Missä iässä keskimäärin äidillinen vaisto ilmenee? Entä missä iässä keskimäärin vauvakuume ilmenee? Oman kokemukseni mukaan vauvakuume käy polttavaksi viimeistään 35 vuoden iässä ja voi alkaa jo ennen 18 ikävuotta.
Äidillinen vaisto ja vauvakuume?
4
414
Vastaukset
- Anonyymi
Siskolleni taisi siinä kahdessakymmenessä. Itse en ole vielä 42 mennessä kokenut. Että jotenkin noin.
- Anonyymi
Kumpaa tarkoitat? Äidillinen vaistohan ilmenee normaalisti jo varhaislapsuudessa. Ettekö ole lainkaan leikkineet tyttölasten leikkejä (nuket, nukkekodit, yms)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaa tarkoitat? Äidillinen vaistohan ilmenee normaalisti jo varhaislapsuudessa. Ettekö ole lainkaan leikkineet tyttölasten leikkejä (nuket, nukkekodit, yms)?
Ei olla, me leikittiin autoilla, pyssyllä , kalastettiin, ja urheiltiin.
Olin ainoa tyttö porukassa.
- Anonyymi
Eipä siihen taida mitään keskiarvoa olla. Toiset hinkuvat mukuloita jo silloin kun ovat itsekin vielä lapsia, eivätkä maltaisi odottaa äidiksi tuloa. Toisille se taas ei iske ikinä.
Siskoni aloitti lastenteon jo 19-vuotiaana. Minä taas en muksuja halua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233073- 412694
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381513- 841350
- 631261
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä401009Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.126922- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29673Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621