Saako karavaanari henkivakuutuksen..

Anonyymi-ap

..jos lähtee ransitin ja rumatikin kanssa nyt Lappiin?

53

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Henki vakuutuksella täytyy olla, edunsaaja myös?🧐

      • Anonyymi

        Ai niin, minä kun kuvittelin että ne rahat saa sitten itse.


      • Anonyymi

        Minä testamenttaan Kuopiolaiselle hurmurille rumatikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä testamenttaan Kuopiolaiselle hurmurille rumatikin.

        Periikö vauhtipyörävelisi sinun kulkimesi, vai onko vouti sen ensisijainen perijä?


    • Anonyymi

      Palstavahti on päässyt katkaisuhoidosta , ei tehonnut , klo 00.23
      Taas luvassa mielenkiintoisia juttuja yötä päivää Kuopiosta.

      • Anonyymi

        Kuinka ne siellä katkaisussa sinua hoitivat, antoivatko paljon sähköä?


    • Anonyymi

      Niin kerro nyt Palstavahti kuinka ne sinua hoitivat ?? Jäämme jännityksellä odottamaan.
      Nauretaan sitten kippurassa taas sinun jutuillesi

      • Anonyymi

        Sähköhoito yliannoksena saatuna vetää kippuraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköhoito yliannoksena saatuna vetää kippuraan.

        no ei se varmaan ollut kiva kokemus. Hyvä , että selvisit. Olisi ollut harmi jos palsravahti olisi menehtynyt. olisimme jäänet ilman vauhdikkaita juttujasi palstalla rumatikistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköhoito yliannoksena saatuna vetää kippuraan.

        Jääkylmä vesi shokkihoitona taasen oikaisee ja jäykistää mutta myös kutistaa.


    • Anonyymi

      Hakkapeliitat ainakin oltava, muuten tuskin saa vakuutusta.

    • Anonyymi

      Kyselin uusia talvikumeja , mutta päädyin ajamaan vanhoilla vielä tämän talven, kun on vielä reilusti ilmaa jäljellä.
      Rengasliikkeen "ukko" kertoi että ilmat ei tahdo pysyä muissa, kuin nokian tekemissä pakujen talvikumeissa.
      Tämä "ukko" ei ole nokia renkaiden edustaja ,??? vaan sanoi tarinan olevan tosi.
      En kiistä asiaa en suuntaan enkä toiseen , kun itse olen aina käyttänyt karavaanissa nokian talvikumeja ,ei ole kokemusta muista merkeistä, kun henkilöautoissa.
      Että,????

      • Anonyymi

        Mulla on talvikumit nokialaiset, kävin viime kesänä Norjassa ja hyvin pysyi ilmat kumeissa, mittasin paineet heti kun tulin norjan reissulta, autotallin viileässä nurkassa kumien paineet oli:
        EV 3,4bar
        EO 3,5bar
        TV 3,4bar
        TO 3,8bar
        Varakumi viiatin alla näytti päällepäin siltä että siellä oli ilmaa.


    • Anonyymi

      Mitä sinä palstavahti talvirenkailla teet? Sinulla on rumatikki

    • Anonyymi

      Kyselin nokian talvikumeja venäläisiltäkin ,täältä kotkasta kun olisi niin lyhyt ja helppo matka venäjälle hakemaan ,vaan eivät ne enään vastaa puhelimeeni

    • Anonyymi

      Kävikö niin Palstavahti samanlailla kuin sinulla Deltta-autossa Kuopiossa etteivät vastannut puhelimeesi??. Kun kysyit lisäluottoa Fiattisin eheyttämiseen.

    • Anonyymi

      Lasikuituvessaan ei saa vakuutusta mutta peltivessaan saa.

      • Anonyymi

        Peltivessassa pitääkin olla vakuutus, luonto pilaantuu kun pelti ruostuu 2 vuodesta puhki.
        Lasikuituvessa ei ruostu. Turvallista matkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peltivessassa pitääkin olla vakuutus, luonto pilaantuu kun pelti ruostuu 2 vuodesta puhki.
        Lasikuituvessa ei ruostu. Turvallista matkaa.

        Lasikuituvessa homehtuu ja vuotaa vettä kuin seula.


    • Anonyymi

      Saako Fiattiin rumatikillä? kesäksi ? Palstavahti kysyy

      • Anonyymi

        Riippuu hyvin paljon vuosimallista , ja onko etu vai takavetoinen.

        Etuvedossa vuosimallia 2007-2010 2.2 koneella olevissa on ja ilmeisesti myös uudemmissa , tuo homma kutakuinkin kinkkinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu hyvin paljon vuosimallista , ja onko etu vai takavetoinen.

        Etuvedossa vuosimallia 2007-2010 2.2 koneella olevissa on ja ilmeisesti myös uudemmissa , tuo homma kutakuinkin kinkkinen.

        Mullapa onkin kakspistekasi turpotiissel. Kuopion moottoritiellä kiihtyi hyvin varsinkin Siilinjärveltä Kallansilloille saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu hyvin paljon vuosimallista , ja onko etu vai takavetoinen.

        Etuvedossa vuosimallia 2007-2010 2.2 koneella olevissa on ja ilmeisesti myös uudemmissa , tuo homma kutakuinkin kinkkinen.

        Minulla on etuvetoInen kun ajan eteenpäin. Ja takavetoInen peruuttaessa.
        Palstavahti


      • Anonyymi

        Käytin ransun päivityksessä, ja myöntää täytyy erilailla käyttäytyy liikkeelle lähtiessä . Nyt pitää opiskella uudet ajotavat . Palstavahti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytin ransun päivityksessä, ja myöntää täytyy erilailla käyttäytyy liikkeelle lähtiessä . Nyt pitää opiskella uudet ajotavat . Palstavahti

        juu kannatta opiskella jos vielä jotain opit Palstavahti. ? se voi olla vähän hakusessa.


    • Anonyymi

      Eka ja luultavasti, samalla viimeinen Transit,minulla. Kyllä diesel koneen pitää kestää ainakin sen viisisataatuhatta kilometriä, pelkillä huolloilla, mutta Transitin koneelle on satatuhatta jo melkoinen saavutus . Sen olen päättänyt jos ja kun vaihdan ,en vaihda uudempaan, vanhemmassa vara parempi . Palstavahti

    • Anonyymi

      jTee niin Palstavahti. Alat oppiin

    • Anonyymi

      Kuoion keskustassa ammuskellaan käsuasella. Älä palstavahti mene centrumiin. Pysy Petosella

    • Anonyymi

      Minä oon Niuvassa turvassa paksujen seinien sisällä , vain hoitajilla on avain.

      • Anonyymi

        Siellä sinun on hyvä olla, mutta minne jäi kulkimesi, vai hakiko vauhtipyörävelisi sen säilöön?


    • Anonyymi

      En tiedä henkivakuutuksesta, mutta olo on miehekäs.

    • Anonyymi

      Kyllä ransiitti italian ihmeen viiatin voittaa, kuka hillu edes mafiaa avittais viiatin ostamisella?

    • Anonyymi

      Ja vielä kun Ransussa on oikein rumatikki niin se omistajasta miehen tekee. Rohkeutta ei puutu.
      Palstavahti Joksuillaan

    • Anonyymi

      En saa henkivakuutus niin kauan kun Fiatilla ajelen . On liian paljon vikoja. Hengenvaarallinen vekotin


      Minun VIATISTA särkeentyi nämä eikä ollut paljonajettu ,oli italialainen helle kesän kuljin ,Tässä listani:

      Ei koskaan Fiatia

      VIATTI Ransitinreuhu oli meillä kanssa,vikoja oli yötäpäivää

      804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07.
      1150km Rumatikin 3002sytytytin ei sytytänyt.1000 e maksoi korjaus Delttalla
      1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti
      1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin
      2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti
      2810 km ratiosda kääntyi kanava yötäpäivää Niuvassa eri asemalle
      3275 km tv-antenninputken kiinnitys petti katosta
      3600 km likavemärin hana jäätyi umpeen Petosen ABCllä Öllölässä
      4790 km peruutuskamera pimeni, on tärkeävärkki
      5317 km tuulilasiin tuli kivi ja halkesi
      5709 km akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta
      6900 km ulkooven toppari irtosi
      7121km huohotinputki jäätyi,vaikka ajo tietokone näytti lämmintä Klo.18.06.
      7222km monet laakerit meni, oli syttyä palamaan paripyörät
      7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla
      7775km ilmamäärämittari paloi 6kertaa, ei ole kuin ropottivahteisessa ja maksoi 1000e/kpl
      8000 km ei saanut ropottivaihtetta päälle Klo.09.12. sateella.eivät osanneet, Lapinautossa laittaa uutta ilmamäärämittaria päälle. rovaniemellä
      8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
      9100 kmRumatikin puhallin ei puhaltanut lämmintä pahviputkista. uusi pahviputki oli Kuopissa Klo.16.57. Starkilla kallista
      9438km takaiskunvaimentimesta vuosi yötäpäivää öljyä Tuurin pihassa

      Oli vasta ajettu 200000tuhatta km kun oli tuotu tuo italialainen hellekesänkuljin saksasta vm 2.8 turpodiesel. Aina ajoin 25 000 vuodessa kun oli yhtenä autona yötä päivää. Autonkäyttö päästövero oli 485 e/kg minulla Joksulla
      Eivät ottaneet rintaJoupille kun oli vielä velkaa 9 vuotta Santanderille,eikä REIJON AUTOSSA tienneet

      Rumatikki sökähti

      Palstavahti Joksu

      • Anonyymi

        Minulla on tuo Ford alustainen matkakuljin , rekisteriotteen mukaan käyttöönottopäivä 11.8. 2009.
        Rekisterinumeron mukaan alusta on, vuosimallia 2008.?
        Valmistenumeron mukaan alusta on vuosimallia 2007.?
        On tainnut todella olla monivaiheinen valmistus, mokomalla tötteröllä.

        Palstavahti Joksu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tuo Ford alustainen matkakuljin , rekisteriotteen mukaan käyttöönottopäivä 11.8. 2009.
        Rekisterinumeron mukaan alusta on, vuosimallia 2008.?
        Valmistenumeron mukaan alusta on vuosimallia 2007.?
        On tainnut todella olla monivaiheinen valmistus, mokomalla tötteröllä.

        Palstavahti Joksu

        Se rungon lotja on voinut maata varastossakin yhden vuoden odottamassa tötterön rakentamista.


    • Anonyymi

      Koita nyt Palstavahti Joksu päättää kumpi auto sinulla on Fiatti vai Ransu??

      • Anonyymi

        On ollut Fiiu , Rellu ja nyt on Fordi , matkakulkimissa


    • Anonyymi

      Ei se sit ole yhtään parantunut rillasi. Samanlaisia reuhuja kuin Fiattisikin on

    • Anonyymi

      Aina tuo Fordi on käyntiin hörähtänyt, kun ole sitä tarvinnut .
      Vaikka se kutakuinkin on toiminut , en näe siinä mitään erikoista, minkä vuoksi sitä alkaisin mainostaan.

      Palstavahti Joksu

    • Anonyymi

      Mullakin on foorti, ikinä siihen ei oo tarvinnut mitään remppaa tehdä..mitä nyt öljyt on tarvinnut vaihtaa...ja etu iskarit, jarrusatulat, akku pitäny uusia, ajovalo umpiot, vesipumppu, jakopään hihna ja kiristinrulla, kuskin penkki, takapyörän laakerit, pakoputki, tuulilasi ..ihan hyvä auto.

    • Anonyymi

      Vähällä olet päässyt Transitin kanssa. Oletko lukenut minun Fiatin vikalistaani??
      Ei siinäkään mitään ihmeellistä ole luettavaa.

      Palstavahti

      • Anonyymi

        Ollaan luettu myös Rellusi ja Transittisi vikalistat, että on sinulle onnettomalle pitänytkin osua kaikki risat.

        "Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan luettu myös Rellusi ja Transittisi vikalistat, että on sinulle onnettomalle pitänytkin osua kaikki risat.

        "Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE."

        Eiköhän tuossa ole hieman liioittelun makua, sillä eihän rumatikkireino ole ostanut koskaan ainuttakaan uutta autoa?


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe