Miksi ei määrätä kunnon kipulääkkeitä?

Anonyymi-ap

Eräällä sukulaisella paljon kipuja ja sairauksia, mutta lääkärit eivät määrää kunnon kipulääkkeitä, koska niistä ei ole ollut hyötyä lainkaan tähän mennessä. Sukulainen herää klo 3-4 aikoihin aamulla suuriin kipuihin. Ei nuku koskaan hyvin. On saanut jo monta sydänkohtausta ym. Mutta vain syöpäpotilaille annetaan vahvoja kipulääkkeitä, mutta tämäkään ei pidä paikkaansa. Olin vanhusten osastolla, jossa eräs vanhus huusi tuskissaan, ja sanoin tästä, että morfiinia tulee lisätä. Mutta sh tokaisi, että syntyy riippuvuus lääkkeisiin. Siis mitä, vanhus, joka kuolee kohta syöpään, niin tule mukamas riippuvaiseksi morfiinista, mutta tuskia ei lievennetä. Tämä sairaanhoito mennyt oikeasti niin sairaaksi, että ei myöskään toisten kivun hoidosta välitetä. Joku tyhmä lääketieteen tutkija sanoi, että kivun kanssa mukamas tulee toimeen ja sen pystyy hallitsemaan, kun ajattelee muita asioita??? Siis, jos esim. ihmiseen lyödään puukkoa 10 kertaa ja sanotaan, että se on "vain oman mielen hallinnasta kiinni". Koko terveydenhuolto on oikeasti aika retuperällä, jos ei helpoteta oikeasti niitä kipuja. Joten lääkärit herätkää oikeasti tähän potilaiden/asiakkaiden hoitoon. Ja sitä kipulääkettä oikeasti niille, jotka sitä tarvitsevat.

0

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
        Kauhava
        171
        6197
      2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
        Ikävä
        147
        1724
      3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
        Ikävä
        113
        1508
      4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
        Ikävä
        51
        1270
      5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
        Ikävä
        46
        932
      6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
        Kauhava
        29
        860
      7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
        Ikävä
        97
        836
      8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
        Kouvola
        5
        789
      9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
        Maailman menoa
        224
        746
      10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
        Ikävä
        41
        739
      Aihe