Ihastuminen työpaikalla

Anonyymi-ap

Työasiat ja henkilökohtaiset asiat täytyy osata pitää erillään.

23

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimenomaan! Ja se ei todellakaan tarkoita, etteikö voisi työpaikalla, ihastua, tutustua ja vielä rakastuakin.

      • Anonyymi

        Juuri tämä. Ja jos ihastuminen ei johda mihinkään se pitää vain hyväksyä. Eikä alkaa kostamaan omaa pahaa oloa toiselle. Varsinkaan alkaa savustamaan ketään ulos työpaikalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämä. Ja jos ihastuminen ei johda mihinkään se pitää vain hyväksyä. Eikä alkaa kostamaan omaa pahaa oloa toiselle. Varsinkaan alkaa savustamaan ketään ulos työpaikalta.

        Öö kuka savustaa ulos ja ketä? En nyt kyllä ymmärrä 🤣 Ihme löpinöitä.

        Harmittaako, kun jotkut on keskenään kavereita. Kenties itselläsi ei onnista?

        Miksi ihmeessä sitä savustais ketään ulos? Varsinkaan ihmistä josta tykkää.

        Toki no. Eri asia tuntea hyvin henkilökohtaisesti ja ihastua pintapuolisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö kuka savustaa ulos ja ketä? En nyt kyllä ymmärrä 🤣 Ihme löpinöitä.

        Harmittaako, kun jotkut on keskenään kavereita. Kenties itselläsi ei onnista?

        Miksi ihmeessä sitä savustais ketään ulos? Varsinkaan ihmistä josta tykkää.

        Toki no. Eri asia tuntea hyvin henkilökohtaisesti ja ihastua pintapuolisesti.

        Minä loukkasin työkaveriani ja hän päätti alkaa savustamaan minua ulos. Varmaan koska ei halua nähdä minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä loukkasin työkaveriani ja hän päätti alkaa savustamaan minua ulos. Varmaan koska ei halua nähdä minua.

        Olen pahoillani. Ja myös siitä, jos kommenttini oli harhaiselta vaikuttava ja tökerö..
        Tuo on hirveän ikävää ja lapsellista häneltä.


    • Anonyymi

      Niin. Oliko vielä muuta? Laita tuo työpaikan sosiaalitiloihin isolle lapulle kirjoitettuna. 😁hissiin ja joka puolelle. Ei mulla muuta.

      • Anonyymi

        Haha herättäs hilpeyttä.


    • Anonyymi

      Itsellä taas niin päin että puolustan häntä kehen ihastuin ja pidän puolia ja tsemppaan. Pitää tyytyä hyvään kaveruuteen, jos ei muu ole mahdollista. Ei kävisi mielessänikään niin ihanaa ihmistä (miestä) loukata tai savustaa. Ja jos jotain tulisi oikeasti. Jotain vakavaa, olisi parempi että olisimme eri paikoissa töissä! Toki nekin työasiat voi hoitaa fiksusti ja asiallisesti silti.

      Itseä lähes pelottaa ajatuskin että muut ajattelee meillä olevan jotain muuta kuin hyvä kaveruus/ystävyys.

      Lähes vainoharhaisella tavalla koska olemme sukupuolitetulla alalla jossa toinen on vähemmistö. Ei siitä sen enempää. Herättää vaan heti huomiota vaikka luulisi olevan toisinpäin!kyllä ne ihmisten kyräilyt/ supinat on huomattu. 😳

      Töissä nyt vaan tapaa ihmisiä! Ihan normaalia ja pitää ollakkin.

      Mutta totta ettei pidä todellakaan alentua tuolle tasolle!

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Sinällään töissä ihastuminen tai rakastuminen tai pariutuminenkaan (huom. en tarkoita seksiä) ei ole mitenkään väärin minusta, jos työnantaja ei ole noita erikseen kieltänyt ja kyseessä ei ole esim. esihenkilö ja alainen tilanne, mutta se kuhertelu pidetään poissa töistä ja työajalta. Itse tosin pidän työpaikkaromasseja varsin riskialttiina puuhana, jos työstään pitää ja siinä aikoo jatkossakin jatkaa.

      • Anonyymi

        Joo olet oikeassa. Ei niitä voi kieltää oikein. On toki työpaikkoja joissa protokolla jopa saattaa tulla jossain määrin vastaan. Suoraanhan tuota ei kai voi oikein kieltää.
        Joskus romanssit voi parhaillaan tuoda työpaikalle jopa iloa. Mutta ainahan löytyy niitä vähän vinoon katsojia joille se ei oo ok ja yrittävät hiillostaa sitten tavalla tai toisella.


    • Anonyymi

      Jännä. Tämäkin liittyy tähän minun asiaan, missä minä ja perheeni ollaan kohde.

      • Anonyymi

        No hei! Voi liittyä aivan keneen tahansa. Ei pidä luulla mitään höpöjä.
        Yhtä hyvin voisi olla minullekin. Eiköhän tää palsta oo vähän vainoharhaisille suunnattu🤣
        Jos ei ole niin täällä tulee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hei! Voi liittyä aivan keneen tahansa. Ei pidä luulla mitään höpöjä.
        Yhtä hyvin voisi olla minullekin. Eiköhän tää palsta oo vähän vainoharhaisille suunnattu🤣
        Jos ei ole niin täällä tulee!

        Mee muualle joriseen horo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee muualle joriseen horo.

        Loukkannuit, kun sanoin totuuden harhaisista jutuista. En pyydä anteeksi. Naurut sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee muualle joriseen horo.

        Oon mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon mies.

        Sillä ei ole mitään merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loukkannuit, kun sanoin totuuden harhaisista jutuista. En pyydä anteeksi. Naurut sinne.

        Niin no taas. Hohhjoijjakkkaa.


    • Anonyymi

      Minkäs sitä tunteilleen voi, toisaalta sehän olisi helpotus jos toinen ei tuntisikaan samoin

      • Anonyymi

        Toisaalta niinpä. 👌😊


    • Anonyymi

      Joo kaikki on ok paitsi likainen peli. Pitää silti ottaa selvää että kuka oikeasti hiillostaa ulos. Onko kyse sittenkin oikeasti ihan omista tekemisistä? Ei ainakaan kannata luulotella mitään. Keskustelu kunniaan. Avoin ja rehellinen. Kaikkia osapuolia pitäs aina kuunnella.

      • Anonyymi

        Onko joku jääny tarinassa kuulematta? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku jääny tarinassa kuulematta? :D

        En tiiä mitä sä horiset ja joriset? Vaikea tietää, jos ne sun jutut on vaan siellä pään sisällä ja vastailet tänne mihin sattuu mitä sattuu. Voi hyvä luoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiiä mitä sä horiset ja joriset? Vaikea tietää, jos ne sun jutut on vaan siellä pään sisällä ja vastailet tänne mihin sattuu mitä sattuu. Voi hyvä luoja.

        Mutta hei, raha ei jorisevia horoja ei kiinnosta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe