Miten kerron ihmiselle jota olen nähnyt pari kertaa että en halua ennään olla yhteydessä häneen? Kyse siis ainakin omalta osaltani platonisesta kaverista. Syy jonka takia en halua nähdä häntä enään ei varsinaisesti ole hänen, joten olen tässä varmaan joka tapauksessa kusipää. Miten siis mahdollisimman vähän vittumaisesti hoidan asian vai ghostaanko hänet vaan?
Miten kertoa ihmiselle että ei halua enää nähdä tätä?
8
546
Vastaukset
- Anonyymi
No mikä se syy on? Voitko sanoa kaverille esimerkiksi sen, suoraan tai yleisluontoisemmin?
Ghostaamiset on keskenkasvuisten juttuja. - Anonyymi
...Jos olet pari kertaa nähnyt, niin tuskin tuossa suurta vahinkoa tapahtuu. Hyvä olla mahdollisimman rehellinen ja selkeä (käyttäytymistapoja unohtamatta), se on yleensä vapauttavaa kaikin puolin.
- Anonyymi
Ghostaa. Easy, cheap& fast. Tyhmimmätkin tajuu jossain kohtaa et hei toi ei haluu nähä mua tai kuulla musta.
- Anonyymi
Siis mitä? Olet vain pari kertaa ennen tavannut koko tyypin, etkä tiedä, kuinka lopettaa yhteydenpito sellaisen kanssa ?! Minun mielestäni ei mitään yhteyttä ole vielä ollutkaan, mikä pitäisi jotenkin erikseen katkaista. Pari näkemiskertaa ei ole mikään suhde.
- Anonyymi
Kaikki suhteet kannattaa aina katkaista siten, että puhuu asioista vain omasta puolestaan ja omasta näkökulmstaan. Voi sanoa vaikka:
"Minulla on nyt niin paljon kaikkea muuta elämässä, ettei ole mehuja muulle".
"Olen yleensä niin riippuvainen muista, että nyt meinaan testata yksin olemisen vaikeutta."
"Aloitin omatoimisen kielen opiskelun (jonkun kanssa) ja se vie kaiken aikani."
Ei todellakaan kannata sortua esim. tämmöiseen lauseeseen:
"Ei sussa mitään vikaa ole, mutta en nyt vaan oikein koe, että sopisimme yhteen."
Hyi sentään! Kaikki tuollainen aiheuttaa vain pahaa mieltä tai muuta negatiivista. Tietysti rehellinen kannattaa pyrkiä olemaan ja puhumaan niin kuin oikeasti meinaa tehdä, eikä keksiä asioita, esim. kopsata noita laitettuja esimerkkejä.
On satoja tapoja lopettaa suhde tökeröllä tavalla. Ja niin sitä tapaa kyllä yleensä käytetäänkin. Valitettavasti. Toivottavasti keksit hyvän tavan ilmoittaa asiasta. - Anonyymi
Anna sen kävellä. Hän saa rakastaa jälleen https://youtu.be/w9ybSP62SYs
- Anonyymi
tapasitte pari kertaa!
Ettehän te ole kunnolla edes hyvän-päivän tuttuja!
Vain anna toisen olla rauhassa , jos ja kun tapaatte, sano niitää näitä muutama minuutti ja jatka matkaasi. Aivan kuin tapaamillesi naapureille.
Selvää ja reilua peliä. - Anonyymi
Toivottavasti aloittajalle selviää minkä karhunpalveluksen teet itsellesi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389