Nainen mitä kaikkea on

Anonyymi-ap

Kotonasi jouluruoka pöydässä ja viikko ennen ja viikko jälkeen joulun eli mitä kaikkea sais mies jos olis joulun luonasi ja entä olkkarin pöydällä paljon suklaa konvehtejako

117

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viikkoa ennen ei ole tarjolla mitään jouluun liittyvää ruokaa. Silloin syödään vielä ihan tavallista ruokaa. Viikko joulun jälkeenkään ei toivottavasti ole tarjolla mitään jouluun liittyvää ruokaa. Tuo tarkoittaa, että jouluruuat on mitoitettu täydellisesti ja syöty pois joulunpyhien aikana. Joulua ennen ja sen jälkeenkin voi olla tarjolla joulutorttuja tai piparkakkuja tai jotain kuivakakkua, jos olen innostunut niitä leipomaan. Glögiä löytyy varmasti. Sitä en ole vielä lainkaan miettinyt mitä joulupöytään tulee tarjolle. Perinteisistä varmaan lanttu- ja imelletty perunalaatikko ja rosollia, mutta voi olla että ne ovat sitten siinä. Mä itse tykkään joulupöydässä erilaisista kalajutuista, että eiköhän niitä löydy.

      Suklaakonvehteja tai muitakaan vastaavia ei pöydiltä löydy. Ne ovat kaapissa, jos niitä ylipäänsä löytyy.

      • Anonyymi

        Ihan hyvä joulu menuu mut enti kinkkua ja kyllä otatte kaapista suklaata esille ja syötte niitä yhdessä mut oikeasti ihan hyvä millainen kala on mieleesi esim uuni savustettu sillit silakat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä joulu menuu mut enti kinkkua ja kyllä otatte kaapista suklaata esille ja syötte niitä yhdessä mut oikeasti ihan hyvä millainen kala on mieleesi esim uuni savustettu sillit silakat

        Joulutortut on hyvii niit sais koko ajan paistaa ja toivottavasti ostat kaupan valmiita laatikoita eli pääset helpommalla kun valmiina eli vain lämmittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulutortut on hyvii niit sais koko ajan paistaa ja toivottavasti ostat kaupan valmiita laatikoita eli pääset helpommalla kun valmiina eli vain lämmittää

        Itse en pidä glögistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä joulu menuu mut enti kinkkua ja kyllä otatte kaapista suklaata esille ja syötte niitä yhdessä mut oikeasti ihan hyvä millainen kala on mieleesi esim uuni savustettu sillit silakat

        Mieshän saa tuoda itselleen kinkkua mukanaan, vaikka nyyttärihengessä, jos sitä tahtoo. Mä en sitä syö, etkä myöskään haisuta asuntoani sillä. Joulukinkun haju on yksi karseimmista, jonka tiedän. Vaan siis tietenkin mies saa sitä syödä ja tosiaan tuoda itselleen mukanaan.

        Suklaat pysyvät kaapissa, mutta kyllä niitä saa sieltä ottaa ja syödä.

        Jouluun kuuluu minulla yleensä lipeäkala, mutta saa nyt katsoa jaksanko vaivautua sen kanssa. Savukalaa on yleensä ollut aina pöydässä, joskus kahtakin eri sorttia. Sillit ja silakat minä jätän väliin, mutta mies saa toki tuoda itselleen niitäkin, jos tykkää. Mä teen luultavasti tomattikalaa, sellaista säilyketyyppistä, jostain vaalealihaisesta kalasta, saa katsoa mitä se tänä vuonna on. Äitini tykkää graavilohesta (minä en), joten olen sitä yleensä hänelle pienen satsin tehnyt. Äiti siis syö jouluna kanssani. Erilaiset marinoidut katkaravut kuuluvat myös yleensä joulupöytääni ja joskus jotain mätiä ja smetanaa ja sen kanssa saaristolaisleipä. Lisäksi teen yleensä sienisalaatin ja leivon mummun reseptillä ohrarieskaa. Tänään kaupassa mietin, että mitäs jos tekisi lohimedaljonkeja joulupöytään. Mun alkoi tehdä mieli lohta, mutta en nyt tähän hetkeen ostanut. Toisaalta se olisi hölmöä, kun yleensä on ollut myös savulohta, mutta jos nyt ottaisikin vain savusiikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulutortut on hyvii niit sais koko ajan paistaa ja toivottavasti ostat kaupan valmiita laatikoita eli pääset helpommalla kun valmiina eli vain lämmittää

        Jos minä leivon, niin sitten kanssa leivon. Kaupan valmiit pakastetaikinat on ok, mutta itsetehty maistuu paremmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en pidä glögistä

        No minun glögikausi on jo alkanut ja päättyy uuden vuoden jälkeen. Eipä sitä ole kenenkään muun pakko juoda. Se on vapaaehtoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieshän saa tuoda itselleen kinkkua mukanaan, vaikka nyyttärihengessä, jos sitä tahtoo. Mä en sitä syö, etkä myöskään haisuta asuntoani sillä. Joulukinkun haju on yksi karseimmista, jonka tiedän. Vaan siis tietenkin mies saa sitä syödä ja tosiaan tuoda itselleen mukanaan.

        Suklaat pysyvät kaapissa, mutta kyllä niitä saa sieltä ottaa ja syödä.

        Jouluun kuuluu minulla yleensä lipeäkala, mutta saa nyt katsoa jaksanko vaivautua sen kanssa. Savukalaa on yleensä ollut aina pöydässä, joskus kahtakin eri sorttia. Sillit ja silakat minä jätän väliin, mutta mies saa toki tuoda itselleen niitäkin, jos tykkää. Mä teen luultavasti tomattikalaa, sellaista säilyketyyppistä, jostain vaalealihaisesta kalasta, saa katsoa mitä se tänä vuonna on. Äitini tykkää graavilohesta (minä en), joten olen sitä yleensä hänelle pienen satsin tehnyt. Äiti siis syö jouluna kanssani. Erilaiset marinoidut katkaravut kuuluvat myös yleensä joulupöytääni ja joskus jotain mätiä ja smetanaa ja sen kanssa saaristolaisleipä. Lisäksi teen yleensä sienisalaatin ja leivon mummun reseptillä ohrarieskaa. Tänään kaupassa mietin, että mitäs jos tekisi lohimedaljonkeja joulupöytään. Mun alkoi tehdä mieli lohta, mutta en nyt tähän hetkeen ostanut. Toisaalta se olisi hölmöä, kun yleensä on ollut myös savulohta, mutta jos nyt ottaisikin vain savusiikaa.

        No joo kyllä miehelläsi olis ihana ja kiva joulu kanssasi mut kyllä sinäkin suklaata tarvitsisit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo kyllä miehelläsi olis ihana ja kiva joulu kanssasi mut kyllä sinäkin suklaata tarvitsisit

        Kyllä niitä suklaita sieltä kaapista saa otettua itse kukanenkin. Ei niiden pöydillä tarvitse olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä leivon, niin sitten kanssa leivon. Kaupan valmiit pakastetaikinat on ok, mutta itsetehty maistuu paremmalta.

        Ei sitä kukaan kiellä mut varmasti mies ehdottaa et voisitte ostaa valmiinakin eli pääsisit helpommalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minun glögikausi on jo alkanut ja päättyy uuden vuoden jälkeen. Eipä sitä ole kenenkään muun pakko juoda. Se on vapaaehtoista.

        No onko se maustemehua vai esim kokista puolet ja viinaa puolet vaikko olutta eli ns glögiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä kukaan kiellä mut varmasti mies ehdottaa et voisitte ostaa valmiinakin eli pääsisit helpommalla

        Mies joko pitää minun asunnossani suunsa kiinni siitä mitä leivon ja miten leivon tai poistukoon omaan kotiinsa syömään mitä itse tahtoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä suklaita sieltä kaapista saa otettua itse kukanenkin. Ei niiden pöydillä tarvitse olla.

        Ei niitä piilossakaan pidetä eikä säästellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko se maustemehua vai esim kokista puolet ja viinaa puolet vaikko olutta eli ns glögiä

        Tästä talosta ei löydy alkoholijuomia, eikä kokista. Joku maustettu vichyvesi taitaa kaapissa olla. Ihan on maustettua mehujuomaa, yleensä itsetehtyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä piilossakaan pidetä eikä säästellä

        Ne ovat keittiön kaapissa, hyllyllä mitenkään sen kummemmin piilottelematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies joko pitää minun asunnossani suunsa kiinni siitä mitä leivon ja miten leivon tai poistukoon omaan kotiinsa syömään mitä itse tahtoo.

        Kai miehesi saa ehdottaa et voisitko leipoa esim joulutorttuja et saisitte kahvien kanssa syödä joulutorttui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat keittiön kaapissa, hyllyllä mitenkään sen kummemmin piilottelematta.

        Olkkarin ja keittiön pöydälle ja jos loppuu niin avataan uusi tilalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai miehesi saa ehdottaa et voisitko leipoa esim joulutorttuja et saisitte kahvien kanssa syödä joulutorttui

        Ei saa. Hän voi leipoa ne aivan hyvin itsekin, jos sellaisia tahtoo. Ei siihen minua tarvita. Minä leivon, kun minusta tuntuu siltä ja/tai kun minun itseni tekee niitä mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkkarin ja keittiön pöydälle ja jos loppuu niin avataan uusi tilalle

        Alkaa kovasti vaikuttaa siltä, että tuo mies ei vietä jouluaan ainakaan minun kodissani. Liian huonotapainen vieras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa kovasti vaikuttaa siltä, että tuo mies ei vietä jouluaan ainakaan minun kodissani. Liian huonotapainen vieras.

        Voi olla et mies kyllä häipyy ja äitisi sanoo voi hyvä luoja vanhaks piiaks jäät ja koit ny ol miehelle mukava mikä sinun on onko hän sinut tuollaiseksi kasvattanut ja soita sille ja pyydä anteeks ja pyydä tulemaan takas siin oli hyvä ja kunnon mies tytär mikä sinun oikein on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla et mies kyllä häipyy ja äitisi sanoo voi hyvä luoja vanhaks piiaks jäät ja koit ny ol miehelle mukava mikä sinun on onko hän sinut tuollaiseksi kasvattanut ja soita sille ja pyydä anteeks ja pyydä tulemaan takas siin oli hyvä ja kunnon mies tytär mikä sinun oikein on

        Minu äitini huokaisisi vain helpotuksesta, jos huonotapainen mies häipyy. Vieraana käyttäydytään kunnolla, eikä esitetä jotain Euroopan omistajaa ja herra kuningasta, joka voi toisten kodeissa komennella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minu äitini huokaisisi vain helpotuksesta, jos huonotapainen mies häipyy. Vieraana käyttäydytään kunnolla, eikä esitetä jotain Euroopan omistajaa ja herra kuningasta, joka voi toisten kodeissa komennella.

        Mun äitini on katsos vielä monin verroin tiukempi hyvin käytöstapojen kanssa kuin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minu äitini huokaisisi vain helpotuksesta, jos huonotapainen mies häipyy. Vieraana käyttäydytään kunnolla, eikä esitetä jotain Euroopan omistajaa ja herra kuningasta, joka voi toisten kodeissa komennella.

        Kyllä äitisi noin sanois ja sanoo jos mies pyytää et tekisitkö joulutorttui niin leivo äitisi ällikällä lyöty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun äitini on katsos vielä monin verroin tiukempi hyvin käytöstapojen kanssa kuin minä.

        Äitisi sanois näkee et oot ollu liian kauan yksin ja yksineläjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä äitisi noin sanois ja sanoo jos mies pyytää et tekisitkö joulutorttui niin leivo äitisi ällikällä lyöty

        Ai, säkö kuvittelet oikein tuntevasi mun äitini? Sori, mutta nyt on ihan väärä äiti sun kuvitelmissasi. Varmaankin omasi. Mun äitini ei leivo lainkaan, eikä taatusti vaatisi minua leipomaan. Hän mietisi, että minkä hiton idiootin olen mennyt kotiini kutsumaan.

        Äitiini verrattuna mä olen rento mitä tulee käytöstapoihin ja niiden vaatimiseen. Teillä saa ehkä vieraat perseillä, mutta ei mun perheessäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitisi sanois näkee et oot ollu liian kauan yksin ja yksineläjä

        Äitini sanoisi, että noin epätoivoinen sä et TODELLAKAAN ole ja ota tyttö itteäs niskasta kiinni. Tollasta miestä et riesaksi ota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, säkö kuvittelet oikein tuntevasi mun äitini? Sori, mutta nyt on ihan väärä äiti sun kuvitelmissasi. Varmaankin omasi. Mun äitini ei leivo lainkaan, eikä taatusti vaatisi minua leipomaan. Hän mietisi, että minkä hiton idiootin olen mennyt kotiini kutsumaan.

        Äitiini verrattuna mä olen rento mitä tulee käytöstapoihin ja niiden vaatimiseen. Teillä saa ehkä vieraat perseillä, mutta ei mun perheessäni.

        No onko se vieras jos olis tuleva aviomiehesi kyseessä mut joo kyllä mies häipyis ja etsit kivemmat tytön ja äidin eli tulevan anopin eli jääkää te kahdestaan joulua viettämään hyvää joulua teille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko se vieras jos olis tuleva aviomiehesi kyseessä mut joo kyllä mies häipyis ja etsit kivemmat tytön ja äidin eli tulevan anopin eli jääkää te kahdestaan joulua viettämään hyvää joulua teille

        Tuolla käytöksellä varustettu on vain entinen vieras ja mitään muuta hännestä ei koskaan tulekaan. Onnea etsintään. Meillä on oikein mukava jouluaatto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla et mies kyllä häipyy ja äitisi sanoo voi hyvä luoja vanhaks piiaks jäät ja koit ny ol miehelle mukava mikä sinun on onko hän sinut tuollaiseksi kasvattanut ja soita sille ja pyydä anteeks ja pyydä tulemaan takas siin oli hyvä ja kunnon mies tytär mikä sinun oikein on

        Huomaatko Välis? Taas pilasit kaiken ihan vaan omalla perseilylläsi. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatko Välis? Taas pilasit kaiken ihan vaan omalla perseilylläsi. xD

        Ei sinulle oppia eli oppia ikä kaikki eli ota opiksesi niin jos mies tulee luoksesi niin oikeasti yritä olla mukava ja kiltti ja kiva eli jos mies sanoo juodaanko suklaakonvehti kahvit niin kiva nainen sanoo voin kyllä keittää tai laittaa keittimen päälle ja suklaarasian pöydälle ja juovat kahvit ehkä pussaillaankin siinä ja ei näin vit.t minä mitään keitän painu kotiisi niin yämä on vain neuvo niin ei tuleva miehesi ole vihollinen ja sille ei kuulu olla ilkeä ja häijy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinulle oppia eli oppia ikä kaikki eli ota opiksesi niin jos mies tulee luoksesi niin oikeasti yritä olla mukava ja kiltti ja kiva eli jos mies sanoo juodaanko suklaakonvehti kahvit niin kiva nainen sanoo voin kyllä keittää tai laittaa keittimen päälle ja suklaarasian pöydälle ja juovat kahvit ehkä pussaillaankin siinä ja ei näin vit.t minä mitään keitän painu kotiisi niin yämä on vain neuvo niin ei tuleva miehesi ole vihollinen ja sille ei kuulu olla ilkeä ja häijy

        Samoin jos menet miehen luokse ja sanot tykkäät kalasta ja miehellä vain kinkkua kaapit täynnä mut kun saavut niin mies on hankkinut kalaa ja sanot juodaanko konvehti kahvit niin mies laittaa kahvin tippumaan ja kysyy on tätä ja tätä suklaata mitä otetaan ja saat sanoa mitä pöytään laitetaan ei sano lähde lätkimään moukka en ehkä osaa sanoa mitä ajan takaa mut kyllä mukava ja kiva täytyy olla ja jos ei ole niin sinkuks jää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin jos menet miehen luokse ja sanot tykkäät kalasta ja miehellä vain kinkkua kaapit täynnä mut kun saavut niin mies on hankkinut kalaa ja sanot juodaanko konvehti kahvit niin mies laittaa kahvin tippumaan ja kysyy on tätä ja tätä suklaata mitä otetaan ja saat sanoa mitä pöytään laitetaan ei sano lähde lätkimään moukka en ehkä osaa sanoa mitä ajan takaa mut kyllä mukava ja kiva täytyy olla ja jos ei ole niin sinkuks jää

        Ei pidä paikkaansa. Jokaisessa paikassa laitetaan ruokapöytään sitä, mitä isäntäväki tahtoo syödä. Allergioita kyllä kysytään, mutta muutoin isäntäväki kyllä päättää mitä syödään. Jokaisesta talosta lennät pihalle, kun alat huuttaa JOULUTORTTUA NYT HETI S.TANA ja NE KONVEHDIT PYSYY SIINÄ PÖYDÄLLÄ P.RKELE. Ihan oman itsesi takia, opettele edes peruskäytöstavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin jos menet miehen luokse ja sanot tykkäät kalasta ja miehellä vain kinkkua kaapit täynnä mut kun saavut niin mies on hankkinut kalaa ja sanot juodaanko konvehti kahvit niin mies laittaa kahvin tippumaan ja kysyy on tätä ja tätä suklaata mitä otetaan ja saat sanoa mitä pöytään laitetaan ei sano lähde lätkimään moukka en ehkä osaa sanoa mitä ajan takaa mut kyllä mukava ja kiva täytyy olla ja jos ei ole niin sinkuks jää

        Minä en IKINÄ, siis EN MILLOINKAAN menisi jonkun luo kylään ja alkaisia vaatia kahvia tai sanoisi sanaakaan siitä mitä pöytään katetaan. Jos ja vain jos tulisin kylään esin pullien kera, eli toisin ne itse muassani tuliaisiksi, niin saattaisin kysyä, että saisiko näille kahvia kaveriksi. Minä en ole moukka, kuten sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Jokaisessa paikassa laitetaan ruokapöytään sitä, mitä isäntäväki tahtoo syödä. Allergioita kyllä kysytään, mutta muutoin isäntäväki kyllä päättää mitä syödään. Jokaisesta talosta lennät pihalle, kun alat huuttaa JOULUTORTTUA NYT HETI S.TANA ja NE KONVEHDIT PYSYY SIINÄ PÖYDÄLLÄ P.RKELE. Ihan oman itsesi takia, opettele edes peruskäytöstavat.

        En noin ole sanonut vieras on eri kuin poika tai tyttö ystävä ja sanoin et poikaystävä kysyy keitettäiskö konvehtikahvit ja sinä painu vit.uun ja äitisi on pahempi tai olkkarissa poikaystävä kysyy tyttöystävältään syödäänkö yks suklaa rasia puoliks niin sinä painu vit.uun täältä ja äitisi ottaa puukon käteensä ja sanoo nyt lähdet voi voi sentään ja siin o äiti ja tytär


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En noin ole sanonut vieras on eri kuin poika tai tyttö ystävä ja sanoin et poikaystävä kysyy keitettäiskö konvehtikahvit ja sinä painu vit.uun ja äitisi on pahempi tai olkkarissa poikaystävä kysyy tyttöystävältään syödäänkö yks suklaa rasia puoliks niin sinä painu vit.uun täältä ja äitisi ottaa puukon käteensä ja sanoo nyt lähdet voi voi sentään ja siin o äiti ja tytär

        Eli ei ihme kun ette äitisi kanssa oikein löydä kumppaneita mikähän mahtaa olla syynä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei ihme kun ette äitisi kanssa oikein löydä kumppaneita mikähän mahtaa olla syynä

        Outo kuvitelma. Miksi kuvittelet seitsenkymppisen äitini haluavan vielä "kumppanin", kun hänen aviomiehensä lähes 50 vuoden ajalta on vastikään Kuollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En noin ole sanonut vieras on eri kuin poika tai tyttö ystävä ja sanoin et poikaystävä kysyy keitettäiskö konvehtikahvit ja sinä painu vit.uun ja äitisi on pahempi tai olkkarissa poikaystävä kysyy tyttöystävältään syödäänkö yks suklaa rasia puoliks niin sinä painu vit.uun täältä ja äitisi ottaa puukon käteensä ja sanoo nyt lähdet voi voi sentään ja siin o äiti ja tytär

        Nuo "painu v.ttuun" toivottelut ovat ihan sinun juttusi. Sinä niitä jatkuvasti viljelet. Minun sanavarastooni tuo ei kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei ihme kun ette äitisi kanssa oikein löydä kumppaneita mikähän mahtaa olla syynä

        Minullakin olisi kumppanitarjokas, vaikka heti huomenna. Kyllä noita kiinnostuneita miehiä riittää. Vaan en ole tässä kohtaa valmis siihen puuhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en IKINÄ, siis EN MILLOINKAAN menisi jonkun luo kylään ja alkaisia vaatia kahvia tai sanoisi sanaakaan siitä mitä pöytään katetaan. Jos ja vain jos tulisin kylään esin pullien kera, eli toisin ne itse muassani tuliaisiksi, niin saattaisin kysyä, että saisiko näille kahvia kaveriksi. Minä en ole moukka, kuten sinä.

        Voit tuoda pullia mut kyllä poikakaverillesi poikakaverisi kotona saat sanoa jos haluaisit kahvia niin et sinä vieras olisi vaan olisit tyttöystävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit tuoda pullia mut kyllä poikakaverillesi poikakaverisi kotona saat sanoa jos haluaisit kahvia niin et sinä vieras olisi vaan olisit tyttöystävä

        Minä olen vieras ihan jokaisessa taloudessa, jossa en virallisesti asu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo "painu v.ttuun" toivottelut ovat ihan sinun juttusi. Sinä niitä jatkuvasti viljelet. Minun sanavarastooni tuo ei kuulu.

        Sinä ylempänä monasti sanoit et mies saa lähteä kotoasi minä en ole sanonut että nainen tai kumpikaan lähtis mihinkään vaan sanoin keittäis kahvit mut sinä et sanonut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ylempänä monasti sanoit et mies saa lähteä kotoasi minä en ole sanonut että nainen tai kumpikaan lähtis mihinkään vaan sanoin keittäis kahvit mut sinä et sanonut

        Sanoin: "Alkaa kovasti vaikuttaa siltä, että tuo mies ei vietä jouluaan ainakaan minun kodissani. Liian huonotapainen vieras."

        En sanonut mitään siitä, että hän lähtisi. Noilla käytöstavoilla ei koskaan edes vieraaksi tulisi ja pääsisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin olisi kumppanitarjokas, vaikka heti huomenna. Kyllä noita kiinnostuneita miehiä riittää. Vaan en ole tässä kohtaa valmis siihen puuhaan.

        No ota jotain opiksesi tai muuten jäät yksin eli mies tai miehet ei tule toiste


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ota jotain opiksesi tai muuten jäät yksin eli mies tai miehet ei tule toiste

        Ei minulla ole mitään opiksi otettavaa. Mä saisin kumppanin tosiaan heti, jos olisin itse asiasta innostunut. Sinulla sen sijaan ei ole juurikaan toivoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen vieras ihan jokaisessa taloudessa, jossa en virallisesti asu.

        Olisit vieras vaik olisit 30v asunut aviomiehesi kanssa kotonanne jopas jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole mitään opiksi otettavaa. Mä saisin kumppanin tosiaan heti, jos olisin itse asiasta innostunut. Sinulla sen sijaan ei ole juurikaan toivoa.

        Varmaan saisit mut kun mies tai miehet tutustuis sinuun paremmin niin haluaako kukaan mies jäädä luoksesi niin onkin eri juttu niin ei kukaan mies halua ilken ilkiön luokse mut jos olisit kiva ja kiltti niin miehet haluais jäädä luoksesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan saisit mut kun mies tai miehet tutustuis sinuun paremmin niin haluaako kukaan mies jäädä luoksesi niin onkin eri juttu niin ei kukaan mies halua ilken ilkiön luokse mut jos olisit kiva ja kiltti niin miehet haluais jäädä luoksesi

        Ei ole koskaan ollut tuollaista ongelmaa. Miehet ovat aina halunneet jäädä luokseni, mutta ongelma on se, että minä en nyt ole parisuhdetta etsimässä. Mä en valitse moukkia, joilla olisi yhtä olemattomattomat käytöstavat kuin sulla. Hyväkäytöksisiä miehiä on maailma täynnä. Minua kiltimpää ja mukavampaa et löydäkään, mutta alistettava tossukka en ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole koskaan ollut tuollaista ongelmaa. Miehet ovat aina halunneet jäädä luokseni, mutta ongelma on se, että minä en nyt ole parisuhdetta etsimässä. Mä en valitse moukkia, joilla olisi yhtä olemattomattomat käytöstavat kuin sulla. Hyväkäytöksisiä miehiä on maailma täynnä. Minua kiltimpää ja mukavampaa et löydäkään, mutta alistettava tossukka en ole.

        Nyt en ymmärrä sanos nyt mitä alistamista on puolin tai toisin jos poika tai tyttöystävä sanoo toisen luona keitetäänkö kahvit tai keitetäänkö kahvit tekis kahvia mieli niin mitä alistamista tuossa on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä sanos nyt mitä alistamista on puolin tai toisin jos poika tai tyttöystävä sanoo toisen luona keitetäänkö kahvit tai keitetäänkö kahvit tekis kahvia mieli niin mitä alistamista tuossa on

        En minä oleta sinun noin vaikeita asioita ymmärtävän. Asiaa on ihan turha edes yrittää selittää, jos ei toisella ole edes alkeellisia sosiaalisia taitoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä oleta sinun noin vaikeita asioita ymmärtävän. Asiaa on ihan turha edes yrittää selittää, jos ei toisella ole edes alkeellisia sosiaalisia taitoja.

        Tosiaan en ymmärrä ja varmasti olen epäsosiaalinen mut en ymmärrä mitä alistamista tuossa on niin en vaan ymmärrä sano sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan en ymmärrä ja varmasti olen epäsosiaalinen mut en ymmärrä mitä alistamista tuossa on niin en vaan ymmärrä sano sinä

        No kokeilepa lukea tuota käymäämme keskustelua ja ehkä se alkaa siitä valjeta. Jos ei niin turha sitä sitten on edes yrittää selittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kokeilepa lukea tuota käymäämme keskustelua ja ehkä se alkaa siitä valjeta. Jos ei niin turha sitä sitten on edes yrittää selittää.

        En ymmärrä en eli jos tulisit luokseni ja sanoisit keitetäänkö kahvit sinut tekisi mieli kahvia niin totta kai keitetään kahvit miten alistat minua tai et saisi sanoa et haluaisit kahvia ja jos olisit tyttöystäväni niin saisit olla kuin kotonasi ja tehdä ja sanoa mitä haluat et sinä minua alistaisi tai en kokisi niin niin nyt en ymmärrä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä en eli jos tulisit luokseni ja sanoisit keitetäänkö kahvit sinut tekisi mieli kahvia niin totta kai keitetään kahvit miten alistat minua tai et saisi sanoa et haluaisit kahvia ja jos olisit tyttöystäväni niin saisit olla kuin kotonasi ja tehdä ja sanoa mitä haluat et sinä minua alistaisi tai en kokisi niin niin nyt en ymmärrä

        Sä jankutat kokonaan ohitse mitä olemme tuossa yllä keskustelleet useamman kymmenen viestin ajan. En mä aio täysin asian ja keskustelun vierestä menevään jankutukseen vastata. Sanoin jo, että lue uudestaan mitä on sanottu ja ehkä se selviää. Tai esitä siihen keskusteluun ja itse asiaan liittyvä kysymys, äläkä jauha höpönlöpöä sellaisesta mitä ei ole edes sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä jankutat kokonaan ohitse mitä olemme tuossa yllä keskustelleet useamman kymmenen viestin ajan. En mä aio täysin asian ja keskustelun vierestä menevään jankutukseen vastata. Sanoin jo, että lue uudestaan mitä on sanottu ja ehkä se selviää. Tai esitä siihen keskusteluun ja itse asiaan liittyvä kysymys, äläkä jauha höpönlöpöä sellaisesta mitä ei ole edes sanottu.

        Pyydän tosiaan anteeksi jos olen jotenkin alistavasti kirjoittanut niin ehkä täytyisi tuntea toisen niin tietäis mitä toinen tarkoittaa tai kirjoitan ja sanon tyhmästi tai väärin niin en tarkoittanut tai ei tarkoitus ole olla alistava tämä on esimerkki en tiedä miten sanoa hyvin mutta jos nainen tulee luokseni ja kysyy saanko mennä vessaan tai missä vessa on niin en koe että alistaa minua ja saa mennä vessaan ja saa mennä ilman lupaa vessaan aina kun haluaa niin en osaa paremmin sanoa tai kirjoittaa niin etten alistaisi ja olisi törkeä ja inha tyyppi tai työpaikalla kysyn työtoverilta et pidetäänkö ruokatauko niin en ajatellut et alistan häntä vaik saa sanoa pidetäänkö vai jatketaanko vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydän tosiaan anteeksi jos olen jotenkin alistavasti kirjoittanut niin ehkä täytyisi tuntea toisen niin tietäis mitä toinen tarkoittaa tai kirjoitan ja sanon tyhmästi tai väärin niin en tarkoittanut tai ei tarkoitus ole olla alistava tämä on esimerkki en tiedä miten sanoa hyvin mutta jos nainen tulee luokseni ja kysyy saanko mennä vessaan tai missä vessa on niin en koe että alistaa minua ja saa mennä vessaan ja saa mennä ilman lupaa vessaan aina kun haluaa niin en osaa paremmin sanoa tai kirjoittaa niin etten alistaisi ja olisi törkeä ja inha tyyppi tai työpaikalla kysyn työtoverilta et pidetäänkö ruokatauko niin en ajatellut et alistan häntä vaik saa sanoa pidetäänkö vai jatketaanko vielä

        Taas puhut kaiken edellä kirjoitetun vierestä keksien omassa päässäsi ongelmia, joita ei ole olemassakaan. Suosittelen edelleen lukemaan sen keskustelun, jonka olemme käyneet ja pitäytymään siinä sanotuissa asioissa. Älä keksi olemattomia vessaongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas puhut kaiken edellä kirjoitetun vierestä keksien omassa päässäsi ongelmia, joita ei ole olemassakaan. Suosittelen edelleen lukemaan sen keskustelun, jonka olemme käyneet ja pitäytymään siinä sanotuissa asioissa. Älä keksi olemattomia vessaongelmia.

        Mutta vessa oli esimerkki tapaus niin olen tyhmä mut miten tai kumpi siinä alistaa ja pitää pilkkanaan toista niin haluaisin tietää ja oppia etten tee sitten virhettä kun kutsuisin jonkun naisen luokseni ja nainen kysyy saanko mennä vessaan ja sanon saat niin kun sanon saat niin määrään tai annoin luvan täytyiskö vastata lasi vettä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta vessa oli esimerkki tapaus niin olen tyhmä mut miten tai kumpi siinä alistaa ja pitää pilkkanaan toista niin haluaisin tietää ja oppia etten tee sitten virhettä kun kutsuisin jonkun naisen luokseni ja nainen kysyy saanko mennä vessaan ja sanon saat niin kun sanon saat niin määrään tai annoin luvan täytyiskö vastata lasi vettä

        Älä keksi hölmöjä esimerkkitapauksia sen ulkopuolelta mitä on aiemmin kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta vessa oli esimerkki tapaus niin olen tyhmä mut miten tai kumpi siinä alistaa ja pitää pilkkanaan toista niin haluaisin tietää ja oppia etten tee sitten virhettä kun kutsuisin jonkun naisen luokseni ja nainen kysyy saanko mennä vessaan ja sanon saat niin kun sanon saat niin määrään tai annoin luvan täytyiskö vastata lasi vettä

        Itse en tajuaisi jos kysyy vessaa vastaus lasi vettä niin ilmeisesti nyt puhutaan korkeastikoulutettua ja psykologiaa ym niin olen tyhmä ja en osaa puhua korkeastikoulutettua vaan tyhmien kieltä eli kysyy saako käydä vessassa niin vastataan alistavasti totta kai saat mennä ja jos uudestaan kysyy niin vastaus saat aina mennä kun haluat ilman lupaa mut itse sanoisin kesken elokuvan et käyn vessassa et toinen tietää et käyn vessassa vaik sit alistankin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en tajuaisi jos kysyy vessaa vastaus lasi vettä niin ilmeisesti nyt puhutaan korkeastikoulutettua ja psykologiaa ym niin olen tyhmä ja en osaa puhua korkeastikoulutettua vaan tyhmien kieltä eli kysyy saako käydä vessassa niin vastataan alistavasti totta kai saat mennä ja jos uudestaan kysyy niin vastaus saat aina mennä kun haluat ilman lupaa mut itse sanoisin kesken elokuvan et käyn vessassa et toinen tietää et käyn vessassa vaik sit alistankin

        Alkuperäisessä keskustelussamme ei ole kertaakaan mainittu vessaa, eikä kyllä lasillista vettäkään. Onko mitenkään mahdollista, että keskustelisit siitä mistä oikeasti puhuttiin, etkä vessakäynneistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä keksi hölmöjä esimerkkitapauksia sen ulkopuolelta mitä on aiemmin kirjoitettu.

        No oli tämä tora tai ei niin tehdäänkö sovinto niin riidelläja kinata voi mut kyllä sit haluaa sovinnon tehdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oli tämä tora tai ei niin tehdäänkö sovinto niin riidelläja kinata voi mut kyllä sit haluaa sovinnon tehdä

        En ole torannut, joten en voi tehdä sovintoakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole torannut, joten en voi tehdä sovintoakaan.

        Ok mut nyt täytyy käydä tupakilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oli tämä tora tai ei niin tehdäänkö sovinto niin riidelläja kinata voi mut kyllä sit haluaa sovinnon tehdä

        Tämän käymämme keskustelun dynamiikka on pikemmin, että "äiti" (=minä) kuuntelee ja selittää kärsivällisesti, kun "lapsi" (=sinä) kiukuttelee ja vänkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok mut nyt täytyy käydä tupakilla

        Oliko tämäkin alistavasti sanottu et käyn tupakilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän käymämme keskustelun dynamiikka on pikemmin, että "äiti" (=minä) kuuntelee ja selittää kärsivällisesti, kun "lapsi" (=sinä) kiukuttelee ja vänkää.

        Ja tuossa se sinun perimmäinen ongelmasi pitkälti on. Ei kukaan halua noin uskomattoman lapsellisesti käyttäytyvää "miestä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tämäkin alistavasti sanottu et käyn tupakilla

        Mistää tuollasestakaan emme ole keskustelussamme puhuneet, eli pohdi asiaa ja mieti miltä sinusta tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuossa se sinun perimmäinen ongelmasi pitkälti on. Ei kukaan halua noin uskomattoman lapsellisesti käyttäytyvää "miestä".

        Ehkä ongelma on et sinä puhut ja kirjoitat korkeastikoulutettua ja viisasta ja minä tyhmää vanhaa selko suomea niin emme ymmärrä toisiamme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla et mies kyllä häipyy ja äitisi sanoo voi hyvä luoja vanhaks piiaks jäät ja koit ny ol miehelle mukava mikä sinun on onko hän sinut tuollaiseksi kasvattanut ja soita sille ja pyydä anteeks ja pyydä tulemaan takas siin oli hyvä ja kunnon mies tytär mikä sinun oikein on

        Paremmin käyttäytyvän pellenkin löytää sirkuksesta varmemmin kun ettäkö tuollaiselle perään kannattaisi soitella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ongelma on et sinä puhut ja kirjoitat korkeastikoulutettua ja viisasta ja minä tyhmää vanhaa selko suomea niin emme ymmärrä toisiamme

        Puhun ihan tavallista suomea. Ehkä sinä et sitten osaa suomea. Ei ole ensimmäinen kerta, kun mietin mahdatko lopulta juurikaan osata suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ongelma on et sinä puhut ja kirjoitat korkeastikoulutettua ja viisasta ja minä tyhmää vanhaa selko suomea niin emme ymmärrä toisiamme

        Eikä kannata kuvitella mitään toisten koulutustasosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistää tuollasestakaan emme ole keskustelussamme puhuneet, eli pohdi asiaa ja mieti miltä sinusta tuntuu.

        Kyllä keskustelimme älä pehmeitä sano mut nyt lopetetaan ja vastataan muihinkin aloituksiin mut muista jos joku sulhas ehdokas tulee luoksesi niin ole ihminen hänelle älä ilkeä niin kukaan mies ei tule toiste luoksesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä keskustelimme älä pehmeitä sano mut nyt lopetetaan ja vastataan muihinkin aloituksiin mut muista jos joku sulhas ehdokas tulee luoksesi niin ole ihminen hänelle älä ilkeä niin kukaan mies ei tule toiste luoksesi

        Emme puhuneet. Lue uudestaan ja hämmästy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä keskustelimme älä pehmeitä sano mut nyt lopetetaan ja vastataan muihinkin aloituksiin mut muista jos joku sulhas ehdokas tulee luoksesi niin ole ihminen hänelle älä ilkeä niin kukaan mies ei tule toiste luoksesi

        Kokeile sinä olla joskus vähän vähemmän kuin kiukutteleva pikkulapsi, niin joku nainen saattaisi jopa kuvitella sinua mieheksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai miehesi saa ehdottaa et voisitko leipoa esim joulutorttuja et saisitte kahvien kanssa syödä joulutorttui

        Ei saa ehdottaa, jos ei tarjoudu itse mukaan leipomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa kovasti vaikuttaa siltä, että tuo mies ei vietä jouluaan ainakaan minun kodissani. Liian huonotapainen vieras.

        On todella huonotapainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla et mies kyllä häipyy ja äitisi sanoo voi hyvä luoja vanhaks piiaks jäät ja koit ny ol miehelle mukava mikä sinun on onko hän sinut tuollaiseksi kasvattanut ja soita sille ja pyydä anteeks ja pyydä tulemaan takas siin oli hyvä ja kunnon mies tytär mikä sinun oikein on

        Älä puhu pa**aa. Kunnon miehen saa muilla keinoilla kuin ainaisella kokkaamisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitini sanoisi, että noin epätoivoinen sä et TODELLAKAAN ole ja ota tyttö itteäs niskasta kiinni. Tollasta miestä et riesaksi ota.

        Todella riesa aloittaja.


    • Anonyymi

      Siinä pöydällä ei ole mitään. Minulla ei ole joulua ja alkaa ärsyttään kun palstalla siitä muistutetaan koko ajan.

      • Anonyymi

        Sinun täytyy hankkia mies itsellesi niin rupeaa löytymään eikä ärsytä enään vaan on mukavaa ja kivaa ja olisit onnellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun täytyy hankkia mies itsellesi niin rupeaa löytymään eikä ärsytä enään vaan on mukavaa ja kivaa ja olisit onnellinen

        Plaaplaaplaa. Samat liirumlaarumit.


    • Anonyymi

      Aamulla riisipuuroa ja rusinasoppaa. Torttu kahvit. Ruokana, Imeletty perunalaatikko, porkkanalaatikko, keitinperunat, kastike, herneitä, punajuurisalaatti, pikkelsiä, kalaa ja luultavasti lintua. Jälkiruoka, glögi ja pipareita ja juustoja. Jotain tämänlaista ruokaa.

      • Anonyymi

        En ole maistanut lintua enkä halua maistaakkaan eli mies sanois linnun tilalle kinkkua ja lihaa sian lihaa mut muuten menis kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole maistanut lintua enkä halua maistaakkaan eli mies sanois linnun tilalle kinkkua ja lihaa sian lihaa mut muuten menis kyllä

        Kuulostat tosi rasittavalta, ihme että olet sinkku. Pidät itseäsi taivaanlahjana naisille, joiden pitäisi paapoa, palvella sinua, tehdä ruokaa ja toimia määräystesi mukaan. Ihan normaalilla tai vähän alemmallakin normaalia vuorovaikutusta pitäisi ymmärtää itse tehdä jotain asioiden eteen ja toimia yhdessä. Opetus, jos onnistuisit pääsemään joulupöytään mitä tuossa kuvattiin, niin kiitollisuus pitäisi olla tunteena siinä kyljessä. Sosiaalisuuden vuoksi sanoisit tuovasi kinkkua mukanasi, syökö kukaan muu, tiedät ostaa enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole maistanut lintua enkä halua maistaakkaan eli mies sanois linnun tilalle kinkkua ja lihaa sian lihaa mut muuten menis kyllä

        Ok. Karjalanpaisti voisi olla se liharuoka.😋


    • Anonyymi

      Tyttöporukalla lähdemme Luostolle lystynpitoon. Majoitumme mukavasti mökillä ja laskettelemme, hiihdämme, käymme ajamassa koiravaljakolla,
      pidämme iltaisin hauskaa ravintolassa syöden hyvin ja tanssien, ja saunoen ja paljussa istuen. Nautimme maisemista ja "maisemista".
      Miksi ottaa miestä ylipäätään otetaan haitoiksi kotiinsa "makaamaan" ja valmiille syömään, jos tämä ei rikkaa ristiin tee minkään eteen?
      Ihme kyselijöitä mitä mies saisi. Minulta tuollainen ei saisi mitään. Potkun perseelle saisi.
      Oikean "onnen" potkun ett tajuaisi lähteä äitinsä helmoihin paapottavaksi.

      • Anonyymi

        Toivotaan et tyttökaverisikin on sinkkuja muuten joudut yksin viettää joulua kun ystäväsi on miehiensä kanssa kotona viettämässä joulua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan et tyttökaverisikin on sinkkuja muuten joudut yksin viettää joulua kun ystäväsi on miehiensä kanssa kotona viettämässä joulua

        Toivo mitä toivot.


      • Anonyymi

        Jaa, että paljussa istutaan, tyhjässä paljussa, onko isokin palju, vai pesupalju?


    • Anonyymi

      Jalostajan hernekeittoa aineskii 7-10 tölkkiä.
      Olutta, valkoviiniä.
      Kauraleipää.

      • Anonyymi

        Ihan hyvä tuokin


      • Anonyymi

        Mitään kauraleipää, vaan ruisleipää.
        Kauraleipä edes maitu miltään.


    • Anonyymi

      Hiljainen Joulu on parhautta (mikä ilmaus uuh!)

      • Anonyymi

        Hiljainen joulu peiton alla sängyssä yksin.


    • Anonyymi

      Kaikki sovitaan miehen kanssa yhdessä, mitä syödään. Eikö tämä sovi sinulle?

      • Anonyymi

        Kyllä sopii


      • Anonyymi

        Jos mies ehdottaa lenkkimakkaraa ja olutta, niin sen pitäisi naiselle kelvata, jos miehelle pitää kelvata naisen rehuosasto.


    • Anonyymi

      Kinkkua saisit olis tarjolla..

    • Anonyymi

      Meillä on aina sellainen perinteinen Karjalainen pitopöytä.

      • Anonyymi

        Pöytä kukkuroilaanko karjalanpiirakoita, munavoita ja karjalanpaistiako????


    • Anonyymi

      Se riippuu siitä mitä tuot tullessas tai kokkailet.Kannattaa viettää joulu äitin kanssa tai hotellissa niin saat passausta ja palvelua.

    • Anonyymi

      Elättäjääkö etsit kirkko onneksi yleensä seurakunnan tiloissa tarjoaa jouluaterian pitää toki kuulua kirkkoon että voi joulu aterialla käydä mu yksin asuvalle vallan kätevä ei tartti sitä vitun joulu hosumista lapsiperheessä si taas lapsia varten se on jopa tärkeääkin

      • Anonyymi

        Ihan hyvin voi mennä seurakunnan jouluaterialle, jos sellainen järjestetään, ei ne siellä kysele onko kirkon jäsen vai ei.
        Harvoinpa se seurakunnan jouluateria on ilmainen tai jos on, niin vapaaehtoinen maksu, joka tietekin omaatuntoa kolkuttaa, jollei jotain maksua jätä, vaikka mainostettaisiin ilmaiseksi.
        Monnelle tässä tapauksessa vapaaehtoinen tarkoittaa velvollisuutta kuitenkin jotain korvausta saadusta ateriasta jättää.
        Monikohan köyhä jättää kirkon tilaisuuksissa käynnin vain sentakia, että niissä aina kerätään kolehti ja monelle on omantunnon kysymys, että kolehtiin on pakko rahaa laittaa, eikä oikein kehtaa alkaa alle sentin kolikoita laittamaan, vaan pitäisi olla vähintään seteliraha, vaikkei kukaan tiedä paikalla olevista paljonko sinne laittaa.


    • Anonyymi

      Mitä kaikkea? Pöytäliina. Ei muuta viikkoa ennen.

    • Anonyymi

      Olisipa ihanaa viettää joulua miehen kanssa pitkästä aikaa.. Laittaisin/laitettaisiin yhdessä jotain mistä molemmat tykkäisivät. Ennen joulua en kuitenkaan vielä jouluruokia laittaisi tarjolle muutoin kuin ehkä glögiä ja piparia. Jouluna sitten masun täydeltä riisipuuroa, luumukiisseliä, laatikoita, kinkkua, kaloja, erilaisia salaatteja, suolaisia piirakoita, punajuuripihvejä, juustoja.. punaviiniä ja kuplivaa juomaksi. Jälkiruoaksi luumurahkaa, torttuja, suklaata, glögijuustokakkua.. Aika perinteistä meininkiä siis, mutta voisin hyvin laittaa joulupöytään jotain ei niin perinteistäkin.

      Voi nyyh, mistä sitä löytää miehen jouluksi?? Ja saisi se jäädä koulun jälkeenkin 😊

      • Anonyymi

        Tuo oli hyvä ja kyllä mieskin toivoo löytävänsä naisen eli tämä oli hyvä kirjoitus


      • Anonyymi

        Tilaat pukin kotiis. Jospa jäisi noilla eväillä?
        Glögijuustokakku kuulostaa kyllä omituiselta.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaat pukin kotiis. Jospa jäisi noilla eväillä?
        Glögijuustokakku kuulostaa kyllä omituiselta.

        -keinovaginamies-

        Hmm, pukeissa on jotain epäilyttävää 🤔 Yritin jo pienenä vetää pukilta partaa pois, kun ajattelin, että jotain hämärää tyypissä on, mutta eihän sitä ole koiraa karvoihin katsomista, ei siis ehkä pukkiakaan.

        Ei glögijuustokakku niin outo ole, kunhan vain tekijä on taitava. Glögiä tulee vain päällysteeseen eli enemmänkin on vain jouluisen makuinen juustokakku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, pukeissa on jotain epäilyttävää 🤔 Yritin jo pienenä vetää pukilta partaa pois, kun ajattelin, että jotain hämärää tyypissä on, mutta eihän sitä ole koiraa karvoihin katsomista, ei siis ehkä pukkiakaan.

        Ei glögijuustokakku niin outo ole, kunhan vain tekijä on taitava. Glögiä tulee vain päällysteeseen eli enemmänkin on vain jouluisen makuinen juustokakku.

        Pukkihan on sellainen taruhahmo. Miehen, eläimen ja jumalhahmon risteymä. Kyllä se varmaan sitä sinun glögikakkua himolla vetäisi.

        Meillä oli kerran muuten naispukki.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pukkihan on sellainen taruhahmo. Miehen, eläimen ja jumalhahmon risteymä. Kyllä se varmaan sitä sinun glögikakkua himolla vetäisi.

        Meillä oli kerran muuten naispukki.

        -keinovaginamies-

        Miehen ja jumalhahmon risteymä ei kuulosta pahalta, eläinpiirteet voi jättää pois. Sellaiselle pukille voisi kakkua tarjotakin 😁 Tuli mieleen kerta muutama vuosi sitten kun pukki alkoi iskemään minua. Miten vastataan pukille, joka kysyy silmää vinkaten vihjailevalla äänellä, että haluaisiko äitikin tulla pukin syliin kertomaan, onko ollut kiltti tyttö tai että pukille kelpaisi äidin hieronta kun selkää on vähän kolotellut? 😄 Ja kyseessä oli puolituttu mies. Olin tuolloin juuri eronnut..

        Oliko naispukki hyvä? Ehkä käytän vain sellaisia jatkossa..


    • Anonyymi

      Empä tiedä sitä vieläkään .

    • Anonyymi

      Tavallista ruokaa. Jouluruoka ei oikein meidän perheelle maistu, joten vain päivän verran ja valikouden on jouluruokaa kuitenkin syöty.

      Ei mitään kinkkuja uuniin eikä kalkkunoita, ihan vaan leikkeleenä tai valmis siivupala laatikoiden ja lohen kaverina.

      Jasu

    • Anonyymi

      Mummojen höpsöttäjä penkomassa taas mummojen ruokakomeroilla :)

      • Anonyymi

        Joo, mun isosikoni on tosiaan jo mummo. Hän kun sai esikoisensa jo 20 vuotiaana ja tuo esikoinen omansa jo suht saman ikäisenä. Vaan siskoni on mua 10 vuotta vanhempi, joten mä en oikein edes teoriassa voi olla vielä mummo.


    • Anonyymi

      Kuka tumpelo ostaa joulukonvehteja ennen joulua, kun joulun jälkeen niitä myydään -50% alennuksella ja silloinkin suklaakonvehtien hinnat tuntuu kalliilta.
      Eikä suklaakonvehdit ole edes hyviä, että niitä ostaisi.

    • Anonyymi

      Minä en mitään jouluruokia osta, kun yksin niitä olisin syömässä.
      Jouluruoka maksaa tänä jouluna ihan järkyttävän paljon, että saa jäädä kauppaan jouluruat.
      Jos kaurapuuron päälle voisilmän laittaisi, niin siinä joulaaton jouluruoka.
      Kaurapuuron päälle laitan joka aamu puolukkasurvosta, karviaishilloa, pakaste vadelmia, mustikkaa ja karpaloita, kaikki itse kerättyjä.

    • Anonyymi

      Pitäs lailla kieltää näiden joulupöydässä istuneiden joulunjälkeinen saarna: kinkkurasvojen sulatus operaatio, kun syyllistävät kaikki lenkkipolulle, kuntoilemaan ja sulattamaan kinkkurasvoja.
      Ovat jolupöydässä turvonneet ja kateellisia niille, jotka eivät ole jouluna saaneet lisäkiloja ahmimalla joulurukia ja joilla on ollut itsekuria syömisen suhteen ja rauhassa istuskelevat, niin tulevat selittämään, että katsoppas, kun minä kuntoilen, että otapa mallia minusta ja lähde sinäkin siitä kuntopolulle sulattamaan kinkkurasvoja, kun olet joulupöydässä koko joulun mässäillyt jouluherkkuja.
      Tekis mieli vetää lättyyn tuollaisia ja todeta, että olisit tarjonut niitä jouluruokia minulle, mutta et, vaan syytät jouluruoan mässäilystä.
      Eivät kaikki ole jouluruokia edes syöneet, että turpa kiinni kinkunsulatus kuntourakasta, itsepä ovat lisäkilonsa hankkineet.
      Jos näille olisi neuvonut marketissa, kun lappaavat kärryyn jouluruokia, että vähemmälläkin sitä pärjää, niin nämähän olisivat kimpaantuneet ja pauhanneet, että jouluna pitää syödä hyvin ja että jouluna syödään myös yöllä.

    • Anonyymi

      Ei yksin kannata ostaa mitään jouluun liittyvää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe