Kertokaas, miksi kaverini naisystävä yrittää iskeä minua?

Anonyymi-ap

Olen siis mies, ja kaverini on myös mies. Hänellä on nätti, nuori, blondi naisystävä.

Kaverini naisystävä tunkee jatkuvasti lähietäisyydelle, koskettelee minua ja nauraa jutuilleni. Hän myös vaatii kaveriani jatkuvasti järjestelmään meille tapaamisia kolmistaan. Tapaamisten aikana kaverini tyttöystävä pyörii enemmän minun ympärilläni kuin oman kaverinsa kanssa.

Tämä on tosi noloa.

Miten selviäsin tilanteesta. Kaverini on vissiin vähän yksinkertainen, tässä suhteessa. kun hän ei huomaa tilanteessa mitään outoa, tai sitten hän ei vain uskalla viheltää peliä poikki.

Miten selviäisin näistä kiemuroista pienimmillä mahdollisilla vaurioilla, kaikkein kannalta?

103

4660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko naiset yleensä kiinnostuneita miesystäviensä ystävistä, seurustelumielessä?

      • Anonyymi

        Ei kait ne muuta teekkän kun haavailee vieraista miehistä.silti ne ei aina uskalla vaikka olisi hyvä tilaisuus.


    • Anonyymi

      Yrittääkö hän vain tehdä miesystävänsä mustasukkaiseksi?

      • Anonyymi

        Ei suinkaan.Hän vaan haluaa kompeinsoida elinkustannuksiensa nousua uudella rahoitusmallilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suinkaan.Hän vaan haluaa kompeinsoida elinkustannuksiensa nousua uudella rahoitusmallilla.

        Uudella rahoitusmallilla, tarkoitatko, että hän kokisi kahden rahoittajan lähteen mallin varmemmaksi? Oletko aloittaja ja viittaatko siihen, että olisit itse tälläinen ns resurssikelpoinen? 🤭
        Meinasin olla kommentoimatta mitään tähän kuumana käyvään keskusteluun, jota epäilin aloituksen osalta heti alustaksi pyöritellä erilaisia skenaarioita


    • Puhu kaverisi kanssa, ei se ole voinut olla huomaamatta. Sitten sovitte miten jatko hoidetaan.

    • Anonyymi

      Mikä tässä se ongelma on. Pidätkö enemmän miehistä vai eikö naisystävä ole puoleensa vetävä.

      • Anonyymi

        Kavereiden naisystävät ei ole hyvä juttu. Niistä tulee pahoja riitoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kavereiden naisystävät ei ole hyvä juttu. Niistä tulee pahoja riitoja.

        Pitäskö siitä jutella ystävän kanssa. Kun ongelma on selätetty voit jatkaa blondilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäskö siitä jutella ystävän kanssa. Kun ongelma on selätetty voit jatkaa blondilla.

        Ai ikäänkuin pyytää kättä vai?


    • Anonyymi

      vittuilee sulle..heitä meneen

      • Anonyymi

        Ei sillä ole mitään aihetta mulle vittuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole mitään aihetta mulle vittuilla.

        Ja Saarnan päättää aina nuhde sekä oikaisu ennenkuin saapuu kiitos ja näkemiin veronkorotuksineen.


    • Anonyymi

      Ootteko läheisiä sun kaverin kanssa? Jospa yrittää vaan päästä sun suosioon sen poikaystävänsä takia. Se on aina plussaa jos kaveritkin tykkää.

      • Anonyymi

        Ehkä. Se ajatus on käynyt myös mun mielessä.


    • Anonyymi

      Nojoo taas. Ensinnäkin kannattaa olla varma, mistä puhuu. Voihan olla, ettei tilanne ole lainkaan se mitä kuvittelet (toivot)

      Ja jos n, niin olisiko syytä sanoa ystävällisesti, ettet ole kiinnostunut kaverisi tyttöystävästä.

      • Anonyymi

        Tässä kohden täytyy sanoa, että tilanne on kaikkea muuta kuin toivottava.

        Toiveeni on vain, että kaverini tyttöystävä katoaisi kokonaan minun elämästäni. Sen lisäksi toivon erityisesti, että hän katoaisi myös kaverini elämästä. Meillä oli tosi hauskaa yhdessä, ennen kuin tuo tyttö ilmestyi kuvioihin.

        Sen jälkeen minulla on ollut aina tavatessamme kylmä rinki perseeni ympärillä siitä, että mitä se kaverin tyttöystävä taas keksii yrittää. Pelkään kaverini kohta raivostuvan ja laittavan välit poikki minuun. Ihmeen rauhallisesti hän on tähän kaikkeen suhtautunut. Kaverini on minulle paljon tärkeämpi kuin joku tyttöystävä, joita tulee ja menee.

        En halua nähdä sen tyttökaverin naamaa enää ikinä, mikäli minusta riippuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kohden täytyy sanoa, että tilanne on kaikkea muuta kuin toivottava.

        Toiveeni on vain, että kaverini tyttöystävä katoaisi kokonaan minun elämästäni. Sen lisäksi toivon erityisesti, että hän katoaisi myös kaverini elämästä. Meillä oli tosi hauskaa yhdessä, ennen kuin tuo tyttö ilmestyi kuvioihin.

        Sen jälkeen minulla on ollut aina tavatessamme kylmä rinki perseeni ympärillä siitä, että mitä se kaverin tyttöystävä taas keksii yrittää. Pelkään kaverini kohta raivostuvan ja laittavan välit poikki minuun. Ihmeen rauhallisesti hän on tähän kaikkeen suhtautunut. Kaverini on minulle paljon tärkeämpi kuin joku tyttöystävä, joita tulee ja menee.

        En halua nähdä sen tyttökaverin naamaa enää ikinä, mikäli minusta riippuu.

        Voi heŕralettas. Sähän oot vaan mustis kaveristasi. Joskus kuule tulee vielä se nainen joka sotkee teidän bromanssin. Ja jos jos meet kaverin suhteen sotkemaan vaan omien luulojen takia. Niin todennäköisesti tulee vihaamaan sinua jos todella rakastunut siihen naiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kohden täytyy sanoa, että tilanne on kaikkea muuta kuin toivottava.

        Toiveeni on vain, että kaverini tyttöystävä katoaisi kokonaan minun elämästäni. Sen lisäksi toivon erityisesti, että hän katoaisi myös kaverini elämästä. Meillä oli tosi hauskaa yhdessä, ennen kuin tuo tyttö ilmestyi kuvioihin.

        Sen jälkeen minulla on ollut aina tavatessamme kylmä rinki perseeni ympärillä siitä, että mitä se kaverin tyttöystävä taas keksii yrittää. Pelkään kaverini kohta raivostuvan ja laittavan välit poikki minuun. Ihmeen rauhallisesti hän on tähän kaikkeen suhtautunut. Kaverini on minulle paljon tärkeämpi kuin joku tyttöystävä, joita tulee ja menee.

        En halua nähdä sen tyttökaverin naamaa enää ikinä, mikäli minusta riippuu.

        Vältä tapaamisia kolmistaan sano kaverille että hänvoi olla tyttöystävänsä kanssa kahdestaan ja sinun kanssasi silloin kun on ” vapaa” eikä vedättele naista joka paikkaan mukanaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi heŕralettas. Sähän oot vaan mustis kaveristasi. Joskus kuule tulee vielä se nainen joka sotkee teidän bromanssin. Ja jos jos meet kaverin suhteen sotkemaan vaan omien luulojen takia. Niin todennäköisesti tulee vihaamaan sinua jos todella rakastunut siihen naiseen.

        Veit sanat suustani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi heŕralettas. Sähän oot vaan mustis kaveristasi. Joskus kuule tulee vielä se nainen joka sotkee teidän bromanssin. Ja jos jos meet kaverin suhteen sotkemaan vaan omien luulojen takia. Niin todennäköisesti tulee vihaamaan sinua jos todella rakastunut siihen naiseen.

        Bromanssiin, eli sinä, kaverisi ja hänen naisystävänsä kaikki kolmistaan pitämään keskenään hauskaa. Ogelma ratkaistu😀


    • Anonyymi

      Kaikkien kannalta parasta kun pikkuhiljaa vähennät tapaamisia kaverisi kanssa kunnes ette enää edes vaihda sanasta muuten kuin kadulla kohdatessa. Naiset osaa olla tosi kieroja ja kuka tietää mitä siellä mielessä liikkuu. Paksumpi lompakko on ainakin aina houkutin.

      • Anonyymi

        Joopa joo. Mulla on ihan päinvastaiset tavoitteet. Mun omasta mielestä mulla ei ole mitään sellaista, eikä varsinkaan paksua lompakkoa, jonka pitäisi jotain tyttöä houkuttaa. Toivon vain pääseväni pitämään hauskaa vanhassa kaveriporukassa, niin kuin ennenkin.

        Ei sitä pitäisi olla vaikea ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo. Mulla on ihan päinvastaiset tavoitteet. Mun omasta mielestä mulla ei ole mitään sellaista, eikä varsinkaan paksua lompakkoa, jonka pitäisi jotain tyttöä houkuttaa. Toivon vain pääseväni pitämään hauskaa vanhassa kaveriporukassa, niin kuin ennenkin.

        Ei sitä pitäisi olla vaikea ymmärtää.

        Mutta usein ne vanhat kaveriporukan hajoaa kun miehet akålkaa vakiintumaan ja löytävät itselleen puolison , mutta pidä itsesintaka alalla niin kauan kun tyttö on mukana kuvioissa ,ja sano että on muuta tekemistä


    • Anonyymi

      No, se typsykkä luulee olevansa ihastunut sinuun, tosiasiassa huono itsetunto. Jos hän sais sut lankeemaan -johonkin- se auttaisi hetken...ja sitten seuraava. Näin mä luulen mun kokemuksella jota nyt on jo jonkinverran.
      Konkreettisesti; tapaa kaveriasi vain kahdestaaan tai porukassa jos teillä sellanen on

    • Anonyymi

      Miksikö? No haluaa tietysti sitä mitä ei kotona saa. Ei siihen muuta syytä ole.
      Kannattaa miettiä kummanko valitsee, kaverin vaiko panon.

    • Anonyymi

      Luulet vain. Se todellisuudessa haistaa paskan lemun.

    • Anonyymi

      Karta jo tuota tilannetta sillä hiljasessa vedessä ne isot kalat ui ja ne vaarallisia suuttuessaan.

    • Anonyymi

      Muuta en tiedä kuin sen, että iholle tuleminen ja asian sanomattomuus on ihmeellistä. Olen toki tavannut naisen joka sanoo jos on asiaa, mutta silmiin tillittäminen ja sanomattomuus ottaa pattiin.

      Tai sitten aloituksen kaltainen nainen haluaa tuplaa mutta ei kehtaa sanoa!

      • Anonyymi

        Luulenpa vaan,että mies- kaverisi ja hänen nuoren naisystävän välit eivät ole oikein ollenkaan kunnossa.Kysyppä joskus kaikkien teidän kolmen läsnäollessa,että"Mitäs teille kahdelle kuuluu?"Ja hyvä keino on vaikka sanoa sinun,että :"Minäkin olen varattu mies nyt...että tapasin ihanan naisen"Ja jos sekään ei auta,sanot ponille suoraan,että "Koen lähentelyt kiusallisena .🌝Eiköhän nainen tokene😁


    • Anonyymi

      Saattaa olla tulkkaus juttu sinulta, että luulet sitä lähentely-yrityksenä jos hän on vaan vapaan kasvatuksen saanut spontaani nainen äitse huomannut että miehet tulkitsee ihan väärin jos heidän kanssaan puhuu ystävällisesti ja luulevat että siinä on ihastuminen takana.
      Jos kuitenkin on niin että sinun vaikutelmasi hänestä on semmitä kirjoitat niin sano kaverillesi että hän voi tavata naisystäväänsä kahden kesken eikä kolmatta pyörää siinä tarvita, ei se kivaa ole jos yrittelee tapaamisia ja lähennellä etenkin jos ei ole kiinnostunut mitenkään . Tai phunseurassa miten ihanan tyttöystävän olet tavannut ja kehun maasta taivaaseen ja sano että on tumma ja ruskeat silmät joihin uppoaa, sen luulisi ehkä herättävän vaaleaverikön ajatukset muualle , vaikka ei olisikaan tavannut ketään, mutta testaa reaktiot silti

    • Anonyymi

      Pane sitä naista. Minun kaverini tytttöystävä tuli usein luokseni yksin ja me harrastettiin seksiä 8 kuukauden ajan. En minä voinut kieltäytyä kun nainen tekee aloitteen. Se sitten erosi kaveristani kuitenkin.

    • Anonyymi

      Avauksessa maalaillaan sellaista kuvaa että nuori/nätti tyttö olisi jotenkin huono (sanattomasti ehdotellen että mummelit olisivat parempi valinta). Tytöt eivät toimi kuvatulla tavalla silloin kun he ovat onnellisia parisuhteessaan.

      Yksi mahdollisuus on että kaverisi on käskenyt tytön toiminaan noin. Se antaa heille kummallekin lisää ruutia kun hetekajumpan aikana muistelevat reaktioistasi.

    • Anonyymi

      on vain sellaisia ihmistyyppinaisia
      olen tavannut heitä myös
      mitäänsanomatonta köytöstä
      ei voi edes olla yhdessä

    • Anonyymi

      No.Haluaa kullia. Onko tuo nyt ihme että naiset pettävät. Tiedän kokemuksesta.

    • Jos lähdet pariskunnan kanssa iltaa viettämään, niin pariskunnat eivät yleensä keskity silloin toisiinsa eivätkä lääpi toisiaan muiden seurassa. Se kuuluu hyviin tapoihin. Pariskunnat puhuvat niitä omia juttujaan keskenään kahdestaan ollessa. Ehkä sinun ei kannata lähteä pariskunnan kanssa iltaa viettämään, jos toisen naisystävälle jutteleminenkin tuntuu pettämiseltä. Minusta sinun kertomuksessasi ei ole mitään pettämiseen viittaavaa, vaan kaikki on omaa kuvitelmaasi.

    • Anonyymi

      Ei kun panet sitä emakkoa sitä se on vailla!! Naiset on himmeitä olentoja eivät piittaa suhteesta ja eivät ole tarkkoja tavarastaan!!

      • Anonyymi

        Himmeitä olentoja? Ei sit kai ihme, että jotku tollaa riepovan tarkkaan ja kun se ikävä kyllä voi vielä tarttua, että mitäs se sinä oikein siinä siristelet. Eli kun ei ns näe toisen ääriviivoja, mut sitä voi miettiä, että kenellä on sellainen implisiittinen oikeus sellaiseen nk arkipäivän pälyilyyn


    • Anonyymi

      Kyllä tässä on selviä merkkejä siitä, että blondi haluaa kimppakivaa.
      Hän haluaa tarttua sarveen tai oikeastaan molempiin sarviin, ja sehän
      saattaisi olla antoisa ja avartava kokemus.
      Ei kannata jättää mahdollisuutta käyttämättä, niin on sitten vanhana
      jotakin, mitä voi kiikkutuolissa istuen muistella.

    • Voisko olla niin että sen naisen kiinnostus suhun on sun mieskaverin yllytystä.
      Se sun mies kaveri haluaisi vaan sut kolmaneksi heidän sänkyyn?

    • Anonyymi

      Sano sille että muistaa turvavälin, mieluummin ulos asti.

    • Anonyymi

      Suositus vahvaan syväköyrintään, kumi kalun päällä.

    • Anonyymi

      Millä se yrittää iskeä sinua? Paistinpannulla?

    • Anonyymi

      Kysy naiselta suoraan, miksi hän flirttailee kanssasi - jos vastaa, ettei mielestään flirttaile, kysy, että millaista sitten naisen mirlestä flirttailu on.
      Sanoisin.
      Voi miesparkaa, joka tuommoisen kanssa viitsii olla.
      Ja sinulle annan neuvon, maailmassa on fiksumpiakin naisia kuin tuollainen "törppö," joka leikkii toisten tunteilla...Voit myös kysyä kaveriltasi, eikö hän näe, kuinka tyttönen lue törppö, käyttäytyy?
      Eikun kissa pöydälle ja kysyt suoraan.
      ...Olen nainen...
      Naisilla, eikä kenelläkään jolla on inkkarit kanootissa, leiki toisten tunteilla- onko mies nainen tai alien

    • Anonyymi

      Hankit nyt vaan tuohon asetelmaan sopivan naisseuralaisen itelles, sellasen jonka tiedät tuota luuskaa pahimmoilleen pännivän, ihmiset ovat niin kovin ennalta-arvattavaa kamaa, luultavasti lopettaa siihen nuo yhteistapaamiset tyystin. Heivaat sitten tämän oman riippakives joko heti tai sitten kun miesystäväs palaa sinkun kirjoihin mikä nyt tuossa taitaa olla todennäköistä ennemmin kuin myöhemmin.

    • Anonyymi

      Jotkut teini-iän hiljan ohittaneet pissikset ovat sellaisia, kun haistavat hieman vielä äidin helmoissa pyörivän peräkammarin pojan ja olettavat uskossaan pystyvän härnäämään nämä jonnet niin valtavaan kiimaan että he maksavat mitä tahansa, kunhan pääsevät tytön housuihin ja ovat vieläpä monesti täysin oikeassa

      • Anonyymi

        Tässä voi olla kyse siitä, että kaverisi ja tyttöystävä ovat yhdessä sopineet tämän kuvion näin. Eli kaverisi haluaa mitata teidän ystävyyden ja luottamuksen tason.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä voi olla kyse siitä, että kaverisi ja tyttöystävä ovat yhdessä sopineet tämän kuvion näin. Eli kaverisi haluaa mitata teidän ystävyyden ja luottamuksen tason.

        Kukaan mies ei ole noin kiero. Vain naiset pystyy tuohon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan mies ei ole noin kiero. Vain naiset pystyy tuohon.

        Vai niin , kyllä niitä kieroja on tavannut tässä elämän aikana jotka yrittää vaikka ovat miehen kavereita , eivätkä tajua että ihminen joka on avioliitossa ei halua mitään iskemis keinoja kun on tyytyväinen omaan avioliittoonsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan mies ei ole noin kiero. Vain naiset pystyy tuohon.

        Kerro mulle lisää näistä stereotypiosta esim mikä on kieroutta ja mikä olisi street smarttia/survivalismia tai jotain muuta pikkunäppärää toisin päin, jos on niinku ne. Laajan kuvan kautta ajatellen tietysti, tänne joutavaa tai kapeaa ole tultu lätisemään.


    • Anonyymi

      Muistakaa suojakummit.

    • Anonyymi

      Nusase sitä miestä, ni nainen kalpenee.

      • Anonyymi

        Niin on nämä voi olla monesti hyviä nämä luovat ratkaisut sekä kompromissit!


    • Anonyymi

      Esiintyykö tytön käyttäytymisessä vaihtelua kuun kierron eri vaiheissa?

      Kun kuumana käyvät tytöt rohkaisevat miehiä, niin he hyväksikäyttävät kaikki ne työkalut arsenaalistaan jotka olosuhteet huomioon ottaen on mahdollista ottaa käyttöön. Koska avauksessa ei mainittu mitään koipi-reisien heiluttelusta, rintarepuista vapaiden tisujen vilahtelusta tai paidan läpi kuultavien nännien törröttämisestä, niin aika varmaa on ettei kyse ole rohkaisemisesta.

    • Anonyymi

      Naiset kaipaa aina varamiehen, etteivät jäis yksin.

      • Anonyymi

        Toinen Onni mutta silti samat tunteet ja murheet marmatti Hertta,kun viritteli tultansa hellansa pesään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen Onni mutta silti samat tunteet ja murheet marmatti Hertta,kun viritteli tultansa hellansa pesään.

        Jaa oli vissiin niin kalsaa?


    • Anonyymi

      Miten tämä aloitus vaikuttaa naisen kirjoitustyyliltä🤣Ettei vain trolli?

      • Anonyymi

        Taas iski tämä henkinen kommandotaistelija, jos ei veikkaa ei voi voittaa vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas iski tämä henkinen kommandotaistelija, jos ei veikkaa ei voi voittaa vai?

        Ja tämä kun ihmispolo on niin fanaattisen tosissaan mustamaalaamisensa kanssa, että koittaa luoda uuden uutta semantiikkaa koko trollaamisen käsitteestä ja epäloogiset selitykset suu vaahdossa vain jatkuu, jatkuu ja jatkuu🥱


    • Anonyymi

      Ettet nyt vain fantasioi asiassa, ehkä TOIVOT että hän käyttäytyisi juuri noin. Lopeta uneksiminen ja hanki oma blondi.

    • Anonyymi

      Yksinkertainen ratkaisu : tee muijalle selväksi, ettei voisi vähempää kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Ei kannata poltta siltoja, eihän sitä tiedä jos joskus tulee tarvista...


      • Anonyymi

        eiku just toisin päin: tee muijllalle selväksi, että voisit olla sen seuraava poikkis


    • Anonyymi

      ei välttämättä ole sinuun lätkässä. Hän on lätkässä kaveriisi. Enempikin niin että olemalla oikein hyvää kaveria ja pataa sinun kanssasi kaverisi naisystävä pyrkii sitouttamaan kaveriasi tiukemmin kiinni itseensä. Lisää sidelankoja siis. Nainen osaa nämä temput. Tietenkin. Älä ajattele putkiaivoilla kuten me miehet helposti teemme.

    • Anonyymi

      Voi olla vähän semmoinen huomionkipeä tapaus. Sulla ei ilmeisesti ole tyttöystävää, eli on kaksi miestä ja yksi nainen. Tilanne on tuollaisen ihmisen kannalta ihana, hän liehittelee ja flirttailee vähän kummankin kanssa ja nauttii olostaan. Jos siis osaan oikein tulkita tuota tyyppiä.
      Eli:
      1. ei ole hyvä valinta kaverillesi tai yleensä kenellekään
      2. tuosta ei voi hyvä seurata
      3. jos alat seurustella, tuo kaverisi tyttöystävä kokee sinun tyttöystäväsi kilpailijaksi

      Eli mä ehdottaisin, että tapaat kaveriasi jatkossa ilman tuota tyttöä. Vetoa siihen, että on hyvä, että pariskunnilla on omiakin ystäviä ja että sä haluat olla kaverisi ystävä, et tuon tytön. Näinhän tilanne onkin. Joskus voitte sitten treffailla isommalla porukalla.

    • Anonyymi

      Vedä vaan varvit, silloin tällöin mimmin kanssa.
      Älä säästele vällykäärmettäsi. Se on käyttöä varten, ei pelkästään kuseskelua varten.

      • Anonyymi

        Minä panin parhaan kaverini tyttöystävää monta kertaa.
        Hyvää se tekee.


    • Anonyymi

      Kysy tuolta iteltään että minkä tähen??

    • Anonyymi

      Pane sitä

    • Anonyymi

      Laita naisen käsi seisovalle mulkullesi.
      Niin minä teen.
      johan homma etenee

      • Anonyymi

        Kyllä se on aloittaja jolla ei ihan kaikki kynät teräviä.


    • Anonyymi

      Mikä riesa...

      Kuten todettu, ehdota että tapaatte kaverin kanssa enemmän kahden tai vanhoissa porukoissa.

    • Anonyymi

      Ole MIES äläkä hiiri ja sanot muijalle ettei kiinnosta.
      Onhan tuo nyt selvää et yrittää saada sänkyyn miehensä kaverin. IDIOOTTI MUIJA, idiootti.
      Naisten vanhin kikka saada ukkojen kaveruus suhteet rikki on houkutella ukkonsa paras- tai ainakin kaveri sänkyyn EDES YHDEN kerran.
      Mieti: Onko sulla KOSKAAN niin paljon kavereita saati ystävii et kannattaa tuhota välit jonkun halvan nartun takii. Pkle ottakaa stana ukot järki käteen ennen kuin se lähtee laukalle.
      Mies 49v.

      • Anonyymi

        Niin just nii mix, hyvin sanottu nimim Mies 49 v😂 jotenkin hellyttävän teiniä


    • haluu munaa

    • Anonyymi

      Aloittaja kysyy miksi, taitaa olla hiukan yksinkertainen. Syy on ilmiselvästi se, että blondi on ihastunut tähän kaveriin. Jos blondi ei kaveria kiinnosta, lienee reiluinta sanoa se blondille kauniisti ja jättäytyä pois yhteisistä tilaisuuksista, eiköhän se mene perille.

    • Anonyymi

      Yksinkertainen homma. Sille tulee sun seurassa Vipinää vilskettää helinää helkettä... haarojen väliin,sun pitää järjestää tapaaminen kahdestaan sen kanssa ja päästää kutkat pois sieltä kummittelemasta.

    • Anonyymi

      Se on se kutka joillakin niiin kova siellä jalkojen välissä että se nousee päähän asti.

    • Anonyymi

      Mua yrittää iskeä kaverin koira. Se koettaa iskeä aina lahkeeseen kun näkee mut. Mikä logiikka siinä on?

    • Anonyymi

      Kerro naiselle suoraan, että et pidä hänen käytöstään asiallisena. Sinun kannattaa olla lojaali ystävällesi.

    • Anonyymi

      Jospa haluaa seksiä kanssasi.

    • Anonyymi

      Minulla on aloittajan kertoman kaltainen ongelma.
      Mutta olenkin vain aloittajan tavoin trolli!

      • Anonyymi

        Tai sinä olet varmuudella trolli, kun sen kerran tunnustitkin, mutta aloittaja voisi olla ihan oikealla asialla ja hakemassa pulmaansa ratkaisua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sinä olet varmuudella trolli, kun sen kerran tunnustitkin, mutta aloittaja voisi olla ihan oikealla asialla ja hakemassa pulmaansa ratkaisua.

        SIIS trolli aloittaja voisi olla ihan oikealla asialla trolli ja hakemassa trolli pulmaansa trolliratkaisua.


    • Anonyymi

      ei muuta kuin käyt töräyttämässä, jos ei häävi niin annat olla.

      • Anonyymi

        Miten piereskely auttaa? Yleensä väki sähisee metrossa. Mummot itkee lapset kakoo ja koirat sähisee .


    • Anonyymi

      Taidat olla itse vähän yksinkertainen.... ja kuvittelet asioita..
      Ja jos toi olisi noin niin eikö olisi viisaampi kysyä häneltä eikä jstain keskustelupalstalta...

      • Anonyymi

        jstain ^* J - StaLin


    • Anonyymi

      Ehkä ovat puhuneet, että nainen haluaisi kolmannen pyörän mukaan leikkeihin ja olisi jo ihan ok juttu, mutta enää puuttuisi vaan sinun suostumuksesi asiaan ja ei ole kehdannut kysyä sitä vielä suoraan.

    • Anonyymi

      Tässä sulle paras mahdollinen toimintatapa: Jos sulla on yhtään sielua tai sen puoleen moraalia. Kerro sun kaverille kaikki havaintos ja bustaa se horo.

      Bros before hoes.

    • Anonyymi

      Aloittajalle vastaisin että ko. nainen yrittää iskeä sinua koska olet niin komea, miehekäs, alkuvoimainen, seksikäs ja kertakaikkiaan vastustamaton ja voisit saada kenet naisen tahansa vain sormia napasauttamalla.

      Tämänhän sinä halusit kuulla, mutta kukaan ei ole vielä älynnyt sitä sanoa?

      No nyt se on sanottu, ketjun voi sulkea.

    • Anonyymi

      3some?

    • Anonyymi

      Sen kun me miehet ymmärtäisimme että kukaan nainen ei yritä iskeä ketään.
      Se että hän hymyilee ja ystävällinen ja tulee juttelemaan ei merkitse mitään.!
      Ei ainakaan että olisi kiinnostunut joten kuvittelet koko jutun.

      • Anonyymi

        Hyvä muistutus miehille, jotka väkisin ylitulkitsee naisen ystävällisyyden henkilökohtaiseksi kiinnostukseksi.
        Naisille kertyy kokemusta siitä jatkuvasti. Myös kaltaisilleni, jotka karttavat flirttailua, eivätkä yritä iskeä koskaan. ( Nuorena minulta kysyttiin: miten ihmeessä olet edelleen sinkku? Vastasin: Sanomalla ei. Pitkään liittooni päädyin vanhanaikaisella tyylillä: odottamalla kunnes mies teki aloitteen. Se - vapaa - mies, siis, jonka halusin.
        Hänkin joutui piiriittämään aikansa.)

        Aloittaja kuitenkin kertoi naisen toistuvasti tunkevan lähelle ja koskettelevan.

        Se ei ole ystävällisyyttä.
        Se on epäystävällistä poikaystävän nolaamista ja /tai härnäämistä ja hänen kaveriinsa kohdistettua häirintää.

        Minun mielestäni kirjoittaja voi sen vuoksi huoletta sanoa hiplausetäisyydelle tunkevalle naiselle -huolehtien, että poikaystävä kuulee - jotakin tyyliin: "Annapa nyt olla"
        tai vitsailla että pidänpä vähän koronaväliä - tai mitä ikinä sellaista keksii, että saa hellävaraisesti, ketään nolaamatta, havahdutettua kaverinsa seuraamaan, miten siippaehdokas toimii.

        Kylään tuppautumisen voi torjua sanomalla, että nyt ei sovi, ( selityksittä) ja miesten kesken voi sanoa suoraan, että jatkaisi kaverinsa tapaamista mieluummin kahden, ilman naista.
        Eihän siinä ole mitään ihmeellistä.

        Me mm. olemme pariskuntana sellaisia, että emme yritä muutttaa kaikkea yhteiseksi: emme puutu toistemme entisiin ystävyyssuhteisiin emmekä tunge niihin mukaan.


    • Anonyymi

      Älä tapaa kaveriasi hänen kotonaan niin kauan kuin nainen on siellä. Anna naisen käsittää tilaisuuden tullen ,ettei kannata noin toimia.

      • Anonyymi

        Hyvä neuvo.Tapaatte jossain muualla ilman naista.
        Jos kaverisi alkaa kysellä mikset voi tulla heille
        sanot että tilanne on muuttunut hänen tilanteensa
        mukaan ja ystävyyssuhteet myös.Elämä menee eteenpäin
        hynyillään kun tavataan.


    • Anonyymi

      toiset naiset, samoin toiset miehet ovat vaan sellaisia että yksi ei riitä.
      he eivät osaa tehdä niitä juttuja ja siksi aina haluttaa.

      harkitsisin tarkkaan, pitäiskö lähteä ympyröistä, koska tuosta voi tulla ikuinen harmi.

    • Anonyymi

      Olisiko kyseessä shit-test ?

    • Se on ansa.....nyt tarkkana.

    • Anonyymi

      Se kaipaa seksiä. Kaverisi on huono sängyssä.

      • Anonyymi

        Tietenkin.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe