Täysin mieletön ja turha avaus! Länsi ei ollut laajentumassa millään tavalla eikä Ukrainaa olisi voitu edes ehdottaa uudeksi jäsenmaaksi, koska Krimin kysymys oli kesken!
SEN SIJAAN tilanne oli se, että Putlerilla oli omat tavoitteet:
- häntä jurppi Ukrainan suuntautuminen länteen idän sijasta
- hän halusi olla Pietari Suuri, joka palauttaa Venäjälle tsaarin ajan rajat
- hän koki, että välineenä oli käytettävissä Venäjän armeija, jonka suorituskyvystä hänellä oli epärealistisen korkea käsitys
Näistä syistä Putler aloitti kevytmielisesti tuhoisan sodan! Sodalle piti keksiä kunniakas syy ja sellaiseksi sepitettiin natsiteema Ukrainassa!
Ukrainan sodan alkusyy on Putin halussa laajentaa valtapiiriään!
4
62
Vastaukset
- Anonyymi
no hyvinhän Venäjä on ukrainan natseja tappanut. Toki niitä riittää vielä tapettaviksi.
- Anonyymi
Ei puutarhatontusta piilokoroissaan voi tulla mitään pietari suurta.
- Anonyymi
Tuo "natsiteema" on tosiaan jo vanha ukrainassa natsihallinon ajoilta, natseilla oli maan hallussa kolmisen vuotta ja juutalaisia tapettiin tosiaan jopa miljoona, paikallisten osallistuminen oli historian mukaan osin totta, ehkä natsiteema luotiin noista ajoista.Toisaalta natsiliike veti mukaansa kaikkialla euroopassa väkeä ei yksin saksassa , natsien "kiertueella" oli kannattajia jopa pohjolassa, tuohon aikaan ja pitkälle 70 lukua oli myös komukat kovassa nosteessa, ääriaikaa elettiin. Onhan ukraina ollut sodissa niin mukana sijaintinsa vuoksi valloittajaa on tullut Puolasta ,Saksasta. Ranskasta ja tietysti venäjältä mille maa pitkin kuuluikin. Onneksi nyt kuulostaa jo hiukan siltä että rauhan toivoakin on juuri oli Turkin ja Zelenskyn yhteistyöstä kuvaa mediassa, ehkä liennytystä ruokaa ja rahaa on luvassa lisää, talvi voi olla vaikea mutta kasakka-kansa selviää neuvokuutensa avulla ja varmasti myös länsimaat pystyy auttamaan infraa lämmityskuntoon ja rauhantahto voi luoda joulun ihmeen ja veljeskansat löytää taas toisensa, jos ottavat Jeesuksen valon vastaan ja poistuu viha ahenus ja kostokin.
- Anonyymi
Bunkkeripappa putler käyttää luotiliiviä
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/6818109
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772