Vaietut vaihdevuodet, tietoisku etenkin kaikille miehille

Anonyymi-ap

Ohjelma tulee uusintana huomenna perjantaina, 18.11., LIV kanavalta (ruudussa oleva edellyttääkin palveluun rekisteröitymistä). Ohjelman alkuperäinen nimi on ”Sex, Myths and the Menopause” mutta siinä on erittäin vähän faktaa tai edes femakko-propagandaa seksistä, ja miessukupuolesta ei yhtään mitään. Ohjelman arvo onkin siinä, että se antaa varsin selkeän käsityksen siitä apokalyptisestä tuhosta joka jokaisessa parisuhteessa on edessä kun vaihdevuodet iskevät. Se ilmenee yleensä kun nainen on noin 45v (+/-5v) iässä, silloin naisen seksuaalisuus päättyy ja hänen mielipiteensä miehestään muuttuu siten että paras kaikista onkin paholainen, näistä muutoksista käytetään kiertoilmaisua voimaantuminen. Ohjelmassa yksi haastateltava oli vain 12 (kaksitoista) vuotta vanha kun hänen vaihdevuotensa alkoivat. Aivan äärimmäinen erikoistapaus, nostaa vahvan aiheen kysyä miksi hänen tapauksensa tuodaan esille kun haastateltavia on vain kourallinen. Jotenkin sillä halutaan ihmisiin piilovaikuttaa, kyseessä on äärimmäisen harvinainen syntymäviaksi luettavissa olevan tapaus.

15

194

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaimoni kertoman mukaan myös hänen mensarinsa alkoivat 12v iässä. Hän oli silloin luokkansa pisin mutta aikuisena jäi 160cm:iin.
      Jossakin 40v vaiheessa hän aloitti hormoonin käytön ja 52v ikäisenä hankki liukkarituubin.
      Tuonkin käyttäminen oli lopetettava suhteellisen pian.
      Missään vaiheessa ei ilmennyt mitään parisuhdekriisiä.
      Minä ymmärsin muutokset ja vaimoni ymmärsi minun tarpeeni.
      Seksi on muutakin kuin vain penetratiota.
      Toimii edelleenkin ja vaimoni ehdoilla kuten frekvenssi ja toteutustavat jotka molemmat ovat vaikoituneet tiettyyn rajaan saakka.
      Oleellista on, etten painosta vaimoani joka todellakin haluaa tuottaa minulle hyvää mieltä ja nauttii siitä myös itse.
      73v ikäinen nainen voi olla hyvillään kun vielä herättää 79v ikäisen ukon mahlankierron. Satunnainen, kohtuullinenkin alkoholin käyttö tukkii mahlakanavan.

• Anonyymi

"Minä ymmärsin muutokset"

Mitä muutoksia enää sitten ilmeni? Normaalia on että vaihdevuodet (muutosvuodet, max. 10 vuotta) aiheuttavat muutokset naissukupuolen fysiologiassa ja ”psyykkeessä” niiden kestäessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Minä ymmärsin muutokset"

Mitä muutoksia enää sitten ilmeni? Normaalia on että vaihdevuodet (muutosvuodet, max. 10 vuotta) aiheuttavat muutokset naissukupuolen fysiologiassa ja ”psyykkeessä” niiden kestäessä.

"2022-11-17 10:58:23" tarinassa on sekin epätodellista että:
        "mensarinsa alkoivat 12v iässä . . . Jossakin 40v vaiheessa hän aloitti hormoonin käytön". Tuossa tapauksessa hormonihoivaa tarvittaisiin luokkaa heti kun mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"2022-11-17 10:58:23" tarinassa on sekin epätodellista että:
        "mensarinsa alkoivat 12v iässä . . . Jossakin 40v vaiheessa hän aloitti hormoonin käytön". Tuossa tapauksessa hormonihoivaa tarvittaisiin luokkaa heti kun mahdollista.

"2022-11-17 10:58:23" tarinassa on myös harha siinä että todellisesti tuossa tapauksessa liukuvoiteelle on tarvetta nk. ensikokemuksesta alkaen, eikä vasta 52v iässä.

• Anonyymi

Näköjään miehet kipuilevat naisten vaihdevuosia ihan yhtä lailla niin, että siitä pitäisi tehdä ihan oma ohjelmansa. Ohjelman nimeksi tulee: Kun Matti ei saa - miten kasvan ihmisenä ymmärtämään biologisia lainalaisuuksia.

• Anonyymi

Tyche on ollut minulle varsin suopea vaikka elinkin yli 2/3 elämästäni saamatta tietää yhtään mitään (faktaa) vaihdevuosista. Pidän vaihdevuosien ongelmavyyhden salaamista kuitenkin erittäin suurena vääryytenä, ihan yleisesti, ei vain itseäni kohtaan. Jos olisin tiennyt, olisi minulla ollut mahdollisuus päättää asioista toisin (vieläkin paremmin). Myöskään tytöt eivät yleensä saa tietää ongelmasta (mitään faktaa).

• Anonyymi

Mielenkiintoista huomata miten paljon näitä menopaussin asiantuntijoita palstalle on eksynyt. Laittakaa nyt ihmeessä kuvaten se dokkari menopaussista miehen näkökulmasta ihan itse. Saatte täältä tosi helposti kasattua koko keskusteluköörin.

• Anonyymi

Elämä menee just niinkuin on tarkoitettu. Munamiehiä pännii, kun on olemassa naisia, joita ei heidän muna kiinnosta. Se tekee kipeää. Mutta naiset menee eteenpääin voimaantuneina ja onnellisempina kuin koskaan. Juuri se miehiä kiukuttaa ,ja siksi hakee nuorempia ,että muna saisi taas huomiota. Harmi vaan kun suurimpaa osaa nuorista ei ruttumunat sytytä💩

• Anonyymi

Ps. Menkää ja pankaa maailman kaikki nuoret ja halukkaat. Tervemenoa!!!😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. Menkää ja pankaa maailman kaikki nuoret ja halukkaat. Tervemenoa!!!😄

Suorastaan tyrkätään teidät heille! Ihanaa,mahtavaa!

• Anonyymi

Kunnollinen demokraatti onkin vaiennut itse tarkoituksessa. Kohta on vielä kivempaa.

• Anonyymi

Vaikuttaa siltä, että palstalle on pesiytynyt mies/miehiä, jotka etsivä vaihdevuosista syntipukkia pitkän liiton ongelmiin. Hassua, kuvittelisi naisten yrittävän käyttää vaihdevuosia tekosyynä, ei miesten. Kun liitto arkistuu ja toiseen tympääntyy, niin sellaista se pitkässä liitossa nyt vaan usein on. Toinen ei yksinkertaisesti kiinnosta, mutta kiinostusta hyvinkin löytyy, kun kohde vaihdetaan. No mutta ei siinä mitään, jos olos helpottaa syytää ongelmista vaihdevuosia niin saahan niin tehdä.

• Anonyymi

No näinpä. Tervetuloa vaihdevuodet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No näinpä. Tervetuloa vaihdevuodet!

Haaveissa vain, mutta kai ne joskus tulee. Toteaa nimimerkkin -yksi, joka oli juuri yli kuusikymppisen äitinsä kanssa kaupassa ja katseli kauhuissaan, kun äti osti itselleen terveyssiteitä-. ei taida olla itsellä toivoa menopaussista vielä pitkään aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haaveissa vain, mutta kai ne joskus tulee. Toteaa nimimerkkin -yksi, joka oli juuri yli kuusikymppisen äitinsä kanssa kaupassa ja katseli kauhuissaan, kun äti osti itselleen terveyssiteitä-. ei taida olla itsellä toivoa menopaussista vielä pitkään aikaan.

Tiedän yhden yli kahdeksankymppisen jolla menkat vieläkin että ei harvinaista ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      590
      1853
    2. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      78
      1457
    3. Martinan jorailut

Ai että Martina on jäykän näköinen kun hän joraa muiden naisten kanssa botskilla Dubaissa..Ja onpa hänellä hiirenhäntä ponnariksi🙄 Tämä ei ole provo,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      1187
    4. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      54
      1179
    5. Sano sano todella

Onko sinulla Ikävä minua?
      Ikävä
      70
      858
    6. Arvaapa mies

montako vuotta oon sua ihaillut salaa?
      Ikävä
      71
      822
    7. Miehet hoi!

Kysymys teille Jos näätte ja tapaatte naisen,joka on mielestänne mukava ja haluaisitte jatkaa vaikka siitä mihin jäitte tai haluatte nähdä tämän nais
      Ikävä
      38
      761
    8. Voiko yksi kohtaaminen

jäädä pysyvästi mieleen?
      Ikävä
      49
      710
    9. Kerro jotain kaivatustasi

jotain mitä teille on sattunut keskenään? Ei silmiin katsomista kun sitä on kaikilla. Jotain mistä hän voisi tietää että olet täällä...
      Ikävä
      60
      674
    Aihe