Ensitreffit alttarilla kausi 2022. Mulla meni täysin usko miehiin.
Kyllä oli surkea
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miehille ei kelvannut yksikään ihana nainen.
- Anonyymi
Älkää yrittäkö olla kenenkään kanssa yhdessä. Ei siitä mitään tule. Miehet etsivät jotain taruolentoa, eivät tavallista naista.
- Anonyymi
Naiset oli surkeita koska pihtasivat joten ei mies nyt voi naimisissa jatkaa koska kaksi vaimoa pihtasi sinä ohjelmassa. Henni ja sen mies olivat onnellisen näköisiä koska seksiä on harrastettu usein.
- Anonyymi
Joo ja sitten sekin mies hylkäsi sen kolmannen naisen!
- Anonyymi
Näytettiiks ne seksikohtaukset?
- Anonyymi
Ei millään pahalla mutta tuokin ohjelma on käsikirjoitettua puppua, jos arvon naiset jonkinlaisen uroksen niin täältä Länsi Tampereelta löytää minut, olen 48vuotias normaali heppu joka uskaltaa olla oma itsensä.
- Anonyymi
Minulla meni usko naisiin, jos sitä on ollutkaan.
- Anonyymi
Höpö, höpö. Tässä on hyvä esimerkki siitä, ettei pidä mennä pysyviin suhteisiin, ellei sitä todellista kipinää ole, eikä tule. Tunne on vain, kuin kaverisuhteessa. Ei ole ihme, että sitten erotaan, kun lapset on saatu aikaan. Todella vastuullista käytöstä näiltä miehiltä ja osasyy on tietysti naisessakin. Ei ne suhteen pääty yleensä yksipuolisesti. Kaverisuhde ei ole se, johon pyrkiä.
- Anonyymi
Kattooko oikeesti joku noita typeriä tosi-tv -ohjelmia? Pelkkää katsojien aliarvioimista. Ei mitään tekemistä todellisuuden kanssa vaan ihmiset, todella julkisuuden hakuisia, käyvät noissa munaamassa itsensä. Julkisuuden ja vissiinkin elämän kohokohta: Pääsee Seiskaan
- Anonyymi
Ärsyttää kyllä tuollainen nirsoilu. Toki usko naisiin on mennyt jo kaikilla aikaisemmilla kausilla.
- Anonyymi
Katsokaa haastattelut. Turha mestaroida täällä, kun ei itse ole osapuolena.
- Anonyymi
Juu katsoin eli miehet mokasivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu katsoin eli miehet mokasivat.
Heh, heh.. Mokasivat ? Oisko mielestäsi heidän pitänyt mennä pysyvään suhteeseen pakosta ? Ihmeellistä ajattelua. Ei ole ihme, että suurin osa pareista eroaa, kun tutut yms painostavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, heh.. Mokasivat ? Oisko mielestäsi heidän pitänyt mennä pysyvään suhteeseen pakosta ? Ihmeellistä ajattelua. Ei ole ihme, että suurin osa pareista eroaa, kun tutut yms painostavat.
Feministeille vain miehet mokaa.
"Mulla meni täysin usko miehiin."
Jos sinulla meni usko miehiin 'tositeeveen' takia, lienee todennäköistä, että miesotoksesi on sekä vino että liian pieni. 🌹👀- Anonyymi
En katso tosi-tv-sontaa.
Mutta mitä muuta voisi odottaa järjestetyiltä liitoilta ( tv-kamerat ja formaatti häiritsemässä) nykyajan länsimaassa, jossa romanttisen rakkauden ihanne on niin ylös hehkutettu.
Melko turha tehdä johtopäätöksiä tuollaisella otannalla.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Ainiin kun mies ei saa tuntea vetoa tai kemiaa, vaan valinnan ja sanan oikeus on vain naisilla. Usko siis ei menisi silloin, jos nainen on se joka jättää. Nyt kun jätti miehet, niin feminismiin taipuvaisille "vain naisilla saa olla sananvalta parisuhteisiin" niin miehen jättäminen menee tunteisiin.
Viimeinenkin parisuhde päättyi mikä oli odotettavissa. Ei muita parempana itseään pitävä kaupunkilainen ahdasmielinen kasvissyöjä voi sopeutua rentoon ja lupsakkaan maalaiselämään.- Anonyymi
Ottamatta lainkaan kantaa itse ohjelmaan, jota en ole koskaan katsonut, kysyn, että mikä muu olisi mahdollista. Jos miehellä menisi tuollaisesta ohjelmasta "usko miehiin", niin hänellähän menisi usko myös omaan itsensä. Sama naisissa, että jos menisi "usko naisiin" niin pitäisi mennä myös itseen. Noin ainakin, jos nyt on rehellinen ja tajuaa sen, ettei itsekään ole mikään superspesiaaliainutlaatuineihmelumihiutale. No, onhan sellaisiakin yksilöitä ja he ovat koomisia, minä tässä olen niin kovin ihmeellisen erilainen kuin kaikki muut miehet/naiset. Huvittavaa.
- Anonyymi
Harrikkamiehillä on korkea status.
Tiesin heti, ettei tuo nainen kelpaa.
- Anonyymi
Siinä ohjelmassa tällä kaudella naiset oli aika passiivisia eli se salla ja assi. Eivät oikein edes kertaakaan halanneet miestänsä ja eivät suudelleet muuten kuin hääpäivänä. Siitä jo tietää että ne miehet ei ollut naisten mieleen joten naiset antoi pakit jo hääpäivänä miehille. Ulkonäkö ei kelvannut naisille joten ero tuli sen näki jo aikaa sitten. Tavis naiset haluaa komeita top 10 miehiä eikä ne miehet olleet niitä. Se sama ongelma ollut jo useita vuosia tuossa ongelmassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle934478Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473106Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852859- 781645
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391442450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021224- 15957
- 184854
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan37818Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah17812