työllisyys

Olen erittäin huolestunut suomen toimintatavoista ja yleensä kohtelusta työttömiä kohtaan . Kohta itse olen eläköitymässä ja sairastelen paljon . Kuntoutetaan. Koulutetaan ammatteihin useampiin ja työkokeiluissa hetken . Sitten kun yhteiskunta ei maksa työnantajalle työllistämistukea annetaan lopputili. Eikä kukaan työantaja ota töihin sairastelevia ikäisiäni ( turhaa luulosairautta ) . Hallitus antanut julmat työkalut Te toimistoille käyttöön ns. Työkalupakkiin , Pompotellaan ja alistetaan /nöyryytetään . Jos järjellä ajatellaan tulisi nämäkin turhat koulutusrahat sekä ja kuntoutus rahat käyttää meidän nuorten työllistämiseen tuleville veronmaksajille. Suomessa kymmeniätuhansia syrjäytyneitä tai mieleltään sairaita joita tarvitaan työelämään. Tikittävä aikapommi josta tulee kallis lasku yhteiskunnalle kaikkine levottomuuksineen . Oikea kohtelu on sairaat eläkkelle nuoret töihin tukiverkostoa ja yrittäjiä tukien taloudellisesti. Ihmeellistä että sinulle luuletetaan vanhalle sairaalle hae töitä ole aktiivinen tai saat rangiastuksia. Mikähän seuraava työkalupakissa Te toimistoille annettu hallitukselta!. Huh!

3

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on totta että vuoden palkkatuen jälkeen alkaa osalla vanhemmalla ja nuirella taas turha työnhaku kaksivuotta ja sitten taas työleireille jos ei muualle pääse.. Työllisyys pitäisikin kohdentaa nuoriin antamalla pitempiaikainen palkkatuki. 60 vuotiaat sekä yli terveystarkastus ja sitten katsotaan onko työllistäminen ja työkkärissä roikottaminen enää järkevää.. Veikkaisin et 70 prsosenttia 60v ja yli ei ole kannattavaa yrittää työllistää.. Firmat jotka pyörii palkkatuella eli palkkaa vaan vuodeksi kerrallaan ja uus kehiin, niin lopettaa joutasivat. Itsev56 v ja sanoin et selkä paskan niin olisivat tiputtaneet kahteen hakemukseen per kk... Onko järkeä... No ei.. Sit pommitetaan vuokrapaikkoja... Arvaappa ottavatko, no ei...

• Anonyymi

Sain puolen vuoden pestin kuntavelvoitetyö ihan oikea työpaikka tessin palkka ja ikälisät tämän kunhan tekee pääsee liiton rahoille takas ja sitten varhaiselääkkeelle eiköhön tämä ole viimeinen savotta minulle terv60v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain puolen vuoden pestin kuntavelvoitetyö ihan oikea työpaikka tessin palkka ja ikälisät tämän kunhan tekee pääsee liiton rahoille takas ja sitten varhaiselääkkeelle eiköhön tämä ole viimeinen savotta minulle terv60v

Onneksi olkoon... Me 1965 jälkeen syntyneet, meitä vissiin kyykytetään loppuun asti..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasmus Takaluoma

Poliisi oli pahoinpidellyt Rasmuksen baarissa julkisesti. Virkaveljet salailevat nyt tapahtuneen julki tuomista. Usko meni poliisiin täysin.
      Kadonneet ihmiset
      14
      3696
    2. Marin myönsi, ei kunnon syytä matkustaa Uutseen-seelantiin ja Australiaan

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b910963d-bfe4-4e77-9ad9-c501b10596d5 Kukaan muu pääministeri suomessa ei ole koskaan tehnyt vastaavaa matkaa. N
      Maailman menoa
      399
      1321
    3. Vähän välillä tuntuu kuin jos.

Sinullakin on ikävä. Voin kyllä olla väärässä. Mistäpä sen tietää.
      Ikävä
      96
      1258
    4. Sannan "valtiovierailu" nyt

Sanna pitänyt puheen valtiovierailun aluksi. Toimittajat aivan äimänä, kaikki vittuilee Sannalle ja kyselee mitä vittua se siellä tekee. Joku jopa ott
      Maailman menoa
      434
      1233
    5. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      66
      812
    6. Tulen hulluksi

Joka päivä mielessä. Typerä mies ei vaan voi mennä pois päästäni. Mitä enemmän pyristelen vastaan sitä enemmän siellä asuu. Olisipa joku katkaisija, j
      Ikävä
      50
      745
    7. Riittääkö sulle nainen

Seurustelu vai pitäskö jossain kohtaa sitte olla ihan sormuksia sovittelemassa?
      Ikävä
      71
      713
    8. Suomessa on perheiden yhä vaikeampi saada apua - Supernanny Pia Penttala kohtaa nämä ongelmat

Järkyttävää, että Suomessa on yhä vaikeampi saada apua, olipa kyse sitten perheen ongelmista, lapsen haasteista, päihde- tai mielenterveysongelmista.
      Maailman menoa
      19
      705
    9. Mitä oikeasti tuo koronarokote on ?

Minun faijan proidi nyt puolisonsa kera koronassa. Ja 3 rokotetta ottaneena. Ikää noin 75v , Ja tuntuu ettei hengissä pysy . Hyi helvetti mitä tää rok
      Maailman menoa
      162
      666
    Aihe