Olen siis mies, ja kaverini on myös mies. Hänellä on nätti, nuori, blondi naisystävä.
Kaverini naisystävä tunkee jatkuvasti lähietäisyydelle, koskettelee minua ja nauraa jutuilleni. Hän myös vaatii kaveriani jatkuvasti järjestelmään meille tapaamisia kolmistaan. Tapaamisten aikana kaverini tyttöystävä pyörii enemmän minun ympärilläni kuin oman kaverinsa kanssa.
Tämä on tosi noloa.
Miten selviäsin tilanteesta. Kaverini on vissiin vähän yksinkertainen, tässä suhteessa.  kun hän ei huomaa tilanteessa mitään outoa, tai sitten hän ei vain uskalla viheltää peliä poikki.
Miten selviäisin näistä kiemuroista pienimmillä mahdollisilla vaurioilla, kaikkein kannalta?
Kertokaas, miksi kaverini naisystävä yrittää iskeä minua?
103
5331
Vastaukset
- AnonyymiOnko naiset yleensä kiinnostuneita miesystäviensä ystävistä, seurustelumielessä? - AnonyymiEi kait ne muuta teekkän kun haavailee vieraista miehistä.silti ne ei aina uskalla vaikka olisi hyvä tilaisuus. 

- AnonyymiYrittääkö hän vain tehdä miesystävänsä mustasukkaiseksi? - AnonyymiEi suinkaan.Hän vaan haluaa kompeinsoida elinkustannuksiensa nousua uudella rahoitusmallilla. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei suinkaan.Hän vaan haluaa kompeinsoida elinkustannuksiensa nousua uudella rahoitusmallilla. Uudella rahoitusmallilla, tarkoitatko, että hän kokisi kahden rahoittajan lähteen mallin varmemmaksi? Oletko aloittaja ja viittaatko siihen, että olisit itse tälläinen ns resurssikelpoinen? 🤭 
 Meinasin olla kommentoimatta mitään tähän kuumana käyvään keskusteluun, jota epäilin aloituksen osalta heti alustaksi pyöritellä erilaisia skenaarioita

- Puhu kaverisi kanssa, ei se ole voinut olla huomaamatta. Sitten sovitte miten jatko hoidetaan. 
- AnonyymiMikä tässä se ongelma on. Pidätkö enemmän miehistä vai eikö naisystävä ole puoleensa vetävä. - AnonyymiKavereiden naisystävät ei ole hyvä juttu. Niistä tulee pahoja riitoja. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kavereiden naisystävät ei ole hyvä juttu. Niistä tulee pahoja riitoja. Pitäskö siitä jutella ystävän kanssa. Kun ongelma on selätetty voit jatkaa blondilla. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Pitäskö siitä jutella ystävän kanssa. Kun ongelma on selätetty voit jatkaa blondilla. Ai ikäänkuin pyytää kättä vai? 

- Anonyymivittuilee sulle..heitä meneen - AnonyymiEi sillä ole mitään aihetta mulle vittuilla. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei sillä ole mitään aihetta mulle vittuilla. Ja Saarnan päättää aina nuhde sekä oikaisu ennenkuin saapuu kiitos ja näkemiin veronkorotuksineen. 

- AnonyymiOotteko läheisiä sun kaverin kanssa? Jospa yrittää vaan päästä sun suosioon sen poikaystävänsä takia. Se on aina plussaa jos kaveritkin tykkää. - AnonyymiEhkä. Se ajatus on käynyt myös mun mielessä. 

- AnonyymiNojoo taas. Ensinnäkin kannattaa olla varma, mistä puhuu. Voihan olla, ettei tilanne ole lainkaan se mitä kuvittelet (toivot) 
 Ja jos n, niin olisiko syytä sanoa ystävällisesti, ettet ole kiinnostunut kaverisi tyttöystävästä.- AnonyymiTässä kohden täytyy sanoa, että tilanne on kaikkea muuta kuin toivottava. 
 Toiveeni on vain, että kaverini tyttöystävä katoaisi kokonaan minun elämästäni. Sen lisäksi toivon erityisesti, että hän katoaisi myös kaverini elämästä. Meillä oli tosi hauskaa yhdessä, ennen kuin tuo tyttö ilmestyi kuvioihin.
 Sen jälkeen minulla on ollut aina tavatessamme kylmä rinki perseeni ympärillä siitä, että mitä se kaverin tyttöystävä taas keksii yrittää. Pelkään kaverini kohta raivostuvan ja laittavan välit poikki minuun. Ihmeen rauhallisesti hän on tähän kaikkeen suhtautunut. Kaverini on minulle paljon tärkeämpi kuin joku tyttöystävä, joita tulee ja menee.
 En halua nähdä sen tyttökaverin naamaa enää ikinä, mikäli minusta riippuu.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tässä kohden täytyy sanoa, että tilanne on kaikkea muuta kuin toivottava. 
 Toiveeni on vain, että kaverini tyttöystävä katoaisi kokonaan minun elämästäni. Sen lisäksi toivon erityisesti, että hän katoaisi myös kaverini elämästä. Meillä oli tosi hauskaa yhdessä, ennen kuin tuo tyttö ilmestyi kuvioihin.
 Sen jälkeen minulla on ollut aina tavatessamme kylmä rinki perseeni ympärillä siitä, että mitä se kaverin tyttöystävä taas keksii yrittää. Pelkään kaverini kohta raivostuvan ja laittavan välit poikki minuun. Ihmeen rauhallisesti hän on tähän kaikkeen suhtautunut. Kaverini on minulle paljon tärkeämpi kuin joku tyttöystävä, joita tulee ja menee.
 En halua nähdä sen tyttökaverin naamaa enää ikinä, mikäli minusta riippuu.Voi heŕralettas. Sähän oot vaan mustis kaveristasi. Joskus kuule tulee vielä se nainen joka sotkee teidän bromanssin. Ja jos jos meet kaverin suhteen sotkemaan vaan omien luulojen takia. Niin todennäköisesti tulee vihaamaan sinua jos todella rakastunut siihen naiseen. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tässä kohden täytyy sanoa, että tilanne on kaikkea muuta kuin toivottava. 
 En halua nähdä sen tyttökaverin naamaa enää ikinä, mikäli minusta riippuu.Vältä tapaamisia kolmistaan sano kaverille että hänvoi olla tyttöystävänsä kanssa kahdestaan ja sinun kanssasi silloin kun on ” vapaa” eikä vedättele naista joka paikkaan mukanaan 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Voi heŕralettas. Sähän oot vaan mustis kaveristasi. Joskus kuule tulee vielä se nainen joka sotkee teidän bromanssin. Ja jos jos meet kaverin suhteen sotkemaan vaan omien luulojen takia. Niin todennäköisesti tulee vihaamaan sinua jos todella rakastunut siihen naiseen. Veit sanat suustani. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Voi heŕralettas. Sähän oot vaan mustis kaveristasi. Joskus kuule tulee vielä se nainen joka sotkee teidän bromanssin. Ja jos jos meet kaverin suhteen sotkemaan vaan omien luulojen takia. Niin todennäköisesti tulee vihaamaan sinua jos todella rakastunut siihen naiseen. Bromanssiin, eli sinä, kaverisi ja hänen naisystävänsä kaikki kolmistaan pitämään keskenään hauskaa. Ogelma ratkaistu😀 

- AnonyymiKaikkien kannalta parasta kun pikkuhiljaa vähennät tapaamisia kaverisi kanssa kunnes ette enää edes vaihda sanasta muuten kuin kadulla kohdatessa. Naiset osaa olla tosi kieroja ja kuka tietää mitä siellä mielessä liikkuu. Paksumpi lompakko on ainakin aina houkutin. - AnonyymiJoopa joo. Mulla on ihan päinvastaiset tavoitteet. Mun omasta mielestä mulla ei ole mitään sellaista, eikä varsinkaan paksua lompakkoa, jonka pitäisi jotain tyttöä houkuttaa. Toivon vain pääseväni pitämään hauskaa vanhassa kaveriporukassa, niin kuin ennenkin. 
 Ei sitä pitäisi olla vaikea ymmärtää.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Joopa joo. Mulla on ihan päinvastaiset tavoitteet. Mun omasta mielestä mulla ei ole mitään sellaista, eikä varsinkaan paksua lompakkoa, jonka pitäisi jotain tyttöä houkuttaa. Toivon vain pääseväni pitämään hauskaa vanhassa kaveriporukassa, niin kuin ennenkin. 
 Ei sitä pitäisi olla vaikea ymmärtää.Mutta usein ne vanhat kaveriporukan hajoaa kun miehet akålkaa vakiintumaan ja löytävät itselleen puolison , mutta pidä itsesintaka alalla niin kauan kun tyttö on mukana kuvioissa ,ja sano että on muuta tekemistä 

- AnonyymiNo, se typsykkä luulee olevansa ihastunut sinuun, tosiasiassa huono itsetunto. Jos hän sais sut lankeemaan -johonkin- se auttaisi hetken...ja sitten seuraava. Näin mä luulen mun kokemuksella jota nyt on jo jonkinverran. 
 Konkreettisesti; tapaa kaveriasi vain kahdestaaan tai porukassa jos teillä sellanen on
- AnonyymiMiksikö? No haluaa tietysti sitä mitä ei kotona saa. Ei siihen muuta syytä ole. 
 Kannattaa miettiä kummanko valitsee, kaverin vaiko panon.
- AnonyymiLuulet vain. Se todellisuudessa haistaa paskan lemun. 
- AnonyymiKarta jo tuota tilannetta sillä hiljasessa vedessä ne isot kalat ui ja ne vaarallisia suuttuessaan. 
- AnonyymiMuuta en tiedä kuin sen, että iholle tuleminen ja asian sanomattomuus on ihmeellistä. Olen toki tavannut naisen joka sanoo jos on asiaa, mutta silmiin tillittäminen ja sanomattomuus ottaa pattiin. 
 Tai sitten aloituksen kaltainen nainen haluaa tuplaa mutta ei kehtaa sanoa!- AnonyymiLuulenpa vaan,että mies- kaverisi ja hänen nuoren naisystävän välit eivät ole oikein ollenkaan kunnossa.Kysyppä joskus kaikkien teidän kolmen läsnäollessa,että"Mitäs teille kahdelle kuuluu?"Ja hyvä keino on vaikka sanoa sinun,että :"Minäkin olen varattu mies nyt...että tapasin ihanan naisen"Ja jos sekään ei auta,sanot ponille suoraan,että "Koen lähentelyt kiusallisena .🌝Eiköhän nainen tokene😁 

- AnonyymiSaattaa olla tulkkaus juttu sinulta, että luulet sitä lähentely-yrityksenä jos hän on vaan vapaan kasvatuksen saanut spontaani nainen äitse huomannut että miehet tulkitsee ihan väärin jos heidän kanssaan puhuu ystävällisesti ja luulevat että siinä on ihastuminen takana. 
 Jos kuitenkin on niin että sinun vaikutelmasi hänestä on semmitä kirjoitat niin sano kaverillesi että hän voi tavata naisystäväänsä kahden kesken eikä kolmatta pyörää siinä tarvita, ei se kivaa ole jos yrittelee tapaamisia ja lähennellä etenkin jos ei ole kiinnostunut mitenkään . Tai phunseurassa miten ihanan tyttöystävän olet tavannut ja kehun maasta taivaaseen ja sano että on tumma ja ruskeat silmät joihin uppoaa, sen luulisi ehkä herättävän vaaleaverikön ajatukset muualle , vaikka ei olisikaan tavannut ketään, mutta testaa reaktiot silti
- AnonyymiPane sitä naista. Minun kaverini tytttöystävä tuli usein luokseni yksin ja me harrastettiin seksiä 8 kuukauden ajan. En minä voinut kieltäytyä kun nainen tekee aloitteen. Se sitten erosi kaveristani kuitenkin. 
- AnonyymiAvauksessa maalaillaan sellaista kuvaa että nuori/nätti tyttö olisi jotenkin huono (sanattomasti ehdotellen että mummelit olisivat parempi valinta). Tytöt eivät toimi kuvatulla tavalla silloin kun he ovat onnellisia parisuhteessaan. 
 Yksi mahdollisuus on että kaverisi on käskenyt tytön toiminaan noin. Se antaa heille kummallekin lisää ruutia kun hetekajumpan aikana muistelevat reaktioistasi.
- Anonyymion vain sellaisia ihmistyyppinaisia 
 olen tavannut heitä myös
 mitäänsanomatonta köytöstä
 ei voi edes olla yhdessä
- AnonyymiNo.Haluaa kullia. Onko tuo nyt ihme että naiset pettävät. Tiedän kokemuksesta. 
- Jos lähdet pariskunnan kanssa iltaa viettämään, niin pariskunnat eivät yleensä keskity silloin toisiinsa eivätkä lääpi toisiaan muiden seurassa. Se kuuluu hyviin tapoihin. Pariskunnat puhuvat niitä omia juttujaan keskenään kahdestaan ollessa. Ehkä sinun ei kannata lähteä pariskunnan kanssa iltaa viettämään, jos toisen naisystävälle jutteleminenkin tuntuu pettämiseltä. Minusta sinun kertomuksessasi ei ole mitään pettämiseen viittaavaa, vaan kaikki on omaa kuvitelmaasi. 
- AnonyymiEi kun panet sitä emakkoa sitä se on vailla!! Naiset on himmeitä olentoja eivät piittaa suhteesta ja eivät ole tarkkoja tavarastaan!! - AnonyymiHimmeitä olentoja? Ei sit kai ihme, että jotku tollaa riepovan tarkkaan ja kun se ikävä kyllä voi vielä tarttua, että mitäs se sinä oikein siinä siristelet. Eli kun ei ns näe toisen ääriviivoja, mut sitä voi miettiä, että kenellä on sellainen implisiittinen oikeus sellaiseen nk arkipäivän pälyilyyn 

- AnonyymiKyllä tässä on selviä merkkejä siitä, että blondi haluaa kimppakivaa. 
 Hän haluaa tarttua sarveen tai oikeastaan molempiin sarviin, ja sehän
 saattaisi olla antoisa ja avartava kokemus.
 Ei kannata jättää mahdollisuutta käyttämättä, niin on sitten vanhana
 jotakin, mitä voi kiikkutuolissa istuen muistella.
- Voisko olla niin että sen naisen kiinnostus suhun on sun mieskaverin yllytystä. 
 Se sun mies kaveri haluaisi vaan sut kolmaneksi heidän sänkyyn?
- AnonyymiSano sille että muistaa turvavälin, mieluummin ulos asti. 
- AnonyymiSuositus vahvaan syväköyrintään, kumi kalun päällä. 
- AnonyymiMillä se yrittää iskeä sinua? Paistinpannulla? 
- AnonyymiKysy naiselta suoraan, miksi hän flirttailee kanssasi - jos vastaa, ettei mielestään flirttaile, kysy, että millaista sitten naisen mirlestä flirttailu on. 
 Sanoisin.
 Voi miesparkaa, joka tuommoisen kanssa viitsii olla.
 Ja sinulle annan neuvon, maailmassa on fiksumpiakin naisia kuin tuollainen "törppö," joka leikkii toisten tunteilla...Voit myös kysyä kaveriltasi, eikö hän näe, kuinka tyttönen lue törppö, käyttäytyy?
 Eikun kissa pöydälle ja kysyt suoraan.
 ...Olen nainen...
 Naisilla, eikä kenelläkään jolla on inkkarit kanootissa, leiki toisten tunteilla- onko mies nainen tai alien
- AnonyymiHankit nyt vaan tuohon asetelmaan sopivan naisseuralaisen itelles, sellasen jonka tiedät tuota luuskaa pahimmoilleen pännivän, ihmiset ovat niin kovin ennalta-arvattavaa kamaa, luultavasti lopettaa siihen nuo yhteistapaamiset tyystin. Heivaat sitten tämän oman riippakives joko heti tai sitten kun miesystäväs palaa sinkun kirjoihin mikä nyt tuossa taitaa olla todennäköistä ennemmin kuin myöhemmin. 
- AnonyymiJotkut teini-iän hiljan ohittaneet pissikset ovat sellaisia, kun haistavat hieman vielä äidin helmoissa pyörivän peräkammarin pojan ja olettavat uskossaan pystyvän härnäämään nämä jonnet niin valtavaan kiimaan että he maksavat mitä tahansa, kunhan pääsevät tytön housuihin ja ovat vieläpä monesti täysin oikeassa - AnonyymiTässä voi olla kyse siitä, että kaverisi ja tyttöystävä ovat yhdessä sopineet tämän kuvion näin. Eli kaverisi haluaa mitata teidän ystävyyden ja luottamuksen tason. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tässä voi olla kyse siitä, että kaverisi ja tyttöystävä ovat yhdessä sopineet tämän kuvion näin. Eli kaverisi haluaa mitata teidän ystävyyden ja luottamuksen tason. Kukaan mies ei ole noin kiero. Vain naiset pystyy tuohon. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kukaan mies ei ole noin kiero. Vain naiset pystyy tuohon. Vai niin , kyllä niitä kieroja on tavannut tässä elämän aikana jotka yrittää vaikka ovat miehen kavereita , eivätkä tajua että ihminen joka on avioliitossa ei halua mitään iskemis keinoja kun on tyytyväinen omaan avioliittoonsa 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kukaan mies ei ole noin kiero. Vain naiset pystyy tuohon. Kerro mulle lisää näistä stereotypiosta esim mikä on kieroutta ja mikä olisi street smarttia/survivalismia tai jotain muuta pikkunäppärää toisin päin, jos on niinku ne. Laajan kuvan kautta ajatellen tietysti, tänne joutavaa tai kapeaa ole tultu lätisemään. 

- AnonyymiMuistakaa suojakummit. 
- AnonyymiNusase sitä miestä, ni nainen kalpenee. - AnonyymiNiin on nämä voi olla monesti hyviä nämä luovat ratkaisut sekä kompromissit! 

- AnonyymiEsiintyykö tytön käyttäytymisessä vaihtelua kuun kierron eri vaiheissa? 
 Kun kuumana käyvät tytöt rohkaisevat miehiä, niin he hyväksikäyttävät kaikki ne työkalut arsenaalistaan jotka olosuhteet huomioon ottaen on mahdollista ottaa käyttöön. Koska avauksessa ei mainittu mitään koipi-reisien heiluttelusta, rintarepuista vapaiden tisujen vilahtelusta tai paidan läpi kuultavien nännien törröttämisestä, niin aika varmaa on ettei kyse ole rohkaisemisesta.
- AnonyymiNaiset kaipaa aina varamiehen, etteivät jäis yksin. - AnonyymiToinen Onni mutta silti samat tunteet ja murheet marmatti Hertta,kun viritteli tultansa hellansa pesään. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Toinen Onni mutta silti samat tunteet ja murheet marmatti Hertta,kun viritteli tultansa hellansa pesään. Jaa oli vissiin niin kalsaa? 

- AnonyymiMiten tämä aloitus vaikuttaa naisen kirjoitustyyliltä🤣Ettei vain trolli? - AnonyymiTaas iski tämä henkinen kommandotaistelija, jos ei veikkaa ei voi voittaa vai? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Taas iski tämä henkinen kommandotaistelija, jos ei veikkaa ei voi voittaa vai? Ja tämä kun ihmispolo on niin fanaattisen tosissaan mustamaalaamisensa kanssa, että koittaa luoda uuden uutta semantiikkaa koko trollaamisen käsitteestä ja epäloogiset selitykset suu vaahdossa vain jatkuu, jatkuu ja jatkuu🥱 

- AnonyymiEttet nyt vain fantasioi asiassa, ehkä TOIVOT että hän käyttäytyisi juuri noin. Lopeta uneksiminen ja hanki oma blondi. 
- AnonyymiYksinkertainen ratkaisu : tee muijalle selväksi, ettei voisi vähempää kiinnostaa. - AnonyymiEi kannata poltta siltoja, eihän sitä tiedä jos joskus tulee tarvista... 
- Anonyymieiku just toisin päin: tee muijllalle selväksi, että voisit olla sen seuraava poikkis 

- Anonyymiei välttämättä ole sinuun lätkässä. Hän on lätkässä kaveriisi. Enempikin niin että olemalla oikein hyvää kaveria ja pataa sinun kanssasi kaverisi naisystävä pyrkii sitouttamaan kaveriasi tiukemmin kiinni itseensä. Lisää sidelankoja siis. Nainen osaa nämä temput. Tietenkin. Älä ajattele putkiaivoilla kuten me miehet helposti teemme. 
- AnonyymiVoi olla vähän semmoinen huomionkipeä tapaus. Sulla ei ilmeisesti ole tyttöystävää, eli on kaksi miestä ja yksi nainen. Tilanne on tuollaisen ihmisen kannalta ihana, hän liehittelee ja flirttailee vähän kummankin kanssa ja nauttii olostaan. Jos siis osaan oikein tulkita tuota tyyppiä. 
 Eli:
 1. ei ole hyvä valinta kaverillesi tai yleensä kenellekään
 2. tuosta ei voi hyvä seurata
 3. jos alat seurustella, tuo kaverisi tyttöystävä kokee sinun tyttöystäväsi kilpailijaksi
 Eli mä ehdottaisin, että tapaat kaveriasi jatkossa ilman tuota tyttöä. Vetoa siihen, että on hyvä, että pariskunnilla on omiakin ystäviä ja että sä haluat olla kaverisi ystävä, et tuon tytön. Näinhän tilanne onkin. Joskus voitte sitten treffailla isommalla porukalla.
- AnonyymiVedä vaan varvit, silloin tällöin mimmin kanssa. 
 Älä säästele vällykäärmettäsi. Se on käyttöä varten, ei pelkästään kuseskelua varten.- AnonyymiMinä panin parhaan kaverini tyttöystävää monta kertaa. 
 Hyvää se tekee.

- AnonyymiKysy tuolta iteltään että minkä tähen?? 
- AnonyymiPane sitä 
- AnonyymiLaita naisen käsi seisovalle mulkullesi. 
 Niin minä teen.
 johan homma etenee- AnonyymiKyllä se on aloittaja jolla ei ihan kaikki kynät teräviä. 

- AnonyymiMikä riesa... 
 Kuten todettu, ehdota että tapaatte kaverin kanssa enemmän kahden tai vanhoissa porukoissa.
- AnonyymiOle MIES äläkä hiiri ja sanot muijalle ettei kiinnosta. 
 Onhan tuo nyt selvää et yrittää saada sänkyyn miehensä kaverin. IDIOOTTI MUIJA, idiootti.
 Naisten vanhin kikka saada ukkojen kaveruus suhteet rikki on houkutella ukkonsa paras- tai ainakin kaveri sänkyyn EDES YHDEN kerran.
 Mieti: Onko sulla KOSKAAN niin paljon kavereita saati ystävii et kannattaa tuhota välit jonkun halvan nartun takii. Pkle ottakaa stana ukot järki käteen ennen kuin se lähtee laukalle.
 Mies 49v.- AnonyymiNiin just nii mix, hyvin sanottu nimim Mies 49 v😂 jotenkin hellyttävän teiniä 

- haluu munaa 
- AnonyymiAloittaja kysyy miksi, taitaa olla hiukan yksinkertainen. Syy on ilmiselvästi se, että blondi on ihastunut tähän kaveriin. Jos blondi ei kaveria kiinnosta, lienee reiluinta sanoa se blondille kauniisti ja jättäytyä pois yhteisistä tilaisuuksista, eiköhän se mene perille. 
- AnonyymiYksinkertainen homma. Sille tulee sun seurassa Vipinää vilskettää helinää helkettä... haarojen väliin,sun pitää järjestää tapaaminen kahdestaan sen kanssa ja päästää kutkat pois sieltä kummittelemasta. 
- AnonyymiSe on se kutka joillakin niiin kova siellä jalkojen välissä että se nousee päähän asti. 
- AnonyymiMua yrittää iskeä kaverin koira. Se koettaa iskeä aina lahkeeseen kun näkee mut. Mikä logiikka siinä on? 
- AnonyymiKerro naiselle suoraan, että et pidä hänen käytöstään asiallisena. Sinun kannattaa olla lojaali ystävällesi. 
- AnonyymiJospa haluaa seksiä kanssasi. 
- AnonyymiMinulla on aloittajan kertoman kaltainen ongelma. 
 Mutta olenkin vain aloittajan tavoin trolli!- AnonyymiTai sinä olet varmuudella trolli, kun sen kerran tunnustitkin, mutta aloittaja voisi olla ihan oikealla asialla ja hakemassa pulmaansa ratkaisua. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tai sinä olet varmuudella trolli, kun sen kerran tunnustitkin, mutta aloittaja voisi olla ihan oikealla asialla ja hakemassa pulmaansa ratkaisua. SIIS trolli aloittaja voisi olla ihan oikealla asialla trolli ja hakemassa trolli pulmaansa trolliratkaisua. 

- Anonyymiei muuta kuin käyt töräyttämässä, jos ei häävi niin annat olla. - AnonyymiMiten piereskely auttaa? Yleensä väki sähisee metrossa. Mummot itkee lapset kakoo ja koirat sähisee . 

- AnonyymiTaidat olla itse vähän yksinkertainen.... ja kuvittelet asioita.. 
 Ja jos toi olisi noin niin eikö olisi viisaampi kysyä häneltä eikä jstain keskustelupalstalta...- Anonyymijstain ^* J - StaLin 

- AnonyymiEhkä ovat puhuneet, että nainen haluaisi kolmannen pyörän mukaan leikkeihin ja olisi jo ihan ok juttu, mutta enää puuttuisi vaan sinun suostumuksesi asiaan ja ei ole kehdannut kysyä sitä vielä suoraan. 
- AnonyymiTässä sulle paras mahdollinen toimintatapa: Jos sulla on yhtään sielua tai sen puoleen moraalia. Kerro sun kaverille kaikki havaintos ja bustaa se horo. 
 Bros before hoes.
- AnonyymiAloittajalle vastaisin että ko. nainen yrittää iskeä sinua koska olet niin komea, miehekäs, alkuvoimainen, seksikäs ja kertakaikkiaan vastustamaton ja voisit saada kenet naisen tahansa vain sormia napasauttamalla. 
 Tämänhän sinä halusit kuulla, mutta kukaan ei ole vielä älynnyt sitä sanoa?
 No nyt se on sanottu, ketjun voi sulkea.
- Anonyymi3some? 
- AnonyymiSen kun me miehet ymmärtäisimme että kukaan nainen ei yritä iskeä ketään. 
 Se että hän hymyilee ja ystävällinen ja tulee juttelemaan ei merkitse mitään.!
 Ei ainakaan että olisi kiinnostunut joten kuvittelet koko jutun.- AnonyymiHyvä muistutus miehille, jotka väkisin ylitulkitsee naisen ystävällisyyden henkilökohtaiseksi kiinnostukseksi. 
 Naisille kertyy kokemusta siitä jatkuvasti. Myös kaltaisilleni, jotka karttavat flirttailua, eivätkä yritä iskeä koskaan. ( Nuorena minulta kysyttiin: miten ihmeessä olet edelleen sinkku? Vastasin: Sanomalla ei. Pitkään liittooni päädyin vanhanaikaisella tyylillä: odottamalla kunnes mies teki aloitteen. Se - vapaa - mies, siis, jonka halusin.
 Hänkin joutui piiriittämään aikansa.)
 Aloittaja kuitenkin kertoi naisen toistuvasti tunkevan lähelle ja koskettelevan.
 Se ei ole ystävällisyyttä.
 Se on epäystävällistä poikaystävän nolaamista ja /tai härnäämistä ja hänen kaveriinsa kohdistettua häirintää.
 Minun mielestäni kirjoittaja voi sen vuoksi huoletta sanoa hiplausetäisyydelle tunkevalle naiselle -huolehtien, että poikaystävä kuulee - jotakin tyyliin: "Annapa nyt olla"
 tai vitsailla että pidänpä vähän koronaväliä - tai mitä ikinä sellaista keksii, että saa hellävaraisesti, ketään nolaamatta, havahdutettua kaverinsa seuraamaan, miten siippaehdokas toimii.
 Kylään tuppautumisen voi torjua sanomalla, että nyt ei sovi, ( selityksittä) ja miesten kesken voi sanoa suoraan, että jatkaisi kaverinsa tapaamista mieluummin kahden, ilman naista.
 Eihän siinä ole mitään ihmeellistä.
 Me mm. olemme pariskuntana sellaisia, että emme yritä muutttaa kaikkea yhteiseksi: emme puutu toistemme entisiin ystävyyssuhteisiin emmekä tunge niihin mukaan.

- AnonyymiÄlä tapaa kaveriasi hänen kotonaan niin kauan kuin nainen on siellä. Anna naisen käsittää tilaisuuden tullen ,ettei kannata noin toimia. - AnonyymiHyvä neuvo.Tapaatte jossain muualla ilman naista. 
 Jos kaverisi alkaa kysellä mikset voi tulla heille
 sanot että tilanne on muuttunut hänen tilanteensa
 mukaan ja ystävyyssuhteet myös.Elämä menee eteenpäin
 hynyillään kun tavataan.

- Anonyymitoiset naiset, samoin toiset miehet ovat vaan sellaisia että yksi ei riitä. 
 he eivät osaa tehdä niitä juttuja ja siksi aina haluttaa.
 harkitsisin tarkkaan, pitäiskö lähteä ympyröistä, koska tuosta voi tulla ikuinen harmi.
- AnonyymiOlisiko kyseessä shit-test ? 
- Se on ansa.....nyt tarkkana. 
- AnonyymiSe kaipaa seksiä. Kaverisi on huono sängyssä. - AnonyymiTietenkin. 

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8410491
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1408749
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906057
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään604228
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut504210
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804050
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503709
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi673159
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73097
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k672945