja olla. Kaveruus vain mahdollista, jos löytyy samoin ajatteleva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin valehtelen. Yksi kauan kestänyt parisuhde koettuna ja se riittää. Yksin tottunut olemaan ja kokenut sen itselle hyväksi tavaksi elää ja olla. Kaveruus vain mahdollista, jos löytyy samoin ajatteleva.
Eli mielenterveydelliset syyt entä kun saat lääkityksen kuntoon ja hoidon tasapainoon ja voit hyvin niin sitten haluat oman miehen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt haluaisi omaa itsenäistä elämää pilata jonkun miehen takia. Onnex täällä pohjoismaassa on varaa itse tehdä mitä haluaa.
- Anonyymi
Koska mä haluan olla onnellinen. Mies vain pilais sen.
- Anonyymi
Onnen tuo oma mies ja aito rakkaus ja oma koti ja oma perhe eli kerro syy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnen tuo oma mies ja aito rakkaus ja oma koti ja oma perhe eli kerro syy
Mä sanoin jo syyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä sanoin jo syyn.
Eli mielenterveydelliset syyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mielenterveydelliset syyt
Joo, toi on se sun syy. On huomattu kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välis on älyllisesti pahasti vajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onneksi ei huumeet niin nykyään on tosi yleistä nuo mielenterveys ongelmat mut onneksi parantuu ja saa oikean lääkityksen ja sit haluaa taas olla ihminen ja nainen ja haluaa oman miehen kodin ja perheen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onneksi ei huumeet niin nykyään on tosi yleistä nuo mielenterveys ongelmat mut onneksi parantuu ja saa oikean lääkityksen ja sit haluaa taas olla ihminen ja nainen ja haluaa oman miehen kodin ja perheen
Ei sua kukaan täällä syyllistä. Et sä mahda mitään näille loputtomille hölmöyksillesi. Hyvä, että olet tajunnut ton sun ongelman.
- Anonyymi
Jos haluan lemmikin niin otan ennemmin kissan ku miehen.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Toimii myös toisinpäin, siksi mulla onkin kolme kissaa 😂
Luultavasti. Ihminen on vaativa lemmikki.
- Anonyymi
Toimii myös toisinpäin, siksi mulla onkin kolme kissaa 😂
Tosin rehellisesti, mille sopii parhaiten lemmikiksi kivi. 😂
Anonyymi kirjoitti:
Tosin rehellisesti, mille sopii parhaiten lemmikiksi kivi. 😂
Haista kukkanen 😂
- Anonyymi
Haista kukkanen 😂
siis mulle 😂
- Anonyymi
Niin minäkin tekisin jatkossa. Olen todennut, että vaikka ihmistä voi rakastaakkin, silti sitä ihmistä ilmankin voi olla ja lemmikki ei aseta vaatimuksia mielivaltaisesti toisin, kun ihminen saattaa asettaakin. Riippuu ihan päivästä, silloin se rakaskin on rasite.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
siis mulle 😂
Jaa, pahoittelut. Tottakai miehenä luin sen niin, että mille=miehille, mikä sinällään olisi ihan ymmärrettävä kommentti 😁
Miksi ihmeessä parhaiten lemmikiksi sopisi kivi? Tai siis kenelle tahansa sopii, ne on useimmiten melko säyseitä, harvoin riehuvat, ei tartte ulkoiluttaa, syövät vähän ja ovat muutenkin helppohoitoisia. Vähän niinku miehetkin 😂- Anonyymi
Jaa, pahoittelut. Tottakai miehenä luin sen niin, että mille=miehille, mikä sinällään olisi ihan ymmärrettävä kommentti 😁
Miksi ihmeessä parhaiten lemmikiksi sopisi kivi? Tai siis kenelle tahansa sopii, ne on useimmiten melko säyseitä, harvoin riehuvat, ei tartte ulkoiluttaa, syövät vähän ja ovat muutenkin helppohoitoisia. Vähän niinku miehetkin 😂Kivi on helppo ja vaivaton ja siihen voi vaikka liimata palan tekoturkista ja sit sitä voi myös kivasti silittää, jos tahtoo. Mies ei ole mitään mainitsemistasi. Ihminen on maailman vaativin lemmikki. Mikä tahansa eläin on ihmistä helpompi.
- Anonyymi
Ei löydy mulle sopivaa.
- Anonyymi
Kyllä löytyy oletko ronkeli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä löytyy oletko ronkeli
Olen ronkeli kyllä, ja pitääkin olla. Miksi kenen tahansa pitäis kelvata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ronkeli kyllä, ja pitääkin olla. Miksi kenen tahansa pitäis kelvata?
Kyllä sopivan löytisit vaikka heti jos vain haluaisit eli mitä oikein etsit tuskin nalle puhia tai spider manniä silloin olis mielenterveydelliset syyt no etsitkö maailman rikkainta miestä vai miten olet ronkeli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sopivan löytisit vaikka heti jos vain haluaisit eli mitä oikein etsit tuskin nalle puhia tai spider manniä silloin olis mielenterveydelliset syyt no etsitkö maailman rikkainta miestä vai miten olet ronkeli
Silloin kun löytyy omasta mielestä sopiva ja hyvä mies, niin:
1. Varattu
2. Minä en ole sille sopiva
3. Elämäntilanteet eivät kohtaa
Hyvä ja sopiva löytyy ehkä noin vuoden välein. Koska en jaksa enää etsiä kovin aktiivisesti. Ja kun kohta 1 -3. toistuu, menee se puoli vuotta toipuessa ja puoli vuotta siinä löytyy sopiva. Kunnes taas 1-3.
- Anonyymi
Mies on hankala, liian äänekäs, se sotkee ja haisee. Sitäpaitsi mies tulee tosi kalliksi.
- Anonyymi
Mut ei ole oikea syy niin nainen tarvitsee miehen ja mies naisen niin mikä on oikea syy miksi et hanki omaa miestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut ei ole oikea syy niin nainen tarvitsee miehen ja mies naisen niin mikä on oikea syy miksi et hanki omaa miestä
Etkä sä osaa lukea? Maailman ensimmäinen ihminen, joka osaa kirjottaa, muttei lukea?
- Anonyymi
Ei voi ottaa riskiä, että kohdalle osuisi sinunlainen idiootti.
- Anonyymi
Olen allerginen miehille.
- Anonyymi
Sä siis yrität tappaa mut. No kiitti v.tusti.
- Anonyymi
Mun pitää käyttää hengitysssuojainta aina, jos meen johonki missä on miehiä. Sit mä kannan epipeniä aina mukana siltä varalta, jos joku mies koskee muhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun pitää käyttää hengitysssuojainta aina, jos meen johonki missä on miehiä. Sit mä kannan epipeniä aina mukana siltä varalta, jos joku mies koskee muhun.
Eli syy olet lesbo no se on pätevä syy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli syy olet lesbo no se on pätevä syy
Ei kun olen allerginen miehille. Älä yritä tappaa mua noilla sekoiluillas.
- Anonyymi
Koska minulla on paha androfobia.
- Anonyymi
Hanki i phone
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki i phone
Tai tarkoitin applea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki i phone
Ei se auttanu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai tarkoitin applea
Tykkään enemmän appelsiineista.
- Anonyymi
Välis kerro jo millaista on olla Suomen tyhmin mies.
- Anonyymi
Ei miestä hankita, elävä olento ei ole esine.
Olen mieluummin yksin kuin epäsopivan kumppanin kanssa. Tähän mennessä en ole saanut miehiltä yhtä arvostavaa, rakastavaa, luotettavaa, turvallista tai kunnioittavaa kohtelua kuin mitä heille itse anna ja olen valmis antamaan enkä ole "rimaani" laskemassa.- Anonyymi
Kyllä etsimiäsi miehiä on eli jatka etsimistä niin etsi välillä jostain muualta ettet aina löydä ikäviä tyyppei eli ongelmasi on mistä löytää kunnon mies ja kumppani ehkä etsit väärästä paikasta tai paikoista
- Anonyymi
En ole tavannut vielä (38v) yhtään miestä johon olisin todella ihastunut. Olen nuorempana seurustellut muutaman kerran. Seurustelujen kestot ovat olleet viikoissa - maksimissaan muutaman kuukauden. Minulle ei ole ollut riittävästi tunteita yhtään miestä kohtaan, sen vuoksi pistin poikki joka kerran.
Ei ollut mitään syytä jatkaa pidemmälle.
Minun unelmani ei ole parisuhde, "oma mies" eikä lapset. En halua omakotitaloa, en koiraa enkä autoa. En etsi parisuhdetta, en ole deittailupalstoilla, en juo, en pidä humalaisista ihmisistä, en uskovaisista, en halua olla sidoksissa kehenkään, tulen mainiosti toimeen ilman seksiä vuosikaudet.
En tarvitse ketään jakamaan arkeani, en kaipaa ketään sänkyyn vierelleni.
En ole yksinäinen vaikkei parisuhdetta olekaan. Sisarusten lapset ovat läheisiä, minulla on paljon ystäviä. Lomilla on mukava reissata ulkomailla sisarusten lasten kanssa ja huokaista helpotuksesta kun pääsee omaan kotiin, ihan yksin.- Anonyymi
Etsit itsellesi kivan naisen eli iki oman naisen eli mene sinne missä lesbonaisia on eli syy miehet ei ole sinun juttusi
- Anonyymi
Mulla on liian pieni asunto. Ei tänne mahdu se järjetön tavaramäärä minkä mies vaatii ollakseen tyytyväinen.
- Anonyymi
Ei tuo ole syy sit etsitte isomman asunnon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo ole syy sit etsitte isomman asunnon
Eihän lemmikki nyt sellaseen kykene. Kyllä se olis emännän homma, mutta kun ei mulla ole varaa. Mies on hirveen kallis pidettävä. Se syökin enemmän ku norsu.
- Anonyymi
Kun haluan sen sun miehen. Kun olen sen ottanut, sitten mul on oma mies. Mistäs saatais sulle?
- Anonyymi
Ap: sanot jokainen haluaa oman kodin, oman kumppanin ja perheen.
Minulla on oma koti, velaton kerrostalokolmio Eirassa 3h lomaosake Espanjassa.
Molemmat on ostettu itse tienatuilla rahoilla. Ei ole peritty, ei ole tarvittu miestä niiden hankkimiseen.
Olen erakkoluonne, en halua elää kenenkään toisen kanssa. En kaipaa seksiä, en pidä kosketuksesta. Kättelyn vielä kestän, halailua en, työnnän pois heti halailemaan pyrkivät.
Lapsia en halua ikinä, synnyttäminen on pahin painajaiseni.
Jos tämä on sinulle ongelma, niin oikein hyvä.- Anonyymi
Ei minulle ole ongelma eikö sinulla ole ongelma kuten kerroit mielenterveydelliset syyt
- Anonyymi
Mulla on nyt muita asioita meneillään, sairas vanhempi jota pitää hoitaa, lapset joita kaitsea ja niin edespäin. Joskus sitten paremmalla ajalla
- Anonyymi
Sairas vabhempasi ja lapsesi toivoo sinulle kumppania eli omaa miestä eli koitas hankkia se
- Anonyymi
Koska mä olen lukenu tältä palstalta, että miehet on ihan hulluja. Ne riehuu ja raivoaa kaikesta. Ne pakottaa juomaan kahvia ja kaljaa ja viinaa ja syömään makkaraa ja nakkia ja nötköttiä ja perunaa ja pullaa ja munkkia ja suklaata ja heitää talosta kaikki kasvisjutut ulos. Jos noita ei syö niin ne vetää turpaan. Sit ne hakkaa kaikki sukulaiset, jotka kehtaa tulla kylään ja puhua jotain. Sit ne naulaa matot seinille ja kiinnittää sohvat kattoon ja siirtää kirjahyllyt ikkunoiden eteen. Sit ne pakottaa mökille ja veneilemään ja mootoripyöräilemään. Mies ei kuulemma ikinä kuuntele yhtään mitä nainen tahtoo, vaan huutaa ja määrää ja pakottaa kaiken.
Tää palsta on opettanu mulle, että mies on viimenen asia maapallolla, mikä kannattais haluta.- Anonyymi
Mut siltikin haluat oman kultasi ja rakkaasi eli iki oman miehesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hanki se eli hankit iki oman miehesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tosiaan. Sä olet kertonu millasia miehet on. Ne on ihan UMPIHULLUJA ja SEKOPÄITÄ. Ne sietäis kaikki lukita johonki pöpilään.
- Anonyymi
Komppaan tätä. Palsta toimii erinomaisena parisuhteen ehkäisijänä. Jos tulee tunne, että parisuhde olis kiva, niin tänne vaan lukemaan ja tunne se haihtuu pikavauhtia.
- Anonyymi
Koska mä olen jumissa täällä tornissa, eikä toi tyhmä prinssi tajua kiivetä tänne, vaikka kuinka sille huutelen.
- Anonyymi
Sanon tähän sivullisena, että miehet ovat ronkeleita. Lisäksi he pettävät, ja usein ollaan varattuja, vaikka esitetään kiinnostunutta. Satutin itseni todella pahasti, kun ihastuin erääseen mieheen, joka esitti kiinnostunutta. Vuosien jälkeen aloin tekemään salapoliisin työtä, ja tuloksena paljastui, että mies asui erään naisen kanssa yhdessä. Kriisihän siitä seurasi minulle. Jätin miehen kuin nallin kalliolle. Mutta tunteet eivät ole vuosien jälkeen minnekään kadonneet. Miehet eivät enää kiinnosta. Keskityn omaan elämääni.
- Anonyymi
Oon ollut täällä sen aikaa kun olen ollut sinkku, ehkä reilun vuoden, Oon deittaillu ja nyt näyttää että tästä viimeisestä tulee pitkäaikainen parisuhde.
Edellisiin on ollut joku syy, yleensä liian pitkä välimatka. Muitakin on muttei mitään dramaattisia. Teitenkin haluan parisuhteen, enkä yhtään epäile ettei löydy.
Voi olla että kestää pitkään ennenkuin lopullisesti jään pois. Käyn monella palstalla selailemassa kerran-pari päivässä. Ei kai ole paha jos joskus luen näitä ja ehkä joskus kirjoitankin. Mutten sitten enää sellaisiin jotka käsittelevät sinkkuutta ja parisuhteen hakemista. - Anonyymi
Hei. Onko tämä nyt oikea paikka haukkua ja nimitellä toisiaan mielenvikaiseksi jne. Menkää muuanne temään. Älkää pilatko näitä sivuja tuollaisella.
- Anonyymi
Luovuin miehistä
1. Koska niihin ei voi luottaa
2. Miehet pettää
3. Miehet ei tee kotitöitä
4. Mies valittaa kaikesta
5. Miehet juopottelee.- Anonyymi
Jaa, komppaan, olen juuri tuollainen, huoh!
- Anonyymi
Ei ole löytynyt sellaista miestä, jonka kanssa kokisin sellaisen yhteyden, että uskaltaisin heittäytyä, ja ennen kaikkea luottaa. Siinä suurin syy. Olen kyllä ihastunut tällä hetkellä, mutta näenkö meidät parisuhteessa ja koenko, että riittäisin hänelle? En vain valitettavasti sisimmässäni usko siihen.
Olen ollut niin kauan yksin, että en edes tiedä haluaisinko ns. perinteistä parisuhdetta. Lapsia en halua enkä välttämättä edes asua yhdessä. Mutta siitä huolimatta toivon joskus löytäväni jonkun, joka olisi minulle se tärkein ja minä hänelle. - Anonyymi
Naiset haluaa vain komean top 10 miehen. Muuten eivät ala seurustelemaan. Tavis miehet on nolla tasoisia nykyään.
- Anonyymi
Ei pidä paikkansa.
- Anonyymi
Syitä on useita. Äärimmäisen rankka eroprosessi, josta toipuminen kesti pitkään. Kiireinen arki pienen lapsen kanssa. Opiskelu ja työnteko samaan aikaan. Pitkäaikaissairaan lapsen hoitaminen. Yritä siinä sitten deittailla.. En silti tekisi mitään toisin, asetin lapsen etusijalle ja se oli mielestäni ainoa oikea ratkaisu.
- Anonyymi
Mulla "miehen hankkimattomuus" liittyy nimenomaan tähän hetkeen, ja asia tulee tulevaisuudessa muuttumaan. Ja miksikö? Koska olen tällä hetkellä ylipainoinen, on tarkoitus laihtua ja sitten ihannepainossani hoikkana tiimalasina hankkia se mies. Ja nykypainossani en varmastikaan saa sellaista miestä jollaisen haluan.
Kirjautumaton palstalutka- Anonyymi
Jaa, jos olet kovinkin ylipainoinen niin painon pudottaminen jättää kyllä kehoon pahat jäljet. Painon pudottaminen on kyllä sinänsä hyvä asia jos sille on tarvetta, arvostan!
Palstan naiset ei oikein ole semmoista parisuhdetyyppiä. Ne vaan käyttää miehiä ja viskaa sitten roskiin.
- Anonyymi
Ainakaan minä ole käyttäjätyyppiäkään. Jos ei oikeasti sopivaa osu kohdalle niin sitten kokonaan ilman. Ei voisi vähempää kiinnostaa jotkut käyttämiset. Turhaa puuhaa, joten olkaa ihan rauhassa. Ei tarvitse miesten panikoida.
Harvoin käyn ulkona ja sieltä niitä miehiä ehkä löytyisi?!
PalstaRinssi kirjoitti:
Paremmin niitä ulkona liikkuu kuin kotona? Riippuu tietysti missä majailet.
Kotona, kotona töissä.
- Anonyymi
Olen hankkinut miehen. Mies kuoli tänä vuonna. Uutta en ole vielä edes koittanut löytää.
- Anonyymi
kyllähän puolison menetys ottaa aikansa,
- Anonyymi
Hankinnassa on joo. En oo vaan vielä löytäny sellasta tarpeeksi luotettavaa kasvattajaa, jolta sais hankittua testatun, terveen ja hyvinkoulutetun yksilön, hyväsukusenkin mielellään. Ei tartte olla ihan muotovalio, ku en aatellu viedä sitä näyttelyihin, mutta käyttöominaisuuksien pitäis olla kunnossa.
- Anonyymi
Tollanen mies on kallis hankinta. Mulla on sen verta piene tulot, että on pitänyt säästää aika kauan, et saan rahat kasaan.
- Anonyymi
Yritän päästä eroon entisestäkin. Ehkä 4-5 vuotta vielä kärvistelyä.
- Anonyymi
Miksi pitäisi? Mitä sillä tekee?
- Anonyymi
Suomesta ei löydy riittävän komeaa ja kaikin puolin tasokasta ja olen liian laiska lähtemään ulkomaille miehen hakuun.
- Anonyymi
Ensinnäkin, miestä ei niin vain "hankita". Kypsässä iässä oleva leskinainen ei vain kelpaa useimmille miehille. Siinä syytä tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641056
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3421037- 61832
- 56731
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k98656Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49641- 26633
- 68620
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14618- 57600