Ei ole ihme että

Anonyymi-ap

parisuhteet ei kestä. Naiset ajattelee valinnassa jotain horoskooppeja (täysin huuhaata ei merkitystä) pituutta(ei mitään merkitystä) Omaisuutta(ei mitään merkitystä) muotitietoisuutta(ei mitään merkitystä) ammattia(ei mitään merkitystä)

Sitten jätetään lainkaan kiinnittämättä huomiota sellaisiin luonne luotettavuus ja tällaiset joilla on merkitys. Jos on komea saa olla vaikka kuinka paska se on käsittämätöntä. Moni on korona aikana huomannut etteivät sovi lainkaan saman katon alle silti on lapsi tai useampia lapsia yhteiset lainat ym. Se on täysin käsittämätöntä miten jälkikäteen vasta voi asian huomata. Osa roikkuu suhteissa silti koska miehellä on paksu kalu ja lompakko. Miksikään parisuhteeksi sitä ei voi kutsua tai rakkaudeksi kyseessä on kuin prostituoidun ja asiakkaan suhde.

7

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiset on menossa horompaan suuntaan kun katselee päivityksiä. Ollaan annettu mahdollisuus seksiin pomolle tai annetaan suu tai käsihoitoa koska jollain on joku asema. Oletteko todella ylpeitä siitä että jonkun aseman vuoksi annatte seksiä? Vastenmielistä todella vastenmielistä katsottavaa.

      • Anonyymi

        Samaan aikaan ihmettelette miksi työmarkkinoilla ei oteta vakavasti. No miksiköhän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaan aikaan ihmettelette miksi työmarkkinoilla ei oteta vakavasti. No miksiköhän

        Siis täh? Kuka väittää,ettei naisia oteta työmarkkinoilla vakavasti. Voi tsiisus sentään?!

        Ja kukako sinua pakottaa katsomaan, jos joku hoitelee pomonsa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis täh? Kuka väittää,ettei naisia oteta työmarkkinoilla vakavasti. Voi tsiisus sentään?!

        Ja kukako sinua pakottaa katsomaan, jos joku hoitelee pomonsa?

        Olen itse pomomies ja kyllästynyt horoihin. Siksi palkkaan miehiä TÖIHIN.


    • Anonyymi

      Miten niin ei parisuhteet kestä? Ja "naiset" on kyllä aika heterogeeninen ryhmä!

      JOkainen saa itse päättää, mitä puolisostaan haluaa, vaikka sen paksun lompakon, joka itse asiassa takaa aika usein pitkän ja toimivan liiton vai väitätkö, että vain vähävaraiset onnistuvat liitoissaan.

      Tämä on ikuisuuskysysmys ja kukaan toinen ei voi sanoa, mikä tekee kunkin parisuhteesta kestävän.

      • Anonyymi

        Kaikki on herne nenässä täällä heti kun vähän avautuu. Ihan kuin kuviteltaisiin että ihmiset on jotain faktatoimistoja joilla ei saa olla tunteita turhautumista vihastumista tai mitä tahansa normaalia.


    • Olen samaa mieltä kaikesta mitä sanot, mutta, nuo luettelemasi asiat ovat naisille biologisia tekijöitä joiden perusteella valitseva kumppaninsa, kaikilla on nuo samat tekijät. Pituus on tärkeää jotta jälkikasvusta tulee pitkää, naiset ovat yleensä itse lyhyitä joten kumppanin pitää taata jälkikasvun pituus. Omaisuus takaa jälkikasvun menestyksen. Ammatteja arvostetaan koska vain älynsä avulla elämässään hyvin menestyvä henkilö voi lukea lääkäriksi, ja vain fyysisesti erittäin terve ja hyväkuntoinen henkilö voi alkaa palomieheksi tai poliisiksi.

      Mitään tuollaista kuvittelemaasi "rakkautta" ei ole olemassa. Kaikki on vain biologiaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3537
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1389
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1219
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1124
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    8. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1018
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1006
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      52
      904
    Aihe