Ihastuminen työpaikalla

Anonyymi-ap

Työasiat ja henkilökohtaiset asiat täytyy osata pitää erillään.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimenomaan! Ja se ei todellakaan tarkoita, etteikö voisi työpaikalla, ihastua, tutustua ja vielä rakastuakin.

      • Anonyymi

        Juuri tämä. Ja jos ihastuminen ei johda mihinkään se pitää vain hyväksyä. Eikä alkaa kostamaan omaa pahaa oloa toiselle. Varsinkaan alkaa savustamaan ketään ulos työpaikalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämä. Ja jos ihastuminen ei johda mihinkään se pitää vain hyväksyä. Eikä alkaa kostamaan omaa pahaa oloa toiselle. Varsinkaan alkaa savustamaan ketään ulos työpaikalta.

        Öö kuka savustaa ulos ja ketä? En nyt kyllä ymmärrä 🤣 Ihme löpinöitä.

        Harmittaako, kun jotkut on keskenään kavereita. Kenties itselläsi ei onnista?

        Miksi ihmeessä sitä savustais ketään ulos? Varsinkaan ihmistä josta tykkää.

        Toki no. Eri asia tuntea hyvin henkilökohtaisesti ja ihastua pintapuolisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö kuka savustaa ulos ja ketä? En nyt kyllä ymmärrä 🤣 Ihme löpinöitä.

        Harmittaako, kun jotkut on keskenään kavereita. Kenties itselläsi ei onnista?

        Miksi ihmeessä sitä savustais ketään ulos? Varsinkaan ihmistä josta tykkää.

        Toki no. Eri asia tuntea hyvin henkilökohtaisesti ja ihastua pintapuolisesti.

        Minä loukkasin työkaveriani ja hän päätti alkaa savustamaan minua ulos. Varmaan koska ei halua nähdä minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä loukkasin työkaveriani ja hän päätti alkaa savustamaan minua ulos. Varmaan koska ei halua nähdä minua.

        Olen pahoillani. Ja myös siitä, jos kommenttini oli harhaiselta vaikuttava ja tökerö..
        Tuo on hirveän ikävää ja lapsellista häneltä.


    • Anonyymi

      Niin. Oliko vielä muuta? Laita tuo työpaikan sosiaalitiloihin isolle lapulle kirjoitettuna. 😁hissiin ja joka puolelle. Ei mulla muuta.

      • Anonyymi

        Haha herättäs hilpeyttä.


    • Anonyymi

      Itsellä taas niin päin että puolustan häntä kehen ihastuin ja pidän puolia ja tsemppaan. Pitää tyytyä hyvään kaveruuteen, jos ei muu ole mahdollista. Ei kävisi mielessänikään niin ihanaa ihmistä (miestä) loukata tai savustaa. Ja jos jotain tulisi oikeasti. Jotain vakavaa, olisi parempi että olisimme eri paikoissa töissä! Toki nekin työasiat voi hoitaa fiksusti ja asiallisesti silti.

      Itseä lähes pelottaa ajatuskin että muut ajattelee meillä olevan jotain muuta kuin hyvä kaveruus/ystävyys.

      Lähes vainoharhaisella tavalla koska olemme sukupuolitetulla alalla jossa toinen on vähemmistö. Ei siitä sen enempää. Herättää vaan heti huomiota vaikka luulisi olevan toisinpäin!kyllä ne ihmisten kyräilyt/ supinat on huomattu. 😳

      Töissä nyt vaan tapaa ihmisiä! Ihan normaalia ja pitää ollakkin.

      Mutta totta ettei pidä todellakaan alentua tuolle tasolle!

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Sinällään töissä ihastuminen tai rakastuminen tai pariutuminenkaan (huom. en tarkoita seksiä) ei ole mitenkään väärin minusta, jos työnantaja ei ole noita erikseen kieltänyt ja kyseessä ei ole esim. esihenkilö ja alainen tilanne, mutta se kuhertelu pidetään poissa töistä ja työajalta. Itse tosin pidän työpaikkaromasseja varsin riskialttiina puuhana, jos työstään pitää ja siinä aikoo jatkossakin jatkaa.

      • Anonyymi

        Joo olet oikeassa. Ei niitä voi kieltää oikein. On toki työpaikkoja joissa protokolla jopa saattaa tulla jossain määrin vastaan. Suoraanhan tuota ei kai voi oikein kieltää.
        Joskus romanssit voi parhaillaan tuoda työpaikalle jopa iloa. Mutta ainahan löytyy niitä vähän vinoon katsojia joille se ei oo ok ja yrittävät hiillostaa sitten tavalla tai toisella.


    • Anonyymi

      Jännä. Tämäkin liittyy tähän minun asiaan, missä minä ja perheeni ollaan kohde.

      • Anonyymi

        No hei! Voi liittyä aivan keneen tahansa. Ei pidä luulla mitään höpöjä.
        Yhtä hyvin voisi olla minullekin. Eiköhän tää palsta oo vähän vainoharhaisille suunnattu🤣
        Jos ei ole niin täällä tulee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hei! Voi liittyä aivan keneen tahansa. Ei pidä luulla mitään höpöjä.
        Yhtä hyvin voisi olla minullekin. Eiköhän tää palsta oo vähän vainoharhaisille suunnattu🤣
        Jos ei ole niin täällä tulee!

        Mee muualle joriseen horo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee muualle joriseen horo.

        Loukkannuit, kun sanoin totuuden harhaisista jutuista. En pyydä anteeksi. Naurut sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee muualle joriseen horo.

        Oon mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon mies.

        Sillä ei ole mitään merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loukkannuit, kun sanoin totuuden harhaisista jutuista. En pyydä anteeksi. Naurut sinne.

        Niin no taas. Hohhjoijjakkkaa.


    • Anonyymi

      Minkäs sitä tunteilleen voi, toisaalta sehän olisi helpotus jos toinen ei tuntisikaan samoin

      • Anonyymi

        Toisaalta niinpä. 👌😊


    • Anonyymi

      Joo kaikki on ok paitsi likainen peli. Pitää silti ottaa selvää että kuka oikeasti hiillostaa ulos. Onko kyse sittenkin oikeasti ihan omista tekemisistä? Ei ainakaan kannata luulotella mitään. Keskustelu kunniaan. Avoin ja rehellinen. Kaikkia osapuolia pitäs aina kuunnella.

      • Anonyymi

        Onko joku jääny tarinassa kuulematta? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku jääny tarinassa kuulematta? :D

        En tiiä mitä sä horiset ja joriset? Vaikea tietää, jos ne sun jutut on vaan siellä pään sisällä ja vastailet tänne mihin sattuu mitä sattuu. Voi hyvä luoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiiä mitä sä horiset ja joriset? Vaikea tietää, jos ne sun jutut on vaan siellä pään sisällä ja vastailet tänne mihin sattuu mitä sattuu. Voi hyvä luoja.

        Mutta hei, raha ei jorisevia horoja ei kiinnosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe