Ei ole ihme että

Anonyymi-ap

parisuhteet ei kestä. Naiset ajattelee valinnassa jotain horoskooppeja (täysin huuhaata ei merkitystä) pituutta(ei mitään merkitystä) Omaisuutta(ei mitään merkitystä) muotitietoisuutta(ei mitään merkitystä) ammattia(ei mitään merkitystä)

Sitten jätetään lainkaan kiinnittämättä huomiota sellaisiin luonne luotettavuus ja tällaiset joilla on merkitys. Jos on komea saa olla vaikka kuinka paska se on käsittämätöntä. Moni on korona aikana huomannut etteivät sovi lainkaan saman katon alle silti on lapsi tai useampia lapsia yhteiset lainat ym. Se on täysin käsittämätöntä miten jälkikäteen vasta voi asian huomata. Osa roikkuu suhteissa silti koska miehellä on paksu kalu ja lompakko. Miksikään parisuhteeksi sitä ei voi kutsua tai rakkaudeksi kyseessä on kuin prostituoidun ja asiakkaan suhde.

7

194

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naiset on menossa horompaan suuntaan kun katselee päivityksiä. Ollaan annettu mahdollisuus seksiin pomolle tai annetaan suu tai käsihoitoa koska jollain on joku asema. Oletteko todella ylpeitä siitä että jonkun aseman vuoksi annatte seksiä? Vastenmielistä todella vastenmielistä katsottavaa.

• Anonyymi

Samaan aikaan ihmettelette miksi työmarkkinoilla ei oteta vakavasti. No miksiköhän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaan aikaan ihmettelette miksi työmarkkinoilla ei oteta vakavasti. No miksiköhän

Siis täh? Kuka väittää,ettei naisia oteta työmarkkinoilla vakavasti. Voi tsiisus sentään?!

Ja kukako sinua pakottaa katsomaan, jos joku hoitelee pomonsa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis täh? Kuka väittää,ettei naisia oteta työmarkkinoilla vakavasti. Voi tsiisus sentään?!

Ja kukako sinua pakottaa katsomaan, jos joku hoitelee pomonsa?

Olen itse pomomies ja kyllästynyt horoihin. Siksi palkkaan miehiä TÖIHIN.

• Anonyymi

Miten niin ei parisuhteet kestä? Ja "naiset" on kyllä aika heterogeeninen ryhmä!

JOkainen saa itse päättää, mitä puolisostaan haluaa, vaikka sen paksun lompakon, joka itse asiassa takaa aika usein pitkän ja toimivan liiton vai väitätkö, että vain vähävaraiset onnistuvat liitoissaan.

Tämä on ikuisuuskysysmys ja kukaan toinen ei voi sanoa, mikä tekee kunkin parisuhteesta kestävän.

• Anonyymi

Kaikki on herne nenässä täällä heti kun vähän avautuu. Ihan kuin kuviteltaisiin että ihmiset on jotain faktatoimistoja joilla ei saa olla tunteita turhautumista vihastumista tai mitä tahansa normaalia.

• Olen samaa mieltä kaikesta mitä sanot, mutta, nuo luettelemasi asiat ovat naisille biologisia tekijöitä joiden perusteella valitseva kumppaninsa, kaikilla on nuo samat tekijät. Pituus on tärkeää jotta jälkikasvusta tulee pitkää, naiset ovat yleensä itse lyhyitä joten kumppanin pitää taata jälkikasvun pituus. Omaisuus takaa jälkikasvun menestyksen. Ammatteja arvostetaan koska vain älynsä avulla elämässään hyvin menestyvä henkilö voi lukea lääkäriksi, ja vain fyysisesti erittäin terve ja hyväkuntoinen henkilö voi alkaa palomieheksi tai poliisiksi.

Mitään tuollaista kuvittelemaasi "rakkautta" ei ole olemassa. Kaikki on vain biologiaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      195
      2727
    2. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      294
      2604
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      41
      2334
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      159
      1414
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1102
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      1080
    7. 57
      782
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      771
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      699
    10. 55
      682
    Aihe