Ei ole ihme että

Anonyymi-ap

parisuhteet ei kestä. Naiset ajattelee valinnassa jotain horoskooppeja (täysin huuhaata ei merkitystä) pituutta(ei mitään merkitystä) Omaisuutta(ei mitään merkitystä) muotitietoisuutta(ei mitään merkitystä) ammattia(ei mitään merkitystä)

Sitten jätetään lainkaan kiinnittämättä huomiota sellaisiin luonne luotettavuus ja tällaiset joilla on merkitys. Jos on komea saa olla vaikka kuinka paska se on käsittämätöntä. Moni on korona aikana huomannut etteivät sovi lainkaan saman katon alle silti on lapsi tai useampia lapsia yhteiset lainat ym. Se on täysin käsittämätöntä miten jälkikäteen vasta voi asian huomata. Osa roikkuu suhteissa silti koska miehellä on paksu kalu ja lompakko. Miksikään parisuhteeksi sitä ei voi kutsua tai rakkaudeksi kyseessä on kuin prostituoidun ja asiakkaan suhde.

7

140

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naiset on menossa horompaan suuntaan kun katselee päivityksiä. Ollaan annettu mahdollisuus seksiin pomolle tai annetaan suu tai käsihoitoa koska jollain on joku asema. Oletteko todella ylpeitä siitä että jonkun aseman vuoksi annatte seksiä? Vastenmielistä todella vastenmielistä katsottavaa.

• Anonyymi

Samaan aikaan ihmettelette miksi työmarkkinoilla ei oteta vakavasti. No miksiköhän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaan aikaan ihmettelette miksi työmarkkinoilla ei oteta vakavasti. No miksiköhän

Siis täh? Kuka väittää,ettei naisia oteta työmarkkinoilla vakavasti. Voi tsiisus sentään?!

Ja kukako sinua pakottaa katsomaan, jos joku hoitelee pomonsa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis täh? Kuka väittää,ettei naisia oteta työmarkkinoilla vakavasti. Voi tsiisus sentään?!

Ja kukako sinua pakottaa katsomaan, jos joku hoitelee pomonsa?

Olen itse pomomies ja kyllästynyt horoihin. Siksi palkkaan miehiä TÖIHIN.

• Anonyymi

Miten niin ei parisuhteet kestä? Ja "naiset" on kyllä aika heterogeeninen ryhmä!

JOkainen saa itse päättää, mitä puolisostaan haluaa, vaikka sen paksun lompakon, joka itse asiassa takaa aika usein pitkän ja toimivan liiton vai väitätkö, että vain vähävaraiset onnistuvat liitoissaan.

Tämä on ikuisuuskysysmys ja kukaan toinen ei voi sanoa, mikä tekee kunkin parisuhteesta kestävän.

• Anonyymi

Kaikki on herne nenässä täällä heti kun vähän avautuu. Ihan kuin kuviteltaisiin että ihmiset on jotain faktatoimistoja joilla ei saa olla tunteita turhautumista vihastumista tai mitä tahansa normaalia.

• Olen samaa mieltä kaikesta mitä sanot, mutta, nuo luettelemasi asiat ovat naisille biologisia tekijöitä joiden perusteella valitseva kumppaninsa, kaikilla on nuo samat tekijät. Pituus on tärkeää jotta jälkikasvusta tulee pitkää, naiset ovat yleensä itse lyhyitä joten kumppanin pitää taata jälkikasvun pituus. Omaisuus takaa jälkikasvun menestyksen. Ammatteja arvostetaan koska vain älynsä avulla elämässään hyvin menestyvä henkilö voi lukea lääkäriksi, ja vain fyysisesti erittäin terve ja hyväkuntoinen henkilö voi alkaa palomieheksi tai poliisiksi.

Mitään tuollaista kuvittelemaasi "rakkautta" ei ole olemassa. Kaikki on vain biologiaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      270
      2282
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1001
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      55
      979
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      960
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      921
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      42
      854
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      838
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      736
    9. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      684
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      677
    Aihe