Että minua ei ole tarkoitettu yhteen kenenkään kanssa, mutta ei ole tarkoitus saada koronaakaan.
Ehkä niin on tarkoitettu
Anonyymi-ap
6
101
Vastaukset
- Anonyymi
Niin se on parasta sulle että elät sinkkuna koko elämäsi.
- Anonyymi
Mulle vai muille?
- Anonyymi
En mä koko ikääni oo.
- Anonyymi
eläkää siinä hetkessä, pitkä suunitelma loi epä toivon,
- Anonyymi
Kyllä kai sullekin joku on jossain päin maailmaa vähintäänkin miksi vaipua epätoivoon ennen kuin on edes yrittänä
Elämä voi olla hyvää sinkkunakin. Kannattaa iloita myönteisistä puolista, oli yksin tai parisuhteessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 553640
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.413080Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1512914SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.722363Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s581869Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1041676Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai681140- 821111
- 511086
Miten tällaista voi tapahtua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?43994