Miten kertoa ihmiselle että ei halua enää nähdä tätä?

Anonyymi-ap

Miten kerron ihmiselle jota olen nähnyt pari kertaa että en halua ennään olla yhteydessä häneen? Kyse siis ainakin omalta osaltani platonisesta kaverista. Syy jonka takia en halua nähdä häntä enään ei varsinaisesti ole hänen, joten olen tässä varmaan joka tapauksessa kusipää. Miten siis mahdollisimman vähän vittumaisesti hoidan asian vai ghostaanko hänet vaan?

8

546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mikä se syy on? Voitko sanoa kaverille esimerkiksi sen, suoraan tai yleisluontoisemmin?

Ghostaamiset on keskenkasvuisten juttuja.

• Anonyymi

...Jos olet pari kertaa nähnyt, niin tuskin tuossa suurta vahinkoa tapahtuu. Hyvä olla mahdollisimman rehellinen ja selkeä (käyttäytymistapoja unohtamatta), se on yleensä vapauttavaa kaikin puolin.

• Anonyymi

Ghostaa. Easy, cheap& fast. Tyhmimmätkin tajuu jossain kohtaa et hei toi ei haluu nähä mua tai kuulla musta.

• Anonyymi

Siis mitä? Olet vain pari kertaa ennen tavannut koko tyypin, etkä tiedä, kuinka lopettaa yhteydenpito sellaisen kanssa ?! Minun mielestäni ei mitään yhteyttä ole vielä ollutkaan, mikä pitäisi jotenkin erikseen katkaista. Pari näkemiskertaa ei ole mikään suhde.

• Anonyymi

Kaikki suhteet kannattaa aina katkaista siten, että puhuu asioista vain omasta puolestaan ja omasta näkökulmstaan. Voi sanoa vaikka:

"Minulla on nyt niin paljon kaikkea muuta elämässä, ettei ole mehuja muulle".

"Olen yleensä niin riippuvainen muista, että nyt meinaan testata yksin olemisen vaikeutta."

"Aloitin omatoimisen kielen opiskelun (jonkun kanssa) ja se vie kaiken aikani."

Ei todellakaan kannata sortua esim. tämmöiseen lauseeseen:

"Ei sussa mitään vikaa ole, mutta en nyt vaan oikein koe, että sopisimme yhteen."

Hyi sentään! Kaikki tuollainen aiheuttaa vain pahaa mieltä tai muuta negatiivista. Tietysti rehellinen kannattaa pyrkiä olemaan ja puhumaan niin kuin oikeasti meinaa tehdä, eikä keksiä asioita, esim. kopsata noita laitettuja esimerkkejä.

On satoja tapoja lopettaa suhde tökeröllä tavalla. Ja niin sitä tapaa kyllä yleensä käytetäänkin. Valitettavasti. Toivottavasti keksit hyvän tavan ilmoittaa asiasta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

tapasitte pari kertaa!
      Ettehän te ole kunnolla edes hyvän-päivän tuttuja!
      Vain anna toisen olla rauhassa , jos ja kun tapaatte, sano niitää näitä muutama minuutti ja jatka matkaasi. Aivan kuin tapaamillesi naapureille.

Selvää ja reilua peliä.

• Anonyymi

Toivottavasti aloittajalle selviää minkä karhunpalveluksen teet itsellesi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe