Missä iässä keskimäärin äidillinen vaisto ilmenee? Entä missä iässä keskimäärin vauvakuume ilmenee? Oman kokemukseni mukaan vauvakuume käy polttavaksi viimeistään 35 vuoden iässä ja voi alkaa jo ennen 18 ikävuotta.
Äidillinen vaisto ja vauvakuume?
4
414
Vastaukset
- Anonyymi
Siskolleni taisi siinä kahdessakymmenessä. Itse en ole vielä 42 mennessä kokenut. Että jotenkin noin.
- Anonyymi
Kumpaa tarkoitat? Äidillinen vaistohan ilmenee normaalisti jo varhaislapsuudessa. Ettekö ole lainkaan leikkineet tyttölasten leikkejä (nuket, nukkekodit, yms)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaa tarkoitat? Äidillinen vaistohan ilmenee normaalisti jo varhaislapsuudessa. Ettekö ole lainkaan leikkineet tyttölasten leikkejä (nuket, nukkekodit, yms)?
Ei olla, me leikittiin autoilla, pyssyllä , kalastettiin, ja urheiltiin.
Olin ainoa tyttö porukassa.
- Anonyymi
Eipä siihen taida mitään keskiarvoa olla. Toiset hinkuvat mukuloita jo silloin kun ovat itsekin vielä lapsia, eivätkä maltaisi odottaa äidiksi tuloa. Toisille se taas ei iske ikinä.
Siskoni aloitti lastenteon jo 19-vuotiaana. Minä taas en muksuja halua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait273176Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3853Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68770Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3740Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60684Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601- 41560
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20559Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3549- 11543