Miten naisilla onnistuu suun muikistaminen niin, että posket menevät kuopalle, huulet saadaan isoiksi ja pitäisi vielä hymyillä? Onko tuo merkki siitä, että on hyvä suihinottaja, kun näin pitää poseerata? Kokeilin itse tuota mallintamisesta, mutta purin vahingossa poskiani ja en pystynyt hymyilemään. Vähän huorahtavaa ja vaikeaa...
Suun muikistaminen valokuvassa
6
187
Vastaukset
- Anonyymi
Yritin äsken kommentoida mutta tekstiäni ei hyväksytty: vaikutan kuulemma botilta!
- Anonyymi
Jaaha, ja nyt en ilmeisesti sitten vaikutakaan.
- Anonyymi
Ainoa mies, jolta posket lommolle vetäminen onnistuu, on Matti-Esko Hytönen. Vaikkei edes yritäkään. ;))
- Anonyymi
.. ja Hytönenhän ei taatusti ole eroottinen kun muikistelee. Toisaalta Hytönen ei ole eroottinen myöskään silloin kun ei muikistele. Hytösestä ei saa eroottista millään maailman konstilla. Hän on aina yhtä etova.
- Anonyymi
Ootappas vaan kun edessä on mallimies, niin suu on apposen auki!
- Anonyymi
Se kirjoitetaan otapas. Yksi p-kirjain silloin kun sana loppuu -pa -pä tai -pas -päs. Ihan riippumatta siitä kirjoitatko kirjakieltä tai murretta. Sama koskee -kaan -kään. Menekään tulekaan olekaan. Yksi k-kirjain. Oikeinkirjoitussäännöt koskevat myös puhekieltä ja murretta.
Ärsyttää kun aikuiset ihmiset eivät osaa kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204814
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861742Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881592Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351177Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi661058- 931054