Tavallisesti, kun olen analysoinut feminismiä, olen kiinnittänyt huomioni ad hoc -tyyppiseen, tilanteen mukaiseen filosofiaan, vihamielisyyteen, syntyhistoriaan 1960-luvun Amerikassa muiden vihaoppien joukossa ja vaikeuteen luoda toiveen mukainen liitto.
Vähiten olen tuonut esiin feminismin synkkää elämänasennetta. Se kuitenkin leimaa feminismiä niin kategorisesti, ettei sillä ole laitaa, ei määrää. Ero normaaliin siskoon verrattuna on huikea.
Eräissä muissakin ideologioissa luodaan oppia aina tarpeen mukaan, ad hoc, jolloin mikä tahansa, vastakkainenkin, selitetään opin mukaiseksi, mutta feminismissä on mukana vielä ääretön KATEUS ja MUSTASUKKAISUUS, ilmiöt, jotka vaikuttavat, kuin tervaa joisi ja parrua lounastaisi.
Kun feministi näkee, että mies on aidosti ihanoitunut kuviin, joissa herttainen sisko herttailevin ilmein näyttää ja avaa suloista vittuansa, feministi ei suinkaan voi sivuuttaa sitä, vaan hänet valtaa vastustamaton huonouden tunne, joka synkistää pysyvästi mielen.
Hän yrittää 'voimaantua', mutta ei pysty. Kateus ja mustasukkaisuus ajaa takaa. Hän yrittää 'moraalisin' perustein kieltää, mitä itse ei voi saavuttaa.
Nuorempana luulin, että kateudella ja mustasukkaisuudella on osuutta vain vähän, jos ollenkaan ihmisen elämässä, mutta en vielä ollut nähnyt tarpeeksi.
Vaikka feministi pyrkii raivoisasti SALAAMAAN oikeat motiivinsa, ne kuitenkin aukeavat kuin kuvakirja. Feministi on KATEELLINEN JA MUSTASUKKAINEN kauniille ja herttaileville siskoille.
Feministin pahin vihollinen ei ole mies. vaan hän itse. Synkkyys ei hänellä ole vain ajan kestävä mielentila, vaan se on ryöstänyt hänen koko elämänsä. 🌹👀
Feministin harmaa maailma
0
117
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.925542Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573671Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j633022Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin522233Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611996Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3041957- 471626
- 961521
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.111378